Pageidaujate stebėti savo paslaugų kokybę? Norite pagerinti savo agentų įgūdžius?
Naudokite skambučių įrašymo programinę įrangą! Tai yra tobulas įrankis siekiant užtikrinti kokybę, išlaikyti skaidrumą ir saugoti skambučius teisiniais tikslais.
Mes siūlome 14 dienų nemokamą bandymą ir nereikalaujame kreiditinės kortelės. Išbandykite mūsų programinę įrangą šiandien.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Skambučių įrašymo programinė įranga yra įrankis, įrašantis telefono skambučius ir saugantis įrašus skaitmeniniu formatu. Skambučių centro įrašymo programinė įranga veikia per VoIP arba per PSTN.
Be skambučių įrašymo, pažangi skambučių įrašymo programinė įranga taip pat gali sekti ir saugoti informaciją apie skambutį ir skambintoją.
Skambučių centro įrašai gali būti naudojami agentų mokymui ir integracijai. Parinkite pačius geriausius pavyzdžius ir leiskite savo naujiems agentams iš jų mokytis pačių geriausių praktikų, kurias išgirs pokalbio įrašo metu.
Skambučių įrašai gali apsaugoti jūsų verslą, kai užklumpa teisiniai reikalai. Saugodami visus gaunamus ir atliekamus pokalbius, turėsite neginčijamų įrodymų. LiveAgent siūlo neribotą skambučių centro įrašų saugojimą.
LiveAgent yra jūsų vieno langelio sprendimas, kuriame teikiamas visas klientų aptarnavimas. Tai labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui, kuri siūlo bilietavimą, internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazę.
LiveAgent atsitiktine ar prioritetine tvarka nukreipia gaunamus skambučius tinkamiems departamentams ir agentams.
Skambučiai nukreipiami tik prisijungusiems agentams, kurie gali atsakyti į skambučius.
LiveAgent suteikia galimybę susikurti asmeninį IVR meniu, kuriame būtų įtraukta perskambinimo galimybė.
Jūs galite įrašyti savo IVR pranešimus tiesiogiai LiveAgent viduje, arba įkelti iš anksto paruoštą IVR pasisveikinimą ir meniu pranešimus.
LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (and chats!) tarp visų jūsų agentų. Visi pokalbiai yra paremti naršykle ir vyksta aplikacijoje. Jums nereikia siųstis jokios išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų.
Pradėkite kalbėtis jau šiandien!
Norite akis į akį pasikalbėti su klientu, tačiau jis yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums progą visus naršyklėje pradėtus pokalbius perkelti į vaizdo skambučius.
Susipažinkite jau šiandien!
Stebėkite įeinančių ir išeinančių skambučių skaičių, pamatykite, kuris agentas atsako daugiausiai, kiek laiko trunka kiekvienas skambutis ir dar daugiau rodiklių, kurie padės jums suprasti kaip jums sekasi ir kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą.
LiveAgent yra paremtas debesų kompiuterija, lengvai paruošiamas ir naudojamas. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be IT darbuotojų įsikišimo.
Skambučių įrašymo programinė įranga yra tik dalis kompleksinio sprendimo, kuris jus įgalina lengvai valdyti bilietus, el. laiškus, pokalbius, skambučius ir socialinės žinisklaidos pranešimus.
Įrašykite ir saugokite neribotą skambučių centro įrašų kiekį. Kiekvienas per LiveAgent atliktas skambutis bus įrašytas, patalpintas prie bilieto ir prieinamas, kai tik jums to reikės.
LiveAgent nuo 2004 metų padeda įmonėms teikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutinio dydžio verslui.
Mes surinkome daugiau kaip 3000 vartotojų atsiliepimų, tokiose programinės įrangos svetainėse, kaip Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp ir Software Advice.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Skambučių įrašymo programinė įranga yra sistema, mokomaisiais ir apsauginiais tikslais dažniausiai naudojama klientų aptarnavimo pramonėje. Tai gali būti atskira programinė įranga arba kompleksinės programinės įrangos, tokios kaip pagalbos tarnybos sprendimo, dalis.
Nėra būtinybės nustatyti skambučių įrašymo, nes jis vyksta automatiškai, jei savo svetainėje esate pridėję skambučių mygtuką. Tačiau, jei konkretiems telefono numeriams, pageidaujate jį išjungti, tai galite atlikti telefono numerio nustatymuose.
Kai tik LiveAgent gaunate skambutį, skambučio įrašas bus išsaugotas bilieto viduje.
LiveAgent jums nereikia rūpintis dėl saugojimo, nes savo klientams mes teikiame neribotą skambučių centro įrašų talpinimą. Neribodami įrašų skaičiaus, neribojame ir jų saugojimo trukmės.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis