Jūsų klientams skirta atskira erdvė su klientų portalo programine įranga

Suteikite klientams prieigą prie išteklių ir galimybę stebėti bilietus.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Sumažinkite išlaidas su klientų portalo programine įranga

Paruoškite išsamų, struktūrizuotą ir gerai indeksuotą klientų portalą, kuriame būtų žinių bazė, forumai ir DUK. Sumažinkite bendravimo su klientais laiką ir sąnaudas, pasiūlę savitarną ir suteikdami galimybę jiems patiems peržiūrėti jų užklausų progresą, be būtinybės su jumis susisiekti. Su LiveAgent tai paprasta.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Kas yra klientų portalo programinė įranga?

Klientų aptarnavimo portalo programinė įranga, dar vadinama klientų portalo programine įranga, jums suteikia galimybę pasidalinti informacija su klientais. Naudodami interneto portalą, jūsų klientai gali saugiai peržiūrėti savo bilieto būklę ar istoriją, išsamią produkto/paslaugos informaciją ir daugiau. Pavyzdžiui, kliento portalo naudotojas gauna prieigą prie produkto žinių bazės straipsnių ir bendruomenės forumo.  Trumpai tariant, kliento portalas suteikia išsamias žinias apie produktą, verslo informaciją ir savitarnos įrankius.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kaip veikia klientų portalo programinė įranga?

Saugus kliento portalas, kurį suteikia LiveAgent, leidžia jūsų prisijungusiems klientams patikrinti jų užklausų būklę. Visos klientų užklausos yra paverčiamos į bilietus, todėl klientai visą informacija galės surasti taip vadinamame “biliete”. Dėka šios technologijos, klientams nebereikės su jumis susisiekti ir laukti klientų aptarnavimo agentų pagalbos. Klientų portalas yra aukšto lygio klientų aptarnavimo sprendimas, kuris internetu suteikia sklandžią patirtį ir pagerina vartotojo įsitrukimą, naudojant forumus, atsiliepimų formas ir interaktyvią žinių bazę.

Kodėl turėtumėte naudoti klientų portalą?

Per praėjusius porą metų, klientų aptarnavimas labai patobulėjo. Daugiau nebereikia laukti pranešimo el. paštu, apie jūsų problemos sprendimo pabaigą. Klientų portalo programinės įrangos naudotojai gali susirasti jiems reikalingą informaciją, nesikreipdami į klientų pagalbos tarnybą. Šiuose priskirtuose pagalbos kanaluose, vartotojai taip pat gali peržiūrėti buvusių bilietų istoriją, žinių bazę, bendruomenės forumą ir gauti galimybę palikti atsiliepimą. Internetinis savitarnos portalas gali būti jūsų klientams skirta erdvė, kurioje jie susirastų ieškomus žinių bazės straipsnius. Nebekurkite “Google Sheets” dokumentų, kuriais norite pasidalinti su klientais. Šie sudėtingi procesai tik blogina jūsų klientų įsitraukimą. Tokie savitarnos sprendimai, kaip žinių bazės, forumai ar klientų atsiliepimai išlaisvina jūsų klientų aptarnavimo atstovus nuo DUK ir leidžia jiems sutelkti dėmesį į sudėtingesnes klientų užklausas. Pasinaudokite mūsų klientų portalo programine įranga ir dalinkitės pranešimais apie funkcijas ar produktų išleidimą, bei momentiškai pagerinkite agentų produktyvumą.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Jūsų įmonę atitinkantis efektyvus klientų portalas

LiveAgent klientų portale rasite žinių bazę, forumus ir klientų atsiliepimus.

Vos keliais paspaudimais paruoškite klientų portalą ir jo vizualinius elementus. Sukurkite žinių bazes ir forumą, kad jūsų klientai galėtų patys sau padėti ir aptartų naujas funkcijas ar pateiktų patobulinimo pasiūlymus. 

smiling woman with coffee

LiveAgent milijoną kartų palengvina klientų aptarnavimą. Mūsų atsakymo laikas pagreitėjo 26%.

black Martinus logo

Išmokykite savo klientus nepriklausomai spręsti problemas

Jūsų pagalbos agentai sulauks mažiau bilietų, todėl jų atsakymo laikas į klientų užklausas bus ženkliai greitesnis.

Internetiniame klientų portale saugomi žinių bazės straipsniai, forumo įrašai bei jūsų klientų atsiliepimai ir pasiūlymai. Skaityti daugiau…
Žinių bazė yra viena iš pagrindinių portalo funkcijų, kuri klientams suteikia nesudėtingą ir išskirtinę prieigą prie žinių bazės straipsnių ar dažniausiai užduodamų klausimų. Skaityti daugiau…
Forumai leidžia jūsų klientams vienas kitam padėti ir atsakyti į vienas kito klausimus. Skaityti daugiau…
Leiskite klientams jums pateikti atsiliepimus ir pasiūlymus. Sukurkite ir patalpinkite savo svetainėje atsiliepimo mygtuką. Skaityti daugiau…

Prieinama klientų internetinio portalo programinė įranga

Išnaudokite visas klientų portalo funkcijas su mūsų prienamu kainų planu ir padėkite savo klientams, net ir tada, kai jūsų klientų aptarnavimo agentai yra atsijungę. Use all client portal features and support your customers even when your customer service representatives are offline with our affordable pricing plan. 

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Nuviliantis klientų aptarnavimas?

Pripažinkime tiesą – jūsų klientai visuomet pateiks begalę klausimų, užklausų ir prašymų. Laikas, yra didžiausias turimas jūsų išteklis, todėl teisinga investicija gali ženkliai pagerinti jūsų įmonę. Įmonės kas met praranda milijonus dolerių, nukreipusios lėšas į neteisingą turtą. Nebūkite vieni iš jų.

Jūsų aptarnavimo agentams skirtas darbuotojų portalas

Akivaizdi klientų portalo nauda yra efektyvus savitarnos teikimas klientams. Be to, LiveAgent klientų portalo sprendimas suteikia galimybę sukurti jūsų agentams skirtą vidinį žinių valdymą. Kaip jau minėjome anksčiau, klientų portalas susideda iš žinių bazės ir forumo. Abejus sprendimus galima sukurti tiek klientams, tiek ir agentams. Išsami žinių bazė gali būti puikus būdas pasidalinti dokumentais, siekiant palaikyti žinių tęstinumą viduje. Be to, vidinėmis žiniomis galite pasidalinti ir forume. Vidinis forumas gali būti naudojamas vietoje žinučių, kaip vieta, kurioje būtų galima diskutuoti apie konkrečias temas. Bendrai, forumas įtakoja didesnį komandos įsitraukimą ir supaprastina bendravimą.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Virš 30 000 įmonių negali klysti

LiveAgent yra daugiafunkcinė platforma, taip pat teikianti ir savitarnos portalą. Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir vartotojų atsiliepimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti jūsų verslo partnerių pasitenkinimą.  

knowledge base designs in LiveAgent

Pritaikykite išvaizdą savo prekės ženklui

Paruoškite klientų portalą vos keliais mygtukų paspaudimais. Sukurkite žinių bazę ir be kodavimo pritaikykite ją prie savo įmonės dizaino. Vos keliais mygtukų paspaudimais, jūs galite sukurti savo klientams skirtą forumą, kuriame jie galės aptarti naujas funkcijas, paprašyti pagalbos ar pateikti pasiūlymus dėl tobulinimo.

Leiskite klientams su jumis susiekti naudojantis lanksčia bilieto forma

LiveAgent bilieto formos leidžia klientams susisiekti su jūsų pagalbos komanda naudojant klientų portalą. Taigi, kokia yra tokios formos pranešimų nauda? LiveAgent gali saugoti ir tvarkyti kliento duomenis CRM sistemoje. Dėl to, kai klientas su jumis susisiekia per klientų portalą, agentai gali matyti išsamesnę kliento informaciją. Rezultate, jie gali suteikti efektyvesnę pagalbą. Bendrai tariant, tai yra protingas klientų aptarnavimo sprendimas, kuris pagerina klientų bendravimą ir vidinius pagalbos procesus.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kokią naudą jums teikia klientų portalo programinė įranga?

Žemiau mes pateikėme klientų portalo programinės įrangos naudojimo privalumus:

Mažesni klientų aptarnavimo kaštai

Mokėti darbuotojui yra brangiau, nei įgalinti savo klientus patiems susirasti pagalbą jūsų klientų portale. 

Taupykite savo pagalbos agentų laiką

Leiskite savo agentams mažiau laiko praleisti telefonu, el. laiškais ar gyvais pokalbiais sprendžiant klientų problemas.

 Lengva prieiga prie informacijos 24/7

Internetiniai portalai palengvina jūsų klientams gauti pagalbą, kai tik ji yra jiems reikalinga. 

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

LiveAgent klientų portalo programinė įranga, suteikianti beveik 200 funkcijų, yra integruojama su keliais bendravimo kanalais.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

DUK

Kas yra klientų aptarnavimo portalas?

Klientų aptarnavimo portalas leidžia jūsų klientams realiuoju laiku susirasti atsakymus į savo klausimus, nesikreipiant į klientų aptarnavimo komandą. Klientų portalas prieinamas 24/7 ir jame galima rasti informaciją apie įmonės politiką, sąskaitas, pristatymą, užsakymus ir internetinius mokėjimus.

Kas yra geras klientų portalas?

Geras klientų portalas pagerina bendravimo kokybę tarp jūsų prekės ženklo ir klientų, suteikdamas lengvą prieigą prie informacijos.

Kokios yra dažniausios klientų portalo funkcijos?

Klientų portalo funkcijos apima, tačiau neapsiriboja, 24/7 savitarna, galimybėmis pritaikyti ir pridėti savo įmonės prekės ženklą, lengvu įterpimu į įmonės svetaines, prieiga prie išrašų ir internetinių mokėjimų, galimybę skaityti/kurti informaciją ir suasmenintu CSS stiliaus parinkimu.

Koks yra klientų Internetinio portalo programinės įrangos tikslas?

Internetinio portalo tikslas yra suteikti vieną prieigos tašką prie reikalingos informacijos, tokios kaip politika, sąskaitos, mokėjimai ar „how-to“ tipo straipsniai. Geras interneto portalas leis jūsų klientams patiems susirasti reikalingą informaciją, nesikreipiant į jus dėl pagalbos.

Kokiu tikslu naudojama klientų portalo programinė įranga?

Klientų portalas naudojamas žinių bazės straipsniams, forumams, pasiūlymams ir atsiliepimų lentoms. Be to, jame galima peržiūrėti buvusių klientų bilietų istoriją. Todėl jei reikia, klientai gali patikrinti savo buvusias užklausas ir pradėti pokalbį.

Kokia yra klientų portalo programinės įrangos teikiama nauda?

Šiais laikais, klientai tikisi svetainėse surasti savitarnos galimybes. Dabar, savitarna yra populiari reikalingos informacijos paieškos vieta. Jei dar neturite klientų portalo/žinių bazės, jūs galite nesunkiai pralaimėti konkurencinę kovą. Patys svarbiausi klientų portalo privalumai apima 24/7 klientų aptarnavimą, padidėjusius pardavimus ir didesnį klientų pasitenkinimą.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Related Articles to Klientų portalo programinė įranga
Dažnai norite matyti atsakymo į bilietą eigą, net jei jis buvo priskirtas konkrečiam agentui ar skyriui. Taip gali atsitikti daugelyje situacijų.

Bilieto stebėtojas

Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Patys populiariausi kanalai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daug naudingų funkcijų. Jos klientai gali susisiekti su jų komanda telefonu, el. paštu ar per portalą, o įmonė taip pat siūlo daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir prenumeravimą naujienlaiškiui, kad klientai gautų informaciją apie jų atnaujinimus ir nuolaidas. Kontaktai yra pateikti klientų aptarnavimo puslapyje.

Bilietai, kurių nepavyksta išspręsti, vadinami sulaikytais, užlaikytais ar net atidėtais bilietais ir žymimi kaip atviri. Sužinokite daugiau apie tai, kas yra sulaikyti bilietai.

Sulaikytas bilietas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Bilieto žymėjimas laukiančiu yra būdas pranešti, kad jo sprendimui reikalingas papildomas laikas. Kai bilietas pažymimas Laukiančiu, jo SLA laikmatis yra sustabdomas.

Laukiantis bilietas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono, savitarnos, skundų ir el. pašto valdymo programomis. Klientai gali pradėti nemokamą bandymo versiją su integruota kainodara ir nuolatine parama. Programa siūlo daugelio žinomų sistemų integraciją, įskaitant WordPress. Diegimo procesas reikalauja laiko, tačiau informacija bus išsiųsta elektroniniu paštu.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai