Kas yra internetinių pokalbių palaikymas?
Internetiniai pokalbiai yra vienas iš pagalbos tarnybos programinės įrangos įrankių, kurie suteikia galimybę jūsų klientams susisiekti svetainėje.
Renkantis teisingą pagalbos tarnybos sprendimą su įdiegtą internetinių pokalbių aplikacija, svarbu apsvarstyti internetinių pokalbių valdiklio greitį ir funkcionalumą. Kuo greičiau užsikrauna pokalbių valdiklio mygtukas, tuo greičiau jūs galite konvertuoti savo svetainės lankytojus į mokius klientus. Norėdami sužinoti daugiau apie internetinius pokalbius, peržiūrėkite šią nuorodą.
Kaip galiu pasikalbėti su klientų aptarnavimu?
Klientai gali bendrauti su klientų aptarnavimo agentais realiuoju laiku, naudodami įmonės svetainėje patalpintą pokalbių valdiklį.
Ar klientams patinka internetiniai pokalbiai?
Tiek klientai, tiek įmonės mėgsta internetinius pokalbius, nes jie yra greiti, efektyvūs ir ekonomiški. Naudodami internetinius pokalbius, klientai gali per kelias minutes gauti atsakymus į savo klausimus. Nors vidutinis atsakymo laikas į internetiniais pokalbiais pateiktas užklausas priklauso nuo įmonės ir jos pramonės šakos, tačiau visuotinai priimta, kad į internetinių pokalbių užklausas atsakymai pateikiami daug greičiau nei į el. laiškų ar telefoninių pokalbių.
Jei esate pasiruošę sužinoti, kaip galite pagerinti savo klientų aptarnavimą naudojant internetinius pokalbius, išbandykite LiveAgent internetinių pokalbių nemokamą 14-os dienų bandomąją versiją.
Frequently asked questions
Ką reiškia internetiniai pokalbiai?
Pagalbos teikimas internetiniais pokalbiais yra galimybė internetu palaikyti tekstinį pokalbį tarp kliento ir aptarnavimo komandos. Naudojant internetinius pokalbius, klientai gali siųsti savo klausimus apie bendrovės siūlomus produktus ar paslaugas ir greitai gauti atsakymus. Internetiniai pokalbiai taip pat automatizuoja ir pagreitina klientų aptarnavimo komandos darbą.
Kokie yra internetinių pokalbių palaikymo elementai?
Pati svarbiausia internetinių pokalbių dalis yra ta, kad jie suteikia lengvo bendravimo galimybę. Be to, jie leidžia klientams sąveikauti ir dalintis emocijomis, vaizdo įrašais ir balso pranešimais. Svarbus aspektas yra tas, kad klientai gali bet kuriuo metu pradėti pokalbį ir beveik iš karto gauti atsakymą.
Kaip LiveAgent teikia pagalbą internetiniais pokalbiais?
Internetiniai pokalbiai yra prieinami LiveAgent. Tai suteikia galimybę LiveAgent naudojančioms klientų aptarnavimo komandoms teikti pagalbą klientams realiuoju laiku. Joje yra įtrauktos visos reikalingos funkcijos.
- Internetinių pokalbių naudojimas - LiveAgent
- Pokalbių internetu programa (paaiškinta)
- Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga agentūroms
- Tiesioginiai Internetiniai Pokalbiai [Paaiškinimas]
- Pokalbiai internetu (paaiškinta)
- Saityno pokalbiai internetu (Paaiškinta)
- Internetinė Pagalba [Paaiškinimas]
- Kaip savo svetainėje patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką (+geriausi patarimai)