Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.

Stebėkite visą sąveiką su klientais vienoje informacijos suvestinėje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Komunikacijos su klientais valdymo programinė įranga

Bendravimas atlieka esminį vaidmenį visuose verslo aspektuose. Tinkamai vykdomas, inovatyvus klientų bendravimas formuoja prekės ženklo tapatybę ir iš esmės prisideda prie prasmingų ir ilgalaikių santykių su klientais.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
analyze - illustration

Ką turėtumėte žinoti?

Įmonės turi bendrauti su savo klientais dėl įvairių priežasčių. Siekdamos informuoti ir įtraukti auditoriją, organizacijos naudoja įvairius komunikacijos kanalus ir metodus, tokius kaip el. laiškai, tekstiniai pranešimai, tiesioginiai pokalbiai internetu, balso skambučiai, socialiniai tinklai ir kt.

Inovatyvūs komunikacijos sprendimai yra platformos debesijos pagrindu, siūlančios integracijų galimybes, o tai savo ruožtu leidžia jums suteikti nuoseklią ir teigiamą klientų patirtį. Šios nuoseklios patirties teikimas yra iššūkis daugumai įmonių, nes klientai įgyja daugiau technologinių žinių.

Kodėl turėtumėte naudoti ryšių su klientais valdymo programinę įrangą?

Šiais laikais klientai tikisi asmeniško, greito ir informatyvaus aptarnavimo. Pažvelkime į keletą pagrindinių 2019 m. el. prekybos statistikų ir tendencijų:

Smiley face icon

Klientų praradimas

41% vartotojų pakeitė įmones dėl neasmeniško aptarnavimo.

Klientai išleidžia daugiau

48% klientų išleidžia daugiau, kai jų aptarnavimas yra asmeniškas.

Neaktualus turinys

74% žmonių nepatinka, kai jiems rodomas neaktualus turinys.

feeling proud - illustration

Kas tai yra CCM programinė įranga?

Apibendrinant galima pasakyti, kad veiksmingas ryšių su klientais valdymas reiškia komunikaciją su konkrečiais klientais jų pageidaujamais kanalais. Kad galėtų teikti tokį asmenišką, centralizuotą ir supaprastintą aptarnavimą, kontaktų su klientais turinčioms komandoms reikia pažangių įrankių.

Komunikacijos klientų valdymo programinė įranga yra bendravimo ir bendradarbiavimo programa, leidžianti įmonėms apdoroti didelį kiekį priimamos ir atliekamos komunikacijos įvairiais kanalais. Tai užtikrina, kad į klientą nukreipta komunikacija būtų aktuali, nuosekli ir pagrįsta ankstesnės patirties duomenimis.

Pažangi komunikacijos su klientais valdymo platforma

Visapusiška „LiveAgent“ ryšių su klientais valdymo programinė įranga skirta sujungti daugybę kontaktų kanalų ir užtikrinti nuoseklumą. „LiveAgent“ „viskas viename“ pagalbos tarnybos sprendimas suteikia įmonėms visą informaciją apie sąveiką su klientais, aiškiai registruoja visus susijusius duomenis ir sklandžiai integruojasi su esamomis įmonės programomis bei sistemomis, kad užtikrinti ypač asmenišką klientų patirtį.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kas naudoja CCM programinę įrangą?

Remiantis naujausiu „Gartner“ CCM rinkos tyrimu, CCM įrangą pirmiausia naudoja tokios pramonės šakos kaip draudimas, bankininkystė, sveikatos priežiūra ir komunalinės paslaugos, kad surašytų sąskaitas faktūras, ataskaitas, korespondenciją ar įspėtų/praneštų.

Organizacijos plačiai naudoja ryšių su klientais valdymą rinkodaros ir atsiskaitymo tikslais, todėl, kaip taisyklė, ši programinė įranga priklauso produktų rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo komandoms.

Pagrindinės geriausios komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos funkcijos

Renkantis ryšių su klientais valdymo programinę įrangą, svarbu atkreipti dėmesį į pagrindines jos siūlomas funkcijas. Programinė įranga turėtų suteikti jums galimybę suasmeninti jūsų įmonės bendravimą su klientais ir išsųsti reikiamą pranešimą tinkamu kanalu bei tinkamu laiku.

Kryžminis ir kelių kanalų konsolidavimas

Ieškodami geriausio ryšių su klientais valdymo sprendimo, tikitės, kad jis užtikrins aiškią, nepriekaištingą ir nuoseklią klientų patirtį visais kanalais (telefonu, tiesioginiais pokalbiais, el. paštu ir socialiniuose tinkluose).

Perėjimas prie debesijos pagrindu veikiančių paslaugų

Kitas svarbus šiuolaikinio verslo reikalavimas yra funkcionalumas, tuo pačiu atsižvelgiant į proceso optimizavimą. Platformos, pagrįstos debesija ar hibridiniais sprendimais, išsprendžia šį iššūkį ir sumažina dideles senų CCM sistemų priežiūros išlaidas.

Abipusis bendravimas

Šiuolaikinė CCM programinė įranga turėtų leisti skambinti ir priimti skambučius, o visi klientų įrašai būtų saugomi vienoje vietoje. Įmonės tikisi turėti ir valdyti visus klientų duomenis vienoje, lengvai prieinamoje ir patogioje vietoje.

Pažangus „LiveAgent“ CCM sprendimas

„LiveAgent“ siūlo visapusišką sprendimą, skirtą valdyti ryšius su klientais. Naudodama „LiveAgent“ jūsų komanda bus gerai pasirengusi kurti, paskirstyti ir stebėti komunikaciją. Aukštųjų technologijų ryšių su klientais valdymo platforma suteikia asmenišką patirtį ir sklandžiai integruojasi su esamomis įmonės programomis ir sistemomis. Jei ieškote geriausios CCM programinės įrangos, kuri pagerintų prekės ženklo atpažinimą ir padidintų klientų išlaikymą, išbandykite „LiveAgent“. Tai yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m.

support illustration

Peržiūrėkite daugiau pagrindinių funkcijų

Be aukščiau išvardytų funkcijų, puiki komunikacijų su klientais valdymo programinė įranga taip pat turėtų turėti galingus tinklaviečių kūrimo įrankius ir klientų įtraukimo analizę. Norėdami sužinoti daugiau apie pagrindines funkcijas, kurias turėtų įtraukti galinga CCM programinė įranga, spustelėkite žemiau esantį mygtuką.

help desk no clue about team performance - icon

Galingi kūrimo įrankiai

Vis daugiau įmonių pasirenka naudoti specialią CCM įrangą su integruotomis funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų pagrindinius turinio elementus savo komunikacijoje. Šiuolaikiniai pažangiausi CCM sprendimai suteikia ypač galingą tinklaviečių kūrimo ar redagavimo patirtį ir leidžia technologijose nenusimanantiems vartotojams atnaujinti ryšius be jokių kompromisų dėl kokybės ir laiko.

live chat increases sales

Klientų įtraukimo analizė

Duomenų analizė yra esminė ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, nes ji leidžia įmonėms rinkti duomenis apie pagrindines verslo funkcijas (dažniausiai naudojamus kanalus, bilietų kiekį, problemų sprendimo tempą, veiklos kaštus). Ši informacija suteikia įmonėms naudingų duomenimis pagrįstų įžvalgų, padedančių padidinti pajamas ir pelningumą.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suRyšių su klientais valdymo programinė įranga
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

"LiveAgent" yra efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį.

Ieškote konkretaus puslapio esančio LiveAgent svetainėje? Peržiūrėkite mūsų svetainės žemėlapį ir greitai raskite savo ieškomą informaciją.

Svetainės Žemėlapis

LiveAgent siūlo programinę įrangą klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių įrangą ir socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo įrangą.

Norint teikti geresnę pagalbą, būtina turėti daugiau informacijos apie klientus. Vienas iš būdų ją gauti yra kliento forma.

Kliento forma

"LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų ir integracijomis, užtikrinanti aukštą aptarnavimą ir efektyvumą."

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.

Suteikite savo klientams galimybę rasti atsakymus, kuriie jiems reikalingi, naudojantis savitarnos paslaugomis. „LiveAgent“ DUK programinė įranga leidžia jums sukurti puikius klientų portalus.

Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną

„LiveAgent“ pasiūlo galingą bilietų sistemą su daugiau nei 180 funkcijų, leidžiančių patobulinti klientų aptarnavimą ir didinti jų pasitenkinimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai