Išbandyti
Research archive illustration

Klientų aptarnavimo Įvertinimo Ataskaita

Produkto kokybė ir kainos konkurencingumas jau nebėra patys svarbiausi veiksniai, lemiantys vartotojų sprendimą pirkti. Iš esmės, geras klientų aptarnavimas ir įsimintina patirtis yra didžiausi klientų išlaikymo varikliai.

Jei įmonės nori išlikti ir išsiskirti šiuolaikinėje perkrautoje rinkoje, jos turi atitikti klientų lūkesčius. Šiuolaikiniai klientai tikisi nepriekaištingos apsipirkimo ir aukšto lygio, greito klientų aptarnavimo. Jei šie lūkesčiai nėra išpildomi, klientai yra linkęnusigręžti nuo prekės ženklų, kuriems ilgus metus buvo lojalūs.

Siekiant atitikti klientų poreikius ir lūkesčius, visoes įmonės srityse turite taikyti į klientus nukreiptą požiūrį. Geriausias būdas to pasiekti yra matuoti klientų aptarnavimo rodiklius, apmokyti agentus, turėti aiškius įmonės tikslus ir taikyti naujas technologijas, tokias kaip customer service and klientų santykių valdymo sistemas. Iš esmės, keletas tyrimų atskleidė, kad tvarkoma ir gerai informuota klientų aptarnavimo komanda, gali ženkliai įtakoti jūsų įmonės reputaciją, klientų lojalumą ir pajamų srautą.

Customer service statistics

Call center statistics

Help desk statistics

Live chat statistics

Knowledge base statistics

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai