Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pokalbių mygtukas

Šiais laikais klientai bendrauja per daugybę skirtingų platformų, tačiau į kurią labiausiai turėtų atkreipti dėmesį jūsų įmonė?

Tikrai lengva prarasti klientą konkurentui, todėl svarbu visada užtikrinti puikų klientų aptarnavimą/pagalbą visiems savo klientams. Ar žinote, kad:

42% klientų teikia pirmenybę tiesioginiams pokalbiams, o tik 23% el. paštui ir 16% socialiniams tinklams ar forumams.

J. D. Power

„LiveAgent“ pokalbių mygtukas yra puikus įrankis, užtikrinantis kokybišką klientų aptarnavimą. Pokalbių mygtukai leidžia klientams akimirksniu paprašyti pokalbio su klientų atstovu. „LiveAgent“ siūlo daugybę skirtingų mygtukų dizainų. Taip pat galite juos pritaikyti savo poreikiams ir kurti patys.

Tikras pavyzdys

Pokalbio mygtuko funkcijos:

Pasirinkite kalbą

Jei esate įmonė, veikianti keliose šalyse, galite naudoti kalbos funkciją, kurioje pasirenkate pageidaujamą pokalbių valdiklio kalbą. „LiveAgent“ šiuo metu siūlo rinktis iš 43 kalbų.

Nukreipkite klientus į tinkamą skyrių

Nedelsdami nukreipkite klientų užklausas į tinkamą skyrių, sukurdami išankstinio pokalbio formas. Išankstinio pokalbio formos rodomos klientui spustelėjus tiesioginio pokalbio mygtuką. „LiveAgent“ galite pilnai pritaikyti išankstinio pokalbio formą savo poreikiams, atsižvelgdami į jūsų įmonės poreikius.

Leiskite palikti pranešimus jums esant neprisijungus

Leiskite savo klientams susisiekti, net jei jūsų klientų aptarnavimo tarnyba nepasiekiama. Suteikite jiems galimybę susisiekti su jumis ir išspręskite užklausą, kai tik jūsų agentai vėl prisijungs arba bus pasiekiami.

Kaip „LiveAgent“ paveiks jūsų svetainės greitį?

Pokalbio mygtuko turėjimas turėtų pagerinti jūsų svetainę, tačiau daugelis rinkoje esančių pokalbių valdiklių gali sulėtinti svetainės greitį. „LiveAgent“ sukūrė pokalbių mygtuką, kuris neturi įtakos jūsų svetainės greičiui. Taigi, jūs galite gauti vien tik naudą.

Jei norite gauti daugiau įžvalgų, štai puikus straipsnis/tyrimas apie tai, kaip skirtingi pokalbių valdikliai veikia svetainės našumą

Kaip sukurti pokalbių mygtuką „LiveAgent“?

1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros

2. Spustelėkite Konfigūracija

3. Pasirinkite Pokalbiai> Pokalbių mygtukai

4. Spustelėkite mygtuką SUKURTI

Pastaba: jei norite turėti asmeninį pokalbio mygtuką, spustelėkite Pasirinktinis ir pateikite savo HTML kodą/paveikslėlį.

Kaip galima patalpinti tiesioginių pokalbių mygtuką savo svetainėje iš „LiveAgent“?

Yra integravimo skiltis, kurioje galite rasti kodą, kurį reikia įdiegti jūsų svetainėje. Primygtinai patariame paprašyti jūsų įmonės žiniatinklio administratoriaus įterpti pokalbių langą. Tą atlikus, visi pakeitimai bus automatiškai išsaugoti ir nebereikės keisti kodo.

Norėdami peržiūrėti išsamų vaizdo įrašą, eikite į „Kaip sukurti pokalbių mygtukus „LiveAgent“, esantį mūsų žinių bazėje.

Verslo privalumai:

  • Klientų išlaikymas
  • Klientų pasitenkinimas
  • Taupo laiką klientui ir agentui
  • Taupomi pinigai
  • Padidėję pardavimai
  • Greičiau išsprendžiamos problemos
  • Pranašumas prieš konkurentus

Integrate a chat button for free!

LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.

FREE TRIAL

Kokių tipų pokalbių mygtukai yra „LiveAgent“?

1. Reguliuojami mygtukai, tokie kaip burbulas, slinkimas, kampas, eilutė

2. Pasirinktinio paveikslėlio mygtukas

3. Pasirinktinis HTML mygtukas

Tiesioginio pokalbio mygtuko dizaino parinktys:

Prisijungimo mygtukas:

Šioje skiltyje galite sukurti pageidaujamą mygtuko dizainą.

Čia galite lengvai nustatyti:

  • Pozicija
  • Spalvos
  • Animacija
  • Užvedimo efektą
  • Galimybė pritaikyti telefonams
  • Z indeksas: tai padės nustatyti pageidaujamą mygtuko poziciją svetainėje. Pavyzdys: jei norite, kad mygtukas būtų prieš poraštę, šį nustatymą atliksite čia
Redaguoti pokalbio mygtuką

Pokalbio langas:

Pritaikę prisijungimo mygtuką savo poreikiams, taip pat galite koreguoti pokalbių langą.

Štai ką galima pakeisti:

  • Spalvos
  • Pavadinimas
  • Sveikinimo pranešimas/paslėpti pasveikinimo pranešimą
  • Stilius
  • Pokalbių lango dydis
  • Paslėpti mygtuką, skirtą iš naujo pradėti pokalbį
  • Leisti palikti pranešimą jums esant neprisijungus
  • Z indeksas
  • Pozicija
  • Pasirinktinis CSS

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite apie pokalbių lango prijungimą.

Mygtukas neprisijungus:

Šis mygtukas bus suaktyvintas, jei niekas negalės kalbėtis su klientu. Vėlgi, galite visiškai pritaikyti šį mygtuką savo įmonės poreikiams.

Funkcijos, kurias galite keisti:

  • Animacija
  • Pozicija
  • Z indeksas
  • Išvaizda mobiliuosiuose telefonuose
  • Spalvos

Kontaktinė forma:

Naudojant kontaktinę formą, klientai gali su jumis susisiekti per jūsų svetainę. Mes sukūrėme išsamų vadovą su paaiškinimu apie kiekvieną funkciją, specialiai skirtą kontaktų formoms.

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite apie kontaktų formas.

Papildomi patarimai, kaip efektyviai naudoti tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje:

Klientų aptarnavimo skyrius kasdien sulaukia daugybės klientų užklausų. Dalis užklausų yra iš naujo pasikartojantys klausimai ar prašymai. Norėdami sukurti efektyvų klientų aptarnavimo darbą ir geriausią klientų patirtį, galite tai padaryti;

Naudokite pranešimų šablonus

Jei užsisakysite „LiveAgent“, tikrai turėtumėte naudoti atsakymų šablonus. Atsakymų šablonai yra puikus būdas susidoroti su pasikartojančiais klausimais. Tai yra puiki ir efektyvi funkcija, leidžianti jūsų komandai visada atrodyti profesionaliai, visada pateikti greitus ir gerai parašytus atsakymus. Pavyzdžiui, jei jums reikia grąžinti pinigus, jums nereikia galvoti apie teisingą šios informacijos pateikimo būdą. Galite naudoti šabloną (iš anksto parašytą pranešimą), kuris padės sutaupyti laiko ir leis sutelkti dėmesį į užduotį/pinigų grąžinimą.

Kurkite DUK/žinių bazės straipsnius dėl pasikartojančių klausimų

Mes jau minėjome pokalbių kambario naudą ir funkcijas. Antrasis mūsų patarimas – pasikartojančius klausimus paversti pranašumu. Kaip? Tiesiog parašykite išsamų straipsnį žinių bazėje arba DUK skiltį. Dėl to klientas gali pasinaudoti šia savipagalbos galimybe, o ne laukti atsakymo eilėje ir jūsų klientų aptarnavimas suteiks greitą ir veiksmingą pagalbą.

Get a Live chat button for FREE

LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!

FREE TRIAL

Žinių bazės ištekliai:

Jei norite sužinoti daugiau, eikite į „LiveAgent – tiesioginis pokalbis“.

Jei norite integruoti klientų aptarnavimo pokalbį į savo svetainę, pasinaudokite šiuo vadovu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai