Nurodykite lankytojų IP adresus, kuriuos norite blokuoti, kad erzinantys lankytojai daugiau nebetrukdytų jūsų agentų darbo.
Blokavimas taikomas:
- Pokalbiams
- Kontaktų formos
- Skambučiams (skambučių mygtukai)
- Pasiūlymams
- Forumų įrašams
Pokalbiai Lankytojas gali matyti pokalbių mygtuką, tačiau jis negali pradėti sesijos su agentais. Užblokuotas vartotojas gali tik palikti žinutę, kuri bus automatiškai pažymėta kaip Šlamštas.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktų formos Blokuoto lankytojo kontaktų formoje paliktas pranešimas bus automatiškai pažymėtas kaip Šlamštas.
Skambučiai Per skambučių valdiklį (skambučio mygtuką) vykdomi skambučiai, bus nukreipiami į balso paštą (ir pažymėti kaip Šlamštas) ar tiesiog atmetami – priklausomai nuo jūsų IVR nustatymų.
Pasiūlymai/Forumo įrašai Blokuojami vartotojai negali registruotis ir pildyti forumo/pridėti pasiūlymų iš blokuojamų IP adresų.
Blokavimo istorija – Užsaugota informacija
- Blokavimo data (Sukurta)
- Galiojimas (Galioja iki)
- Blokuotas IP adresas
- Pastaba su priežastimi
- Blokavo (Agento vardas)
- Bilieto ID
Kaip atlikti Blokavimą
- Bendraujant su erzinančiu lankytoju
- Pridėti blokavimą LiveAgent skiltyje Nustatymai/Apsauga
Žinių bazės ištekliai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.
Pereinate iš „Zopim“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra galinga SVĮ pagalbos centro programinė įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijų ir 40 integracijų. Tai palaiko 43 skirtingų kalbų vertimus ir teikia pasaulinės klasės aptarnavimą klientams. LiveAgent yra geriausiai įvertinta programinė įranga 2020 m., o ją naudoja didelės kompanijos, įskaitant „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Teikiami trys mokamos planai, taip pat siūloma 7 dienų nemokama naudojimo galimybė.
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.