Tiesioginis pokalbis tapo pageidaujamu klientų aptarnavimo kanalu vis didesniam skaičiui interneto vartotojų. Taigi, turėti tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje yra būtina bet kokio dydžio įmonėms bet kurioje pramonės šakoje. Tai leidžia greitai ir laiku pasiūlyti klientams pagalbą. Be to, kai naudojamas strategiškai, jis gali labai prisidėti prie didesnio įsitraukimo, klientų pasitenkinimo ir didesnių pardavimų, o taip pat sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas.
Kaip savo svetainėje patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką?
1. Pasirinkite tiesioginių pokalbių programinės įrangos tiekėją
Atsižvelgiant į tai, kokį poveikį tiesioginis pokalbis internetu gali turėti jūsų klientų aptarnavimo kokybei ir pajamoms, verta skirti šiek tiek laiko galimybių tyrinėjimui. Taigi, prieš pasirinkdami įrankį, sužinokite kuo daugiau apie įvairius tiesioginių pokalbių programinės įrangos tiekėjus, kurie atitinka jūsų verslo poreikius. Kai kurie veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti, yra funkcijų rinkinys, lengvas įdiegimas ir pritaikymas, trečiųjų šalių programinės įrangos integravimas, sauga, suderinamumas su mobiliaisiais, kainodara ir klientų aptarnavimas.
2. Prisiregistruokite prie paslaugos
Tikriausiai susiaurinote savo pasirinkimą, kad atitiktų jūsų poreikius ir biudžetą. Vis dar nesate pasiruošę įsigyti plano? Galite pradėti nuo nemokamos bandomosios versijos. Dauguma tiesioginių pokalbių programinės įrangos tiekėjų siūlo nemokamas bandomąsias versijas su visomis galimomis produkto funkcijomis, kad potencialūs klientai galėtų išbandyti visas funkcijas paprašyti demonstracinės versijos. Prisiregistravimas dalyvauti bandomojoje programoje paprastai trunka ne ilgiau kaip kelias minutes ir nereikia kredito kortelės.
3. Savo svetainėje patalpinkite tiesioginio pokalbio internetu mygtuką
Prisiregistravę turite pasirinkti pokalbio mygtuką. Po to tiesiog įklijuokite trumpą HTML kodą į savo puslapio turinį, kad galėtumėte įdiegti tiesioginį pokalbį. Patalpinę jį svetainėje, galite pradėti kalbėtis su savo klientais ir potencialiais klientais realiuoju laiku. Kai lankytojas paspaudžia tiesioginio pokalbio mygtuką, kuris paprastai rodomas dešiniajame apatiniame svetainės kampe, pasirodo pokalbių langas. Paspaudęs šį langą, lankytojas pradeda pokalbį su įmonės atstovu, kuris šiuo metu yra prisijungęs ir gali priimti pokalbį.
4. Tinkinkite tiesioginio pokalbio valdiklį
Tiesioginių pokalbių programinės įrangos teikėjai paprastai siūlo plačias įrankio tinkinimo galimybes. Tai gali apimti mygtukų ir pokalbio lango dizaino koregavimą prisijungus (kai pokalbis pasiekiamas) ir neprisijungusprie interneto (kai pokalbis nepasiekiamas) ir pokalbio lango dizaino koregavimą, taip pat kalbos ir tekstų keitimą. Taip pat galite pasirinkti, ar spustelėjus pokalbio mygtuką iškart prasidės pokalbis, ar bus atidaroma išankstinio pokalbio forma, kurią turi užpildyti lankytojas. Išankstinio pokalbio formų ir kontaktinių formų (rodomos, jei agentas nėra prisijungęs) dizainą taip pat galima pritaikyti pagal jūsų poreikius.
5. Įgalinkite aktyvius kvietimus pokalbiui
Kvietimas pokalbiui yra įprasta funkcija, kurią siūlo dauguma tiesioginių pokalbių tiekėjų. Kvietimai pokalbiui gali būti rodomi kiekviename svetainės puslapyje arba tam tikruose puslapiuose, pavyzdžiui, jūsų kainodaros arba atsiskaitymo puslapiuose, kuriuose naudotojams greičiausiai reikės tiesioginės pagalbos. Kvietimai paprastai gali būti suaktyvinti rankiniu būdu arba automatiškai, remiantis iš anksto nustatytomis taisyklėmis, tokiomis kaip lankytojų informacija ir įvairios elgesio metrikos, geografinė vieta, dabartinis puslapis, persiuntimo puslapis, laikas, praleistas svetainėje, apsilankymo laikas ir kt.
6. Sukurkite paruoštų atsakymų sąrašą
Iš anksto paruoštų pranešimų kūrimas yra svarbi jūsų svetainės pokalbių valdiklio nustatymo ir maksimalaus jo panaudojimo dalis. Tai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klientų klausimus. Tai leidžia pagreitinti atsakymų laiką ir padidinti agentų efektyvumą, nes jiems nereikės rašyti pasirinktinių pranešimų į pasikartojančius klausimus, į kuriuos galima akimirksniu atsakyti, tiesiog keliais paspaudimais išsiunčiant tinkamą iš anksto parašytą atsakymą. Paruošti pranešimai yra ypač naudingi, jei agentams reikia vienu metu atsakyti į kelias pokalbių užklausas.
Geriausi patarimai nustatant aptarnavimą tiesioginiu pokalbiu.
Žinojimas, kaip integruoti tiesioginį pokalbį į svetainę, yra tik pirmas žingsnis. Štai keletas patarimų ir geriausių pavyzdžių, kaip optimizuoti tiesioginio pokalbio įrankį, kad jis būtų naudingas tiek jūsų verslui, tiek klientams.
Įjunkite jį tam tikruose puslapiuose
Nors tiesioginio pokalbio mygtuką galima patalpinti kiekviename svetainės puslapyje, galbūt norėsite, kad jis būtų pasiekiamas tik tam tikruose puslapiuose. Tokiu atveju apsvarstykite galimybę pasirinkti tuos puslapius, kuriuose jūsų klientams ir svetainės lankytojams greičiausiai kils klausimų. Paprastai tai yra kainodara, produktai, kontaktai, DUK ir reklaminiai puslapiai.
Strategiškai rodykite iniciatyvą, kviesdami pokalbiui
Įjungdami automatizuotus kvietimus pokalbiui įsitikinkite, kad jie nepasirodo per pirmąsias kelias sekundes, kol lankytojai net neturi progos naršyti svetainėje. Be to, nekvieskite lankytojų pokalbiui kelis kartus, ypač tų, kurie vieną kartą jau atmetė jūsų kvietimą. Tai gali juos tik erzinti.
Pateikite lankytojams aiškią pasiekiamumo būseną
Jei neketinate naudotis tiesioginiu pokalbiu 24/7, aiškiai nurodykite savo lankytojams, kada tiesioginis aptarnavimas nepasiekiamas. Tai galima padaryti nustatant pokalbio neprisijungus mygtuką, kuris bus rodomas, kai jūsų agentai nebus prisijungę ir negalės priimti pokalbių užklausų. Taip pat tikslinga kontaktų puslapyje nurodyti savo darbo valandas.
Užtikrinkite tinkamą paruoštų atsakymų naudojimą
Nors iš anksto paruošti pranešimai gali žymiai sutrumpinti atsakymo laiką, kartais jie gali padaryti daugiau žalos nei naudos, jei naudojami netinkamai. Pagrindinė taisyklė, kai pateikiami paruošti atsakymai, yra ta, kad jie visada turi būti modifikuoti ir pritaikyti pagal kliento situaciją ir konkrečius poreikius.
Investuokite į agento, atsakančio į tiesioginius pokalbius, mokymus
Visų pirma, jūsų aptarnavimo kokybė priklauso ne tik nuo tinkamos programinės įrangos su pažangiomis funkcijomis. Svarbiau žmonės, kurie dirba atsakinėdami į tiesioginiu pokalbiu. Investuokite į tinkamą savo pokalbių agentų mokymą. Tai apima mokymą naudoti pokalbių įrankį veiksmingiausiu būdu, o taip pat, kaip pagerinti jų minkštuosius įgūdžius.
Atraskite patys
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.
Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius
Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.
Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.