Išbandyti

Universali pašto dėžutė

Universali pašto dėžutė – tai unifikuota gaunamųjų pranešimų dėžutė, kurioje galite pasiekti visus pranešimus iš vienos vietos. Universali pašto dėžutė gali surinkti ir sugrupuoti el. laiškus, telefono skambučius, socialinių tinklų pranešimus, žinių bazės bilietus ir tiesioginių pokalbių žinutes į vieną valdymo skydelį, todėl tai yra privalomas kiekvieno kokybiško klientų aptarnavimo skyriaus įrankis.

Be to, universali pašto dėžutė leidžia naudotojams atsakyti į visus gautus pranešimus tiesiai iš jos (nereikia prisijunginėti ir tikrinti žinučių kiekviename ryšio kanale ar įrenginyje atskirai).

Kodėl universali pašto dėžutė yra privaloma turėti funkcija visoms įmonėms?

Unifikuota pašto dėžutė yra reikalinga visoms įmonėms ir verslininkams, nes ji: 

  • Supaprastina visų pranešimų gavimą iš kelių paskyrų į vieną pašto dėžutę
  • Visas užklausas sugrupuoja pagal svarbą ir gavimo datą
  • Suteikia bendrą prieigą naudotojams (keli naudotojai vienu metu gali prisijungti naudodami savo unikalius prisijungimo duomenis).
  • Pagerina agentų efektyvumą
  • Yra saugesnė
  • Padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina jų patirtį (daugiau konteksto agentams, mažiau pasikartojimų klientams).
  • Pagreitina atsakymų laiką
  • Automatiškai priskiria bilietus skyriams ir agentams
  • Gali būti naudojama kelių prekių ženklų aptarnavimui
Universalios pašto dėžutės funkcija „LiveAgent“
„LiveAgent“ universali pašto dėžutė

Kokias funkcijas turi „LiveAgent“ universali pašto dėžutė?

„LiveAgent“ unifikuota pašto dėžutė turi daugybę naudingų funkcijų, kurios paverčia ją privalomu turėti produktu.

Automatinis bilietų nukreipimas

Kiekvienas į jūsų universalią pašto dėžutę gautas pranešimas bus automatiškai priskirtas atitinkamam aptarnavimo agentui, todėl jūsų darbuotojai nesusipainios ir nesiblaškys. Kiekvienas agentas tiksliai žinos, į kokius pranešimus turi atsakyti, todėl padidės produktyvumas ir efektyvumas.

Automatizuotas bilietų paskirstymas pokalbių nukreipimas „LiveAgent“

Laiku ir paleidikliu pagrįstos automatizavimo taisyklės

Universali dėžutė gali išlaisvinti jūsų darbuotojus nuo kasdienių ir pasikartojančių administracinių užduočių. Sukūrę konkrečiu laiku ir paleidikliais pagrįstas automatizavimo taisykles, jūsų pašto dėžutė galės atlikti tokias užduotis, kaip tolesnis pasiteiravimas el. laišku arba bilietų žymėjimas brukalu.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Žymos ir filtravimas

Jei naudojate tinkamas žymas, rasti bilietus universalioje pašto dėžutėje gali būti itin paprasta. Žymos gali būti pridedamos prie kiekvieno bilieto, kad būtų lengviau filtruoti ir iš karto apžvelgti kiekvieno bilieto turinį.

Filtravimas pagal žymas

Tikralaikis rašomo teksto stebėjimas ir vietinis pokalbių valdiklis

Universali pašto dėžutė leidžia realiuoju laiku peržiūrėti, ką jūsų klientai rašo į jūsų svetainėje įkoduotą tiesioginių pokalbių valdiklį. Galimybė žvilgtelti į jūsų kliento rašomą žinutę jūsų agentui suteiks daugiau laiko rasti reikiamą informaciją, kad jis galėtų nustebinti klientą ir suteikti jam kompetentingą, suasmenintą ir greitą aptarnavimą.

Rašymas realiuoju laiku

Integruotas CRM

Svarbios informacijos apie klientus turėjimas po ranka yra neįkainojamas. Universalioje „LiveAgent“ pašto dėžutėje yra integruotas CRM, kuris suteikia galimybę sukurti pasirinktinius CRM laukus, kuriuose būtų saugoma visa reikalinga informacija apie klientus, įskaitant ankstesnius pirkimus, bilietus ir kt.

CRM „LiveAgent“

Skambučių centro funkcijos

Kaip jau minėta, universalią pašto dėžutę galima naudoti ir kaip mišrų skambučių centrą. Jame yra visi šiuolaikinio skambučių centro sprendimo įrankiai, įskaitant IVR, ACD, skambučių perkėlimus, atgalinius skambučius ir kt.

Bilietų tvarkymas

Vidiniai pokalbiai

Universali pašto dėžutė nebūtų visavertė be bendradarbiavimo realiuoju laiku parinkties. Kaip ir per „Gmail“, galite bendrauti su kolegomis internetu pačioje „LiveAgent“ pašto dėžutėje.

Vidinis pokalbis

Agentų susidūrimo aptikimas

Universali pašto dėžutė yra geresnė už daugumą tradicinių el. pašto klientų, tokių kaip „Outlook“ ir „Gmail“, nes ji įspėja, kai įžengiate į kito agento teritoriją. Pavyzdžiui, jei ruošiatės pradėti atsakinėti į bilietą, su kuriuo dirba kitas agentas, sistema automatiškai jus įspės.

Agentų susidūrimo aptikimas „LiveAgent“

Privatūs užrašai ir priminimai

Privatūs užrašai tai dar viena puiki universalios pašto dėžutės funkcija. Kai esate bilieto temoje, galite sukurti privačią pastabą, kurią matysite tik jūs ir kiti agentai. Tai gali pasitarnauti jums kaip priminimas ateičiai arba padėti priminti kitiems.

Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kas bus talpinama universalioje pašto dėžutėje?

  • Laiškai iš kelių el. pašto adresų
  • Pokalbiai gyvai
  • Skambučiai telefonu (galima užregistruoti neribotą skaičių VoIP telefono numerių)
  • „Facebook“ žinutės ir komentarai (galima prijungti kelias „Facebook“ paskyras)
  • „Instagram“ žinutės ir paminėjimai (galima prijungti kelias „Instagram“ paskyras)
  • „Twitter“ žinutės ir komentarai / paminėjimai (galima prijungti kelias „Twitter“ paskyras)
  • „Viber“ žinutės
  • Atsiliepimai ir pasiūlymai
  • Kontaktinių formų žinutės
„Facebook“ bilietas „LiveAgent“
Universalios pašto dėžutės vaizdas ir „Facebook“ vaizdas

Kaip tai atrodo / kaip tai veikia praktikoje?

Kas yra universali pašto dėžutė? Jei norite sužinoti, ar jūsų klientai galės atskirti, ar naudojate universalią pašto dėžutę atsakymams į jų skambučius, tiesioginius pokalbius, „Viber“ žinutes, „Twitter“ žinutes ar el. laiškus, atsakymas – ne. Kaip tai veikia, sužinokite šiame išsamiame vaizdo pristatyme.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Universaliosios pašto dėžutės paruošimas

Norėdami užtikrinti, kad universalioji pašto dėžutės galimybės būtų išnaudojamos maksimaliai, turite ją sujungti su visomis savo el. pašto paskyromis, socialinių tinklų profiliais ir telefono numeriais. Taip pat turėsite savo svetainėje patalpinti mūsų tiesioginių pokalbių valdiklį ir sukurti „LiveAgent“ aptarnavimo portalą. Nežinote, kaip tai padaryti? Peržiūrėkite šį pradžiamokslį.

Universali pašto dėžutė

Kuo universali pašto dėžutė gali būti naudinga?

  • „LiveAgent“ unifikuota pašto dėžutė gali sutaupyti ir laiko, ir pinigų, nes jūsų agentai praleis mažiau laiko visų savo paskyrų ir įrenginių stebėjimui atskirai.
  • Tai gali padėti greičiau suteikti reikiamą pagalbą
  • Tai gali padėti pateikti asmeniškesnius atsakymus dėl mūsų integruoto CRM, kuris, atsakinėjant į klientų užklausas, visada po ranka.
  • Atsakyti į klientų užklausas per „LiveAgent“ universalią pašto dėžutę yra saugiau, nes visi bilietai saugomi bendroje universaliojo pašto dėžutėje, kurią gali pasiekti kiekvienas aptarnavimo agentas. Tai reiškia, kad jums nereikia nerimauti dėl:
    • El. pašto / „Facebook“ / „Instagram“ / „Twitter“ prisijungimo duomenų bendrinimo su keliais darbuotojais
    • Buvimo prisijungus prie viešų įrenginių
    • Prie jūsų el. pašto ar socialinių tinklų paskyrų prijungtų prietaisų praradimo.
  • Konkurencinis pranašumas – „LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio universalių pašto dėžučių, integruotų ir su „Instagram“, ir su „Viber“.
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Žinių bazės ištekliai

Pasirengę išbandyti universalią pašto dėžutę?

Sužinokite, kaip iš tiesų lengva teikti asmeninę, laiku teikiamą ir kompetentingą aptarnavimą naudojant „LiveAgent“ universalią pašto dėžutę. Išbandykite 14 dienų nemokamai jau šiandien. Nereikia banko kortelės.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra universali pašto dėžutė?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Universali pašto dėžutė – tai u unifikuota pašto dėžutė, kurioje galite pasiekti visus skirtingų kanalų pranešimuss iš vienos vietos. Į vieną valdymo skydelį galima gauti ir sugrupuoti el. laiškus, telefono skambučius, socialinių tinklų pranešimus, žinių bazės bilietus ir tiesioginių pokalbių pranešimus, todėl tai yra privalomas klientų aptarnavimo skyrių įrankis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl universali pašto dėžutė yra privaloma turėti funkcija visoms įmonėms?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi ji tvarkingai sugrupuoja visus pranešimus iš kelių paskyrų ir įrenginių į vieną pašto dėžutę ir visas užklausas tvarko pagal svarbą ir gavimo datą. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo universali pašto dėžutė gali būti naudinga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Unifikuota pašto dėžutė gali sutaupyti ir laiko, ir pinigų, nes jūsų agentai praleis mažiau laiko visų savo paskyrų ir įrenginių stebėjimui atskirai.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo