Noras turėti namus ar bet kokio kito tipo nekilnojamąjį turtą iš prigimties yra žmoguje. Dauguma gyventojų naująjį turtą įsigijo arba pirks iš sertifikuotos nekilnojamojo turto agentūros ar agento.
Tai tolygu daugybei vertingų potencialių klientų. Tačiau dienos, kai užteko, kad jūsų agentūros lange būtų patraukliai parodyti paveikslėliai, jau seniai praėjo. Žinoma, vis tiek būtina tai turėti, tačiau nemaža dalis pirkėjų nukreipia dėmesį į internetą.
Pirkti internetu gali būti sudėtinga. Pagrindinė priežastis yra ta, kad prieš priimdami sprendimą negalite apžiūrėti pirkinių realybėje.
Tokiu būdu įsigyti nekilnojamąjį turtą gali suteikti dar dagiau streso. Norite pamatyti savomis akimis, patikrinti kiekvieną kambarį, perskaityti sutartį ir kad nekilnojamojo turto pardavimo agentas iš karto atsakytų į jūsų klausimus.
Telefonas yra geras būdas tai padaryti, tačiau tiesioginis pokalbis yra patogesnis ir produktyvesnis būdas bendrauti internete.
Ar easate pasirengę padėti pagrindus sėkmingam klientų aptarnavimui?
Kibkime į darbą.
Pradėkite internetinį aptarnavimą tesingu būdu ir suteikite teigiamą patirtį internetiniams klientams, ieškantiems naujų namų.
Vadinamasis vitrininis apsipirkimas buvo galimybė potencialiam pirkėjui peržiūrėti nekilnojamojo turto agentūros ekspozicijas.
Galimybė atkreipti potencialaus pirkėjo dėmesį buvo pertvarkyta ir internete. Pastebėta, kad norint atkreipti potencialaus pirkėjo dėmesį, tai reikia padaryti per 5–10 minučių.
Laiku ir strategiški aktyvūs kvietimai pokalbiui puslapiuose, kurie paprastai generuoja didelius srautus, pavyzdžiui, kainodaros ar produkto puslapyje.
Nors tiesioginis pokalbis internetu pirmiausia yra pokalbių realiuoju laiku įrankis, jis siūlo funkciją bendravimui ne darbo valandomis, tai yra kontaktinės formos užpildymą. Kaip ir kitos funkcijos, kontaktų formos yra pilnai pritaikomos.
Dėl įvairių priežasčių kartais neįmanoma suplanuoti turto apžiūros. Tačiau turėdami papildomą vaizdo pokalbių funkciją, jūsų nekilnojamojo turto agentai gali surengti virtualias ekskursijas savo būsimiems pirkėjams. „LiveAgent“ vaizdo pokalbis vyksta naršyklėje ir kadangi tai yra jūsų paskyros dalis, jums nereikia jokių papildomų trečiųjų šalių programų, kad galėtumėte juo naudotis. Taip pat galite sukurti arba pasirinkti vaizdo pokalbių mygtuką mūsų galerijoje ir patalpinkite svetainėje. Galėsite mėgautis tiesioginiu pokalbiu realiuoju laiku.
Tiesioginis pokalbis gali sudaryti nekilnojamojo turto agento pelno dalį, nes lengva stebėti konversijų rodiklį ir todėl tiksliai išmokėti agentui komisinį mokestį.
Tai ekonomiškesnis būdas teikti internetinę pagalbą būsimiems namų savininkams, potencialiems klientams ir nuolatiniams klientams nei aptarnavimas telefonu ar el. paštu. Svarbiausias dalykas yra tai, kad jums nereikia į tai įtraukti daug darbuotojų.
Vienas agentas vienu metu gali atsakyti į kelis pokalbius. Greiti ir aktualūs atsakymai yra neįkainojama laiko taupymo priemonė. Jeigu pridėsite svarbius dokumentus, klientai gali suprasti, kokie teisiniai ir finansiniai reikalavimai reikalingi norint įsigyti nekilnojamąjį turtą.
Sėkmingi tiesioginiai pokalbiai internetu neegzistuotų be kvalifikuotų ir išmanančių darbuotojų. Jie yra esminis teigiamos klientų patirties ir galiausiai konversijų komponentas.
Internetinis bendravimas skiriasi nuo įprastos tiesioginės sąveikos, prie kurios nekilnojamojo turto agentai buvo įpratę praeityje. Jei norite suteikti labai individualų ir žmogišką tiesioginių pokalbių internetu paslaugą, jūsų nekilnojamojo turto agentai turi laikytis konkrečių rekomendacijų.
Nekilnojamojo turto agentai veikia kaip konsultantai, kurie padeda investuotojams jų nekilnojamojo turto paieškoje, todėl praktinis mokymas ir etiketas yra labai svarbūs.
Vadinasi, galėsite priimti vykdomąjį sprendimą, kuris iš jūsų agentų turėtų būti atsakingas už jūsų pokalbių internetu paslaugą. Reikalas tas, kad ne visi tam yra pasirengę, o kai kurie gali būti labiau linkę daryti klaidas nei kiti.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Tiesioginis pokalbis internetu ir jo funkcijos yra mūsų „omnichannel“ pagalbos centro programinės įrangos dalis.
Paaiškiname, kaip integraciją atlikta teisingai. Paprasčiausiai nukopijuokite ir įklijuokite trumpą HTML kodą „LiveAgent“ paskyroje, o pokalbio mygtukas pasirodys jūsų ar jūsų kliento svetainėje ir bus parengtas bet kokiam gaunamam pokalbiui. Papildomas privalumas yra integracija su trečiųjų šalių programine įranga ar programa.
Duomenų apsauga, paskyros saugumas ir privatumo reikalai yra esminės temos visiems, kurie valdo ir vykdo savo verslą internete. „LiveAgent“ niekuo nesiskiria. Štai keletas aukščiausios saugos funkcijų.
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite apie „LiveAgent“ saugos privatumo politiką.
Jei norite sužinoti daugiau, apsilankykite mūsų žinių bazėje ir gaukite papildomos informacijos.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
Tekste kalbama apie efektyvius būdus bendrauti su klientais, įskaitant internetinius pokalbius ir atsiliepimų prašymo laiškus. Apklausų metu nustatyta, kad daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu. Atsiliepimai padeda geriau pažinti klientus, padidina jų pasitenkinimą ir padeda išlaikyti ir pritraukti naujus klientus. Pateikti el. laiško šablonai padeda sukurti efektyvius atsiliepimų prašymo laiškus.
Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.
Palaikomi skambinimo įrenginiai
Pasirinkite skambinimo įrenginius, kurie labiausiai tenkina jus ir jūsų agentus. LiveAgent palaiko laisvų rankų įrangą ir mobiliuosius telefonus, ar net naršykles bei skambinimui skirtas telefono aplikacijas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis