Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Geriausia kontaktų centro programinė įranga.

Pagerinkite klientų aptarnavimo pastangas jau šiandien naudodami „LiveAgent“ daugiakanalį kontaktų centrą.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Sukurkite vientisą aptarnavimą naudodami kontaktų centro programinę įrangą

Šių laikų skaitmeninėmis technologijomis mokantys naudotis vartotojai naudoja įvairias platformas, kai nori susisiekti su įmonėmis. Štai kodėl dauguma su klientais dirbančių įmonių jau turi kontaktų centro įrangą, kad patenkintų savo klientų poreikį sklandžiai naudotis visais kanalais.

Kad ir kokiais kanalais naudotųsi jūsų klientai, su „LiveAgent“ kontaktų centro programine įranga galite lengvai, patogiai ir efektyviai valdyti visą savo sąveiką su klientais iš vienos vietos.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw key points ig28

Kas yra kontaktų centro programinė įranga?

Kontaktų centro programinė įranga yra įrankis, leidžiantis įmonėms sujungti komunikaciją su klientais iš visų galimų sąlyčio taškų ir kanalų. Tai gali būti balso pokalbiai, VoIP, el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, tekstiniai pranešimai ir socialinių tinklų platformos.

Daugėjant įmonių, diegiančių kontaktų centrus, skaičiui tikimasi, kad pasaulinė kontaktų centrų sistemos rinka iki 2025 m. pasieks 47,76 mlrd. USD.

Kodėl jums reikia debesies kontaktų centro programinės įrangos

Debesų pagrindu sukurta kontaktų centro programinė įranga leidžia atrasti kažką kitą, o ne tik tradicinius vietininius sprendimus. Tai reiškia, kad norint sukurti ir valdyti galingą kontaktų centro sistemą su įvairiomis funkcijomis, nebereikia brangios techninės įrangos, infrastruktūros ir profesionalių IT komandų.

Debesija pagrįsti sprendimai tinka tiek mažoms įmonėms, tiek didelėms organizacijoms, nes suteikia lankstumą, padidina saugumą ir yra labai ekonomiški.

undraw maintenance cn7j

Ko galite tikėtis naudodami kontaktų centro programinės įrangos sprendimus

Statistic icon

Geresnis paslaugų valdymas

Naudodamiesi kontaktų centrų sistemos įrankių ataskaitų teikimo ir analizės galimybėmis, vadovai gali lengvai stebėti ir valdyti visus savo paslaugų teikimo aspektus, sekti svarbią paslaugų metriką ir gauti įžvalgų apie agentų našumą.

Union icon

Patobulintas duomenų saugumas

Kontaktų centro programinės įrangos sprendimai suteikia pažangias saugos funkcijas, įskaitant duomenų šifravimą ir duomenų atsarginę kopiją, kad apsaugoti neskelbtiną klientų informaciją.

Tachometer icon

Didesnis produktyvumas

Kontaktų centrų sistemų platformose yra daugybė funkcijų, leidžiančių agentams stebėti informaciją apie klientus ir leisti jiems greitai ir profesionaliai išspręsti problemas, išlaikant aukštą produktyvumo lygį.

Papildomi kontaktų centro programinės įrangos privalumai

live chat increase sales

Sumažintos aptarnavimo išlaidos

Sujungiant, automatizuojant ir optimizuojant klientų aptarnavimo procesus sutrumpėja reagavimo laikas, problemos išsprendžiamos greičiau ir įvyksta mažiau pakartotinių skambučių – visa tai prisideda prie didesnio klientų aptarnavimo efektyvumo ir mažesnių veiklos išlaidų.

Integrations pricing

Daugiau pardavimų galimybių

Turėdami tiesioginę prieigą prie išsamių klientų duomenų, pradedant asmenine informacija ir baigiant kiekvieno kliento pirkimo bei aptarnavimo istorija, agentai gali alikti kryžminius ir papildomus pardavimus.

„LiveAgent“ daugiakanalė kontaktų centro programinė įranga „viskas viename“

„LiveAgent“ kontaktų centro sistema yra daugiakanalė, daug funkcijų turinti įranga, padedanti efektyviau aptarnauti klientus

Funkcionali bilietų sistema

„LiveAgent“ kontaktų centro programinė įranga siūlo platų bilietų sistemos funkcijų spektrą, įskaitant išmanųjį bilietų skirstymą, darbo eigos automatizavimą, paprastą pareigų valdymą, iš anksto parengtus atsakymus ir šablonus, SLA valdymą, bilietų padalijimą ir sujungimą, komandos bendradarbiavimo įrankius, ataskaitų teikimą ir dar daugiau, kad būtų galima greitai ir efektyviai atsakyti į bilietus.

Aptarnavimas tiesioginiu pokalbiu

Tiesioginis pokalbis yra viena iš pagrindinių „LiveAgent“ kontaktų centro platformos funkcijų, leidžiančių suteikti tiesioginę pagalbą, kurios šiandieniniai vartotojai tikisi iš prekių ženklų.

„LiveAgent“ tiesioginis pokalbis turi daugybe įprastų ir unikalių tiesioginių pokalbių funkcijų, įskaitant kelias pokalbių nukreipimo parinktis, kvietimus pokalbiui jūsų iniciatyva, lankytojų stebėjimą internete, rašymo realiuoju laiku rodinį ir dar daugiau.

Vaizdo ir balso skambučiai

Debesijos skambučių centras yra neatskiriama visapusiško „LiveAgent“ kontaktų centro dalis. Tai leidžia jums priimti skambučius iš fiksuotojo ryšio telefonų arba iš savo svetainės, suprojektuoti net sudėtingiausius IVR medžius, apibrėžti skambučių nukreipimo ir skambučių peradresavimo automatizavimo taisykles, neribotą skambučių įrašymą ir daug daugiau.

Socialinių tinklų integracija

65% 18–34 metų žmonių mano, kad socialiniai tinklai yra veiksmingas klientų aptarnavimo kanalas. „LiveAgent“ integruojasi su populiariausiais socialinių tinklų kanalais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“, kad padėtų jums stebėti ir atsakyti į visus pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus viename prietaisų skydelyje. Naudojant „LiveAgent“, nereikia pastoviai stebėti skirtingų socialinių paskyrų ar kelių įrenginių.

Complete self-service portal

70% vartotojų nori gauti atsakymus į savo klausimus naudodamiesi įmonės svetaine, o ne telefonu ar el. paštu. Naudodami „LiveAgent“ galite išplėsti savo galimybes sukurdami savo poreikiams pritaikomą savitarnos portalą su žinių baze, DUK ir klientų forumais, kurie skatina klientus savarankiškai spręsti problemas, nedalyvaujant jūsų agentams.

undraw book lover mkck

Reikia kontaktų centro programinės įrangos?

Rinkoje esant įvairiems kontaktų centrų programinės įrangos tiekėjams, pasirinkimas gali būti sudėtingas. Kai žinosite, kokio tipo kontaktų centro programinės įrangos ieškote, apsvarstykite galimybę sudaryti būtinų funkcijų, būtinų jūsų klientų aptarnavimo komandai, sąrašą. Kai kurie siūlo pagrindines kontaktų centro funkcijas, o kiti – išplėstines galimybes. „LiveAgent“ sukūrė daugiakanalį kontaktų centro sprendimą, kuriame šiuo metu yra daugiau nei 179 funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų.

Kodėl „LiveAgent“ kontaktų centro sprendimas yra jums tinkamiausias

Cloud icon

Debesija paremta technologija

Mėgaukitės greitu diegimu, lengvu naudojimu, pažangiu saugumu ir kitais debesijos technologijos pranašumais.

Lovely customer icon

Mumis pasitiki 30 tūkstančių įmonių

Daugiau nei 30 000 įmonių įvairiose pramonės šakose pasirinko „LiveAgent“ kaip klientų aptarnavimo įrankį.

Buble icon

Keičiamo dydžio ir pritaikoma individualiems poreikiams

Programinę įrangą galima lengvai keisti ir pritaikyti pagal jūsų konkrečius reikalavimus.

undraw Savings dwkw

Pasirinkite planą, kuris tinka jūsų verslui

Geriausia kontaktų centro programinė įranga puikiai tinka jūsų verslo tikslams, klientų aptarnavimo poreikiams ir biudžetui.

„LiveAgent“ siūlo 4 skirtingus planus, taip pat ir visiškai nemokamą, be sutarčių ar paslėptų mokesčių, su visiškai skaidriomis ir sąžiningomis kainomis, nes kas mėnesį mokama tik už realų naudojimą. Taip pat bet kuriuo metu galite pasirinkti kitą planą, taip pat įtraukti naujų agentų ar juos pašalinti.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK apie kontaktų centro programinę įrangą

Kas yra kontaktų centro sistema?

Kontaktų centro sistema yra programinė įranga, kurioje visas bendravimas su klientais yra sujungtas į vieną sąsają. Taigi, visa komunikacija yra vienoje sąsajoje, todėl tai yra efektyvus ir efektyvus kontaktų centro sprendimas jūsų agentams ir klientams. Klientai greitai gauna atsakymus, o agentai gali lengvai išspręsti klientų užklausas. Kontaktų centras paprastai yra visapusiško pagalbos tarnybos sprendimo dalis, suteikiantis įvairių funkcijų, leidžiančių sukurti geriausią įmanomą klientų patirtį.

Kas yra daugiakanalė kontaktų centro įranga?

Daugiakanalis kontaktų centras reiškia, kad jūsų įmonė gali integruoti visus kanalus į vieną kontaktų centrą ir užtikrinti sklandžią klientų patirtį. Be to, kontaktų centras saugo duomenis apie jūsų klientus ir ankstesnę bilietų istoriją.

Koks yra kontaktų centro tikslas?

Kontaktų centro tikslas yra kuo efektyviau ir greičiau teikti pagalbą savo klientams, kai to reikia.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai