Pokalbių apžvalga

Pokalbių apžvalga yra viena iš daugelio puikių „LiveAgent“ funkcijų. Tai suteikia svarbios informacijos apie jūsų svetainės lankytojus ir tuo pačiu leidžia jums imtis veiksmų.

Pavyzdžiui, galite peržiūrėti lankytojo šalį, URL, kurį jis/ji šiuo metu naršo, taip pat kiek laiko jie ten praleido. Po to galite aktyviai pakviesti juos kalbėtis.

Kokią informaciją galite pamatyti pokalbių apžvalgoje?

Prisijungę lankytojai

Prisijungę lankytojai nurodo lankytojų, kurie šiuo metu naršo jūsų svetainėje, skaičių. Naudodami šią funkciją galite lengvai susisiekti ir pranešti jiems, kad prireikus esate pasirengę jiems padėti. Be to, galite specialiai pakeisti savo pranešimą. „LiveAgent“ internetinių lankytojų skiltyje pateikiama svarbi, bendra informacija, kuri gali jums padėti prieš susisiekiant asmeniškai.

Pažvelkime į pavyzdį:

Šiuo metu Sara jau kurį laiką naršo jūsų kainodaros puslapyje ir peržiūri tą pačią informaciją. Tai puiki proga susisiekti ir pranešti, kad esate pasiekiami, jei reikia daugiau informacijos. Tai – iniciatyvus, bet neerzinantis požiūris.

Lankytojai eilėje

Pokalbių apžvalga taip pat suteikia lankytojų, laukiančių pokalbių su jūsų klientų aptarnavimo agentais, skaičių. Todėl galite lengvai nustatyti, ar jūsų aptarnaujančiame personale yra pakankamai agentų, kurie susidorotų su lankytojų skaičiumi eilėje.

Besikalbantys lankytojai

Kitas puikus pokalbių apžvalgos bruožas yra tas, kad galite matyti besikalbančių lankytojų skaičių.

Neužimti agentai

Sužinokite, kiek agentų gali kalbėtis, ir greitai nustatykite, ar jums pakanka pamainos darbuotojų. Ši funkcija glaudžiai susijusi su lankytojais eilėje. Šie du veiksniai gali suteikti jūsų vadybininkui informacijos, kad būtų galima nedelsiant išanalizuoti situaciją ir tada atitinkamai veikti.

Dabartinis tinklalapis (URL), kurį lankytojas naršo

Greitai ir lengvai sužinokite, kokius URL šiuo metu naršo jūsų lankytojai ir kiek laiko jie ten praleido. Kuo daugiau informacijos turi jūsų agentai, tuo geresnes paslaugas jie gali suteikti. Pvz., galite pastebėti, kad kai kuriuos URL reikia patobulinti, kad būtų užtikrinta geresnė klientų patirtis.

Pavyzdys:

Jei potencialus klientas/lankytojas ilgą laiką naršo atsiskaitymo puslapyje, aktyvus kvietimas pokalbiui gali padėti jūsų pardavimų komandai užbaigti sandorį. Kita vertus, jūsų komanda gali atrasti pasikartojančią problemą, su kuria susiduria klientai. Galite išanalizuoti šias situacijas „LiveAgent“ pokalbių apžvalgoje.

Persiuntėjas

Ar norėtumėte sužinoti, ar lankytojai atsirado dėl persiuntėjo? Pokalbių apžvalga gali tai pasakyti. Pvz., jei turite daug lankytojų iš persiuntėjo, kur suteikėte nuolaidą, galite patys susisiekti ir paklausti, ar jiems reikia daugiau informacijos apie pasiūlymą.

Lankytojo šalis

Sužinokite, iš kur yra jūsų lankytojai. Kuo daugiau žinote apie savo klientus/lankytojus, tuo geresnis gali būti jūsų klientų aptarnavimas.

Lankytojų žemėlapis

Pamatykite interneto lankytojus, naršančius svetainės žemėlapyje (raudona žymė), ir lankytojus, besišnekučiuojančius su agentais (mėlyna žymė).

Pastaba: *„Google“ pradėjo imti mokestį už Žemėlapių įterptosios API naudojimą. Todėl, norėdami pamatyti lankytojų žemėlapį, „Google“ žemėlapių platformoje turėsite sukurti atsiskaitymo paskyrą.

Kokios yra pokalbių apžvalgos funkcijos?

Peržiūrėkite dabartinį pokalbį tarp agento ir lankytojo

Pats pakvieskite lankytoją pokalbiui (kvietimas pokalbiui bus rodomas puslapyje, kurį lankytojas naršo)

Priimkite ir pradėkite kalbėtis su eilėje laukiančiu lankytoju

Verslo privalumai:

  • Klientų aptarnavimo darbo eigos efektyvumas
  • Klientų pasitenkinimas
  • Taupo laiką
  • Klientų patirtis

Are you ready to improve your customer service?

Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.

Tikras pavyzdys

Žemiau esančioje nuotraukoje matosi, kad yra 3089 lankytojai. Pora agentų kalbasi su lankytojais. Pavyzdžiui, agentas Dmytro vienu metu kalbasi su klientu iš Prancūzijos ir Vokietijos.

Mes taip pat galime pamatyti, apie ką agentai kalbasi su lankytojais, spustelėdami akių mygtuką. Be to, taip pat galima spustelėti rankos mygtuką ir pakviesti lankytojus kalbėtis su jumis.

Taip pat galima pamatyti lankytoją iš Ispanijos, kuris naršo tinklalapį „https://support.ladesk.com/“. Taip pat galima matyti ankstesnį tinklalapį, iš kurio klientas atėjo į jūsų svetainę. Šiuo atveju tai yra „https://google.es/“. Tačiau jei pažvelgsite į klientą vardu Amelia, pamatysite, kad tokios informacijos nėra ir rodoma NO REFERRER.

Žinių bazės ištekliai

Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite Kaip sukurti tiesioginio pokalbio mygtuką – „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Žinių bazės ištekliai
Slido green logo

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai