Ideali atliekamų skambučių centro programinė įranga

Padidinkite savo pardavimus ir rinkodaros efektyvumą naudodami mūsų skambučių centro sprendimą, integruotą į CRM.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Sujunkite komunikaciją su klientais

Būkite aktyvūs aptarnaudami savo klientus ir susisiekite iš skambučių centro programinės įrangos. Gerinkite santykius su klientais, optimizuokite sąveiką su klientais ir sukurkite daugiau galimybių parduoti. Su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga ryšius su klientais galima lengvai ir efektyviai tvarkyti tiesiai iš pagalbos centro.

„InContact“ atliktas tyrimas atskleidė, kad dauguma vartotojų žiūri teigiamai, kai įmonės pačios su jais susisiekia. Iš tiesų 73% tų, kurie turėjo teigiamą patirtį kalbantis telefonu su verslu/paslaugų teikėju teigia, kad į gerąją pusę pasikeitė jų nuomonė apie šią organizaciją.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas yra atliekamų skambučių centro programinė įranga?

Gaunamų skambučių centro programinę įrangą įmonės naudoja priimti gaunamus klientų skambučius, o atliekamų skambučių centro programinė įranga leidžia skambinti potencialiems ar esamiems klientams. Šie skambučiai gali būti atliekami dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui, teikiant klientų aptranavimą, aliekant kryžminius ir papildomus pardavimus, atliekant apklausas ir pan.

Dauguma šiandieninių skambučių centro programinės įrangos sprendimų sujungia tiek gaunamų, tiek atliekamų skambučių centrų funkcijas. Geriausios atliekamų skambučių centro programinės įrangos pasirinkimas paprastai priklauso nuo tinkamiausio funkcijų rinkinio.

Imkitės iniciatyvaus požiūrio į bendravimą su klientais naudodami atliekamų skambučių centro programinę įrangą

Iniciatyvus klientų aptarnavimas

Būkite aktyvūs ir kreipkitės į savo klientus dar prieš jiems prašant pagalbos.

Clock icon

Produktų ar paslaugų atnaujinimas

Kalbant apie atnaujinimą, savalaikis telefono skambutis gali padėti įmonėms neprarasti klientų.

Papildomas ir kryžminis produktų pardavimas

Išplėskite savo pasiūlymus esamiems klientams per papildomą ir kryžminį produktų pardavimą.

„Viskas viename“ skambučių centro programinė įranga su daugybe funkcijų

Kadangi „LiveAgent“ turi patikimas gaunamų ir atliekamų skambučių centro programinės įrangos funkcijas, ji gali padėti pagerinti bendravimą su klientais, klientų aptarnavimo komandų efektyvumą ir produktyvumą bei padidinti klientų pasitenkinimą. Prijunkite bet kurį VOIP teikėją, nustatykite išmanųjį skambučių nukreipimą, sukurkite pasirinktinius IVR medžius, lengvai raskite praleistus skambučius, saugokite neribotus skambučių įrašus, priimkite skambučius savo interneto svetainėje ir įjunkite vaizdo kamerą per pokalbį – visa tai įmanoma su „LiveAgent“.

Sužinoti daugiau
Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Skambučių centro programinė įranga daugiakanaliame pagalbos centre

Mūsų skambučių centro programinė įranga yra tik dalis mūsų daugiakanalės pagalbos tarnybos platformos, kurioje yra daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir begalė tinkinimo parinkčių. „LiveAgent“ apima galingą bilietų sistemą su automatika, vietiniais tiesioginiais pokalbiais, socialinių tinklų integracijomis ir savitarnos galimybėmis. Leiskite savo klientams susisiekti su jumis pasirinktu kanalu, tuo pačiu leisdami agentams efektyviai atsakyti į visas užklausas iš vienos vietos.

Skambučių centro programinės įrangos integracijos

Naudodami daugiau nei 40 integracijų, galite žymiai supaprastinti ir pagerinti savo ryšį su klientais. Gaukite pranešimus apie naujus bilietus per „Slack“, užregistruokite naujus pasiūlymus per „PipeDrive“, išrašykite sąskaitas vartotojams naudodami „ChargeDesk“ – visa tai galite rasti „LiveAgent“ bilietų skydelyje.

Designer holding pen in hand

3000+ atsiliepimų geriausiose palyginimų svetainėse

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Naudokite „LiveAgent“ norėdami susisiekti su klientais ir skatinti pardavimus

Agent providing support to customer

Pradėkite bendravimą keliais paspaudimais

Inicijuokite skambučius ar el. laiškus potencialiems klientams vos keliais paspaudimais – tiesiai iš „LiveAgent“ prietaisų skydelio, kol lankotės potencialių klientų svetainėse. Ši funkcija gali būti labai naudinga, ypač B2B pardavimo komandoms, nes leidžia pardavimo agentams greitai ir patogiai komunikuoti.

Lengva prieiga prie išsamių įžvalgų apie klientus

Naudodami „LiveAgent“ atliekamų skambučių centro CRM programinę įrangą, jūs iškart gausite prieigą prie išsamių įžvalgų apie klientus, įskaitant kiekvieno kliento asmeninę informaciją, ankstesnius pirkinius ir paslaugų istoriją. Viskas išsaugota viename hibridiniame bilietų sraute. Turėdami šias žinias, agentai gali aktyviai susisiekti su esamais klientais ir efektyviai alikti kryžminius ir papildomus pardavimus, kai tam atsiranda galimybė.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Naudokitės neribotais skambučių įrašais

Naudodami neribotą skambučių įrašymo funkciją, galite saugiai ir patogiai saugoti visus klientų skambučius ir balso pašto pranešimus tiesiog savo „LiveAgent“ paskyroje. Ši funkcija užtikrina, kad kliento skambučiai nedings, ir leidžia agentams lengvai rasti ir perklausyti skambučių įrašus, jei jiems reikia priminti, kas įvyko ankstesnės komunikacijos metu, kad galėtų kreiptis į klientus su atitinkamais pasiūlymais.

Patys pakvieskite pokalbiui, kad pritrauktumėte daugiau klientų

Įtraukite potencialius klientus, naršančius jūsų svetainę, naudodami iniciatyvius kvietimus pokalbiui, kurie yra „LiveAgent“ daugiakanalės pagalbos tarnybos įrangos dalis. Nustatykite automatinius kvietimus pokalbiui tinkintiems URL savo svetainėje (pvz., kainodaros puslapyje) arba pakvieskite lankytojus kalbėtis su jūsų agentais per atsiskaitymo procesą, kad padidintumėte pirkėjų pasitikėjimą, pagerintumėte jų apsipirkimo patirtį ir paverstumėte mokančiais klientais.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Stebėkite ir įtraukite potencialius klientus socialiniuose tinkluose

Stebėkite savo socialinius tinklus su „LiveAgent“. Programinė įranga sklandžiai integruojasi su populiariausiais socialinių tinklų kanalais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Lengvai stebėkite ir nedelsdami atsakykite į visus socialinių tinklų pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus viename prietaisų skydelyje. Suteikite pagalbą laiku ir daugiau potencialių klientų paverskite pirkėjais.

Pasimokykite iš skambučių centro analizės

„LiveAgent“ skambučių centro programinėje įrangoje yra integruota analizės ir ataskaitų teikimo funkcija. Gaukite vertingų įžvalgų su daugybe ataskaitų teikimo priemonių, kurios pastoviai seka įvairius duomenis apie skambučių centrą ir svarbiausius našumo rodiklius (KPI). Sukurkite įvairių rūšių ataskaitas, žinokite, kaip veikia jūsų skambučių centras ir identifikuokite tobulintinas sritis.

Learn from customer analytics and insights

Kodėl „Live Agent“ skambučių centro programinė įranga yra tinkamas pasirinkimas?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Lengvai naudojama, debesų kompiuterija paremta technologija

„LiveAgent“ sukurtas debesijos pagrindu ir yra lengvai nustatomas bei naudojamas. Pradėkite naudoti mūsų aukštos kokybės skambučių centro programinę įrangą per kelias minutes, nedalyvaujant IT darbuotojams.

Outbound call center software

Priimami ir atliekami skambučiai

„LiveAgent“ sujungia tiek aliekamų, tiek gaunamų skambučių centro programinės įrangos funkcijas. Gaukite neribotą kiekį skambučių arba patys susisiekite su klientais.

Confused woman in front of the computer

Jokių papildomų mokesčių už minutę

Gaukite geriausią kainos ir kokybės santykį per paprastą ir skaidrų kainodaros modelį be jokių ilgalaikių sutarčių ir jokių papildomų mokesčių už naudojimo minutę.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

„Viskas viename“ daugiakanalė platforma

Skambučių centras yra tik sudėtingesnio sprendimo dalis, leidžiantis lengvai tvarkyti bilietus, el. laiškus, pokalbius, komunikaciją balsu ir pranešimus socialiniuose tinkluose.

Gaukite skambučių centro programinę įrangą už teisingą kainą

Gaukite profesionalią atliekamų ir gaunamų skambučių centro programinę įrangą, integruotą į galingą pagalbos centro sprendimą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų.

Package Name

Viskas įskaičiuota

Tinka mažoms įmonėms, agentūroms ir net didelėms korporacijoms

$49 /mo

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Siunčiamųjų skambučių centro DUK

Kas yra atliekamų skambučių centras?

Atliekamų skambučių ceantras paprastai yra pardavimų skyrius, iš kurio skambinama, kad pritraukti naujų potencialių klientų.

Kokie yra atliekamų skambučių centro programinės įrangos privalumai?

Atliekamų skambučių centro programinės įrangos pranašumai yra šie: daugiau potencialių klientų, pagerėjęs klientų aptarnavimas, mažesnės išlaidos naudojant VoIP paslaugas ir geresnis prekės ženklo žinomumas.

Related Articles to Atliekamų skambučių centro programinė įranga
„Toky“ yra telefono ryšio paslaugų ir VoIP paslaugų teikėjas, leidžiantis efektyviai valdyti skambučių centrą. Integruokite „Toky“ su „LiveAgent“ ir pasiekite didžiausią efektyvumą.

„Toky“

„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.

Vidiniai pokalbiai suteikia galimybę bendrauti su kolegomis nenaudojant trečiųjų šalių aplikacijų. Siųskite momentines žinutes ir pridėkite priedus.

Vidiniai pokalbiai

LiveAgent yra programinė įranga, kuri leidžia efektyviai tvarkyti klientų užklausas ir pagerinti jų patirtį. Tai siūlo funkcijas, tokias kaip pokalbių skirstymo būdai, pokalbių prioritetų nustatymas ir paruošti pranešimai. Jūs taip pat galite pasinaudoti LiveAgent kaip alternatyva Customerly ir patikrinti 175+ funkcijas ir 40+ integracijų su nemokamu bandymu. Galite paprašyti demonstracijos, kad pamatytumėte, kaip programa galėtų padėti jums pasiekti verslo tikslus arba padidinti pardavimus.

Paruošti naudoti iniciatyvių pokalbių kvietimai kiekvienai progai. Naudokite juos bendraudami su klientais strateginiuose svetainės puslapiuose jau šiandien.

Iniciatyvių pokalbių šablonai

This article discusses the statistics and trends of online chats, including systems, number of chats, reasons for customer abandonment, conversion rate, loyalty, cost, chat controls, response times, speed, and impact on purchasing. LiveAgent is a software for customer service. The article recommends using live chats to improve customer experience and increase sales and suggests using proactive chat invitations. LiveAgent offers free trials and various customer service tools, including chats, phone calls, emails, and social media. The article also provides templates for follow-up emails to enhance customer service.

Daugelis skirtingų skambučių centro įrankių padeda palengvinti vidinę ir išorinę komunikaciją. Sužinokite, kokie jie yra.

Skambučių centro įrankiai

Skambučių centro įrankiai yra vertingi verslo įrankiai, kurie padidina agentų produktyvumą ir leidžia gerinti klientų aptarnavimą. Skambučių centro programinės įrangos kaina gali svyruoti nuo 15 USD iki kelių šimtų per vartotoją per mėnesį. LiveAgent siūlo nemokamas paskyras ir mokamus planus. Skambučiai centrų kokybės užtikrinimas leidžia gerinti komunikaciją, pasitenkinimą ir klientų lojalumą. Įrankiai, kurie daro skambučių centrų darbą efektyvesniu, yra būtini mažiems ir dideliems verslams.

Įeinančių skambučių centras yra skambučių centras, kuris išimtinai arba daugiausia apdoroja gaunamus klientų telefono skambučius.

Įeinančių skambučių centras

Įeinančių skambučių centras yra skambučių centras, kuriame yra technologija, leidžianti priimti ir paskirstyti įeinančius skambučius atitinkamiems skyriams ar agentams. Tai pasižymi dideliu klientų pasitenkinimu, mažesniu laukimo laiku ir veiklos išlaidų mažinimu. LiveAgent programoje nustatyti įeinančių skambučių centrą galima per kelias minutes, naudojant IVR ir automatinio nukreipimo funkcijas. Tai padeda sumažinti skambučių skaičių, laukimo laiką ir apdorojimo laiką.

Paruošti naudoti iniciatyvių pokalbių kvietimai kiekvienai progai. Naudokite juos bendraudami su klientais strateginiuose svetainės puslapiuose jau šiandien.

Iniciatyvių pokalbių šablonai

Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos bei kaip tiesioginiai pokalbiai gali padėti įmonėms pagerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus bei konversijos rodiklius. LiveAgent siūlo programinę įrangą klientų aptarnavimui ir nemokamą demonstraciją bei bandomąją versiją. Taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl iniciatyvių kvietimų pokalbiui klientams ir tolesnio klientų aptarnavimo. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbiausias bet kurios įmonės prioritetas, nes tai skatina lojalumą ir padeda išlikti konkurencingai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai