Šiais laikais dauguma svetainių savo lankytojams siūlo galimybę bendrauti realiu laiku, naudojant nemokamų internetinių pokalbių įrankį. Pavyzdžiui, tokius, kaip tekstiniai pranešimai, tiesioginės žinutės socialiniuose tinkluose ar Google Hangouts pokalbiai. Kadangi visi tiesioginių formų pranešimai yra praktiškas sprendimas, padedantis vykdyti apsikeitimą informacija, nieko nuostabaus, kad įmonės nori juos naudoti savo klientų aptarnavime ir rinkodaros strategijose.
Tačiau, tiesioginio pokalbio su klientu palaikymas nėra vienintelis pokalbių įrankių privalumas. Nuo to momento, kai lankytojas įeina į jūsų svetainę, internetiniai pokalbiai gali jiems padėti visos kliento kelionės metu ir (tikėtina) pirkimo proceso metu.
Dėl to reikia pasirinkti internetinių pokalbių įrankį, kurį būtų galima integruoti į jūsų interneto svetainę, nes šiuo metu, jis yra būtinas daugeliui įmonių. LiveAgent Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga teikiama su daug integruotų sistemų. Pavyzdžiui, greito pokalbio valdiklis, 7 dienų bilietų istorijos paieška ir dar daugiau integracijų: gyvo pokalbio mygtukas, elektroninio pašto adresas, kontakto forma, ar telefono numeris.
Jei jums reikia daugiau funkcijų ir / arba pažangesnių sprendimų, tokių kaip neribota paieškos istorija, socialinės žiniasklaidos integracija ar automatizavimo funkcijos, peržiūrėkite LiveAgent mokamus planus.
Tačiau, net ir ribotas nemokamo internetinių pokalbių įrankio funkcionalumas jums leis lengvai valdyti verslą. Kaip? Pažvelkime giliau į detales ir išsamiau paanalizuokime šį sprendimą.
Internetinių pokalbių programinė įranga – Kas iš tikrųjų tai yra?
Internetiniai pokalbiai yra terpė, suteikianti galimybę jums bendrauti su jūsų svetainės lankytojais. Jūs galite nemokamai naudoti internetinius pokalbius, norėdami pradėti pokalbį su pirmą kartą apsilankiusiais interneto svetainės lankytojais, bendrauti su grįžtančiais klientais ir teiktį pagalbą jūsų esamiems klientams realiuoju laiku. Tai yra modernus, tęstinis ir kontekstinis būdas, kaip generuoti daugiau pardavimų, uždaryti daugiau sandorių ir išlaikyti klientus laimingus ir lojalius.
Nemokami internetiniai pokalbiai jūsų svetainei suteikia tokius privalumus, kaip suasmeninta kliento patirtis, geresnis prekės ženklo bendravimas ir konkurencinis pranašumas prieš konkurentus. Jūsų įmonėje taikant nemokamą pokalbių aplikaciją naudą patirts visi jūsų aptarnavimo agentai, o taip pat ir jūsų rinkodaros, pardavimų ir vystymosi komandos.
Internetinių pokalbių sprendimas komercinėje interneto svetainėje vaidina svarbų vaidmenį sustiprindamas ryšį tarp svetainės ir jos lankytojų, nes įmonės darbuotojai gali užfiksuoti ir sustiprinti kliento susidomėjimą siūlomais produktais ar paslaugomis.
Kai lankytojai apsilanko svetainėje (tiesiogiai ar pasinaudoję paieškos variklio nuoroda), jie gali nurodyti priežastį, kuri iš pat pradžių įtakojo jų paiešką, todėl jų noras užmegzti pirmąjį kontaktą yra dar didesnis.
Dėl to, nemokami internetiniai pokalbiai suteikia galimybę visiškai pasinaudoti šia situacija. Siūlydami realaus laiko pagalbą, jūs galite didinti klientų susidomėjimą jūsų produktais. Jos dėka, pirminio lankytojų susidomėjimo ir pasitenkinimo lygis gali padidėti, dar prieš paverčiant juos į potencialius klientus. Tai optimizuoja investicijas, kurias vėliau galima perskirstyti pozicionavimo ar reklaminėms kampanijoms.
Kodėl jūsų svetainei reikalinga internetinių pokalbių programinė įranga?
Klientai naudos internetinių pokalbių valdiklį, kad greitai ir patogiu būdu gautų atsakymus į jų klausimus ar susidūrę su problemomis paprašytų pagalbos. Pardavimų ir rinkodaros komandos tokiu įrankius naudoja, kad surinktų potencialius klientus ir paverstų juos savo klientais. Pagalbos ar aptarnavimo komandos naudoja internetinius pokalbius, kad greitai išspręstų klientų problemas, teiktų geresnį aptarnavimą ir veringesnę patirtį.
Kiekvienas patikimas nemokamas internetinių pokalbių sprendimas gali būti neįtikėtinai vertingas internete veikiantiems B2C verslams, nes internetinių pokalbių įrankis gali būti naudojamas potencialių klientų rinkimui, atmetimo rodiklių mažinimui ir pirkinių krepšelio atsisakymų sumažinimui.
Nemokama jūsų svetainės internetinių pokalbių programinė įranga gali padėti B2B įmonėms pradėti ar keisti kampanijas. Tai paremta vartotojų elgesiu. Taikydami interaktyvius pokalbius, paremtus paruoštais šablonais, paspartinsite ir palengvinsite bendravimą su vartotojais arba galėsite pasiūlyti proaktyvią pagalbą.
Skaitykite toliau ir sužinokite, kokius privalumus jūsų verslui gali atnešti nemokamas internetinių pokalbių įrankis.
Nemokamos internetinių pokalbių programinės įrangos privalumai
1. Sekite ateities tendencijas
Kodėl internetiniai pokalbiai >populiarėja pasaulyje, kaip klientų aptarnavimo sprendimas? Daugelio apklausų ir tyrimų rezultatai yra aiškūs.
Nemokami internetinių pokalbių įrankiai klientams suteikia omnikanalo patirtį įsigijimo, įsitraukimo ir techninės pagalbos būdais. Jie klientams suteikia darnią patirtį, nepriklausomai kuriame pirkimo etape jie yra.
Dar daugiau, 92% vartotojų, naudodami internetinių pokalbių įrankį patiria teigiamą patirį, palyginus su 88% telefonu, 85% elektroniniu paštu, 84% naudojant Facebook ir 77% Twitter (Inc). Papildomai, 63% klientų pripažįsta, kad jie yra labiau linkę sugrįžti į svetainę, jei su jos atstovais jie gali kalbėtis naudodami internetinius pokalbius (eMarketer).
Tačiau pagrindinė priežastis, kodėl šiais laikais turėtumėte taikyti tokį sprendimą yra ta, kad daugelis lankytojų tikisi jūsų svetainėje rasti internetinius pokalbius. Jūs juk nenorite nuvilti savo esamų ar potencialių klientų, tiesa? Tiksliau tariant, daugiau, nei 41% klientų, jūsų svetainėje tikisi rasti internetinių pokalbių laukelį (Forrester). Jei ir tai dar jūsų neįtikino, mes turime dar 5 kitas priežastis, išsamiai aprašytas toliau.
2. Galėsite greičiau reaguoti
Klientai vertina momentinį susirašinėjimą, nes kaip ir sufleruoja pats pavadinimas, jis yra momentinis! Klientai tikisi greitų atsakymų į savo užklausas. 79% klientų teigia, kad jie nori bendrauti su agentais betarpiškai, dėl jų siūlomo greičio, palyginus su kitais kanalais (Econsultancy). Atrodo logiška, kad klientai pageidauja gauti atsakymus realiuoju laiku, todėl internetinių pokalbių ir socialinių pranešimų populiarumas nuolat auga, tuo tarpu elektroninio pašto populiarumas metai iš metų mažėja. Internetiniai pokalbiai, nuo 2017 iki 2019 metų, savo naudotojų skaičių padidino 14% (HubSpot).
Savo pasiekiamumo didinimas yra puikus būdas padidinti savo klientų pasitikėjimą. Iš tiesų, savo svetainėje pritaikius nemokamus internetinius pokalbius, jūsų pirmojo atsakymo laikas gali sutrumpėti iki mažiau, nei 3 minučių (remiantis pasauliniu, visų pramonės šakų vidurkiu).
Tačiau ne visi internetinių pokalbių įrankiai yra sukurti vienodai. Nesidairykite į automatizavimo įrankius ar pokalbių robotus. Remiantis 99 Firms, 29% internetinių pokalbių naudotojų nekenčia iš anksto surašytų atsakymų ir beveik 1/3 klientų turi neigiamą požiūrį į agentų naudojamus pranešimų šablonas, kurie nėra suasmeninti. Todėl jūsų tikslas turėtų būti kaip įmanoma dažniau teikti suasmenintą ir pritaikytą patirtį.
Kaip ir momentinio susirašinėjimo aplikacijos, internetiniai pokalbiai vykdomi labiau atsipalaidavus ir yra labiau pritaikyti vartotojui, nes jie panaikina barjerus tarp įmonės ir jos klientų.
3. Jūsų svetainė jums dirbs 24/7
Ko gero, didžiausias internetinių pokalbių naudojimo privalumas yra galimybė atsakyti bet kuriuo dienos laiku. 51% klientų pageidauja, kad įmonė būtų pasiekiama visą parą, todėl toks prieinamumas yra didelis kiekvieno internetinio verslo privalumas (Inc). Tačiau, ko gero jūs turite ir kitų prioritetų (tokių, kaip pavyzdžiui miegas), todėl tai reiškia, kad jūs negalite būti internete 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Tai dar ne pasaulio pabaiga, nes jūsų internetiniai pokalbiai gali veikti ir tada, kai jūs esate neprisijungę.
Pažangūs internetinių pokalbių įrankiai leidžia jums sukurti automatizuotus atsakymus į skirtingų tipų užklausas. Tai gali būti bet kas, pradedant pasveikinimo žinute ir baigiant kontaktine forma. Prieš pradedant pokalbį, jūs taip pat galite paprašyti savo lankytojų pateikti savo vardą, elektroninį paštą ir telefono numerį.
Klientų duomenys, surinkti naudojant internetinius pokalbius bus automatiškai išsaugoti, jei jūsų sprendimas yra integruotas su CRM ar pagalbos tarnybos programine įranga. Jūs galite pradėti tinkinti atsakymus ir megzti santykius su klientais, nuo to momento, kai pradėsite atsakinėti į jų žinutes. Priešingai, nei pokalbiai telefonu ar el. paštu, patikima nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainėje išsaugo ankstesnių pokalbių nuorašus, kurie yra prieinami tiek jūsų agentams, tiek ir klientams, kai tik jie atidaro internetinių pokalbių langą.
Kitas pasirinkimas naudojant internetinius pokalbius yra automatizuoti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie sutaupys jums labai daug laiko ir ilguoju laikotarpiu palaikys jūsų klientų pasitenkinimą. Pagrindinė mintis yra parodyti savo lankytojams, kad jūs esate čia, jei tik jiems jūsų prireiktų ir inicijuoti pokalbius, kad galėtumėte pasiekti konversiją.
4. Jūsų klientai jaus, kad jūs iš tikrųjų jais rūpinatės
Vienas dalykas, kuris išskiria svetainėms skirtus nemokamus internetinius pokalbius iš kitų įrankių, kad klientams tai yra kur kas natūralesnė bendravimo forma, nei elektroniniai laiškai. Kadangi pokalbiai yra vykdomi realiuoju laiku, jie leidžia jums užmegzti asmeninį ryšį su jūsų klientais.
Internetiniai pokalbiai suteikia ne tik greitą atsakymo laiką. Yra kai kas svarbiau – užtikrinant ilgalaikius santykius, klientai grįžta dažniau. Tai įtakoja asmeniškesnius pokalbius su klientais, kurie jau yra užmezgę ryšį su jūsų įmone.
Kalbant apie techninius aspektus, nemokami internetiniai pokalbiai svetainėje (priešingai, nei daugeliu atveju mobiliąjame telfone) leidžia jūsų agentams pokalbio lange pasidalinti tokiais failais, kaip nuotraukos, vaizdo įrašai ar GIF paveikslėliai. Nors panašiais dalykais galite pasidalinti ir elektroniniu paštu, internetiniame pokalbyje tai daryti yra paprasčiau.
5. Jūs pagreitinsite pardavimo procesą
Atsakinėdami savo klientams naudodami internetinius pokalbius, jūs galite pagerinti bendravimo įgūdžius ir greičiau užbaigti sandorius. Kai jūs naudojate universalią pašto dėžutę ir prietaisų skydelį, kuris surenka visą naudotojų bendravimą (visi tinkami nemokami internetiniai pokalbiai turėtų tai siūlyti), bendraudami su klientais, jūs galite tvarkyti kitas su verslu susijusias užduotis. Tai daro pardavimo procesą sklandesniu ir efektyvesniu, nei bet kada ankščiau, įskaitant viską, pradedant mokėjimų apdorojimu ir rezervavimo paslaugomis ir baigiant kainų pasiūlymų, sąskaitų siuntimu, siuntimo informacijos ir proceso stebėjimu.
Trumpai tariant, jūs turėsite viską, ko reikia, kad vienoje vietoje galėtumėte pasiūlyti ir parduoti savo produktus. Be jokios abejonės, tai turės teigiamą įtaką jūsų pardavimo rezultatams ir padidins klientų išlaikymą.
Norėdami patvirtinti šį teiginį, apžvelkime šiek tiek statistikos:
- Internetiniai pokalbiai lemia 48% padidėjusį pelną per internetinio pokalbio valandą ir 40% padidėjusį konversijos santykį (Icmi).
- Svetainės lankytojai, kurie su jūsų įmone bendrauja internetiniais pokalbiais yra 4,5 karto vetingesni, nei tie, kurie nebendrauja (Icmi).
- Įmonės, siūlančios internetinius pokalbius praneša apie 34% pagerėjusius klientų pasitenkinimo rodiklius, o klientų aptarnavimo kaštai pagerinami 2,6x. (Verint)
- Internetinių pokalbių taikymas 3,84% padidina konversijos santykį ir 6% padidina bendrąjį pelną (Goinflow).
- Klientų, kurie prieš įsigydami su jumis bendravo, vidutinė pardavimų užsakymo vertė būna 10% didesnė, nei tų, kurie nebendravo (Forrester).
- 22% apklaustų įmonių nurodė 5-10% padidėjusį pelną dėl internetinių pokalbių (99 Firms).
Nesvarbu ką jūs naudosite – nemokamus pokalbius svetainėje ar mokamą programinę įrangą – abu sprendimai yra prieinami visų dydžių verslui. Pirmuoju atveju, paslauga nieko nekainuoja, tačiau jūs vis tiek turite “sumokėti” savo laiku, kurį skirsite agentų apmokymui, kaip naudotis įrankiu.
Laimei, savo svetainei pasirinkus patikimą nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą, jos naudojimas yra labai paprastas, kaip ir kitos nesudėtingos programinė įrangos, nereikalaujančios sunkaus IT darbo. Jūsų patyrusiems aptarnavimo agentams naudojimasis nemokamu pokalbių įrankiu neturėtų sudaryti problemų.
6. Jūs kursite ilgalaikius santykius su klientais
Internetiniai pokalbiai yra puikus kanalas pradėti pokalbį su klientu ir padėti jam išspręsti kilusius klausimus. Kaip jau minėjome aukščiau, pokalbiai gali apimti viską, nuo klientų pagalbos iki sandorių uždarymo strategijos. Tačiau, šie dalykai yra tik stiprių ir ilgalaikių santykių pradžia, kuriuos galite sukurti su kiekvienu savo klientu.
Gavę kliento kontaktinę informaciją internetiniame pokalbyje, jūs galėsite su jais susisiekti el. paštu ir bendrauti apie jų atliktus dalykus ar veiksmus, susijusius su jūsų įmone. Tai gali būti padėka už pirkinį, atsiliepimo paprašymas ar apklausos užpildymas. Tačiau šiuos procesus galima automatizuoti. Tai sutaupytų jūsų laiko ir svarbiausia, užtikrintų, kad jūs nepraleisite progos pabendrauti su klientais ir pratęsite pokalbį.
Nemokamų internetinių pokalbių tendencijos
Įmonė plačiu mąstu taiko internetinius pokalbius savo pardavimų, rinkodaros ir klientų aptarnavimo poreikiams. Internetiniai pokalbiai užpildo didelę spragą klientų aptarnavimo pramonėje.
Net ir paprasčiausi nemokami internetiniai pokalbiai turi galią veikti klientus, jų sprendimus ir padidinti pardavimus. Yra rimta priežastis, kodėl verslo pasaulyje tai yra tokia stipri tendencija, ir kodėl internetiniai pokalbiai populiarėja tarp visų pramonės šakų įmonių.
Bendrovių skaičius, kurios naudojasi internetiniai pokalbiais, nuolat auga. Todėl tai tik laiko klausimas, kada visi jūsų konkurentai pradės juos naudoti. Tai reiškia, kad jei jūs nuspresite į savo svetainė įkelti internetinių pokalbių valdiklį, jūs būsite žingsniu priekyje, nei jūsų konkurentai.
Comm100 nustatė, kad 82% klientų buvo patenkinti savo internetinių pokalbių patirtimi. Tai kur kas daugiau, nei dėl elektroninių laiškų (61%) ar telefoninių pokalbių (44%). Tai ko gero yra dėl aukščiau išvardintų veiksnių, tokių kaip suasmeninimas ir greitis.
42% klientų, vietoje telefoninio pokalbio renkasi Internetinius pokalbius, nes jiems nepatinka laukimas. (J.D. Power).
B2B rinkoms, internetiniai pokalbiai padidina konversiją 20%. B2B klientai, kurie inicijuoja pokalbį su įmone yra tris kartus labiau linkę įsigyti, nei tie, kurie neužmezga pokalbio. E-komercijos svetainėms, internetiniai pokalbiai padeda 40% sumažinti pirkinių krepšelio atšaukimo tikimybę. Ir tai dar ne viskas! Klientai, kurie naudojasi internetinių pokalbių pagalba, vienam įsigijimui išleidžia vidutiniškai 60% daugiau, nei tie, kurie nesinaudoja pokalbiais.
Taigi, išvada yra aiški. Internetinių pokalbių programinė įranga ir toliau tęs savo augimą ateinančius mėnesius. Geriausias dalykas, kurį galite padaryti, yra šokti į nuvažiuojantį traukinį ir teigiamai nustebinti savo klientus su efektyviu bendravimu.
Nemokami internetiniai pokalbiai ar mokama internetinių pokalbių programinė įranga – Kurią pasirinkti?
Prieš pasirenkant bet kurią mokamą ar nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą savo svetainei, apsvarstykite keletą svarbių matavių ir aspektų:
- Klientų skaičius, kurie susisiekia su jumis skirtingais kanalais.
- Saugumo lygis, kurio tikisi ir vertina jūsų klientai.
- Darbuotojų skaičius – ar jūsų aptarnavimo departamente dirba pakankamai agentų, kurie bus atsakingi už internetinių pokalbių valdymą?
- Kokio aptarnavimo tikisi jūsų klientai? Ar jie tikisi greitų atsakymų? Ar jie linkę naudotis naujesnėmis technologijomis?
- Nemokamų internetinių pokalbių veikla paremta debesų kompiuterija, todėl jūsų darbuotojai turi prieigą prie informacijos iš bet kurios vietos.
- Ar klientų aptarnavimo atstovai yra paslaugūs bei laikosi įmonės vertybių ir tikslų?
Bet kuri jūsų įmonės programinės įrangos sprendimo pasirinkimas turi būti tiesiogiai susijęs su įmonės objektais ir tikslais.
Tačiau renkantis sprendimą, svarbu atkreipti dėmesį į nemokamo pokalbių įrankio tiekėją ir kokybę. Jei nežinote nuo ko pradėti, siūlome peržiūrėti LiveAgent nemokamą internetinių pokalbių sprendimą ir mokėjimo galimybes. Įmonė siūlo puikų sprendimą, kuris integruoja nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą į jūsų svetainę, kartu su pagalbos tarnyba. Tai yra puikus įrankis, padėsiantis sustiprinti jūsų klientų aptarnavimo departamentą.
Atraskite patys
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.