LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga, surenkanti visą jūsų klientų bendravima iš kelių socialinių tinklų ir juos logiškai sutvarkanti vienoje vietoje. LiveAgent naudojimas klientų aptarnavimui leidžia jums sutelkti dėmesį į pačias svarbiausias verslo užduotis ir palaikyti aukštą klientų pasitenkinimą.
LiveAgent socialinės žiniasklaidos pagalba yra greita, efektyvi ir ekonomiška. Išbandykite jau šiandien.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Ar jūsų dėmesį dažnai nukreipia jūsų esamų ir potencialių klientų socialinės žiniasklaidos pranešimai? Viskas baigta. Prijunkite visus savo socialinės žiniasklaidos kanalus prie LiveAgent ir pasinaudokite pažangios automatizacijos teikiama nauda. Naudojantis neribota istorija ir vieningais pranešimais, susidarykite pilną vaizdą apie asmenis, su kuriais bendraujate.
Mūsų “Facebook” integracija pašalina poreikį stebėti kelius prietaisus ir socialinės žiniasklaidos paskyras, bei dalintis paskyros prisijungimo informacija. Visi agentai gali atsakyti į bilietus iš universalios pašto dėžutės, todėl nebereikia jausti priklausomybe nuo “Facebook” puslapio administratoriaus.
“Facebook” integracijos įgyvendinimas yra labai paprastas. Tiesiog prijunkite savo įmonės “Facebook” puslapį (ar puslapius!) prie LiveAgent valdymo skydelio ir pradėkite. Bet kokie jūsų socialinio įrašo komentarai ar puslapio paminėjimai bus automatiškai paverčiami į bilietus, į kuriuos galėsite atsakyti, o vėliau jie bus suarchyvuoti. Dėl to, padidinę klientų įsitraukimą, galite sukurti lojalią interntinę bendruomenę.
LiveAgent “Facebook Messenger” integracija suteikia galimybę tiesiogiai bendrauti su savo klientais. Kai į savo “Facebook” puslapį gaunate tiesioginį pranešimą, jis iš karto yra paverčiamas į bilietą ir patalpinamas LiveAgent valdymo skydelyje. Jūs galite nesudėtingai atsakyti, siųsti priedus ir net paspausti “Patinka” mygtuką.
LiveAgent “Twitter” integracija suteikia galimybę stebėti visus jūsų puslapio paminėjimus ar pasirinktas grotažymes.
Tiesiog sujunkite savo “Twitter” paskyrą su LiveAgent valdymo skydeliu ir pasirinkite, kurias grotažymes ir paminėjimus norite stebėti. Visi stebimi paminėjimai ir grotažymės bus automatiškai paversti į bilietus ir gali būti priskirti jūsų pasirinktam departamentui. “LiveAgent” automatiškai surinks visas “Twitter” žinutes ir stebimus raktažodžius, todėl galėsite į juos atsakyti tiesiai iš savo valdymo skydelio.
LiveAgent “Instagram” integracija leidžia peržiūrėti ir atsakyti į įrašus, kuriuose esate pažymėtas ar paminėtas, o taip pat ir atsakinėti į socialinės žiniasklaidos komentarus. Papildomai, naudojant LiveAgent universalią pašto dėžutę, visus savo bilietus turite po vienu stogu, todėl jums nebereikia stebėti kelių įrenginių ar paskyrų. Taigi, LiveAgent taupo jūsų agentų laiką, pagerina atsakymo į užklausas trukmę ir tuo pat metu, pagerina agentų produktyvumą. Išbandykite šiandien ir iš karto teikite aptarnavimą socialinėje žiniasklaidoje.
LiveAgent “Viber” integracija leidžia jums gauti ir atsakyti į “Viber” žinutes, tiesiogiai jūsų universalioje pašto dėžutėje. Mūsų demonstraciniame vaizdo įraše, galite pamatyti, kaip tai veikia!
Jums nereikia praleisti valandų valandas socialinėje žiniasklaidoje, kad laiku atsakytumėte savo klientams.
Kiekvienas privatus socialinės žiniasklaidos kanalų pranešimas atsidurs toje pačioje vietoje, kaip ir jūsų el. laiškai, pokalbiai ir skambučiai.
Rinkitės iš šimtų aktyvatorių ir sąlygų, kurie leis automatizuoti darbo eigą ir procesus.
Naudokite konkrečias žymas ar atskirus departamentus ir valdykite savo socialinės žiniasklaidos palaikymo kanalus.
Padidinkite savo produktyvuma naudodami pranešimų šablonus, pridėdami priedus ir įterpdami pastabas.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą, ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę savo klientams teikti išskirtinę pagalbą.
Peter Komornik, CEO
Mes laikomės kitokio požiūrio, nei kitos rinkoje esančios programinės įrangos. Kai kuriuos kanalus mes siūlome kaip priedus, todėl tai leidžia jums sutaupyti pinigų, ypatingai jei jūsų agentų komanda yra didelė. Su mūsų skaidria kainodara, mokėkite tik už tai, kuo naudojatės.
Populiariausias
Nukreipę savo socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimą į pagalbos tarnybos programinę įrangą, jūs įgysite konkurencinį pranašumą prieš savo klientus. Klientai nori lengvai su jumis susisiekti, nesiaiškindami, kuriuo aptarnavimo kanalu jūs atsakysite greičiausiai.
Atminkite, kad senus, gerus el. laiškus iš lėto keičia internetiniai pokalbiai, skambučių centro programinė įranga ir socialinės žiniasklaidos pranešimai. Su LiveAgent, jūs galite pateikti greitus atsakymus. Investicijos į klientų aptarnavimo programinę įrangą jums padės teikti greitą, patogų ir sklandų klientų aptarnavimą.
Įmonės gali pagerinti klientų išlaikymą, naudodamos įvairias rinkodaros strategijas, įskaitant dovanų dalybas, apklausas ir nuolaidas.
Tačiau, dažnai pamirštama socialinės žiniasklaidos strategija yra išskirtinis klientų aptarnavimas. Čia nėra jokios paslapties. Laimingi klientai yra linkę sugrįžti.
Norėdami pasiekti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, savo aptarnavimo komandą pirmiausiai turite aprūpinti tinkamu socialinės žiniasklaidos valdymo įrankiu.
LiveAgent surenka visus paminėjimus ir pranešimus į vieną platformą, ir suteikia galimybę jūsų aptarnavimo atstovams būti dar efektyvesniais. Dėl to, jūs dar labiau pagerinsite klientų įsitraukimą ir jų išlaikymą.
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti jūsų verslo partnerių pasitenkinimą.
LiveAgent prisitaiko prie jūsų įmonės ir rinkos. Mes padedam visų dydžių ir tipų organizacijoms. Pamatykite, ką jie kalba apie naudojimąsį mūsų programine įranga.
Startuoliams ir Korporacijoms
Verslui
Vyriausybei
Švietimui ir Nevyriausybinėms Organizacijoms
E-komercija ir Paslaugos
Kelionės ir Apgyvendinimas
Rinkodara ir Telekomunikacija
Pramogų industrija
Ar kada nors kilo klausimas, kodėl įmonės su savo klientais pradeda bendrauti naudodami socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinę įrangą, vietoje to, kad jiems tiesiogiai atrašytų socialinėje žiniasklaidoje? Taip yra todėl, kad jiems tiesiog nusibodo keliuose įrenginiuose stebėti savo socialinės žiniasklaidos kanalus, visiems dalinti prisijungimo informaciją ir persijunginėti iš vieno darbalaukio į kitą! Ar jums pažįstama tokia situacija?
Sunku suprasti, apie ką ankščiau kalbėjote su klientu, nes pokalbis vyko skirtingame kanale? LiveAgent tai stebi.
Per dažnai jungiatės prie skirtingų programinių įrangų? Tegul šį darbą už jus padaro LiveAgent.
Valdote keletą profilių, skirtinguose socialiniuose tinkluose? Su LiveAgent, juos visus galite valdyti iš vieno valdymo skydelio.
Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga yra pakankamai naujas produktas. Pagrindinis jos tikslas yra surinkti kiekvieną jūsų prekės ženklui skirtą pranešimą ir paminėjimą skirtinguose socialiniuose tinkluose ir perkelti į vieną sistemą, iš kurios galite bendrauti su savo auditorija.
Pagrindinis privalumas yra tas, kad būdami daugiakanalės pagalbos tarnybos sitemos dalimi, vienoje vietoje jūs galite matyti klientų bendravimą kituose klientų pagalbos kanaluose. Papildomai, kiekvienas pranešimas yra surenkamas universalioje pašto dėžutėje ir tuomet paverčiamas į vieningus bilietus.
Jei nusprendėte pradėti teikti pagalbą savo socialinės žiniasklaidos auditorijai už konkretaus tinklo ribų, pirmiausiai turite apsibrėžti sistemai keliamus reikalavimus. Pirmiausiai nuspręskite, ar jūs planuojate perkelti visą savo bendravimą el. paštu į tą pačią vietą, kur gausite socialinės žiniasklaidos pranešimus.
Po to, apsvarstykite internetinių pokalbių palaikymą, įeinančių skambučių centro pridėjimą ar savitarnos teikimą, naudojant žinių bazę. Galiausiai, jums galbūt bus reikalinga platforma, tokia kaip klientų portalas, kur vartotojai galėtų rasti visas savo užklausas, pateiktų klausimus į forumą, pasiūlytų patobulinimus ir paliktų atsiliepimus.
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Tam yra priežastis. Mes teikiama pasaulinio lygio pagalbos tarnybos programinę įrangą, kuri suteikia neptiekaištingą patirtį jūsų aptarnavimo komandai ir klientams. Išbandykite LiveAgent jau šiandien su mūsų nemokamu 14-os dienų bandymo laikotarpiu, arba išbandykite mūsų nemokamą LiveAgent versiją. Mums bus malonu jus turėti.
Jei ieškote geriausios pagalbos tarnybos sistemos su socialinės žiniasklaidos palaikymu, yra būtina palyginti skirtingas alternatyvas. Daugiakanalėje pagalbos tarnyboje rasite daugiau, nei tik socialinės žiniasklaidos jungtį. Nors galbūt jūs ir neišnaudosite visų funkcijų, tačiau augant jūsų verslui, naudinga turėti galimybę pridėti tam tikrus kanalus.
65% 18-34 metų amžiaus žmonių tiki, kad socialinė žiniasklaida yra efektyvus klientų aptarnavimo kanalas. “Microsoft”
48% klientų tikisi atsako į socialinės žiniasklaidos klausimus ir skundus per 24 valandas. “Statista”
Daugiau, nei 50% įmonių praneša, kad viena iš svarbiausių klientų problemų yra “sklandžios klientų patirties teikimas keliuose kanaluose.” “Incite Group”
57% klientų labiau renkasi bendrauti su įmonėmis skaitmenine žiniasklaida, tokia kaip el. laiškai ar socialiniai tinklai, vietoje bendravimo balsu su klientų aptaravimu. “Ameyo”
73% klientų, draugiški darbuotojai ar klientų aptarnavimo atstovai yra tai, kas suteikia nepamirštamą patirtį, lemiančią prisirišimą prie prekės ženklo.
Suteikti tokią patirtį nėra labai sudėtinga, kai žinote kas tai yra. Remiantis klientų aptarnavimo ekspertu Shep Hyken, klientų pagalbos atstovai turi pateikti suasmenintą atsakymą per tinkamą laikotarpį ir niekada nepamiršti užduoti papildomų klausimų. Pavyzdžiui, jei klientas prašo greitai padėti išspręsti jo problemą, norėdami atitikti jo lūkesčius, papildomai pasidomėkite, per kiek laiko, jam reikalingas atsakymas.
Atsiminkite, lojalūs klientai didina investicijų grąžos rodiklį, nes lojalūs klientai yra linkę daugiau įsigyti.
LiveAgent socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir siūlo beveiki 200 funkcijų.
Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimas teikia klientų aptarnavimą klientams ar potencialiems klientams socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip "Facebook", "Instagram" ar "Twitter". Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimas apima atsakymus į tiesiogines žinutes, komentarus ir paminėjimus 24 valandų laikotarpyje.
Geriausias būdas, kaip panaudoti socialinę žiniasklaidą, kaip klientų aptarnavimo įrankį, yra ją vertinti tarsi, oficialų klientų bilietą. Pateikite greitus, sąžiningus, malonius ir išsamius atsakymus į bet kurias žinutes, komentarus ar paminėjimus.
Socialinės Žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga yra pagalbos tarnybos sprendimo dalis. Ji suteikia galimybę jūsų klientų aptarnavimo atstovams, naudojant vieną sąsają, greitai atsakyti į klientų užklausas. Dėl to, norėdami pateikti atsakymą, jie neprivalo persijungti tarp platformų. Programinė įranga gali padėti apsisaugoti nuo klientų nusivylimo ir nepasitenkinimo, nes jūs niekada neprarasite klientų užklausų. Aktyvus dalyvavimas ir greitas atsakymų pateikimas yra svarbūs veiksniai, siekiant kurti santykius su klientais SoMe platformose. Su šiuo klientų aptarnavimo sprendimu, jūs galite iš karto efektyviai sukurti klientų lojalumą.
LiveAgent apjungia kelias socialinės žiniasklaidos platformas. Pavyzdžiui, kai tik savo "Instagram"paskyroje gausite komentarą arba būsite paminėti, į savo LiveAgent gausite bilietą. Tas pats galioja ir "Twitter". Be to, jūs taip pat galite prijungti ir "Viber" bei "Facebook".
Socialinė žiniasklaida yra svarbi klientų aptarnavimo dalis, nes įmonėms ji suteikia bendravimo galimybę su savo auditorija. Įmonės gali efektyviai informuoti savo klientus apie artėjančius renginius, išpardavimus ar tam tikrus pokyčius. Toku pačiu būdu, klientai gali kreiptis į įmone su klausimais, komentarais ar kitais rūpesčiais. Jei klientų klausimai lieka neatsakyti, jie nedvejodami gali perkelti savo įmonę kitur.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
Intuityvi klientų aptarnavimo programinė įranga, daugiakanalė platforma su daugybė integracijų ir mokymosi galimybės. LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, ir užklausų valdymo sistemą.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.
Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent
"LiveAgent" siūlo įvairias klientų aptarnavimo programas, kad padidintų klientų įsitraukimą. Integruotas CRM leidžia suteikti pritaikytą aptarnavimą ir asmenišką patirtį, o puikūs internetiniai pokalbiai, bilietavimas ir automatizacija užtikrina greitą aptarnavimą.
Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.
Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
LiveAgent siūlo klientams įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų ir kitų paslaugų alternatyvas. Teikiama gera klientų aptarnavimo patirtis padeda išlaikyti klientus ir padidina konversijos santykį.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.