Aktyvūs Pakvietimai Pokalbiui

Turite problemų su dideliu atmetimo rodikliu savo svetainėje? O galbūt jūs norite pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Ar žinojote, kad “Aktyvūs pakvietimai pokalbiui gali suteikti 105% investicijų grąžą ir milijonų dolerių vertės naudą įmonei?”

Aktyvūs pakvietimai pokalbiui gali padėti svetainės lankytojams įvairiuose etapuose, pakviečiant juos interntiniam pokalbiui su jūsų agentais.

LiveAgent yra pažangi sistema, kuri užtikrina, kad pokalbiui su jūsų pagalbos agentais svetainės lankytojai būtų kviečiami tik tuo atveju, jei turite pakankamą skaičių prisijungusių agentų.

Kvietimų pokalbiui galerija

Gyvenimiškas pavyzdys:

Pavyzdžiui, jūs galite pakviesti klientus pokalbiui apmokėjimo proceso metu. Tokiu būdu padidinsite jų pasitikėjimą pirkiniu, pagerinsite jų apsipirkimo patirtį ir paversite juos mokiais klientais. Ir viskas tik todėl, kad jie galės pasikalbėti su realiu asmeniu.

Daugiau Aktyvių Pakvietių Pokalbiui Funkcijų

Sukurkite keletą pakvietimų pokalbiui skirtingoms žmonių grupėms

Sukurkite keletą aktyvių kvietimų pokalbiui ir taikykite juos skirtingiems klientams. Aktyvūs pakvietimai pokalbiui yra automatizuoti, todėl jūs visada turėtumėte siekti suasmenintos patirties. Sukurkite pakvietimo pokalbiui mygtukus naujiems ir grįžtantiems klientams. Skirtinguose svetainės puslapiuose naudokite unikalią pasveikinimo žinutę.

Lengvai sukurkite aktyvius pakvietimus pokalbiui keliomis kalbomis

Dirbate daugiau nei vienoje šalyje? Galbūt siekiate teikti daugiakalbį klientų aptarnavimą/pagalbą. Bet kuriuo atveju, LiveAgent jums suteikia galimybę pritaikyti aktyvius pokalbių mygtukus kiekvienai kalbai, kuriuos dėl efektyvaus darbo planavimo, taip pat galite priskirti teisingiems departamentans.

Chat-invitation-example-LiveAgent

Domina, kokias kalbas siūlo LiveAgent? Peržiūrėkite LiveAgent Daugiakalbes funkcijas.

Susisiekite su klientu visos jo kelionės metu

LiveAgent aktyvūs pakvietimai pokalbiui leidžia jums nustatyti pasirinktą URL ir užtikrinti didžiausią įsitraukimą klientams. Pavyzdžiui, jūs galite pasiekti tikslinius klientus strategiškuose URL adresuose ar puslapiuose, pavyzdžiui:

  • DUK puslapyje
  • Kainodaros puslapyje
  • Produkto puslapyje
  • Apmokėjimo puslapyje

Nustatykite konkretų aktyvaus pakvietimo pokalbiui laiką

Daugelis įmonių laukia apytikriai 30 sekundžių, kol kreipiasi į klientą. Leiskite klientams šiek tiek panaršyti ir po to iš karto su jais susisiekite.

Automatizuokite savo aktyvius bendravimo pranešimus

Nors automatizacija yra naudinga funkcija, turėkite galvoje, kad žmogiškasis bendravimas sudaro skirtumą. Dėl to, stenkitės rašyti labiau suasmenintus pranešimus. Nebendraukite kaip robotas.

Atskirkite Naujus ir Grįžtančius klientus

Dar viena nuostabi funkcija yra galimybė atpažinti grįžtantį ir naują klientą. Jūs galite pritaikyti pakvietimo pokalbiui mygtuką abejų tipų klientams.

Aktyvių Pakvietimų Pokalbiui teikiama nauda įmonėms

  • Aktyviais pakvietimais pokalbiui susidomėję klientai yra labiau linkę pirkti, nei tie, kurių kvietimas nesudomino
  • Realiuoju laiku teikiama nauda lankytojams
  • Vidutiniškai 23% padidėjusi internetinių pokalbių konversija
  • Konkurencinis pranašumas
  • Padidėjęs klientų pasitenkinimas
  • Klientai turi greitą prieigą prie pagalbos.

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

Aktyvių Pakvietimų Pokalbiui Dizaino parinktys

  • Krašte
  • Kampe
  • Centre
  • Individualiai

Norėdami peržiūrėti visas dizaino parinktis, peržiūrėkite Aktyvių pakvietimų galerija.

Pritaikymas

  • Atvaizdas
  • Tekstas (Pavadinimas, Pasisveikinimo pranešimas)
  • Aktyvių internetinių pokalbių mygtuko pozicija
  • Mygtuko spalvos

Galimi Nustatymai

  • Įgalinti palikti pranešimus neprisijungus
  • Paslėpti aktyvių internetinių pokalbių mygtuką
  • Įgalinti paslėpti pasveikinimo žinutę
  • Pasirinkti kalbą
  • Pasirinkti numatytą departamentą

Papildomi patarimai efektyviam pakvietimų pokalbiui panaudojimui

Nebūkite įkyrūs

Aktyvūs pakvietimai internetiniam pokalbiui turėtų veikti kaip pasirinkimas, todėl nedarykite spaudimo. Jie lengvai gali tapti erzinantys ir klientas, palikęs jūsų svetainę, gali išeiti pas konkurentus. Todėl jei klientas atsisako pokalbio, nebesiųskite jiems žinučių ir nebeskatinkite jų. Jie jus informuos, jei jiems bus reikalinga jūsų pagalba.

Išbandykite

Jei esate neužtikrinti, kada, kur ir kaip aktyviai susisiekti su savo klientais, tiesiog išbandykite ir įsitikinkite. Tačiau gera taisyklė yra leisti klientui šiek tiek panaršyti, apytiksliai 30 sekundžių. Po to, tiesiog prisistatykite ir leiskite klientui žinoti, kad jei jiems prireiks pagalbos, jūs būsite netoliese. Atlikę bandymą, jūs sužinosite klientų nusistatymus. Gali būti, kad sužinosite, jog aktyvius internetinius pokalbius turite naudoti tik konkrečiu URL adresu, tokiu kaip apmokėjimas ar kainodaros puslapis.

Žinių bazės ištekliai

Štai žingsnis po žingsnio vadovas, kaip pritaikyti aktyvius pakvietimus internetiniam pokalbiui.

Dvejojate, kokią pasveikinomo žinutę naudoti? Štai Aktyvių Internetinių Pokalbių Pakvietimo Šablonai, kuriuos galite tiesiog nukopijuoti.

Norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite the 25 geriausius įskiepius skirtus “WordPress”.

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai