Kontaktų centro programinė įranga

Tapkite pasiekiami su kontaktų centro programine

Šių laikų skaitmeninėmis technologijomis mokantys naudotis vartotojai naudoja įvairias platformas, kai nori susisiekti su įmonėmis. Štai kodėl dauguma su klientais dirbančių įmonių jau turi kontaktų centro įrangą, kad patenkintų savo klientų poreikį sklandžiai naudotis visais kanalais.

Kad ir kokiais kanalais naudotųsi jūsų klientai, su LiveAgent kontaktų centro programine įranga galite lengvai, patogiai ir efektyviai valdyti visą savo sąveiką su klientais iš vienos vietos.

Kas yra kontaktų centro programinė įranga?

Kontaktų centro programinė įranga yra įrankis, leidžiantis įmonėms sujungti komunikaciją su klientais iš visų galimų sąlyčio taškų ir kanalų. Tai gali būti balso pokalbiai, VoIP, el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, tekstiniai pranešimai ir socialinių tinklų platformos.

Daugėjant įmonių, diegiančių kontaktų centrus, skaičiui tikimasi, kad pasaulinė kontaktų centrų sistemos rinka iki 2025 m. pasieks 47,76 mlrd. USD.

Kodėl jums reikia debesies kontaktų centro programinės įrangos

Debesų pagrindu sukurta kontaktų centro programinė įranga leidžia atrasti kažką kitą, o ne tik tradicinius vietininius sprendimus. Tai reiškia, kad norint sukurti ir valdyti galingą kontaktų centro sistemą su įvairiomis funkcijomis, nebereikia brangios techninės įrangos, infrastruktūros ir profesionalių IT komandų.

Debesija pagrįsti sprendimai tinka tiek mažoms įmonėms, tiek didelėms organizacijoms, nes suteikia lankstumą, padidina saugumą ir yra labai ekonomiški.

undraw maintenance cn7j

Ko galite tikėtis naudodami kontaktų centro įrangą

Geresnis paslaugų valdymas

Naudodamiesi kontaktų centrų sistemos įrankių ataskaitų teikimo ir analizės galimybėmis, vadovai gali lengvai stebėti ir valdyti visus savo paslaugų teikimo aspektus, sekti svarbią paslaugų metriką ir gauti įžvalgų apie agentų našumą.

Patobulintas duomenų saugumas

Kontaktų centro programinės įrangos sprendimai suteikia pažangias saugos funkcijas, įskaitant duomenų šifravimą ir duomenų atsarginę kopiją, kad apsaugoti neskelbtiną klientų informaciją.

Didesnis produktyvumas

Kontaktų centrų sistemų platformose yra daugybė funkcijų, leidžiančių agentams stebėti informaciją apie klientus ir leisti jiems greitai ir profesionaliai išspręsti problemas, išlaikant aukštą produktyvumo lygį.

Papildomi kontaktų centro programinės įrangos privalumai

Sumažintos aptarnavimo išlaidos

Sujungiant, automatizuojant ir optimizuojant klientų aptarnavimo procesus sutrumpėja reagavimo laikas, problemos išsprendžiamos greičiau ir įvyksta mažiau pakartotinių skambučių – visa tai prisideda prie didesnio klientų aptarnavimo efektyvumo ir mažesnių veiklos išlaidų.

Daugiau pardavimų galimybių

Turėdami tiesioginę prieigą prie išsamių klientų duomenų, pradedant asmenine informacija ir baigiant kiekvieno kliento pirkimo bei aptarnavimo istorija, agentai gali alikti kryžminius ir papildomus pardavimus.

LiveAgent daugiakanalė kontaktų centro programinė įranga „viskas viename“

LiveAgent kontaktų centro sistema yra daugiakanalė, daug funkcijų turinti įranga, padedanti efektyviau aptarnauti klientus

Funkcionali bilietų sistema

LiveAgent kontaktų centro programinė įranga siūlo platų bilietų sistemos funkcijų spektrą, įskaitant išmanųjį bilietų skirstymą, darbo eigos automatizavimą, paprastą pareigų valdymą, iš anksto parengtus atsakymus ir šablonus, SLA valdymą, bilietų padalijimą ir sujungimą, komandos bendradarbiavimo įrankius, ataskaitų teikimą ir dar daugiau, kad būtų galima greitai ir efektyviai atsakyti į bilietus.

Aptarnavimas tiesioginiu pokalbiu

Tiesioginis pokalbis yra viena iš pagrindinių LiveAgent kontaktų centro platformos funkcijų, leidžiančių suteikti tiesioginę pagalbą, kurios šiandieniniai vartotojai tikisi iš prekių ženklų.

LiveAgent tiesioginis pokalbis turi daugybe įprastų ir unikalių tiesioginių pokalbių funkcijų, įskaitant kelias pokalbių nukreipimo parinktis, kvietimus pokalbiui jūsų iniciatyva, lankytojų stebėjimą internete, rašymo realiuoju laiku rodinį ir dar daugiau.

Sužinoti daugiau

Vaizdo ir balso skambučiai

Debesijos skambučių centras yra neatskiriama visapusiško LiveAgent kontaktų centro dalis. Tai leidžia jums priimti skambučius iš fiksuotojo ryšio telefonų arba iš savo svetainės, suprojektuoti net sudėtingiausius IVR medžius, apibrėžti skambučių nukreipimo ir skambučių peradresavimo automatizavimo taisykles, neribotą skambučių įrašymą ir daug daugiau.

Socialinių tinklų integracija

65% 18–34 metų žmonių mano, kad socialiniai tinklai yra veiksmingas klientų aptarnavimo kanalas. LiveAgent integruojasi su populiariausiais socialinių tinklų kanalais, tokiais kaip Facebook, Twitter ir Instagram, kad padėtų jums stebėti ir atsakyti į visus pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus viename prietaisų skydelyje. Naudojant LiveAgent, nereikia pastoviai stebėti skirtingų socialinių paskyrų ar kelių įrenginių.

Sužinoti daugiau

Visapusiškas sprendimas „viskas viename“

70% vartotojų nori gauti atsakymus į savo klausimus naudodamiesi įmonės svetaine, o ne telefonu ar el. paštu. Naudodami LiveAgent galite išplėsti savo galimybes sukurdami savo poreikiams pritaikomą savitarnos portalą su žinių baze, DUK ir klientų forumais, kurie skatina klientus savarankiškai spręsti problemas, nedalyvaujant jūsų agentams.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Reikia kontaktų centro programinės įrangos?

Rinkoje esant įvairiems kontaktų centrų programinės įrangos tiekėjams, pasirinkimas gali būti sudėtingas. Kai žinosite, kokio tipo kontaktų centro programinės įrangos ieškote, apsvarstykite galimybę sudaryti būtinų funkcijų, būtinų jūsų klientų aptarnavimo komandai, sąrašą. Kai kurie siūlo pagrindines kontaktų centro funkcijas, o kiti – išplėstines galimybes. LiveAgent sukūrė daugiakanalį kontaktų centro sprendimą, kuriame šiuo metu yra daugiau nei 179 funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų.

Kodėl LiveAgent kontaktų centro programinė įranga jums tinka

Debesija paremta technologija

Mėgaukitės greitu diegimu, lengvu naudojimu, pažangiu saugumu ir kitais debesijos technologijos pranašumais.

Mumis pasitiki 30 tūkstančių įmonių

Daugiau nei 30 000 įmonių įvairiose pramonės šakose pasirinko „LiveAgent“ kaip klientų aptarnavimo įrankį.

Keičiamo dydžio ir pritaikoma individualiems poreikiams

Programinę įrangą galima lengvai keisti ir pritaikyti pagal jūsų konkrečius reikalavimus.

Pasirinkite planą, kuris tinka jūsų verslui

Geriausia kontaktų centro programinė įranga puikiai tinka jūsų verslo tikslams, klientų aptarnavimo poreikiams ir biudžetui.

LiveAgent siūlo 4 skirtingus planus, taip pat ir visiškai nemokamą, be sutarčių ar paslėptų mokesčių, su visiškai skaidriomis ir sąžiningomis kainomis, nes kas mėnesį mokama tik už realų naudojimą. Taip pat bet kuriuo metu galite pasirinkti kitą planą, taip pat įtraukti naujų agentų ar juos pašalinti.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda su geresne pagalbos tarnybos programine įranga. Išbandykite LiveAgent per 14-os dienų pilną nemokamą bandymo laikotarpį. Kurkite santykius, didinkite lojalumą ir pardavimus.

Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga

Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.

Žinių bazės programinė įranga yra būtina teikiant pagalbą savo klientams. LiveAgent siūlo ne tik tai, bet ir daugiau. Sužinokite, kodėl turėtumėte rinktis LiveAgent.

Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą

LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.

Efektyviai valdykite didelį kiekį el. laiškų naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą. Sužinokite daugiau apie el. pašto valdymo sistemos pranašumus, funkcijas ir kita!

El. pašto valdymo programinė įranga

LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. El. pašto rinkodara LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Tai suteikia daug daugiau saugumo jums ir visai jūsų komandai.

„LiveAgent“ omnikanalio skambučių centro programinė įranga suteikia agentams galimybę teikti individualizuotas paslaugas jūsų klientams. Išbandykite naują klientų aptarnavimo patirtį dabar.

Call center software

LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos ir paslaugas klientų aptarnavimui, įskaitant skambučių centro programinę įrangą ir kompiuterinės telefonijos integraciją. Su stumiamaisiais pranešimais, skambučių žurnalais ir IVR, jūsų klientų aptarnavimas taps efektyvesnis. Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą ir išbandykite funkcijas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x