Profesionali skambučių įrašymo programinė įranga

Mėgaukitės švariu garsu ir neribotu skambučių įrašymu jau šiandien.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Skubiai reikalinga skambučių įrašymo programinė įranga?

Pageidaujate stebėti savo paslaugų kokybę? Norite pagerinti savo agentų įgūdžius?

Naudokite skambučių įrašymo programinę įrangą! Tai yra tobulas įrankis siekiant užtikrinti kokybę, išlaikyti skaidrumą ir saugoti skambučius teisiniais tikslais.

 Mes siūlome 14 dienų nemokamą bandymą ir nereikalaujame kreiditinės kortelės. Išbandykite mūsų programinę įrangą šiandien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Skubiai reikalinga skambučių įrašymo programinė įranga?
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Kas yra skambučių įrašymo programinė įranga?

Skambučių įrašymo programinė įranga yra įrankis, įrašantis telefono skambučius ir saugantis įrašus skaitmeniniu formatu. Skambučių centro įrašymo programinė įranga veikia per VoIP arba per PSTN.

Be skambučių įrašymo, pažangi skambučių įrašymo programinė įranga taip pat gali sekti ir saugoti informaciją apie skambutį ir skambintoją.

Kodėl įmonės naudoja skambučių įrašymo programinę įrangą?

Kodėl įmonės naudoja skambučių įrašymo programinę įrangą?

Agentų mokymui

Skambučių centro įrašai gali būti naudojami agentų mokymui ir integracijai. Parinkite pačius geriausius pavyzdžius ir leiskite savo naujiems agentams iš jų mokytis pačių geriausių praktikų, kurias išgirs pokalbio įrašo metu. 

Agentų mokymui

Teisinei apsaugai

Skambučių įrašai gali apsaugoti jūsų verslą, kai užklumpa teisiniai reikalai. Saugodami visus gaunamus ir atliekamus pokalbius, turėsite neginčijamų įrodymų. LiveAgent siūlo neribotą skambučių centro įrašų saugojimą.

Teisinei apsaugai

Verslo skaidrumui

Suteikite skaidrumo savo klientų aptarnavimui. Turėdami kiekvieno atlikto skambučio įrašą, agentai gali nepastebimai perimti bilietus. Agentas gali nesudėtingai pratęsti nuo tos vietos, kur baigė ankstesnis agentas. Visas kontekstas yra vietoje!

Daugiau, nei tiesiog skambučių įrašymo programinė įranga

LiveAgent yra jūsų vieno langelio sprendimas, kuriame teikiamas visas klientų aptarnavimas. Tai labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui, kuri siūlo bilietavimą, internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazę.

Išmanusis skambučių nukreipimas

LiveAgent atsitiktine ar prioritetine tvarka nukreipia gaunamus skambučius tinkamiems departamentams ir agentams.

Skambučiai nukreipiami tik prisijungusiems agentams, kurie gali atsakyti į skambučius.

Benefits of attended call transfers
Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

IVR ir perskambinimo galimybės

LiveAgent suteikia galimybę susikurti asmeninį IVR meniu, kuriame būtų įtraukta perskambinimo galimybė.

Jūs galite įrašyti savo IVR pranešimus tiesiogiai LiveAgent viduje, arba įkelti iš anksto paruoštą IVR pasisveikinimą ir meniu pranešimus.

Vidiniai pokalbiai tarp kolegų

LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (and chats!) tarp visų jūsų agentų. Visi pokalbiai yra paremti naršykle ir vyksta aplikacijoje. Jums nereikia siųstis jokios išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų. 

Pradėkite kalbėtis jau šiandien!

 

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Individualizuota paslauga su vaizdo skambučiais

Norite akis į akį pasikalbėti su klientu, tačiau jis yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums progą visus naršyklėje pradėtus pokalbius perkelti į vaizdo skambučius.

Susipažinkite jau šiandien!

Skambučių stebėjimas, žurnalai ir ataskaitos

Stebėkite įeinančių ir išeinančių skambučių skaičių, pamatykite, kuris agentas atsako daugiausiai, kiek laiko trunka kiekvienas skambutis ir dar daugiau rodiklių, kurie padės jums suprasti kaip jums sekasi ir kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą.

percentage graph

Kodėl LiveAgent skambučių įrašymo programinė įranga yra jums tinkamas pasirinkimas?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Lengvai naudojama, debesų kompiuterija paremta technologija

LiveAgent yra paremtas debesų kompiuterija, lengvai paruošiamas ir naudojamas. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be IT darbuotojų įsikišimo.

liveagent tools

Viskas-viename daugiakanalė platforma

Skambučių įrašymo programinė įranga yra tik dalis kompleksinio sprendimo, kuris jus įgalina lengvai valdyti bilietus, el. laiškus, pokalbius, skambučius ir socialinės žinisklaidos pranešimus.

mitigate losses

Neribota įrašų saugykla

Įrašykite ir saugokite neribotą skambučių centro įrašų kiekį. Kiekvienas per LiveAgent atliktas skambutis bus įrašytas, patalpintas prie bilieto ir prieinamas, kai tik jums to reikės.

get inspired

Pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių

LiveAgent nuo 2004 metų padeda įmonėms teikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutinio dydžio verslui. 

Ką turi pasakyti mūsų klientai?

Mes surinkome daugiau kaip 3000 vartotojų atsiliepimų, tokiose programinės įrangos svetainėse, kaip Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp ir Software Advice.

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kas Yra Skambučių Įrašymo Programinė Įranga?

Skambučių įrašymo programinė įranga yra sistema, mokomaisiais ir apsauginiais tikslais dažniausiai naudojama klientų aptarnavimo pramonėje. Tai gali būti atskira programinė įranga arba kompleksinės programinės įrangos, tokios kaip pagalbos tarnybos sprendimo, dalis.

Kaip man nustatyti LiveAgent skambučių įrašymą?

Nėra būtinybės nustatyti skambučių įrašymo, nes jis vyksta automatiškai, jei savo svetainėje esate pridėję skambučių mygtuką. Tačiau, jei konkretiems telefono numeriams, pageidaujate jį išjungti, tai galite atlikti telefono numerio nustatymuose.

Kaip LiveAgent veikia automatinis skambučių įrašymas?

Kai tik LiveAgent gaunate skambutį, skambučio įrašas bus išsaugotas bilieto viduje.

Kiek įrašų gali būti patalpinta ir kiek ilgai jie bus saugomi?

LiveAgent jums nereikia rūpintis dėl saugojimo, nes savo klientams mes teikiame neribotą skambučių centro įrašų talpinimą. Neribodami įrašų skaičiaus, neribojame ir jų saugojimo trukmės.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai