Pavargote nuo nutrūkusių skambučių, ilgų laukimo eilių ir nepatenkintų klientų? Jau šiandien pagerinkite savo aptarnavimo kokybę, taikydami telefonijos programinę įrangą!
Telefonijos programinė įranga užtikrina įeinančių ir išeinančių skambučių fiksavimą, įrašymą ir nukreipimą tinkamiems jūsų klientų aptarnavimo komandos agentams.
Susidomėjote? Ir turėtumėte! Pamirškite skambučių centrus, telefonijos programinė įranga yra ateitis.
Telefonijos programinė įranga, dar žinoma kaip IP telefonija (VoIP), skambučių atlikimui ir gavimui naudoja interneto ryšį palaikančius įrenginius.
Terminas telefonijos programinė įranga dažnai painiojamas su skambučių centro programine įranga, nes abu sprendimai dirba naudodami tą pačią VoIP technologiją, kuri supaprastina skambučius, konvertuodama balsą į skaitmeninį signalą, kuris yra suspaudžiamas ir siunčiamas internetu.
Bendrai, įmonės naudoja telefonijos programinę įrangą, nes ji suteikia galimybę atlikti regioninius ir tarptautinius skambučius nemokant korporacinėms telekomunikacijų bendrovėms. Suintrigavome? Peržiūrėkite mūsų VoIP partnerius.
Atlikite ir priimkite tarptautinius ir regioninius telefono skambučius, nepatirdami didelių išlaidų. Viskas už ką jums reikia mokėti, tai vietinis mėnesinis abonentinis mokestis. Nėra papildomo mokesčio už minutes ir jokių paslėptų mokesčių.
Agentai gali virtualiai naudotis telefono programine įranga bet kuriame įrenginyje su interneto ryšiu, todėl programinė įranga yra puikus sprendimas nuotolinių būdu dirbančioms komandoms ar iš namų dirbantiems agentams.
Dėka tokių pažangių funkcijų, kaip skambučių įrašymas, perskambinimo funkcijos, skambučių registravimas ir kitos funkcijos, telefonijos programinė įranga gali padėti teikti geresnę aptarnavimo patirtį jūsų klientams.
LiveAgent nukreipia įeinančius skambučius tinkamiems departamentams ir agentams atsitiktiniu ar prioritetiniu paskyrimu.
Skambučiai nukreipiami tik tiems agentams, kurie tuo metu yra prisijungę ir gali priimti skambučius.
LiveAgent jums suteikia galimybę susikurti pasirinktinį IVR meniu, kuriame įtraukta perskambinimo galimybė.
Jūs galite įrašyti savo IVR žinutes tiesiogiai per LiveAgent arba įkelti iš anksto paruoštus IVR pasveikinimus ir meniu pranešimus.
LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (ir pokalbius!) tarp visų jūsų agentų. Visi skambučiai yra paremti naršykle ir vyksta aplikacijoje. Nėra jokio poreikio parsisiųsti bet kokios išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų.
Reikia pasikalbėti su klientu akis į akį, tačiau jie yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums galimybę perkelti visus naršyklėje pradėtus pokalbius į vaizdo skambučius.
Stebėkite įeinančių ir išeinančių skambučių kiekį, peržiūrėkite kuris agentas atsako daugiausiai, kiek laiko trunka kiekvienas pokalbis ir daug kitų rodiklių, kurie jums padės suprasti, kaip jums sekasi ir kaip galite pagerinti klientų aptarnavimą.
LiveAgent telefonijos programinė įranga gali saugoti neribotą skaičių skambučių įrašų. Kiekvienas jūsų atliktas įeinantis ir išeinantis skambutis yra įrašomas ir patalpinamas LiveAgent.
Jei kada nors jums bus reikalinga prieiga prie įrašo kokybės užtikrinimo, agentų apmokymo, bilietų perdavimo ar teisiniais tikslais, jūs jį galėsite pasiekti vienu mygtuko paspaudimu.
LiveAgent telefonijos programinė įranga palaiko keletą skambinimo įrenginių, įskaitant:
LiveAgent yra debesų kompiuterija paremtas ir lengvai paruošiamas bei naudojamas sprendimas. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be jūsų IT personalo pagalbos.
Telefonijos programinė įranga yra tik kompleksinio sprendimo dalis, kuri jums leidžia lengvai valdyti bilietus, el. paštus, pokalbius, skambučius ir socialinės žiniasklaidos pranešimus.
Nuo 2004 metų, LiveAgent padeda įmonėms suteikti geriausią klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinio dydžio įmonėms.
Mūsų klientų sėkmės programinė įranga yra naudojama visame pasaulyje ir pilnai arba iš dalies palaikoma daugybe kalbų. Ji siūlo aplikaciją 40+ kalbomis ir suteikia galimybę aplikacijoje pilnai pritaikyti specialias raides ir ženklus.
Jums to ir nereikia! LiveAgent yra unikali programinė įranga, apjungianti daugybę bendravimo kanalų po vienu stogu už prieinamą ir aiškiai pateiktą kainodarą. Nemokėkite papildomų mokesčių vien tik už skambučių centro naudojimą. Palyginikite mūsų “omnichannel” sprendimą su kitų rinkoje esančių tiekėjų pasiūlymais.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgos
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team