Pagerinkite savo klientų pasitenkinimą ir padidinkite pardavimus, pateikdami neapsunkinančią galimybę apsitarnauti patiems. Išplėstinės savitarnos pagalbos alternatyvos siūlo integruotą žinių bazę, klientų portalus ir bendradarbiavimo galimybes už nedidelę kainą.
Peržiūrėkite išsamų geriausių savitarnos pagalbos pasirinkimų palyginimą, pagrįstą vartotojų įvertinimais, funkcijomis ir kainomis.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Zendesk“
Palyginti „Zendesk“ ir „LiveAgent“.
|
„HelpJuice“ | „Zoho Desk“
Palyginti „Zoho Desk“ ir „LiveAgent“.
|
„Document 360“ |
---|---|---|---|---|---|
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Bendras „LiveAgent“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
|
4,7
Bendras „HelpJuice“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,5
Bendras „Zoho Desk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,7
Bendras „Document 360“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
|
4,6
„LiveAgent“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,6
„HelpJuice“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,4
„Zoho Desk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
|
4,7
„Document 360“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
|
4,7
„LiveAgent“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
|
4.8
„HelpJuice“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
|
4,3
„Zoho Desk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,9
„Document 360“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,9 iš 5.
|
Kainos ir vertės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
„LiveAgent“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
|
4,1
„Zendesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
|
4,7
">„HelpJuice“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
|
4,5
„Zoho Desk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
|
4,6
„Document 360“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,6 iš 5.
|
Kaina
Programinės įrangos kaina USD valiuta už agentą mėnesiui.
|
$15–$39/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$59–$199/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$39/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$120–$369/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$49/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
Katalogavimas/kategorizavimas
Kurkite struktūrizuotas žinių saugyklas su kategorijomis ir pakategorėmis.
|
„LiveAgent“ siūlo straipsnių katalogavimą/kategorizavimą.
|
„Zendesk“ siūlo straipsnių katalogavimą/kategorizavimą.
|
„HelpJuice“ siūlo straipsnių katalogavimą/kategorizavimą.
|
„Zoho Desk“ siūlo straipsnių katalogavimą/kategorizavimą.
|
„Document 360“ siūlo straipsnių katalogavimą/kategorizavimą.
|
Bendradarbiavimas
Leidžia agentams dirbti išvien, kad išspręstų bilietus.
|
„LiveAgent“ palaiko bendradarbiavimą.
|
„Zendesk“ palaiko bendradarbiavimą.
|
„HelpJuice“ palaiko bendradarbiavimą.
|
„Zoho Desk“ palaiko bendradarbiavimą.
|
„Document 360“ palaiko bendradarbiavimą.
|
Turinio valdymas
Tvarkykite žinių bazės turinį per „ką matai, tą gauni“ redaktorius.
|
„LiveAgent“ siūlo turinio valdymo įrankius.
|
„Zendesk“ siūlo turinio valdymo įrankius.
|
„HelpJuice“ siūlo turinio valdymo įrankius.
|
„Zoho Desk“ siūlo turinio valdymo įrankius.
|
„Document 360“ siūlo turinio valdymo įrankius.
|
Sprendimų schema
Sukurkite automatizuotą žinių bazę / klientų portalo darbo eigą, pagrįstą unikaliais paleidikliais.
|
„LiveAgent“ teikia sprendimų schemos funkciją.
|
„Zendesk“ teikia sprendimų schemos funkciją.
|
„HelpJuice“ neteikia sprendimų schemos funkcijos.
|
„Zoho Desk“ teikia sprendimų schemos funkciją.
|
„Document 360“ neteikia sprendimų schemos funkcijos.
|
Diskusijų lentos
Leidžia vartotojams vesti diskusijas forumuose.
|
„LiveAgent“ siūlo diskusijų lentas.
|
„Zendesk“ siūlo diskusijų lentas.
|
„HelpJuice“ nesiūlo diskusijų lentų.
|
„Zoho Desk“ siūlo diskusijų lentas.
|
„Document 360“ siūlo diskusijų lentas.
|
Paieška visame tekste
Paieška visame tekste leidžia rasti visus jūsų žinių bazėje esančius ieškomo termino atvejus.
|
„LiveAgent“ siūlo paiešką visame tekste.
|
„Zendesk“ siūlo paiešką visame tekste.
|
„HelpJuice“ siūlo paiešką visame tekste.
|
„Zoho Desk“ siūlo paiešką visame tekste.
|
„Document 360“ siūlo paiešką visame tekste.
|
Žinių bazės valdymas
Tvarkykite, redaguokite, kurkite ir stebėkite forumo diskusijas, atsiliepimų ir pasiūlymų laukelius, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazės valdymo funkcijas.
|
„Zendesk“ siūlo žinių bazės valdymo funkcijas.
|
„HelpJuice“ siūlo žinių bazės valdymo funkcijas.
|
„Zoho Desk“ siūlo žinių bazės valdymo funkcijas.
|
„Document 360“ siūlo žinių bazės valdymo funkcijas.
|
Savitarnos portalas
Funkcija, leidžianti sukurti klientų portalą, kuriame jūsų klientai gali užsiregistruoti, kad galėtų pasiekti savo ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
|
„Zendesk“ siūlo savitarnos portalą.
|
„HelpJuice“ siūlo savitarnos portalą.
|
„Zoho Desk“ siūlo savitarnos portalą.
|
„Document 360“ siūlo savitarnos portalą.
|
Mūsų savitarnos pagalbos alternatyva sukurta taip, kad atitiktų jūsų verslo poreikius. Nesvarbu, ar esate sezoniškai veikiantis mažas verslas, ar didelė, plačiai įsišaknijusi bendrovė, „LiveAgent“ gali prisitaikyti prie jūsų poreikių.
Savo žinių saugyklas kurkite itin lengvai. Mūsų intuityvi vartotojo sąsaja yra moderni ir patogi, suteikianti erdvės ir lankstumo kuriant gražias, gerai apgalvotas žinių bazes naudojant „ką matai tą gauni“ redaktorių.
Geriausi savitarnos pagalbos sprendimai turėtų užtikrinti neribotą dokumentų saugojimą ir prieigą visiems klientams ir jūsų organizacijos nariams. „LiveAgent“ nereikalauja jokių papildomų mokesčių už saugojimo vietą, puslapių apsilankymus ar papildomas žinių bazes.
Mūsų savitarnos pagalbos alternatyva gali valdyti neribotą skaičių vidinių ir išorinių žinių bazių. Sukurkite naujų narių sutikimo planus, kelių prekių ženklų / produktų aptarnavimo saugyklas ir dar daugiau.
Mūsų pagalbos savitarnos alternatyva siūlo daugybę iš anksto paruoštų žinių bazės / klientų portalo šablonų, kuriuos galima labai lengvai tinkinti. Jei norite, kad tai tikrai atitiktų jūsų prekės ženklo dizaino gaires, naudokite pasirinktinį CSS / HTML.
Pagerinkite savo klientų portalą su mūsų integruotu tiesioginiu pokalbiu. Suteikite savo klientams galimybę susisiekti nepavykus savarankiškai rasti ieškomos informacijos. Mūsų pokalbiai integruojami į jūsų žinių bazę ir, prieš susisiekiant su gyvu agentu, dar kartelį pabando padėti besiteiraujančiajam pateikdami naudingus straipsnius.
Kalbant apie pagalbos savitarnos alternatyvas, skaidrumas yra labai svarbus. Suteikite savo klientams galimybę pasinaudoti bilietų stebėjimo sistema, kuri leidžia jiems matyti ankstesnius bilietus, pateiktus bilietus ir jų sprendimo eigą.
„LiveAgent“ sujungia puikų tiesioginį pokalbį, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, leidžiančius teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
„LiveAgent“ turi daugybę pažangių funkcijų, kurios padės pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir oadidinti pardavimus. Mūsų savitarnos pagalbos alternatyva siūlo įmontuotą skambučių centrą, daugiakanalį bilietų tvarkymą, socialinių tinklų integraciją ir vietinį tiesioginį pokalbį.
Automatizuokite nuobodžias, pasikartojančias užduotis, suaktyvinamas pagal laiko ar įvykių automatizavimo taisykles. Skirkite laiką santykių su klientais puoselėjimui ir mažiau koncentruokitės į užduotis, kurias galima automatizuoti keliais paspaudimais.
Optimizuokite savo paslaugų strategiją pagal realiojo laiko duomenis. Pradžiuginkite klientus nepainiomis savitarnos galimybėmis, tuo pačiu likdami pasiekiami pagalbai realiuoju laiku visais komunikacijos kanalais.
Teikite greitą, suasmenintą ir turiningą aptarnavimą, naudodami mūsų integruotą CRM. Pasiekite visą svarbią klientų informaciją vienu paspaudimu, įskaitant ankstesnius užsakymus ar užklausas, visais ryšių kanalais.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Naudodami „LiveAgent“ jūs kontroliuojate pagalbos savitarną. Mūsų debesija pagrįstas sprendimas suteikia jums pagalbos tarnybą, kurią lengva naudoti ir valdyti. Kainoraštis nesudėtingas ir jūs mokate tik už tai, ką naudojate. Galite pridėti, pakeisti arba ištrinti agentus ir paslaugas.
„LiveAgent“ siūlo daugybę savitarnos funkcijų, tokių kaip vidinė ir vieša žinių bazė, agentų ir klientų forumas, paieškos valdikliai ir dar daugiau.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis