Šių laikų skaitmeninėmis technologijomis mokantys naudotis vartotojai naudoja įvairias platformas, kai nori susisiekti su įmonėmis. Štai kodėl dauguma su klientais dirbančių įmonių jau turi kontaktų centro įrangą, kad patenkintų savo klientų poreikį sklandžiai naudotis visais kanalais.
Kad ir kokiais kanalais naudotųsi jūsų klientai, su „LiveAgent“ kontaktų centro programine įranga galite lengvai, patogiai ir efektyviai valdyti visą savo sąveiką su klientais iš vienos vietos.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Kontaktų centro programinė įranga yra įrankis, leidžiantis įmonėms sujungti komunikaciją su klientais iš visų galimų sąlyčio taškų ir kanalų. Tai gali būti balso pokalbiai, VoIP, el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, tekstiniai pranešimai ir socialinių tinklų platformos.
Daugėjant įmonių, diegiančių kontaktų centrus, skaičiui tikimasi, kad pasaulinė kontaktų centrų sistemos rinka iki 2025 m. pasieks 47,76 mlrd. USD.
Debesų pagrindu sukurta kontaktų centro programinė įranga leidžia atrasti kažką kitą, o ne tik tradicinius vietininius sprendimus. Tai reiškia, kad norint sukurti ir valdyti galingą kontaktų centro sistemą su įvairiomis funkcijomis, nebereikia brangios techninės įrangos, infrastruktūros ir profesionalių IT komandų.
Debesija pagrįsti sprendimai tinka tiek mažoms įmonėms, tiek didelėms organizacijoms, nes suteikia lankstumą, padidina saugumą ir yra labai ekonomiški.
Naudodamiesi kontaktų centrų sistemos įrankių ataskaitų teikimo ir analizės galimybėmis, vadovai gali lengvai stebėti ir valdyti visus savo paslaugų teikimo aspektus, sekti svarbią paslaugų metriką ir gauti įžvalgų apie agentų našumą.
Kontaktų centro programinės įrangos sprendimai suteikia pažangias saugos funkcijas, įskaitant duomenų šifravimą ir duomenų atsarginę kopiją, kad apsaugoti neskelbtiną klientų informaciją.
Kontaktų centrų sistemų platformose yra daugybė funkcijų, leidžiančių agentams stebėti informaciją apie klientus ir leisti jiems greitai ir profesionaliai išspręsti problemas, išlaikant aukštą produktyvumo lygį.
Sujungiant, automatizuojant ir optimizuojant klientų aptarnavimo procesus sutrumpėja reagavimo laikas, problemos išsprendžiamos greičiau ir įvyksta mažiau pakartotinių skambučių – visa tai prisideda prie didesnio klientų aptarnavimo efektyvumo ir mažesnių veiklos išlaidų.
Turėdami tiesioginę prieigą prie išsamių klientų duomenų, pradedant asmenine informacija ir baigiant kiekvieno kliento pirkimo bei aptarnavimo istorija, agentai gali alikti kryžminius ir papildomus pardavimus.
„LiveAgent“ kontaktų centro sistema yra daugiakanalė, daug funkcijų turinti įranga, padedanti efektyviau aptarnauti klientus
„LiveAgent“ kontaktų centro programinė įranga siūlo platų bilietų sistemos funkcijų spektrą, įskaitant išmanųjį bilietų skirstymą, darbo eigos automatizavimą, paprastą pareigų valdymą, iš anksto parengtus atsakymus ir šablonus, SLA valdymą, bilietų padalijimą ir sujungimą, komandos bendradarbiavimo įrankius, ataskaitų teikimą ir dar daugiau, kad būtų galima greitai ir efektyviai atsakyti į bilietus.
Tiesioginis pokalbis yra viena iš pagrindinių „LiveAgent“ kontaktų centro platformos funkcijų, leidžiančių suteikti tiesioginę pagalbą, kurios šiandieniniai vartotojai tikisi iš prekių ženklų.
„LiveAgent“ tiesioginis pokalbis turi daugybe įprastų ir unikalių tiesioginių pokalbių funkcijų, įskaitant kelias pokalbių nukreipimo parinktis, kvietimus pokalbiui jūsų iniciatyva, lankytojų stebėjimą internete, rašymo realiuoju laiku rodinį ir dar daugiau.
Debesijos skambučių centras yra neatskiriama visapusiško „LiveAgent“ kontaktų centro dalis. Tai leidžia jums priimti skambučius iš fiksuotojo ryšio telefonų arba iš savo svetainės, suprojektuoti net sudėtingiausius IVR medžius, apibrėžti skambučių nukreipimo ir skambučių peradresavimo automatizavimo taisykles, neribotą skambučių įrašymą ir daug daugiau.
65% 18–34 metų žmonių mano, kad socialiniai tinklai yra veiksmingas klientų aptarnavimo kanalas. „LiveAgent“ integruojasi su populiariausiais socialinių tinklų kanalais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“, kad padėtų jums stebėti ir atsakyti į visus pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus viename prietaisų skydelyje. Naudojant „LiveAgent“, nereikia pastoviai stebėti skirtingų socialinių paskyrų ar kelių įrenginių.
70% vartotojų nori gauti atsakymus į savo klausimus naudodamiesi įmonės svetaine, o ne telefonu ar el. paštu. Naudodami „LiveAgent“ galite išplėsti savo galimybes sukurdami savo poreikiams pritaikomą savitarnos portalą su žinių baze, DUK ir klientų forumais, kurie skatina klientus savarankiškai spręsti problemas, nedalyvaujant jūsų agentams.
Rinkoje esant įvairiems kontaktų centrų programinės įrangos tiekėjams, pasirinkimas gali būti sudėtingas. Kai žinosite, kokio tipo kontaktų centro programinės įrangos ieškote, apsvarstykite galimybę sudaryti būtinų funkcijų, būtinų jūsų klientų aptarnavimo komandai, sąrašą. Kai kurie siūlo pagrindines kontaktų centro funkcijas, o kiti – išplėstines galimybes. „LiveAgent“ sukūrė daugiakanalį kontaktų centro sprendimą, kuriame šiuo metu yra daugiau nei 179 funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų.
Mėgaukitės greitu diegimu, lengvu naudojimu, pažangiu saugumu ir kitais debesijos technologijos pranašumais.
Daugiau nei 30 000 įmonių įvairiose pramonės šakose pasirinko „LiveAgent“ kaip klientų aptarnavimo įrankį.
Programinę įrangą galima lengvai keisti ir pritaikyti pagal jūsų konkrečius reikalavimus.
Geriausia kontaktų centro programinė įranga puikiai tinka jūsų verslo tikslams, klientų aptarnavimo poreikiams ir biudžetui.
„LiveAgent“ siūlo 4 skirtingus planus, taip pat ir visiškai nemokamą, be sutarčių ar paslėptų mokesčių, su visiškai skaidriomis ir sąžiningomis kainomis, nes kas mėnesį mokama tik už realų naudojimą. Taip pat bet kuriuo metu galite pasirinkti kitą planą, taip pat įtraukti naujų agentų ar juos pašalinti.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Kontaktų centro sistema yra programinė įranga, kurioje visas bendravimas su klientais yra sujungtas į vieną sąsają. Taigi, visa komunikacija yra vienoje sąsajoje, todėl tai yra efektyvus ir efektyvus kontaktų centro sprendimas jūsų agentams ir klientams. Klientai greitai gauna atsakymus, o agentai gali lengvai išspręsti klientų užklausas. Kontaktų centras paprastai yra visapusiško pagalbos tarnybos sprendimo dalis, suteikiantis įvairių funkcijų, leidžiančių sukurti geriausią įmanomą klientų patirtį.
Daugiakanalis kontaktų centras reiškia, kad jūsų įmonė gali integruoti visus kanalus į vieną kontaktų centrą ir užtikrinti sklandžią klientų patirtį. Be to, kontaktų centras saugo duomenis apie jūsų klientus ir ankstesnę bilietų istoriją.
Kontaktų centro tikslas yra kuo efektyviau ir greičiau teikti pagalbą savo klientams, kai to reikia.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis