Naudodami 2 žingsnių patvirtinimą (dar žinomas kaip 2 veiksnių patvirtinimas), jūs apsaugosite savo LiveAgent paskyrą slaptažodžiu ir papildomu “Google Authenticator” mobiliosios aplikacijos kodu.
Įjunkite 2 Žingsnių Apsaugą, kad apsaugotumėte savo LiveAgent paskyrą.
Ar tai jums reikalinga?
2 žingsnių patvirtinimas yra pasirenkama funkcija, kurią rekomenduojama naudoti. Ji padidina jūsų LiveAgent paskyros saugumą. Turint įjungtą 2 žingsnių patvirtinimą, kiekvienas prisijungimas prie jūsų paskyros turi būti patvirtintas “Google Authenticator” aplikacijoje sukurtu kodu. 2 žingsnių patvirtinimas gali padėti apsisaugoti nuo nepažįstamų žmonių, net jei jie ir turi slaptažodį.
Kas pasikeičia, kai savo profilyje aktyvuojate 2 Žingsnių Patvirtinimą?
- jungdamiesi prie savo paskyros, neskaitant vartotojo vardo ir slaptažodžio, jūsų bus paprašya įvesti 6 skaitmenų saugumo kodą iš “Google Authenticator” aplikacijos.
- “Google Authenticator” sukuria saugumo kodą kas 30 sekundžių.
- perrašykite kodą iš aplikacijos į “Patvirtinimo Kodas” laukelį, esantį prisijungimo ekrane

More secure than ever
Turn on 2-factor authentication to ensure your customer’s data is always secure. Try it today for free. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugelį kitų funkcijų. Taip pat yra mokymosi resursų, tarp jų internetiniai seminarai ir rašymo testai, bei klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Teikiama galimybė pakeisti savo dabartinę programinę įrangą į LiveAgent su duomenų migracija. Įmonė siūlo partnerių programą ir įvairias integracijas. Saugumo ir privatumo politika yra garantuojama.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
„LiveAgent“ premijų už klaidas programa
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri yra naudojama daugiau kaip 21 000 įmonių dėl patikimo klientų aptarnavimo ir daugybės integracijų. Jis taip pat siūlo mokymosi ir duomenų migracijos galimybes bei galimybę tvarkyti el. laiškų srautą. Įmonės, kurios turėjo nesklandumų su konkuruojančia sistema, renkasi LiveAgent kaip alternatyvą.
Tekste aptariama klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent. Tai padeda sumažinti laukimo laiką, padidinti agentų produktyvumą, supaprastinti klientų kelionę ir pagerinti bendravimo procesus. Mygtukas "Išspręsti" naudingas kaip užduočių tvarkyklė, kuris padeda neužmiršti ilgai neatsakytų arba su SLA susijusių bilietų. Tai gali būti labai naudinga agentams ar administratoriams.