Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Žymos

Kas yra žymos?

Žymos gali būti apibrėžiamos kaip prie aptarnavimo centro bilietų pridedamos etiketės. Jos pirmiausia naudojamos bilietams tvarkyti ir kategorizuoti, bet taip pat gali būti naudojamos bilieto turinio peržiūrai vos žvilgtelėjus. Apskritai žymos laikomos viena iš pagrindinių aptarnavimo centro programos funkcijų, nes jos gali padėti greitai ir lengvai atskirti skirtingus klientų segmentus ir pagalbos temas.

Universalios pašto dėžutės bilietų žymos

Žymų pavyzdžiai

1 pavyzdys

Galite nustatyti automatizavimo taisyklę, pagal kurią bet kuriam bilietui, kuriame yra žodžiai „atsiskaitymas“ arba „kainodara“, bus automatiškai priskiriama žyma „pardavimai“ arba „prieš pardavimą“.

2 pavyzdys

Kiekvienam iš „Twitter“ gautam bilietui galite priskirti žymą „Twitter, kad aptarnavimo centro sistemoje tokius bilietus būtų lengviau rasti. Taip pat galite sukurti žymą „skubus“, kad būtų lengviau filtruoti skubius bilietus iš „Twitter“.

Filtro kūrimas

3 pavyzdys

Sistema gali automatiškai priskirti specialią skyriaus žymą, pavyzdžiui, „rinkodara“ arba „IT aptarnavimas“, atsižvelgdama į tai, kokiam skyriui priskirtas bilietas. Taip priskyrus žymas galima aiškiai nurodyti, kas atsakingas už kiekvieno bilieto sprendimą.

Kam galima naudoti žymas?

Kaip „LiveAgent“ naudotojas galite:

  • Pridėti žymas rankiniu arba automatiniu būdu ir naudoti jas norimoms darbo eigoms kurti.
  • Filtruoti bilietus pagal žymas.
  • Organizuoti aptarnavimo centro bilietus.
  • Automatizavimo taisyklėse (taisyklėseSLA taisyklėse, laiko taisyklėse) naudokite žymas.
  • Kurkite žymų ataskaitas, kad geriau suprastumėte, kokias problemas kasdien sprendžia jūsų agentai.
  • Prie vieno bilieto pridėkite kelias žymas.
Pridėti žymą „LiveAgent“ sistemoje
Žymos pridėjimas

Kokią naudą gali suteikti žymų naudojimas?

Žymos aptarnavimo centre gali padėti viską laikyti organizuotai ir suteikti sistemai aiškumo. Organizuotas aptarnavimo centras gali būti naudingas daugeliu atžvilgių, daugiausia dėl to, kad padidėja agentų efektyvumas, o tai taip pat pagerėja atsakymo laikas, klientų aptarnavimo kokybė, klientų pasitenkinimas ir galiausiai pardavimai bei mėnesines pasikartojančios pajamos (MRR).

Pagerintas agentų efektyvumas ir produktyvumas

Pridėję žymas prie bilietų užtikrinsite, kad jūsų agentai galėtų greitai juos rasti. Tai pagerina agentų efektyvumą ir produktyvumą ir leidžia jiems susitelkti į bilietų sprendimą, užuot gaišus laiką jų paieškai.

Žymų funkcija „LiveAgent“
Žymų peržiūra

Trumpesnis atsakymų laikas ir geresnis klientų aptarnavimas

Kuo mažiau laiko agentai gaišta ieškodami kokius bilietus spręsti ir kur juos rasti, tuo greičiau jie gali atsakyti į neišspręstus bilietus. Tai, žinoma, pagerina atsakymo laiką ir klientų aptarnavimo kokybę, o tai turi įtakos klientų pasitenkinimui ir jų išsaugojimui.

Geresnis klientų pasitenkinimas, jų išlaikymas ir pardavimai

Kuo geresnes paslaugas teikiate, tuo laimingesni bus jūsų klientai. Jei nuolat teiksite išskirtines paslaugas, jie neturės priežasčių atsisakyti paslaugų. Jie vis sugrįš ir taps lojaliais jūsų įmonės klientais. Tai savo ruožtu pagerins jūsų pardavimus ir MRR, nes kartu su klientų lojalumu didės ir jų ilgalaikė vertė.

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Start free 14-day trial

Kaip kurti žymas „LiveAgent“ programoje 

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration (naršymo juostoje esančią krumpliaračio piktogramą).
  3. Spustelėkite Automation.
  4. Spustelėkite Tags.
  5. Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
  6. Pavadinkite savo žymą.
  7. Pasirinkite teksto ir fono spalvą.
  8. Pasirinkite, ar norite, kad žyma būtų vieša, ar privati.
  9. Spustelėkite Create.
  10. Kairėje naršymo juostoje spustelėkite Tickets.
  11. Pasirinkite norimą bilietą.
  12. Paspauskite žymos įterpimo mygtuką.
  13. Pasirinkite norimą pridėti žymą.
  14. Jei norite pašalinti žymą, tiesiog spustelėkite mažą X viršutiniame dešiniajame kampe.
Žymos

Kaip sukurti automatizavimo taisyklę, kuri automatiškai prideda žymas prie bilietų

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration (naršymo juostoje esančią krumpliaračio piktogramą).
  3. Spustelėkite Automation.
  4. Tuomet Rules.
  5. Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
  6. Pažymėkite žymimąjį langelį Status Active.
  7. Pavadinkite savo taisyklę.
  8. Pastabų skyrelį galite palikti tuščią arba galite išsamiau aprašyti, ką daro taisyklė.
  9. Pasirinkite apply when ticket created.
  10. Spustelėkite Add condition group.
  11. Pasirinkite IF (ticket source) ir pažymėkite „Instagram“, „Twitter“ ir „Facebook“.
  12. Perform action pasirinkite (add tag).
  13. Pasirinkite žymą social media.
  14. Spustelėkite Save.

Žymų ataskaitų kūrimas

Jei norite sužinoti, kokiems bilietų tipams spręsti jūsų agentai sugaišta daugiausia laiko, galite juos atidžiau apžvelgti pasinaudoję žymų ataskaitų funkcija.

Žymų ataskaitos galimos pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus arba tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal laiko intervalą, skyrių, kanalą ir agentą. Visas žymų ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą, kad jas būtų lengviau pateikti vadovybei.

Kokių tipų žymų ataskaitas galima kurti „LiveAgent“ sistemoje?

Žymų ataskaitas galima kurti keliais formatais, įskaitant:

  • Plotinės diagramos
  • Linijinės diagramos
  • Stulpelinės diagramos
  • Skritulinės diagramos

Žymų ataskaitų rodymo parinktys (stulpeliai):

  • Žyma
  • Atsakymas
  • Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
  • Vidutinis atsako į atvirą bilietą laikas
  • Skambučiai
  • Praleisti skambučiai
  • Skambučio minutės
  • Pokalbių pranešimai
  • Pokalbiai
  • Praleisti pokalbiai
  • Vidutinis pradėjimo atsakinėti laikas
  • Vidutinis pokalbio laikas
  • Nevertinta
  • Nevertintų %
  • Apdovanojimai
  • Apdovanojimų %
  • Papeikimai
  • Papeikimų %
  • Gaunami pranešimai
  • Gaunami skambučiai
  • Baigti skambučiai
  • Gaunami pokalbiai
  • Baigti pokalbiai
  • Pastabos
  • Sukurti bilietai
  • Išspręsti bilietai

Žymų ataskaitų naudojimas su API

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ REST API ir kvietimo vertes iš žymių ataskaitų per šią nuorodą.

API

Žymų pritaikymas

Kurdami žymą galite keisti jos:

  • Pavadinimą
  • Teksto spalvą
  • Fono spalvą
Žymos

Šiuos pakeitimus galima atlikti bet kuriuo metu, todėl jei norite redaguoti žymės pavadinimą ar spalvą, problemų dėl to nekils.

Žymos

Kaip keisti žymas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration (naršymo juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Automation.
  4. Spustelėkite Tags.
  5. Pasirinkite žymą ir spustelėkite Edit.
  6. Pakeiskite fono spalvą, pavadinimą arba teksto spalvą pagal savo pageidavimus.
  7. Spustelėkite Save.
Žymos

Žinių bazės ištekliai

Daugiau informacijos apie žymas rasite mūsų žinių bazės straipsniuose ir vadovuose.

How to create and add Tags in LiveAgent | www.liveagent.com

Pasirengę kurti pasirinktines žymas?

Nuo šiandien tvarkykite savo aptarnavimo centrą naudodami pasirinktines žymas. Palengvinkite savo darbo krūvį, palikdami sunkų darbą mums, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į klientų aptarnavimą. Naudojant automatizuotus žymų priskyrimus, tai paprasta. Išbandykite tai jau šiandien, 14 dienų – nemokamai. Nereikia banko kortelės duomenų. Jokių įsipareigojimų.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai