Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiesioginis pokalbis internetu nekilnojamojo turto sektoriuje

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Noras turėti namus ar bet kokio kito tipo nekilnojamąjį turtą iš prigimties yra žmoguje. Dauguma gyventojų naująjį turtą įsigijo arba pirks iš sertifikuotos nekilnojamojo turto agentūros ar agento.

Tai tolygu daugybei vertingų potencialių klientų. Tačiau dienos, kai užteko, kad jūsų agentūros lange būtų patraukliai parodyti paveikslėliai, jau seniai praėjo. Žinoma, vis tiek būtina tai turėti, tačiau nemaža dalis pirkėjų nukreipia dėmesį į internetą.

Pirkti internetu gali būti sudėtinga. Pagrindinė priežastis yra ta, kad prieš priimdami sprendimą negalite apžiūrėti pirkinių realybėje.

Tokiu būdu įsigyti nekilnojamąjį turtą gali suteikti dar dagiau streso. Norite pamatyti savomis akimis, patikrinti kiekvieną kambarį, perskaityti sutartį ir kad nekilnojamojo turto pardavimo agentas iš karto atsakytų į jūsų klausimus.

Telefonas yra geras būdas tai padaryti, tačiau tiesioginis pokalbis yra patogesnis ir produktyvesnis būdas bendrauti internete.

Ar easate pasirengę padėti pagrindus sėkmingam klientų aptarnavimui?

Kibkime į darbą.

Kaip tiesioginiai pokalbiai gali padėti nekilnojamojo turto pramonėje?

Pradėkite internetinį aptarnavimą tesingu būdu ir suteikite teigiamą patirtį internetiniams klientams, ieškantiems naujų namų.

Vadinamasis vitrininis apsipirkimas buvo galimybė potencialiam pirkėjui peržiūrėti nekilnojamojo turto agentūros ekspozicijas.

Galimybė atkreipti potencialaus pirkėjo dėmesį buvo pertvarkyta ir internete. Pastebėta, kad norint atkreipti potencialaus pirkėjo dėmesį, tai reikia padaryti per 5–10 minučių.

Kokie tiesioginių pokalbių pranašumai penkioms pagrindinėms nekilnojamojo turto kategorijoms?

  • Gyvenamoji
  • Komercinė
  • Pramoninė
  • Nenaudojama žemė
  • Specialaus naudojimo

Laiku ir strategiški aktyvūs kvietimai pokalbiui puslapiuose, kurie paprastai generuoja didelius srautus, pavyzdžiui, kainodaros ar produkto puslapyje.

Pokalbiai-realiuoju-laiku-Iniciatyvos-rodymas-LiveAgent
Aktyvaus kvietimo pokalbiui pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Nors tiesioginis pokalbis internetu pirmiausia yra pokalbių realiuoju laiku įrankis, jis siūlo funkciją bendravimui ne darbo valandomis, tai yra kontaktinės formos užpildymą. Kaip ir kitos funkcijos, kontaktų formos yra pilnai pritaikomos.

Kontaktinių formų funkcija tiesioginių pokalbių internetu programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Kontaktinės formos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Dėl įvairių priežasčių kartais neįmanoma suplanuoti turto apžiūros. Tačiau turėdami papildomą vaizdo pokalbių funkciją, jūsų nekilnojamojo turto agentai gali surengti virtualias ekskursijas savo būsimiems pirkėjams. „LiveAgent“ vaizdo pokalbis vyksta naršyklėje ir kadangi tai yra jūsų paskyros dalis, jums nereikia jokių papildomų trečiųjų šalių programų, kad galėtumėte juo naudotis. Taip pat galite sukurti arba pasirinkti vaizdo pokalbių mygtuką mūsų galerijoje ir patalpinkite svetainėje. Galėsite mėgautis tiesioginiu pokalbiu realiuoju laiku.

Vaizdo pokalbis realiuoju laiku naršyklėje
Vaizdo pokalbio pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Tiesioginis pokalbis gali sudaryti nekilnojamojo turto agento pelno dalį, nes lengva stebėti konversijų rodiklį ir todėl tiksliai išmokėti agentui komisinį mokestį.

Svetainės stebėjimas - pokalbių internetu apžvalga
Pokalbių internetu apžvalgos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)
Give it a go

Kaip tiesioginis pokalbis internetu palyginamas su aptarnavimu telefonu ir el. paštu?

Tai ekonomiškesnis būdas teikti internetinę pagalbą būsimiems namų savininkams, potencialiems klientams ir nuolatiniams klientams nei aptarnavimas telefonu ar el. paštu. Svarbiausias dalykas yra tai, kad jums nereikia į tai įtraukti daug darbuotojų.

Vienas agentas vienu metu gali atsakyti į kelis pokalbius. Greiti ir aktualūs atsakymai yra neįkainojama laiko taupymo priemonė. Jeigu pridėsite svarbius dokumentus, klientai gali suprasti, kokie teisiniai ir finansiniai reikalavimai reikalingi norint įsigyti nekilnojamąjį turtą.

Kaip apmokyti nekilnojamojo turto agentus tiesioginiam pokalbiui internetu?

Sėkmingi tiesioginiai pokalbiai internetu neegzistuotų be kvalifikuotų ir išmanančių darbuotojų. Jie yra esminis teigiamos klientų patirties ir galiausiai konversijų komponentas.

Internetinis bendravimas skiriasi nuo įprastos tiesioginės sąveikos, prie kurios nekilnojamojo turto agentai buvo įpratę praeityje. Jei norite suteikti labai individualų ir žmogišką tiesioginių pokalbių internetu paslaugą, jūsų nekilnojamojo turto agentai turi laikytis konkrečių rekomendacijų.

Nekilnojamojo turto agentai veikia kaip konsultantai, kurie padeda investuotojams jų nekilnojamojo turto paieškoje, todėl praktinis mokymas ir etiketas yra labai svarbūs.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0

Vadinasi, galėsite priimti vykdomąjį sprendimą, kuris iš jūsų agentų turėtų būti atsakingas už jūsų pokalbių internetu paslaugą. Reikalas tas, kad ne visi tam yra pasirengę, o kai kurie gali būti labiau linkę daryti klaidas nei kiti.

Ką gali suteikti tiesioginis pokalbis internetu, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų geresnis?

  • „Omnichannel“ aptarnavimas
  • Sumažėjęs vidutinis laukimo laikas
  • Sumažinta el. pašto apimtis
  • Aukštesnis konversijų rodiklis
  • Sumažėjęs atmetimo rodiklis
  • Patogus bendravimas
  • Padidėjęs įsitraukimas
  • Aukštesnis klientų pasitenkinimo balas

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Pagrindinės tiesioginio pokalbio internetu funkcijos

Tiesioginis pokalbis internetu ir jo funkcijos yra mūsų „omnichannel“ pagalbos centro programinės įrangos dalis.

  • Universali pašto dėžutė: kiekviena pokalbio sesija paverčiama bilietais ir išsaugoma universalioje, bendrinamoje pašto dėžutėje. Bet kuris agentas, turintis prieigą, gali ieškoti bet kurio kliento profilio ar ankstesnės komunikacijos istoriją
Tiesioginis pokalbis internetu nekilnojamojo turto sektoriuje
Universalios pašto dėžutės pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)
  • Inicijuokite kvietimus pokalbiui: nesėdėkite ir nelaukite, kol potencialus klientas pradės pokalbį su jumis. Internetinis pokalbis sutrumpina laukimo laiką ir suteikia galimybę incijuoti kvietimą pokalbiui.
Kvietimų pokalbiui galerija
Kvietimų pokalbiui galerijos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)
  • Atsakymų šablonai ir iš anksto nustatyti atsakymai: neįkainojama laiko taupymo priemonė atsakant į dažnai užduodamus klausimus. Atsakymų šablonai ir iš anksto nustatyti atsakymai yra absoliučiai būtini, jei nenorite, kad neišspręsti klausimai susikauptų.
  • Pokalbių internetu apžvalga: ar norėtumėte daugiau sužinoti apie savo svetainės lankytojus ir iš anksto pasiruošti bet kokiems pokalbiams? Galite daugiau neieškoti. Pokalbių internetu apžvalga pateikia bendrą eilėje laukiančių lankytojų skaičių, puslapio adresą (URL), vietą ar kitą naudingą informaciją.
Svetainės stebėjimas - pokalbių internetu apžvalga
Pokalbių internetu apžvalgos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)
  • Pokalbių paskirstymas: pokalbių peradresavimas neužimtiems agentams arba automatinis pokalbių nukreipimas pasirinkus tris iš anksto nustatytas parinktis – atsitiktinis priskyrimas, skambutis visiems, maksimalus panaudojimas.
Pokalbių paskirstymas
Pokalbių paskirstymo pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)
  • Kontaktinės formos: leidžia klientams siųsti pranešimus per kontaktinę formą ne darbo valandomis arba kai konkretus agentas neprisijungęs.
Kontaktinių formų funkcija tiesioginių pokalbių internetu programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Kontaktinės formos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)
  • Apklausa po pokalbio: leidžia klientams pateikti atsiliepimus ir reakcijas bei įvertinti agento efektyvumą ar bendrą pasitenkinimą pokalbiu.
Agentų reitingavimas
Agentų reitingavimo pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Tiesioginio pokalbio internetu integracija

Paaiškiname, kaip integraciją atlikta teisingai. Paprasčiausiai nukopijuokite ir įklijuokite trumpą HTML kodą „LiveAgent“ paskyroje, o pokalbio mygtukas pasirodys jūsų ar jūsų kliento svetainėje ir bus parengtas bet kokiam gaunamam pokalbiui. Papildomas privalumas yra integracija su trečiųjų šalių programine įranga ar programa.

Kokios yra tiesioginio pokalbio internetu saugos funkcijos?

Duomenų apsauga, paskyros saugumas ir privatumo reikalai yra esminės temos visiems, kurie valdo ir vykdo savo verslą internete. „LiveAgent“ niekuo nesiskiria. Štai keletas aukščiausios saugos funkcijų.

Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite apie „LiveAgent“ saugos privatumo politiką.

Žinių bazė

Jei norite sužinoti daugiau, apsilankykite mūsų žinių bazėje ir gaukite papildomos informacijos.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai