Migruokite iš Gorgias į LiveAgent
LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.
Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?
LiveAgent yra vertinama kaip #1 pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Programa yra naudojama tokių kompanijų kaip Huawei, BMW ir Yamaha ir teikia pasaulinio lygio pagalbą klientams. LiveAgent siūlo tris skirtingus planus, pradedant nuo $9 per mėnesį.
Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną
LiveAgent siūlo DUK ir žinių bazės programinę įrangą, kuri yra tik dalis jų daugiakanalės įrangos, turinčios daugiau nei 180 funkcijų. Jie taip pat siūlo pritaikyti savo portalą atsižvelgiant į jų įmonės prekės ženklą ir tapatybę, kad atitiktų jų klientų poreikius. Didinkite savo klientų pasitenkinimą naudodamiesi visomis pažangiomis funkcijomis, kurių siūlo LiveAgent.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.
Profesionali skambučių įrašymo programinė įranga
Šiame tekste aprašoma telefonijos programinė įranga, skirta pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Siūloma kontrolinis sąrašas skambučių centro perkėlimui ir patarimai, kaip tapti sėkmingu skambučių centro agentu. Taip pat pateikiamas geriausių skambučių centro alternatyvų palyginimas su LiveAgent programa, kuri turi klientų aptarnavimą 24/7 ir nemokamą bandomąjį laikotarpį. LiveAgent taip pat siūlo klientų stebėjimo programinę įrangą su nemokamu bandomuoju laikotarpiu ir 24/7 klientų aptarnavimu.
Priimamų skambučių centro programinė įranga
"LiveAgent" siūlo gerai įvertintą ir prieinamą įeinančių skambučių centro programinę įrangą, padedančią klientams valdyti statistiką, ryšius su klientais ir užtikrinti omnikanalę pagalbą. Tai suteikia jūsų skambučių centrui didesnį universalumą, pelną ir klientų pasitenkinimą. Programinė įranga siūlo daugybę funkcijų, o ją lengva integracijai ir naudojimui. "LiveAgent" gali būti naudojama įvairių dydžių skambučių centrams ir turi daugybę parinkčių, pradedant mažomis kainomis ir standartine paslauga. Ši programinė įranga yra gerai įvertinta ir universalumo reikia didinti, kad būtų padidinti pardavimai ir pagerinti klientų pasitenkinimą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis