Sveiki, aš esu Džonas, kaip galiu jums padėti?
Norėčiau patikrinti savo užsakymo būseną.
Jokių problemų, pateikite man savo užsakymo ID.
Mano užsakymo ID yra GQ34566
•
•
•
Ar žinojote, kad daugiau nei pusė visų klientų nori su kuo nors bendrauti realiu laiku ir internetu, o ne skambinti įmonei? Nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos naudojimas tiek klientams, tiek agentams turi daug privalumų. Padidinkite klientų pasitenkinimą, pagerinkite atsako laiką, padidinkite agento produktyvumą ir investicinę grąžą. Pasak „CrazyEgg“, 38% vartotojų labiau linkę pirkti iš įmonės, jei ji siūlo aptarnavimą tiesioginiu pokalbiu.
Išbandykite mūsų nemokamą tiesioginio pokalbio sprendimą šiandien. Mūsų nemokama tiesioginių pokalbių programa gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje, kurį galima visiškai pritaikyti savo poreikiams ir keisti kalbą.
Mėgaukitės Visada Nemokama Paskyra
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Įdiekite nemokamą tiesioginių pokalbių programinę įrangą savo verslo svetainėms ir įgykite šiuos privalumus:
Nemokamos bilietų sistemos funkcijos padeda sumažinti laiką, skirtą kliento problemai išspręsti.
Klientų aptarnavimo komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas iš įvairių kanalų vienoje vietoje.
Turėdami visus aptarnavimo kanalus vienoje vietoje, jūsų agentai užtrunka mažiau laiko spręsdami problemas.
Nemokama „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinė įranga gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje. Palyginę „LiveAgent“ ir konkurentų pokalbių valdiklio bendrą našumą, pastebėsite, kad „LiveAgent“ yra greičiausias. „LiveAgent“ pokalbių valdiklio rodymo greitis yra vos 2,5 sekundės, kai tuo tuo tarpu konkurentų pokalbių valdikliai užtrunka nuo 3,3 iki 9,4 sekundės.
Greitas pokalbių valdiklis yra tinkamas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% daugiau žmonių pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiais pokalbiais.
Mūsų nemokamas tiesioginių pokalbių įrankis yra pilnai pritaikomas individualiems poreikiams, taip pat pritaikomas kalboms. Be to, naudodamiesi mūsų nemokama tiesioginių pokalbių programine įranga taip pat galite naudotis nemokama bilietų sistema su universalia pašto dėžute, skambučių centru ir žinių baze/klientų portalu.
Mūsų nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga siūlo 7 dienų bilietų istorijos paiešką ir vieną integraciją (vienas tiesioginio pokalbio mygtukas, el. pašto adresas, kontaktinė forma, telefono numeris.) Jei ieškote daugiau, pvz., neribotos istorijos paieškos , socialinių tinklų žintegracijos ir automatizavimo funkcijų, peržiūrėkite mūsų mokamus planus.
„LiveAgent“ buvo sukurtas siekiant sutaupyti jūsų brangaus laiko. Paprasta (reikia tiesiog nukopijuoti ir įklijuoti) integracija per kelias sekundes sujungia jus su klientais. „LiveAgent“ nukreipia naujus gaunamus pokalbius tinkamiems jūsų komandos nariams ir dinamiškai koreguoja pasiekiamumą jūsų agentams prisijungiant ir atsijungiant pamainos metu.
12% amerikiečių teigia, kad klientų aptarnavime juos labiausiai nuvilia greičio trūkumas. Statista
72% vartotojų mano, kad jeigu reikia paaiškinti apie savo problemą keliems asmenims, tai reiškia prastą klientų aptarnavimą. Dimensional Research
72% vartotojų teigia, kad kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą jie tikisi, kad agentas „žinos, kas jie tokie, ką įsigijo ir apie ką kalbėjo ankstesnio bendravimo metu“. „Microsoft“
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Pradėkite naudotis mūsų nemokama tiesioginių pokalbių įranga ir bet kuriuo metu užsisakykite mokamą versiją, kad gautumėte neribotą bilietų istoriją, daugiau funkcijų ir neribotų tiesioginio pokalbio mygtukų, el. pašto adresų, telefono numerių ir kontaktinių formų.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Ne, „LiveAgent“ suteikia nemokamą paskyrą be jokių paslėptų išlaidų. Be to, norint gauti nemokamą paskyrą nereikia jokios kredito kortelės informacijos.
Įdiegę pokalbio mygtuką savo svetainėje, galite nedelsiant pradėti kalbėtis su klientais. Kai tik lankytojas apsilanko jūsų svetainėje, rodomas pokalbio mygtukas. Klientai turi galimybę susisiekti su jumis per tiesioginį pokalbį. Jei klientas nusprendžia tai padaryti, bilietas bus sukurtas ir atsidurs jūsų universalioje pašto dėžutėje.
Tiesioginis pokalbis prasideda nuo mygtuko, kuris suteikia greitą komunikacijos kanalą, kad agentas kuo greičiau atsakytų į klientų užklausas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis