„LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, leidžianti jūsų darbuotojams saugiai atsakyti į visus jūsų klientų klausimus iš vienos sąsajos. Visi bilietai yra vienoje universalioje pašto dėžutėje. Bilietai gali būti sukurti iš el. pašto, tiesioginio pokalbio internetu, socialinio tinklo, skambučų ir kitų priemonių!
„LiveAgent“ turi tūkstančius klientų ir kasdien auga. „Quality unit“ yra „LiveAgent“ kompanija, kuri visada stengiasi apsaugoti savo klientus. Štai keletas pagalbos centro saugos funkcijų, kurios apsaugo mūsų klientus.
Pagalbos centro saugos funkcijos:
- IP blokavimas
- Patvirtinimas dviem veiksmais
- HTTPS šifravimas
- Įvairūs duomenų centrai
- BDAR
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite „LiveAgent“ saugos privatumo politiką.
Pagalbos centro saugos apžvalga
IP blokavimas:
IP (interneto protokolo) adresas yra unikalus numeris, susietas su konkrečiu kompiuteriu ar tinklu. „LiveAgent“ siūlo funkciją, kai jūsų įmonė/klientų darbuotojai gali uždrausti tam tikrus IP adresus. Kodėl jūsų klientų agentai norėtų uždrausti tam tikrą IP? Jūsų darbuotojai gali susidurti su tam tikrais klientais/žmonėmis, kurie gali eikvoti jūsų agentų laiką kartodami užklausas arba kurie tiesiog turi nesvarbių/netinkamų užklausų. Padėkite savo klientų atstovams dirbti efektyviai ir uždrausti tam tikrus IP adresus per„LiveAgent“.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – IP blokavimas.
Patvirtinimas dviem veiksmais
„LiveAgent“ nori suteikti mūsų klientams geriausią įmanomą „LiveAgent“ paskyros saugumą. Patvirtinimas dviem veiksmais yra neprivalomas, tačiau padeda išvengti problemų. Taigi, kaip tai veikia? Kai jūs ar jūsų agentai prisijungs, bus atliekamas patvirtinimas dviem veiksmais. Įvesite sugeneruotą kodą iš savo išmaniojo telefono ir tai užtikrina saugų prisijungimą. Norėdami sugeneruoti šį 6 skaitmenų kodą, naudosite „Google“ autentifikavimo priemonę. Įgalinkite patvirtinimą dviem veiksmais ir įsitikinkite, kad jūsų „LiveAgent“ paskyra yra saugi!
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – patvirtinimas dviem veiksmais.
HTTPS šifravimas
HTTPS yra saugus hiperteksto perdavimo protokolas, kuris yra HTTP plėtinys. „LiveAgent“ teikia HTTPS šifravimą, kuris padeda apsaugoti bet kokį ryšį/duomenis, perduodamus tarp jūsų naršyklės ir „LiveAgent“. Todėl net jei kam nors pavyko patekti į jūsų paskyrą, jie negali užšifruoti šios informacijos dėl aukšto pagalbos centro saugumo lygio.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – HTTPS šifravimas.
Keli duomenų centrai
Duomenų centras yra pastatas, kuriame yra daug galingų kompiuterių ir jų veikimui reikalingų sistemų, kad būtų galima efektyviai ir be pertraukų tvarkyti didelius duomenų kiekius (= kompiuterio informaciją). – Kembridžo žodynas
Kadangi vertiname klientų atsiliepimus, stengiamės atsižvelgti į klientų pageidavimus. Todėl turime kelis duomenų centrus, kad galėtume įdiegti „LiveAgent“ paskyras į serverio taškus, kurie geriausiai tinka klientų buvimo vietai.
Jei norite sužinoti viską apie „LiveAgent“ duomenų centrus, skaitykite „LiveAgent“ – duomenų centrai.
BDAR
BDAR (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) yra ES teisės aktas, reglamentuojantis duomenų privatumą ir apsaugą. Be to, jis taip pat apima apribojimus, susijusius su bet kokiais asmens duomenimis, perduodamais už ES/EEE teritorijų ribų. Nuo 2018 m. gegužės mėn. „LiveAgent“ laikosi šio įstatymo.
Jei norite daugiau sužinoti apie „LiveAgent“ BDAR saugumą ir DUK, skaitykite „LiveAgent“ – BDAR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.