Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Geriausia ryšių su klientais valdymo programinė įranga.

Stebėkite visą sąveiką su klientais vienoje informacijos suvestinėje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Ryšių su klientais valdymo programinė įranga

Bendravimas atlieka esminį vaidmenį visuose verslo aspektuose. Tinkamai vykdomas, inovatyvus klientų bendravimas formuoja prekės ženklo tapatybę ir iš esmės prisideda prie prasmingų ir ilgalaikių santykių su klientais.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Ką turėtumėte žinoti?

Įmonės turi bendrauti su savo klientais dėl įvairių priežasčių. Siekdamos informuoti ir įtraukti auditoriją, organizacijos naudoja įvairius komunikacijos kanalus ir metodus, tokius kaip el. laiškai, tekstiniai pranešimai, tiesioginiai pokalbiai internetu, balso skambučiai, socialiniai tinklai ir kt.

Inovatyvūs komunikacijos sprendimai yra platformos debesijos pagrindu, siūlančios integracijų galimybes, o tai savo ruožtu leidžia jums suteikti nuoseklią ir teigiamą klientų patirtį. Šios nuoseklios patirties teikimas yra iššūkis daugumai įmonių, nes klientai įgyja daugiau technologinių žinių.

Kodėl turėtumėte naudoti ryšių su klientais valdymo programinę įrangą?

Šiais laikais klientai tikisi asmeniško, greito ir informatyvaus aptarnavimo. Pažvelkime į keletą pagrindinių 2019 m. el. prekybos statistikų ir tendencijų:

Smiley face icon

Klientų praradimas

41% vartotojų pakeitė įmones dėl neasmeniško aptarnavimo.

Bag icon

Klientai išleidžia daugiau

48% klientų išleidžia daugiau, kai jų aptarnavimas yra asmeniškas.

Message icon

Neaktualus turinys

74% žmonių nepatinka, kai jiems rodomas neaktualus turinys.

undraw feeling proud qne1

Kas tai yra CCM programinė įranga?

Apibendrinant galima pasakyti, kad veiksmingas ryšių su klientais valdymas reiškia komunikaciją su konkrečiais klientais jų pageidaujamais kanalais. Kad galėtų teikti tokį asmenišką, centralizuotą ir supaprastintą aptarnavimą, kontaktų su klientais turinčioms komandoms reikia pažangių įrankių.

Klientų komunikacijų valdymo programinė įranga yra bendravimo ir bendradarbiavimo programa, leidžianti įmonėms apdoroti didelį kiekį priimamos ir atliekamos komunikacijos įvairiais kanalais. Tai užtikrina, kad į klientą nukreipta komunikacija būtų aktuali, nuosekli ir pagrįsta ankstesnės patirties duomenimis.

Pažangi CCM programinė įranga

Visapusiška „LiveAgent“ ryšių su klientais valdymo programinė įranga skirta sujungti daugybę kontaktų kanalų ir užtikrinti nuoseklumą. „LiveAgent“ „viskas viename“ pagalbos tarnybos sprendimas suteikia įmonėms visą informaciją apie sąveiką su klientais, aiškiai registruoja visus susijusius duomenis ir sklandžiai integruojasi su esamomis įmonės programomis bei sistemomis, kad užtikrinti ypač asmenišką klientų patirtį.

undraw all the data h4ki
undraw add color 19gv

Kas naudoja CCM programinę įrangą?

Remiantis naujausiu „Gartner“ CCM rinkos tyrimu, CCM įrangą pirmiausia naudoja tokios pramonės šakos kaip draudimas, bankininkystė, sveikatos priežiūra ir komunalinės paslaugos, kad surašytų sąskaitas faktūras, ataskaitas, korespondenciją ar įspėtų/praneštų.

Organizacijos plačiai naudoja ryšių su klientais valdymą rinkodaros ir atsiskaitymo tikslais, todėl, kaip taisyklė, ši programinė įranga priklauso produktų rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo komandoms.

Pagrindinės geriausios CCM programinės įrangos savybės

Renkantis ryšių su klientais valdymo programinę įrangą, svarbu atkreipti dėmesį į pagrindines jos siūlomas funkcijas. Programinė įranga turėtų suteikti jums galimybę suasmeninti jūsų įmonės bendravimą su klientais ir išsųsti reikiamą pranešimą tinkamu kanalu bei tinkamu laiku.

Group 370 icon

Kryžminis ir kelių kanalų konsolidavimas

Ieškodami geriausio ryšių su klientais valdymo sprendimo, tikitės, kad jis užtikrins aiškią, nepriekaištingą ir nuoseklią klientų patirtį visais kanalais (telefonu, tiesioginiais pokalbiais, el. paštu ir socialiniuose tinkluose).

Cloud icon

Perėjimas prie debesijos pagrindu veikiančių paslaugų

Kitas svarbus šiuolaikinio verslo reikalavimas yra funkcionalumas, tuo pačiu atsižvelgiant į proceso optimizavimą. Platformos, pagrįstos debesija ar hibridiniais sprendimais, išsprendžia šį iššūkį ir sumažina dideles senų CCM sistemų priežiūros išlaidas.

Phone icon

Abipusis bendravimas

Šiuolaikinė CCM programinė įranga turėtų leisti skambinti ir priimti skambučius, o visi klientų įrašai būtų saugomi vienoje vietoje. Įmonės tikisi turėti ir valdyti visus klientų duomenis vienoje, lengvai prieinamoje ir patogioje vietoje.

Pažangus „LiveAgent“ CCM sprendimas

„LiveAgent“ siūlo visapusišką sprendimą, skirtą valdyti ryšius su klientais. Naudodama „LiveAgent“ jūsų komanda bus gerai pasirengusi kurti, paskirstyti ir stebėti komunikaciją. Aukštųjų technologijų ryšių su klientais valdymo platforma suteikia asmenišką patirtį ir sklandžiai integruojasi su esamomis įmonės programomis ir sistemomis. Jei ieškote geriausios CCM programinės įrangos, kuri pagerintų prekės ženklo atpažinimą ir padidintų klientų išlaikymą, išbandykite „LiveAgent“. Tai yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m.

support

Peržiūrėkite daugiau pagrindinių funkcijų

Be aukščiau išvardytų funkcijų, puiki komunikacijų su klientais valdymo programinė įranga taip pat turėtų turėti galingus tinklaviečių kūrimo įrankius ir klientų įtraukimo analizę. Norėdami sužinoti daugiau apie pagrindines funkcijas, kurias turėtų įtraukti galinga CCM programinė įranga, spustelėkite žemiau esantį mygtuką.

help desk no clue about team performance

Galingi kūrimo įrankiai

Vis daugiau įmonių pasirenka naudoti specialią CCM įrangą su integruotomis funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų pagrindinius turinio elementus savo komunikacijoje. Šiuolaikiniai pažangiausi CCM sprendimai suteikia ypač galingą tinklaviečių kūrimo ar redagavimo patirtį ir leidžia technologijose nenusimanantiems vartotojams atnaujinti ryšius be jokių kompromisų dėl kokybės ir laiko.

live chat increase sales

Klientų įtraukimo analizė

Duomenų analizė yra esminė ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, nes ji leidžia įmonėms rinkti duomenis apie pagrindines verslo funkcijas (dažniausiai naudojamus kanalus, bilietų kiekį, problemų sprendimo tempą, veiklos kaštus). Ši informacija suteikia įmonėms naudingų duomenimis pagrįstų įžvalgų, padedančių padidinti pajamas ir pelningumą.

CCM programinės įrangos DUK

Kas yra ryšių su klientais valdymo programinė įranga?

Ryšių su klientais valdymo programinė įranga arba sutrumpintai CCM programinė įranga leidžia jūsų verslui efektyviai spręsti bet kokius klientų klausimus. Kaip? CCM programinė įranga sujungia visą jūsų bendravimą į vieną sąsają. Pavyzdžiui, el. paštas, tiesioginiai pokalbiai, skambučiai, forumas, „SoMe“, žinių bazės užklausos ir kt. Be to, klientų aptarnavimo funkcijos padeda jūsų agentams suteikti sklandžią aptarnavimo patirtį. Dėl to gali pagerėti santykiai su klientais, pajamos ir bendras klientų pasitenkinimas..

Kaip bendrauti su klientais?

Šiais laikais klientai bendrauja įvairiais kanalais, pavyzdžiui, tiesioginiais pokalbiais, el. paštu ar skambučiais.Todėl svarbu būti ir reaguoti kiekvienoje platformoje. Bet kaip efektyviai su jais bendrauti? Be to, kad turite pagalbos centro įrangą, kuri labai naudinga jūsų verslui, visada turėtumėte pasisveikinti su klientu, prisistatyti, leisti klientui netrukdomai kalbėti/rašyti, atsiprašykite, jei reikia, ir būkite mandagūs.

Kodėl svarbu bendrauti su klientais?

Sėkmingas bendravimas su klientais gali lemti jūsų verslo sėkmę. Tai tiesiogine prasme gali padėti išsiskirti iš konkurentų. Klientai nori jaustis išgirsti ir nori būti įvertinti. Veiksmingas ir efektyvus bendravimas gali padėti užmegzti ilgalaikius santykius, o tai taip pat padidina pardavimus.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai