Profesionali skambučių įrašymo programinė įranga

Mėgaukitės švariu garsu ir neribotu skambučių įrašymu jau šiandien.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Skubiai reikalinga skambučių įrašymo programinė įranga?

Pageidaujate stebėti savo paslaugų kokybę? Norite pagerinti savo agentų įgūdžius?

Naudokite skambučių įrašymo programinę įrangą! Tai yra tobulas įrankis siekiant užtikrinti kokybę, išlaikyti skaidrumą ir saugoti skambučius teisiniais tikslais.

 Mes siūlome 14 dienų nemokamą bandymą ir nereikalaujame kreiditinės kortelės. Išbandykite mūsų programinę įrangą šiandien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas yra skambučių įrašymo programinė įranga?

Skambučių įrašymo programinė įranga yra įrankis, įrašantis telefono skambučius ir saugantis įrašus skaitmeniniu formatu. Skambučių centro įrašymo programinė įranga veikia per arba per PSTN.

Be skambučių įrašymo, pažangi skambučių įrašymo programinė įranga taip pat gali sekti ir saugoti informaciją apie skambutį ir skambintoją.

Kodėl įmonės naudoja skambučių įrašymo programinę įrangą?

Agentų mokymui

Skambučių centro įrašai gali būti naudojami agentų mokymui ir integracijai. Parinkite pačius geriausius pavyzdžius ir leiskite savo naujiems agentams iš jų mokytis pačių geriausių praktikų, kurias išgirs pokalbio įrašo metu. 

Teisinei apsaugai

Skambučių įrašai gali apsaugoti jūsų verslą, kai užklumpa teisiniai reikalai. Saugodami visus gaunamus ir atliekamus pokalbius, turėsite neginčijamų įrodymų. LiveAgent siūlo neribotą skambučių centro įrašų saugojimą.

Verslo skaidrumui

Suteikite skaidrumo savo klientų aptarnavimui. Turėdami kiekvieno atlikto skambučio įrašą, agentai gali nepastebimai perimti bilietus. Agentas gali nesudėtingai pratęsti nuo tos vietos, kur baigė ankstesnis agentas. Visas kontekstas yra vietoje!

Daugiau, nei tiesiog skambučių įrašymo programinė įranga

LiveAgent yra jūsų vieno langelio sprendimas, kuriame teikiamas visas klientų aptarnavimas. Tai labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui, kuri siūlo bilietavimą, internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazę.

Išmanusis skambučių nukreipimas

LiveAgent atsitiktine ar prioritetine tvarka nukreipia gaunamus skambučius tinkamiems departamentams ir agentams.

Skambučiai nukreipiami tik prisijungusiems agentams, kurie gali atsakyti į skambučius.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR ir perskambinimo galimybės

LiveAgent suteikia galimybę susikurti asmeninį IVR meniu, kuriame būtų įtraukta perskambinimo galimybė.

Jūs galite įrašyti savo IVR pranešimus tiesiogiai LiveAgent viduje, arba įkelti iš anksto paruoštą IVR pasisveikinimą ir meniu pranešimus.

Vidiniai pokalbiai tarp kolegų

LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (and chats!) tarp visų jūsų agentų. Visi pokalbiai yra paremti naršykle ir vyksta aplikacijoje. Jums nereikia siųstis jokios išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų. 

Pradėkite kalbėtis jau šiandien!

 

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Individualizuota paslauga su vaizdo skambučiais

Norite akis į akį pasikalbėti su klientu, tačiau jis yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums progą visus naršyklėje pradėtus pokalbius perkelti į vaizdo skambučius.

Susipažinkite jau šiandien!

Skambučių stebėjimas, žurnalai ir ataskaitos

Stebėkite įeinančių ir išeinančių skambučių skaičių, pamatykite, kuris agentas atsako daugiausiai, kiek laiko trunka kiekvienas skambutis ir dar daugiau rodiklių, kurie padės jums suprasti kaip jums sekasi ir kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą.

percentage graph

Kodėl LiveAgent skambučių įrašymo programinė įranga yra jums tinkamas pasirinkimas?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Lengvai naudojama, debesų kompiuterija paremta technologija

LiveAgent yra paremtas debesų kompiuterija, lengvai paruošiamas ir naudojamas. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be IT darbuotojų įsikišimo.

liveagent tools

Viskas-viename daugiakanalė platforma

Skambučių įrašymo programinė įranga yra tik dalis kompleksinio sprendimo, kuris jus įgalina lengvai valdyti bilietus, el. laiškus, pokalbius, skambučius ir socialinės žinisklaidos pranešimus.

mitigate losses

Neribota įrašų saugykla

Įrašykite ir saugokite neribotą skambučių centro įrašų kiekį. Kiekvienas per LiveAgent atliktas skambutis bus įrašytas, patalpintas prie bilieto ir prieinamas, kai tik jums to reikės.

get inspired

Pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių

LiveAgent nuo 2004 metų padeda įmonėms teikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutinio dydžio verslui. 

Ką turi pasakyti mūsų klientai?

Mes surinkome daugiau kaip 3000 vartotojų atsiliepimų, tokiose programinės įrangos svetainėse, kaip Capterra, , Trust Pilot, GetApp ir Software Advice.

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Susiję straipsniai suSkambučių įrašymo programinė įranga
Puikus klientų aptarnavimas prasideda su geresne pagalbos tarnybos programine įranga. Išbandykite LiveAgent per 14-os dienų pilną nemokamą bandymo laikotarpį. Kurkite santykius, didinkite lojalumą ir pardavimus.

Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga

Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.

Žinių bazės programinė įranga yra būtina teikiant pagalbą savo klientams. LiveAgent siūlo ne tik tai, bet ir daugiau. Sužinokite, kodėl turėtumėte rinktis LiveAgent.

Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą

LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.

Efektyviai valdykite didelį kiekį el. laiškų naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą. Sužinokite daugiau apie el. pašto valdymo sistemos pranašumus, funkcijas ir kita!

El. pašto valdymo programinė įranga

LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. El. pašto rinkodara LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Tai suteikia daug daugiau saugumo jums ir visai jūsų komandai.

Nesijaudinkite, dėl keletos atsakymų išsiuntimo. LiveAgent rodo, kas peržiūri bilietą ir į jį atsakinėja, taip apsaugodamas nuo agentų susidūrimo.

Agentų susidūrimo aptikimas

tekstas apie įmonės LiveAgent paslaugas ir produktus bei klientų aptarnavimo ir komunikacijos programinę įrangą, taip pat informacija apie bendradarbiavimo galimybes su partneriais ir mokymosi pasirinkimais. Taip pat pateikiami kontaktiniai duomenys ir galimybė prenumeruoti naujienlaiškį.

„LiveAgent“ omnikanalio skambučių centro programinė įranga suteikia agentams galimybę teikti individualizuotas paslaugas jūsų klientams. Išbandykite naują klientų aptarnavimo patirtį dabar.

Call center software

LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos ir paslaugas klientų aptarnavimui, įskaitant skambučių centro programinę įrangą ir kompiuterinės telefonijos integraciją. Su stumiamaisiais pranešimais, skambučių žurnalais ir IVR, jūsų klientų aptarnavimas taps efektyvesnis. Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą ir išbandykite funkcijas.

LiveAgent is help desk software with more than 180 features. Support your agents and customers with excellent features immediately.

Slaptažodžio tikrintuvas ir tikrinimo žurnalas

Pagerinkite rinkodaros reputaciją su LiveAgent - daugiakalbe programa su mobilią aplikaciją ir daugybe funkcijų, kainos prasideda nuo 15$/agentui/mėn. LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą. Valdymo skydelis Ūlymo Įmonė yra „LiveAgent“ paslaugų teikėja, siūlanti klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir daugiau. Pradėk nemokamą bandymą.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Prisiregistruoti demonstracijai

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Prisiregistruoti demonstracijai
Start Free Trial x