#1 telefonijos programinė įranga

Sužinokite, kaip nesudėtingai teikti profesionalų aptarnavimą telefonu.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė   
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?

Pavargote nuo nutrūkusių skambučių, ilgų laukimo eilių ir nepatenkintų klientų? Jau šiandien pagerinkite savo aptarnavimo kokybę, taikydami telefonijos programinę įrangą!

Telefonijos programinė įranga užtikrina įeinančių ir išeinančių skambučių fiksavimą, įrašymą ir nukreipimą tinkamiems jūsų klientų aptarnavimo komandos agentams.

Susidomėjote? Ir turėtumėte! Pamirškite skambučių centrus, telefonijos programinė įranga yra ateitis.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Kas yra telefonijos programinė įranga?

Telefonijos programinė įranga, dar žinoma kaip IP telefonija (VoIP), skambučių atlikimui ir gavimui naudoja interneto ryšį palaikančius įrenginius.

Terminas telefonijos programinė įranga dažnai painiojamas su skambučių centro programine įranga, nes abu sprendimai dirba naudodami tą pačią VoIP technologiją, kuri supaprastina skambučius, konvertuodama balsą į skaitmeninį signalą, kuris yra suspaudžiamas ir siunčiamas internetu.  

Bendrai, įmonės naudoja telefonijos programinę įrangą, nes ji suteikia galimybę atlikti regioninius ir tarptautinius skambučius nemokant korporacinėms telekomunikacijų bendrovėms. Suintrigavome? Peržiūrėkite mūsų VoIP partnerius.

Kodėl įmonės naudoja telefonijos programinę įrangą?

Pigiau

Atlikite ir priimkite tarptautinius ir regioninius telefono skambučius, nepatirdami didelių išlaidų. Viskas už ką jums reikia mokėti, tai vietinis mėnesinis abonentinis mokestis. Nėra papildomo mokesčio už minutes ir jokių paslėptų mokesčių. 

Puikiai tinka nuotoliniam darbui

Agentai gali virtualiai naudotis telefono programine įranga bet kuriame įrenginyje su interneto ryšiu, todėl programinė įranga yra puikus sprendimas nuotolinių būdu dirbančioms komandoms ar iš namų dirbantiems agentams.

Didesnis patikimumas

Dėka tokių pažangių funkcijų, kaip skambučių įrašymas, perskambinimo funkcijos, skambučių registravimas ir kitos funkcijos, telefonijos programinė įranga gali padėti teikti geresnę aptarnavimo patirtį jūsų klientams.

LiveAgent telefonijos programinės įrangos funkcijos

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Išmanusis skambučių nukreipimas

LiveAgent nukreipia įeinančius skambučius tinkamiems departamentams ir agentams atsitiktiniu ar prioritetiniu paskyrimu.

Skambučiai nukreipiami tik tiems agentams, kurie tuo metu yra prisijungę ir gali priimti skambučius.

IVR ir perskambinimo galimybės

LiveAgent jums suteikia galimybę susikurti pasirinktinį IVR meniu, kuriame įtraukta perskambinimo galimybė.

Jūs galite įrašyti savo IVR žinutes tiesiogiai per LiveAgent arba įkelti iš anksto paruoštus IVR pasveikinimus ir meniu pranešimus.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Vidiniai pokalbiai tarp kolegų

LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (ir pokalbius!) tarp visų jūsų agentų. Visi skambučiai yra paremti naršykle ir vyksta aplikacijoje. Nėra jokio poreikio parsisiųsti bet kokios išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų. 

Individualizuota paslauga su vaizdo skambučiais

Reikia pasikalbėti su klientu akis į akį, tačiau jie yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums galimybę perkelti visus naršyklėje pradėtus pokalbius į vaizdo skambučius.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Skambučių stebėjimas, žurnalai ir ataskaitos

Stebėkite įeinančių ir išeinančių skambučių kiekį, peržiūrėkite kuris agentas atsako daugiausiai, kiek laiko trunka kiekvienas pokalbis ir daug kitų rodiklių, kurie jums padės suprasti, kaip jums sekasi ir kaip galite pagerinti klientų aptarnavimą.

Neriboti skambučių įrašai

LiveAgent telefonijos programinė įranga gali saugoti neribotą skaičių skambučių įrašų. Kiekvienas jūsų atliktas įeinantis ir išeinantis skambutis yra įrašomas ir patalpinamas LiveAgent.

Jei kada nors jums bus reikalinga prieiga prie įrašo kokybės užtikrinimo, agentų apmokymo, bilietų perdavimo ar teisiniais tikslais, jūs jį galėsite pasiekti vienu mygtuko paspaudimu.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Palaikomi keli skambinimo įrenginiai

LiveAgent telefonijos programinė įranga palaiko keletą skambinimo įrenginių, įskaitant:

  1. Laisvų rankų įrangą
  2. Naršykles
  3. Mobiliąsias aplikacijas
  4. Aparatinius telefonus
  5. Virtualius telefonus

LiveAgent mobilioji aplikacija

Mes sukūrėme vietinę Android ir iOS sistemoms skirtą aplikaciją, kuri sklandžiai integruojasi su jūsų internetiniu klientu.

Pradėkite teikti klientų aptarnavimą kelyje, naudodami portabilią telefono programinę įrangą.

LiveAgent logo on phone screen

Kodėl LiveAgent telefonijos programinė įranga yra jums tinkamas pasirinkimas?

LiveAgent Login

Lengvai naudojama, debesų kompiuterija paremta technologija

LiveAgent yra debesų kompiuterija paremtas ir lengvai paruošiamas bei naudojamas sprendimas. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be jūsų IT personalo pagalbos.

Definition of customer engagement

Viskas-viename daugiakanalė platforma

Telefonijos programinė įranga yra tik kompleksinio sprendimo dalis, kuri jums leidžia lengvai valdyti bilietus, el. paštus, pokalbius, skambučius ir socialinės žiniasklaidos pranešimus.

get inspired

Pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių

Nuo 2004 metų, LiveAgent padeda įmonėms suteikti geriausią klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinio dydžio įmonėms. 

Multilingual support in LiveAgent

Pilnai daugiakalbė programinė įranga

Mūsų klientų sėkmės programinė įranga yra naudojama visame pasaulyje ir pilnai arba iš dalies palaikoma daugybe kalbų. Ji siūlo aplikaciją 40+ kalbomis ir suteikia galimybę aplikacijoje pilnai pritaikyti specialias raides ir ženklus.

Pavargote persijunginėti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Jums to ir nereikia! LiveAgent yra unikali programinė įranga, apjungianti daugybę bendravimo kanalų po vienu stogu už prieinamą ir aiškiai pateiktą kainodarą. Nemokėkite papildomų mokesčių vien tik už skambučių centro naudojimą. Palyginikite mūsų “omnichannel” sprendimą su kitų rinkoje esančių tiekėjų pasiūlymais.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgos

Upset man-illustration

Migruokite į LiveAgent telefonijos programinę įrangą jau šiandien

Ką apie mus sako mūsų klientai?

Susiję straipsniai suTelefonijos programinė įranga
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Aptarnaudama 9 skirtingas šalis, Contrado naudoja tik vieną LiveAgent. Contrado klientų pagalba, per mėnesį gali išspręsti 8 000 pagalbos bilietų. Skaityti daugiau.

Contrado

LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite „LiveAgent“ produktų apžvalgas ir raskite tinkamą bendravimo įrankį. Išbandykite visus kanalus ir susisiekite su mumis.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x