El. pašto rinkodara yra nepamainomas pagalbos centro programinės įrangos įrankis. Tai gali padėti pritraukti daugiau klientų, pasiūlyti jiems greitą pagalbą ir padidinti pardavimus. Jį naudodami galite kurti apklausas ir rinkti atsiliepimus, teikti specialius pasiūlymus, siųsti asmeninį turinį arba tiesiog priminti apie jus ir palaikyti ryšį.
„LiveAgent“ siūlo el. pašto komunikacijos ir el. pašto rinkodaros įrankius ir puikiai dera su kitomis vietinėmis ar išorinėmis el. pašto integracijomis.
„LiveAgent“ yra tinkamas įrankis el. pašto rinkodarai su tam skirtomis funkcijomis. Pasinaudokite patikima bilietų sistema ir stebėkite viską, kas vyksta jūsų pašto dėžutėje. Įtraukite savo klientus ir sudominkite juos naudodamiesi galingais el. pašto rinkodaros įrankiais, tokiais kaip mūsų WYSIWYG redaktorius, kuris skirtas sukurti puikius šablonus, žymas, padedančias tvarkyti kontaktus ar skyrius, kad jūsų pagalbos tarnyba būtų organizuota ir profesionali.
Integrate payment processors with ease
Want to connect your favorite payment processor with LiveAgent? No problem! Try it today for free. No credit card required.
Informacinių el. laiškų šablonai
Straipsnyje aptariamos įvairios el. laiškų strategijos, kad padidintumėte savo prekės ženklo žinomumą ir klientų lojalumą. Taip pat nagrinėjama komunikacijos ir klientų aptarnavimo platforma LiveAgent. Pateikiami keturi patarimai ir šablonai, kaip sukurti efektyvius el. laiškus. Texte taip pat aptariamos funkcijos ir programinės įrangos, kurias siūlo LiveAgent, ir atsiliepimai apie platformą.
LiveAgent siūlo galingą klientų aptarnavimo programinę įrangą su gyvais pokalbiais, vaizdo pokalbiais ir daugiau. Taip pat siūlo nemokamą bandymą 7 arba 30 dienų. El. pašto rinkodara padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys.