Tapkite pasiekiami su kontaktų centro programine įranga.

Pagerinkite klientų aptarnavimo pastangas jau šiandien naudodami „LiveAgent“ daugiakanalį kontaktų centrą.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Sukurkite vientisą aptarnavimą naudodami kontaktų centro programinę įrangą

Šių laikų skaitmeninėmis technologijomis mokantys naudotis vartotojai naudoja įvairias platformas, kai nori susisiekti su įmonėmis. Štai kodėl dauguma su klientais dirbančių įmonių jau turi kontaktų centro įrangą, kad patenkintų savo klientų poreikį sklandžiai naudotis visais kanalais.

Kad ir kokiais kanalais naudotųsi jūsų klientai, su „LiveAgent“ kontaktų centro programine įranga galite lengvai, patogiai ir efektyviai valdyti visą savo sąveiką su klientais iš vienos vietos.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
key points illustration

Kas yra kontaktų centro programinė įranga?

Kontaktų centro programinė įranga yra įrankis, leidžiantis įmonėms sujungti komunikaciją su klientais iš visų galimų sąlyčio taškų ir kanalų. Tai gali būti balso pokalbiai, VoIP, el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, tekstiniai pranešimai ir socialinių tinklų platformos.

Daugėjant įmonių, diegiančių kontaktų centrus, skaičiui tikimasi, kad pasaulinė kontaktų centrų sistemos rinka iki 2025 m. pasieks 47,76 mlrd. USD.

Kodėl jums reikia debesies kontaktų centro programinės įrangos

Debesų pagrindu sukurta kontaktų centro programinė įranga leidžia atrasti kažką kitą, o ne tik tradicinius vietininius sprendimus. Tai reiškia, kad norint sukurti ir valdyti galingą kontaktų centro sistemą su įvairiomis funkcijomis, nebereikia brangios techninės įrangos, infrastruktūros ir profesionalių IT komandų.

Debesija pagrįsti sprendimai tinka tiek mažoms įmonėms, tiek didelėms organizacijoms, nes suteikia lankstumą, padidina saugumą ir yra labai ekonomiški.

maintenance - illustration

Ko galite tikėtis naudodami kontaktų centro įrangą

Geresnis paslaugų valdymas

Naudodamiesi kontaktų centrų sistemos įrankių ataskaitų teikimo ir analizės galimybėmis, vadovai gali lengvai stebėti ir valdyti visus savo paslaugų teikimo aspektus, sekti svarbią paslaugų metriką ir gauti įžvalgų apie agentų našumą.

Patobulintas duomenų saugumas

Kontaktų centro programinės įrangos sprendimai suteikia pažangias saugos funkcijas, įskaitant duomenų šifravimą ir duomenų atsarginę kopiją, kad apsaugoti neskelbtiną klientų informaciją.

Didesnis produktyvumas

Kontaktų centrų sistemų platformose yra daugybė funkcijų, leidžiančių agentams stebėti informaciją apie klientus ir leisti jiems greitai ir profesionaliai išspręsti problemas, išlaikant aukštą produktyvumo lygį.

Papildomi kontaktų centro programinės įrangos privalumai

live chat increases sales

Sumažintos aptarnavimo išlaidos

Sujungiant, automatizuojant ir optimizuojant klientų aptarnavimo procesus sutrumpėja reagavimo laikas, problemos išsprendžiamos greičiau ir įvyksta mažiau pakartotinių skambučių – visa tai prisideda prie didesnio klientų aptarnavimo efektyvumo ir mažesnių veiklos išlaidų.

Integrations pricing-icon

Daugiau pardavimų galimybių

Turėdami tiesioginę prieigą prie išsamių klientų duomenų, pradedant asmenine informacija ir baigiant kiekvieno kliento pirkimo bei aptarnavimo istorija, agentai gali alikti kryžminius ir papildomus pardavimus.

„LiveAgent“ daugiakanalė kontaktų centro programinė įranga „viskas viename“

„LiveAgent“ kontaktų centro sistema yra daugiakanalė, daug funkcijų turinti įranga, padedanti efektyviau aptarnauti klientus

Funkcionali bilietų sistema

„LiveAgent“ kontaktų centro programinė įranga siūlo platų bilietų sistemos funkcijų spektrą, įskaitant išmanųjį bilietų skirstymą, darbo eigos automatizavimą, paprastą pareigų valdymą, iš anksto parengtus atsakymus ir šablonus, SLA valdymą, bilietų padalijimą ir sujungimą, komandos bendradarbiavimo įrankius, ataskaitų teikimą ir dar daugiau, kad būtų galima greitai ir efektyviai atsakyti į bilietus.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Aptarnavimas tiesioginiu pokalbiu

Tiesioginis pokalbis yra viena iš pagrindinių „LiveAgent“ kontaktų centro platformos funkcijų, leidžiančių suteikti tiesioginę pagalbą, kurios šiandieniniai vartotojai tikisi iš prekių ženklų.

„LiveAgent“ tiesioginis pokalbis turi daugybe įprastų ir unikalių tiesioginių pokalbių funkcijų, įskaitant kelias pokalbių nukreipimo parinktis, kvietimus pokalbiui jūsų iniciatyva, lankytojų stebėjimą internete, rašymo realiuoju laiku rodinį ir dar daugiau.

Vaizdo ir balso skambučiai

Debesijos skambučių centras yra neatskiriama visapusiško „LiveAgent“ kontaktų centro dalis. Tai leidžia jums priimti skambučius iš fiksuotojo ryšio telefonų arba iš savo svetainės, suprojektuoti net sudėtingiausius IVR medžius, apibrėžti skambučių nukreipimo ir skambučių peradresavimo automatizavimo taisykles, neribotą skambučių įrašymą ir daug daugiau.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Socialinių tinklų integracija

65% 18–34 metų žmonių mano, kad socialiniai tinklai yra veiksmingas klientų aptarnavimo kanalas. „LiveAgent“ integruojasi su populiariausiais socialinių tinklų kanalais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“, kad padėtų jums stebėti ir atsakyti į visus pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus viename prietaisų skydelyje. Naudojant „LiveAgent“, nereikia pastoviai stebėti skirtingų socialinių paskyrų ar kelių įrenginių.

Visapusiškas sprendimas „viskas viename“

70% vartotojų nori gauti atsakymus į savo klausimus naudodamiesi įmonės svetaine, o ne telefonu ar el. paštu. Naudodami „LiveAgent“ galite išplėsti savo galimybes sukurdami savo poreikiams pritaikomą savitarnos portalą su žinių baze, DUK ir klientų forumais, kurie skatina klientus savarankiškai spręsti problemas, nedalyvaujant jūsų agentams.

book lover - illustration
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Reikia kontaktų centro programinės įrangos?

Rinkoje esant įvairiems kontaktų centrų programinės įrangos tiekėjams, pasirinkimas gali būti sudėtingas. Kai žinosite, kokio tipo kontaktų centro programinės įrangos ieškote, apsvarstykite galimybę sudaryti būtinų funkcijų, būtinų jūsų klientų aptarnavimo komandai, sąrašą. Kai kurie siūlo pagrindines kontaktų centro funkcijas, o kiti – išplėstines galimybes. „LiveAgent“ sukūrė daugiakanalį kontaktų centro sprendimą, kuriame šiuo metu yra daugiau nei 179 funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų.

Kodėl „LiveAgent“ kontaktų centro programinė įranga jums tinka

Debesija paremta technologija

Mėgaukitės greitu diegimu, lengvu naudojimu, pažangiu saugumu ir kitais debesijos technologijos pranašumais.

Mumis pasitiki 30 tūkstančių įmonių

Daugiau nei 30 000 įmonių įvairiose pramonės šakose pasirinko „LiveAgent“ kaip klientų aptarnavimo įrankį.

Keičiamo dydžio ir pritaikoma individualiems poreikiams

Programinę įrangą galima lengvai keisti ir pritaikyti pagal jūsų konkrečius reikalavimus.

Savings illustration

Pasirinkite planą, kuris tinka jūsų verslui

Geriausia kontaktų centro programinė įranga puikiai tinka jūsų verslo tikslams, klientų aptarnavimo poreikiams ir biudžetui.

„LiveAgent“ siūlo 4 skirtingus planus, taip pat ir visiškai nemokamą, be sutarčių ar paslėptų mokesčių, su visiškai skaidriomis ir sąžiningomis kainomis, nes kas mėnesį mokama tik už realų naudojimą. Taip pat bet kuriuo metu galite pasirinkti kitą planą, taip pat įtraukti naujų agentų ar juos pašalinti.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Susiję straipsniai suKontaktų centro programinė įranga
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

„LiveAgent“ programinė įranga padeda organizuoti pardavimus ir klientų aptarnavimą „AVMarket“ ir „Covomo“ įmonėms, užtikrinant aukštą klientų pasitenkinimą ir pardavimų padidėjimą. Klientų aptarnavimo apklausa svarbi šio procesio dalis. Keliantis iš „Novocall“ į „LiveAgent“, galima pasinaudoti daugiau nei 175 funkcijomis ir 40 integracijomis.

Svarstote apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą? Užpildykite savo informaciją ir pradėkite Nemokamą Bandymą, jokių paslėptų eilučių ir nereikalaujama kreditinės kortelės informacija.

Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien

The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.

Bankininkystės pramonei keliantis į skaitmeninį pasaulį yra svarbu atitikti klientų keliamus reikalavimus ir poreikius. LiveAgent gali jums padėti.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei

LiveAgent yra programinė įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, padedanti pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui. Jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių. LiveAgent siūlo alternatyvą kitoms pagalbos tarnybos programinėms įrangoms ir daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų bei virš 40 integracijų suteikia geriausią įmanomą klientų aptarnavimą 24/7. Be to, siūloma pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Taip pat pataroma skirti dėmesį esamiems klientams, o ne tik naujiems. Reikia susikurti paskyrą ir sutikti su terminais ir privatumo politika.

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

"LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, kuri padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją, palaikyti daug kalbų ir integraciją su populiariais socialiniais tinklais."

Norėtumėte nemokamai gauti LiveAgent paskyrą? Pirmyn į registraciją, ji yra nesudėtinga it trunka vos porą minučių.

Susikurti Nemokamą Paskyrą

LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.

„LiveAgent“ siūlo nemokamą „Freshdesk“ duomenų perkėlimą. Visi jūsų „Freshdesk“ bilietai, agentai ir atsiliepimai bus automatiškai perkelti į „LiveAgent“.

Pereinate iš „Freshdesk“?

Pažymėjimai, Klientų atsiliepimai, Partnerių programa. Įmonė „LiveAgent“ teikia klientų aptarnavimo programinę įrangą ir VoIP telefono sistemas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai