Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

#1 telefonijos programinė įranga

Sužinokite, kaip nesudėtingai teikti profesionalų aptarnavimą telefonu.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė   
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?

Pavargote nuo nutrūkusių skambučių, ilgų laukimo eilių ir nepatenkintų klientų? Jau šiandien pagerinkite savo aptarnavimo kokybę, taikydami telefonijos programinę įrangą!

Telefonijos programinė įranga užtikrina įeinančių ir išeinančių skambučių fiksavimą, įrašymą ir nukreipimą tinkamiems jūsų klientų aptarnavimo komandos agentams.

Susidomėjote? Ir turėtumėte! Pamirškite skambučių centrus, telefonijos programinė įranga yra ateitis.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Professional built-in call center software

Kas yra telefonijos programinė įranga?

Telefonijos programinė įranga, dar žinoma kaip IP telefonija (VoIP), skambučių atlikimui ir gavimui naudoja interneto ryšį palaikančius įrenginius.

Terminas telefonijos programinė įranga dažnai painiojamas su skambučių centro programine įranga, nes abu sprendimai dirba naudodami tą pačią VoIP technologiją, kuri supaprastina skambučius, konvertuodama balsą į skaitmeninį signalą, kuris yra suspaudžiamas ir siunčiamas internetu.  

Bendrai, įmonės naudoja telefonijos programinę įrangą, nes ji suteikia galimybę atlikti regioninius ir tarptautinius skambučius nemokant korporacinėms telekomunikacijų bendrovėms. Suintrigavome? Peržiūrėkite mūsų VoIP partnerius.

Kodėl įmonės naudoja telefonijos programinę įrangą?

Flower money icon

Pigiau

Atlikite ir priimkite tarptautinius ir regioninius telefono skambučius, nepatirdami didelių išlaidų. Viskas už ką jums reikia mokėti, tai vietinis mėnesinis abonentinis mokestis. Nėra papildomo mokesčio už minutes ir jokių paslėptų mokesčių. 

House icon

Puikiai tinka nuotoliniam darbui

Agentai gali virtualiai naudotis telefono programine įranga bet kuriame įrenginyje su interneto ryšiu, todėl programinė įranga yra puikus sprendimas nuotolinių būdu dirbančioms komandoms ar iš namų dirbantiems agentams.

Stars

Didesnis patikimumas

Dėka tokių pažangių funkcijų, kaip skambučių įrašymas, perskambinimo funkcijos, skambučių registravimas ir kitos funkcijos, telefonijos programinė įranga gali padėti teikti geresnę aptarnavimo patirtį jūsų klientams.

LiveAgent telefonijos programinės įrangos funkcijos

Išmanusis skambučių nukreipimas

LiveAgent nukreipia įeinančius skambučius tinkamiems departamentams ir agentams atsitiktiniu ar prioritetiniu paskyrimu.

Skambučiai nukreipiami tik tiems agentams, kurie tuo metu yra prisijungę ir gali priimti skambučius.

IVR ir perskambinimo galimybės

LiveAgent jums suteikia galimybę susikurti pasirinktinį IVR meniu, kuriame įtraukta perskambinimo galimybė.

Jūs galite įrašyti savo IVR žinutes tiesiogiai per LiveAgent arba įkelti iš anksto paruoštus IVR pasveikinimus ir meniu pranešimus.

Inbound and Outbound Call Center Software

Vidiniai pokalbiai tarp kolegų

LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (ir pokalbius!) tarp visų jūsų agentų. Visi skambučiai yra paremti naršykle ir vyksta aplikacijoje. Nėra jokio poreikio parsisiųsti bet kokios išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų. 

Individualizuota paslauga su vaizdo skambučiais

Reikia pasikalbėti su klientu akis į akį, tačiau jie yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums galimybę perkelti visus naršyklėje pradėtus pokalbius į vaizdo skambučius.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Skambučių stebėjimas, žurnalai ir ataskaitos

Stebėkite įeinančių ir išeinančių skambučių kiekį, peržiūrėkite kuris agentas atsako daugiausiai, kiek laiko trunka kiekvienas pokalbis ir daug kitų rodiklių, kurie jums padės suprasti, kaip jums sekasi ir kaip galite pagerinti klientų aptarnavimą.

Neriboti skambučių įrašai

LiveAgent telefonijos programinė įranga gali saugoti neribotą skaičių skambučių įrašų. Kiekvienas jūsų atliktas įeinantis ir išeinantis skambutis yra įrašomas ir patalpinamas LiveAgent.

Jei kada nors jums bus reikalinga prieiga prie įrašo kokybės užtikrinimo, agentų apmokymo, bilietų perdavimo ar teisiniais tikslais, jūs jį galėsite pasiekti vienu mygtuko paspaudimu.

Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Palaikomi keli skambinimo įrenginiai

LiveAgent telefonijos programinė įranga palaiko keletą skambinimo įrenginių, įskaitant:

  1. Laisvų rankų įrangą
  2. Naršykles
  3. Mobiliąsias aplikacijas
  4. Aparatinius telefonus
  5. Virtualius telefonus

LiveAgent mobilioji aplikacija

Mes sukūrėme vietinę Android ir iOS sistemoms skirtą aplikaciją, kuri sklandžiai integruojasi su jūsų internetiniu klientu.

Pradėkite teikti klientų aptarnavimą kelyje, naudodami portabilią telefono programinę įrangą.

mobile phone all iphone liveagent

Kodėl LiveAgent telefonijos programinė įranga yra jums tinkamas pasirinkimas?

LiveAgent Login

Lengvai naudojama, debesų kompiuterija paremta technologija

LiveAgent yra debesų kompiuterija paremtas ir lengvai paruošiamas bei naudojamas sprendimas. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be jūsų IT personalo pagalbos.

Definition of customer engagement

Viskas-viename daugiakanalė platforma

Telefonijos programinė įranga yra tik kompleksinio sprendimo dalis, kuri jums leidžia lengvai valdyti bilietus, el. paštus, pokalbius, skambučius ir socialinės žiniasklaidos pranešimus.

get inspired

Pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių

Nuo 2004 metų, LiveAgent padeda įmonėms suteikti geriausią klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinio dydžio įmonėms. 

Multilingual support included

Pilnai daugiakalbė programinė įranga

Mūsų klientų sėkmės programinė įranga yra naudojama visame pasaulyje ir pilnai arba iš dalies palaikoma daugybe kalbų. Ji siūlo aplikaciją 40+ kalbomis ir suteikia galimybę aplikacijoje pilnai pritaikyti specialias raides ir ženklus.

Pavargote persijunginėti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Jums to ir nereikia! LiveAgent yra unikali programinė įranga, apjungianti daugybę bendravimo kanalų po vienu stogu už prieinamą ir aiškiai pateiktą kainodarą. Nemokėkite papildomų mokesčių vien tik už skambučių centro naudojimą. Palyginikite mūsų “omnichannel” sprendimą su kitų rinkoje esančių tiekėjų pasiūlymais.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgos

image person 3

Ką apie mus sako mūsų klientai?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Telefono programinės įrangos DUK

Kas yra Telefonijos Programinė Įranga?

Telefonijos programinė įranga yra sistema, kurioje jūs galite atlikti ir gauti skambučius naudojant internetą palaikančius prietaisus. Ji dar žinoma kaip VoIP (IP telefonija)

Kaip Išsirinkti Telefonijos Porgraminę Įrangą?

Pirmasis žingsnis yra sudaryti įmonės sistemai keliamų poreikių ir pageidavimų sąrašą. Po to, klientų apžvalgų platformose išanalizuoti programinę įrangą. Tada palyginti programinės įrangos funkcijas, integracijas, tinkinimą ir naudojimo paprastumą. Šis procesas padės pasirinkti tarp skirtingos programinės įrangos ir nuspręsti kurią reikėtų užsisakyti. Tačiau, jei jūs vis dar dvejojate dėl programinės įrangos, pasinaudokite produktų bandymo laikotarpiais ir pamatysite, kuris jums labiausiai tinka.

Kokia yra Telefonijos Programinės Įrangos nauda?

Vienas iš esminių telefonijos programinės įrangos naudų yra mažesni kaštai, nes jums nereikia išleisti pinigų ant prietaisų. Kitas privalumas yra prieinamumas. Jūs galite prisijungti beveik iš bet kurios vietos. Viskas ko jums reikia - tai interneto ryšys, kad galėtumėte atsakyti klientams. Be to, jūs galite sumažinti įmonės balso paštą, pasirinkę kur ir kaip skambina jūsų klientai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai