Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų surinkusi ir aukščiausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kuo, pasak mūsų klientų, „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų.

Increase icon

Padidėjęs produktyvumas visuose skyriuose

Perėjimas į „LiveAgent“ buvo didelis žingsnis į priekį. Mums pavyko padvigubinti klientų užklausų skaičių, tuo pačiu sumažinant mūsų darbuotojų darbo laiką.

Smiley face icon

Klientų pasitenkinimo lygis „LiveAgent“ dėka

Įgyvendindami aptarnavimą realiuoju laiku, mes galėjome padidinti klientų pasitenkinimą 29%. „LiveAgent“ taip pat padėjo mums pagerinti konversijų rodiklius ir suteikė galimybių parduoti brangiau.

Sport icon

Pagerintas vidutinis darbuotojų atsako laikas

„LiveAgent“ leidžia mums greičiau susisiekti su klientais ir užtikrinti jiems sklandų ir sėkmingą aptarnavimą. Štai kodėl mūsų vidutinis atsako laikas dabar yra arti 30 minučių.

Pagrindinės „LiveAgent“ funkcijos

Kiekvienas verslas nusipelno geresnio klientų aptarnavimo. Tai suteikite su „LiveAgent“.

Naudojant „LiveAgent“, jūsų el. laiškai, pokalbiai internetu, skambučiai, socialinių tinklų paminėjimai ir kiti kanalai pateks į vieną universalią pašto dėžutę.

Tiesioginių pokalbių internetu palaikymas yra pagrindinis sėkmingos kiekvienos įmonės klientų įsigijimo strategijos ingredientas. Tai padeda konvertuoti lankytojus į mokančius klientus.

Sukurkite virtualų skambučių centrą kaip daugiakanalio pagalbos centro sprendimą. „LiveAgent“ centralizuoja telefono skambučius iš jūsų svetainės ar laidinio telefono į vieną vietą.

Integruokite savo socialinių tinklų profilius į „LiveAgent“ ir atsakykite į komentarus, asmeninius pranešimus ar „Twitter“ žinutes tiesiai iš savo paskyros.

Funkcijos, kurių nusipelnėte

„LiveAgent“ siūlo reikiamą pagalbos centro programinės įrangos funkcijų dalį, įskaitant galingą bilietų sistemą su automatizavimu, susitarimą dėl paslaugos lygmens (SLA), tiesioginius pokalbius internetu, socialinius tinklus ir pranešimus, skambučių centrą, interaktyvųjį atsakiklį (IVR), kontaktų formas ir aptarnavimo centrą. Šiuo metu yra daugiau nei 175 ir daugiau pagalbos centro funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų!

Prisijunkite prie judėjimo

Prisijunkite prie tūkstančių mūsų patenkintų klientų klubo naudodami „LiveAgent“. Sukurkite geresnę klientų patirtį „omnichannel“ sprendimo dėka, padidinkite konversijų rodiklius ir pagerinkite klientų lojalumą.

Ready to switch to LiveAgent

Sužinokite, kaip klientai naudoja „LiveAgent“ praktikoje

„Liveagent“ yra itin lankstus ir lengvai pritaikomas. „Liveagent“ padeda atsakyti į klientų užklausas iš daugelio aptarnavimo kanalų.

Iškart tapo aišku, kad perėjimas į „LiveAgent“ buvo teisingas sprendimas, nes bilietų paskirstymas smarkiai padidino mūsų aptarnaujančių darbuotojų pajėgumą. Išmatuoti klientų pasitenkinimą būtų neįmanoma be „LiveAgent“.

Greitai pritaikėme paprastą būdą stebėti ir atsakyti į klientų klausimus keliais skaitmeniniais kanalais. Įgyvendindami paslaugų teikimą realiuoju laiku, mes galėjome padidinti klientų pasitenkinimą 29%.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai