Bendravimas atlieka esminį vaidmenį visuose verslo aspektuose. Tinkamai vykdomas, inovatyvus klientų bendravimas formuoja prekės ženklo tapatybę ir iš esmės prisideda prie prasmingų ir ilgalaikių santykių su klientais.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Įmonės turi bendrauti su savo klientais dėl įvairių priežasčių. Siekdamos informuoti ir įtraukti auditoriją, organizacijos naudoja įvairius komunikacijos kanalus ir metodus, tokius kaip el. laiškai, tekstiniai pranešimai, tiesioginiai pokalbiai internetu, balso skambučiai, socialiniai tinklai ir kt.
Inovatyvūs komunikacijos sprendimai yra platformos debesijos pagrindu, siūlančios integracijų galimybes, o tai savo ruožtu leidžia jums suteikti nuoseklią ir teigiamą klientų patirtį. Šios nuoseklios patirties teikimas yra iššūkis daugumai įmonių, nes klientai įgyja daugiau technologinių žinių.
Šiais laikais klientai tikisi asmeniško, greito ir informatyvaus aptarnavimo. Pažvelkime į keletą pagrindinių 2019 m. el. prekybos statistikų ir tendencijų:
41% vartotojų pakeitė įmones dėl neasmeniško aptarnavimo.
48% klientų išleidžia daugiau, kai jų aptarnavimas yra asmeniškas.
74% žmonių nepatinka, kai jiems rodomas neaktualus turinys.
Apibendrinant galima pasakyti, kad veiksmingas ryšių su klientais valdymas reiškia komunikaciją su konkrečiais klientais jų pageidaujamais kanalais. Kad galėtų teikti tokį asmenišką, centralizuotą ir supaprastintą aptarnavimą, kontaktų su klientais turinčioms komandoms reikia pažangių įrankių.
Komunikacijos klientų valdymo programinė įranga yra bendravimo ir bendradarbiavimo programa, leidžianti įmonėms apdoroti didelį kiekį priimamos ir atliekamos komunikacijos įvairiais kanalais. Tai užtikrina, kad į klientą nukreipta komunikacija būtų aktuali, nuosekli ir pagrįsta ankstesnės patirties duomenimis.
Visapusiška „LiveAgent“ ryšių su klientais valdymo programinė įranga skirta sujungti daugybę kontaktų kanalų ir užtikrinti nuoseklumą. „LiveAgent“ „viskas viename“ pagalbos tarnybos sprendimas suteikia įmonėms visą informaciją apie sąveiką su klientais, aiškiai registruoja visus susijusius duomenis ir sklandžiai integruojasi su esamomis įmonės programomis bei sistemomis, kad užtikrinti ypač asmenišką klientų patirtį.
Remiantis naujausiu „Gartner“ CCM rinkos tyrimu, CCM įrangą pirmiausia naudoja tokios pramonės šakos kaip draudimas, bankininkystė, sveikatos priežiūra ir komunalinės paslaugos, kad surašytų sąskaitas faktūras, ataskaitas, korespondenciją ar įspėtų/praneštų.
Organizacijos plačiai naudoja ryšių su klientais valdymą rinkodaros ir atsiskaitymo tikslais, todėl, kaip taisyklė, ši programinė įranga priklauso produktų rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo komandoms.
Renkantis ryšių su klientais valdymo programinę įrangą, svarbu atkreipti dėmesį į pagrindines jos siūlomas funkcijas. Programinė įranga turėtų suteikti jums galimybę suasmeninti jūsų įmonės bendravimą su klientais ir išsųsti reikiamą pranešimą tinkamu kanalu bei tinkamu laiku.
Ieškodami geriausio ryšių su klientais valdymo sprendimo, tikitės, kad jis užtikrins aiškią, nepriekaištingą ir nuoseklią klientų patirtį visais kanalais (telefonu, tiesioginiais pokalbiais, el. paštu ir socialiniuose tinkluose).
Kitas svarbus šiuolaikinio verslo reikalavimas yra funkcionalumas, tuo pačiu atsižvelgiant į proceso optimizavimą. Platformos, pagrįstos debesija ar hibridiniais sprendimais, išsprendžia šį iššūkį ir sumažina dideles senų CCM sistemų priežiūros išlaidas.
Šiuolaikinė CCM programinė įranga turėtų leisti skambinti ir priimti skambučius, o visi klientų įrašai būtų saugomi vienoje vietoje. Įmonės tikisi turėti ir valdyti visus klientų duomenis vienoje, lengvai prieinamoje ir patogioje vietoje.
„LiveAgent“ siūlo visapusišką sprendimą, skirtą valdyti ryšius su klientais. Naudodama „LiveAgent“ jūsų komanda bus gerai pasirengusi kurti, paskirstyti ir stebėti komunikaciją. Aukštųjų technologijų ryšių su klientais valdymo platforma suteikia asmenišką patirtį ir sklandžiai integruojasi su esamomis įmonės programomis ir sistemomis. Jei ieškote geriausios CCM programinės įrangos, kuri pagerintų prekės ženklo atpažinimą ir padidintų klientų išlaikymą, išbandykite „LiveAgent“. Tai yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m.
Be aukščiau išvardytų funkcijų, puiki komunikacijų su klientais valdymo programinė įranga taip pat turėtų turėti galingus tinklaviečių kūrimo įrankius ir klientų įtraukimo analizę. Norėdami sužinoti daugiau apie pagrindines funkcijas, kurias turėtų įtraukti galinga CCM programinė įranga, spustelėkite žemiau esantį mygtuką.
Vis daugiau įmonių pasirenka naudoti specialią CCM įrangą su integruotomis funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų pagrindinius turinio elementus savo komunikacijoje. Šiuolaikiniai pažangiausi CCM sprendimai suteikia ypač galingą tinklaviečių kūrimo ar redagavimo patirtį ir leidžia technologijose nenusimanantiems vartotojams atnaujinti ryšius be jokių kompromisų dėl kokybės ir laiko.
Duomenų analizė yra esminė ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, nes ji leidžia įmonėms rinkti duomenis apie pagrindines verslo funkcijas (dažniausiai naudojamus kanalus, bilietų kiekį, problemų sprendimo tempą, veiklos kaštus). Ši informacija suteikia įmonėms naudingų duomenimis pagrįstų įžvalgų, padedančių padidinti pajamas ir pelningumą.
Ryšių su klientais valdymo programinė įranga arba sutrumpintai CCM programinė įranga leidžia jūsų verslui efektyviai spręsti bet kokius klientų klausimus. Kaip? CCM programinė įranga sujungia visą jūsų bendravimą į vieną sąsają. Pavyzdžiui, el. paštas, tiesioginiai pokalbiai, skambučiai, forumas, „SoMe“, žinių bazės užklausos ir kt. Be to, klientų aptarnavimo funkcijos padeda jūsų agentams suteikti sklandžią aptarnavimo patirtį. Dėl to gali pagerėti santykiai su klientais, pajamos ir bendras klientų pasitenkinimas..
Šiais laikais klientai bendrauja įvairiais kanalais, pavyzdžiui, tiesioginiais pokalbiais, el. paštu ar skambučiais.Todėl svarbu būti ir reaguoti kiekvienoje platformoje. Bet kaip efektyviai su jais bendrauti? Be to, kad turite pagalbos centro įrangą, kuri labai naudinga jūsų verslui, visada turėtumėte pasisveikinti su klientu, prisistatyti, leisti klientui netrukdomai kalbėti/rašyti, atsiprašykite, jei reikia, ir būkite mandagūs.
Sėkmingas bendravimas su klientais gali lemti jūsų verslo sėkmę. Tai tiesiogine prasme gali padėti išsiskirti iš konkurentų. Klientai nori jaustis išgirsti ir nori būti įvertinti. Veiksmingas ir efektyvus bendravimas gali padėti užmegzti ilgalaikius santykius, o tai taip pat padidina pardavimus.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis