Analitika naudoja neapdorotus wduomenis ir matematiką, kad atrastų reikšmingus duomenų modelius bei juos interpretuotų. Naudojama teisingai, duomenų analitika gali padėti atsakyti į verslo klausimus, nuspėti rezultatus ir sukurti veiksmingas įžvalgas.
Kodėl duomenų analitika yra reikalinga funkcija visoms įmonėms?
Analitinė apžvalga gali padėti nurodyti konkrečias jūsų verslo vietas, kurias reikėtų tobulinti. Visada yra naudinga rasti “atsilikusias” ir tobulinamas sritis, nes jos suteikia galimybę:
- Pagerinti agento efektyvumą
- Suteikite papildomą mokymą tiems, kam jo reikia
- Pagerinkite klientų pasitenkinimą, patirtį ir pardavimus
- Perskirstykite išteklius
- Sustiprinkite pagalbos kanalus
- Raskite daugiau ekonomiškų problemų sprendimo būdų
Papildomai, analitinė apžvalga gali nurodyti jūsų puikiąsias verslo vietas. Tai svarbu, nes:
- Jums nereikės pertvarkyti visos savo verslo/pagalbos strategijos
- Jūs galėsite apdovanoti daugiausiai pasiekusius
- Mažiausiai pasiekę galės pasimokyti iš daugiausiai pasiekusiųjų
Ką daro LiveAgent analitinės apžvalgos funkcija?
Analitinė apžvalga suteikia jums bendrą jūsų klientų aptarnavimo apžvalgą. Galėsite pamatyti, kas bendrauja su jūsų įmone, ir stebėti, kokį aptarnavimą jie gauna. Taip pat galėsite peržiūrėti naudojimo statistiką pagal kanalą, įvertinti našumo ataskaitas ir pasimokyti iš klientų pasitenkinimo įvertinimų. Papildomai, mūsų analizės apžvalgoje gausu begalinių ataskaitų teikimo galimybių .
Ką galite matyti savo analitinės apžvalgos skydelyje?
Analitinis skydelis suteikia jums greitą visų įeinančių ir išeinančių žinučių, pokalbių ir skambučių apžvalgą.
Gaunamos žinutės yra apibūdinamos, kaip:
- Visi į LiveAgent gaunami el. laiškai
- Visi bilietai, sukurtiu neprisijungus per kontaktų formas ar pokalbių mygtukus
- Bilietai, sukurti naudojantis “Twitter”, “Instagram”, “Viber”, ir “Facebook” (tik “Twitter” kitų žmonių paminėjimai)
- Visas kitas bendravimas, gautas esamuose bilietuose
Išsiunčiamos žinutės yra apibūdinamos, kaip:
- Atsakymai į bilietus
- Visi el. laiškai, “Twitter” pranešimai, “Instagram” ir “Viber” žinutės, o taip pat aplikacijoje paskelbtus “Facebook” įrašus
- Nauji el. laiškai, išsiųsti iš aplikacijos
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Pokalbiai apibūdinami kaip:
- Klientų ir agentų inicijuoti pokalbiai
- Agentų atsakyti pokalbiai
Skambučiai apibūdinami kaip:
- Klientų inicijuoti pokalbiai (per skambučių valdiklius ar telefono numerius)
- Visi iš aplikacijos inicijuoti pokalbiai, net jei ir klientas į juos neatsako
Filtravimo rezultatai
Savo analitikos apžvalgą galite filtruoti pagal:
- Laiką
- Skyrių
- Agentą
- Žymą
- Kanalą
Kiekvieną efektyvumo ataskaitą galima pakeisti taip, kad joje būtų rodomi tokie duomenys:
Bilietavimo rodikliai
- Atsakymai
- Pastabos
- Naujų atsakymų vidutinis laikas (valandomis)
- Naujų atsakymų vidutinis PLS (valandomis)
- Vidutinis pirmojo priskyrimo laikas (valandomis)
- Pirmojo priskyrimo laiko PLS (valandomis)
- Pirmojo sprendimo vidutinis laikas (valandomis)
- Pirmojo sprendimo vidutinis laikas PLS (valandomis)
- Atviro atsakymo vidutinis laikas (valandomis)
- Atviro atsakymo vidutinis laikas PLS (valandomis)
Internetinių pokalbių rodikliai
- Sukurti bilietai
- Išspręsti bilietai
- Pokalbių ipranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Pokalbio priėmimas
- Pokalbio priėmimas vidutinis laikas (minutėmis)
- Pokalbio vidutinis laikas (minutėmis)
- Neįvertinta
- Neįvertinta, procentais
Skambučių centro rodikliai
- Teigiami vertinimai
- Teigiami vertinimai, procentais
- Neigiami vertinimai
- Neigiami vertinimai, procentais
- Skambučiai
- Išeinantys skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Išeinančio skambučio minutės
- Atsiliepimo į skambutį vidutinis laikas (minutėmis)
Klientų pasitenkinimo rodikliai
- Vidutinis skambučio laika (minutėmis)
- Išeinančių skambučių vidutinis laikas (minutėmis)
- Vidiniai skambučiai
- Vidinių skambučių minutės
- Vidinių skambučių vidutinis laikas (minutėmis)
- Gaunami pranešimai
- Gaunami pokalbiai
- Baigti pokalbiai
- Neatsakyti pokalbiai
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Neatsakyti skambučiai
- Balso paštas
Kiekvieną ataskaitą galima filtruoti pagal skirtingą laikotarpį:
- Šiandien
- Vakar
- Paskutinės 7 dienos
- Paskutinės 30 dienų
- Paskutinės 90 dienų
- Ši savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Praėjusi savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Praėjusi darbo savaitė (pirmadienis-penktadienis)
- Šis mėnuo
- Praėjęs mėnuo
- Šie metai
- Praėję metai
- Pasirinkta data
Duomenų pateikimo būdo pasirinkimas
Visą aukščiau išvardintą informaciją LiveAgent gali pateikti įvairiais formatais, įskaitant ploto diagramomis, linijinėmis diagramomis, stulpelinėmis diagramomis ir skritulinėmis diagramomis. Be to, visus duomenis galima eksportuoti į CSV failus, todėl galėsite nesunkiai jais pasidalinti su kitais.
Kur LiveAgent rasti savo analitikos skydelį
Analitikos skydelis yra matomas tik administratoriams, todėl norėdami jį peržiūrėti, įsitikinkite, kad esate LiveAgent paskyros administratorius (agentai gali matyti savo asmeninę statistiką prisijungę prie LiveAgent.)
Jei jums yra priskirtas administratoriaus vaidmuo, analitinę apžvalgą galite rasti paspaudę ant Ataskaitos (apvali piktograma), esančios dešiniajame meniu (tiesiai tarp Skambučiai ir Klientai).
Žinių bazės ištekliai
Norėdami daugiau sužinoti apie skirtingų tipų ataskaitas, esančias mūsų analitikos skydelyje, prašome peržiūrėti mūsų žinių bazės straipsnius:
Pasiruošę sužinoti daugiau apie savo verslą?
Pasinerkite į savo aptarnavimą. Pagerinkite savo našumą, pardavimus ir klientų pasitenkinimą jau šiandien, su mūsų nemokamu 14 dienų bandymo laikotarpiu. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.