Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„LiveAgent“ apžvalga

Nes mūsų kainos ir kokybės santykis, įtaka bei paslaugos yra neprilygstamos.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų surinkusi ir aukščiausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kuo, pasak mūsų klientų, „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų.

Increase icon

Padidėjęs produktyvumas visuose skyriuose

Perėjimas į „LiveAgent“ buvo didelis žingsnis į priekį. Mums pavyko padvigubinti klientų užklausų skaičių, tuo pačiu sumažinant mūsų darbuotojų darbo laiką.

Smiley face icon

Klientų pasitenkinimo lygis „LiveAgent“ dėka

Pasiūlę aptarnavimą realiuoju laiku, mes padidinome klientų pasitenkinimą 29 %. „LiveAgent“ taip pat padėjo mums pagerinti konversijų rodiklius ir suteikė galimybių parduoti brangiau.

Sport icon

Pagerintas vidutinis darbuotojų atsako laikas

„LiveAgent“ leidžia mums greičiau susisiekti su klientais ir užtikrinti jiems sklandų ir sėkmingą aptarnavimą. Štai kodėl mūsų vidutinis atsako laikas dabar yra arti 30 minučių.

Pagrindinės „LiveAgent“ funkcijos

Kiekvienas verslas nusipelno geresnio klientų aptarnavimo. Tai suteikite su „LiveAgent“.

Naudojant „LiveAgent“, jūsų el. laiškai, pokalbiai internetu, skambučiai, socialinių tinklų paminėjimai ir kiti kanalai pateks į vieną universalią pašto dėžutę.

Aptarnavimas tiesioginiu pokalbiu yra pagrindinės sėkminga kiekvienos įmonės klientų pritraukimo strategijos sudedamoji dalis. Tai padeda konvertuoti lankytojus į mokančius klientus.

Sukurkite virtualų skambučių centrą kaip vieną iš savo daugiakanalio pagalbos centro sprendimo dalių. „LiveAgent“ centralizuoja telefono skambučius iš jūsų svetainės ar laidinio telefono į vieną vietą.

Integruokite savo socialinių tinklų profilius į „LiveAgent“ ir atsakykite į komentarus, asmenines žinutes ar „Twitter“ žinutes tiesiai iš savo paskyros.

Funkcijos, kurių nusipelnėte

„LiveAgent“ siūlo reikiamą pagalbos centro programinės įrangos funkcijų kiekį, įskaitant galingą bilietų tvarkymo sistemą su automatizavimu, susitarimą dėl paslaugos lygmens (SLA), tiesioginius pokalbius internetu, socialinius tinklus ir pranešimus, skambučių centrą, interaktyvųjį atsakiklį (IVR), kontaktų formas ir aptarnavimo centrą. Šiuo metu yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų!

Prisijunkite prie judėjimo

Prisijunkite prie tūkstančių „LiveAgent“ naudojančių patenkintų klientų klubo. Sukurkite geresnę klientų patirtį dėl omnikanalio sprendimo, padidinkite konversijų rodiklius ir pagerinkite klientų lojalumą.

Ready to switch to LiveAgent

Sužinokite, kaip klientai naudoja „LiveAgent“ praktikoje

„Liveagent“ yra itin lankstus ir lengvai pritaikomas. Peržiūrėkite, kaip kitos įmonės išnaudoja visus „Liveagent“ teikiamus privalumus.

Iškart tapo aišku, kad perėjimas į „LiveAgent“ buvo teisingas sprendimas, nes bilietų paskirstymas smarkiai padidino mūsų aptarnaujančių darbuotojų pajėgumą. Išmatuoti klientų pasitenkinimą būtų neįmanoma be „LiveAgent“.

Greitai pritaikėme paprastą būdą stebėti ir atsakyti į klientų klausimus keliais skaitmeniniais kanalais. Įgyvendindami paslaugų teikimą realiuoju laiku, mes galėjome padidinti klientų pasitenkinimą 29 %.

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

You Will Be in Good Hands!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kokios yra verslo naudos, naudojant „LiveAgent“?

„LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinė įranga gali akimirksniu pagerinti jūsų klientų aptarnavimo efektyvumą. Dėl to, jūsų įmonė gali padidinti klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, klientų lojalumą ir tuo pačiu sumažinti kaštus.

Kokias automatizavimo funkcijas siūlo „LiveAgent“?

„LiveAgent“ siūlo daugiau nei 180 funkcijų, kurios pagerina jūsų klientų aptarnavimo kokybę. Pavyzdžiui, automatizavimo funkcijos apima automatizuotą bilietų paskirstymą, automatinį perskambinimą, IVR, skambučių nukreipimą, brukalo filtrus ir el. laiškų perspėjimus. Dar daugiau, programinė įranga automatizuoja jūsų agentų darbo srautą naudojant SLA taisykles, laiką ir veiksmus.

Kiek kainuoja „LiveAgent“?

Kalbant apie „LiveAgent“ kainodarą, ji remiasi į tai, kiek agentų ir funkcijų jums yra reikalinga. Konkrečiau, „LiveAgent“ siūlo tris prenumeratas, kurios svyruoja nuo 15 iki 39 JAV dolerių vienam agentui per mėnesį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai