„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
LiveAgent yra programinė įranga, kuri leidžia efektyviai tvarkyti klientų užklausas ir pagerinti jų patirtį. Tai siūlo funkcijas, tokias kaip pokalbių skirstymo būdai, pokalbių prioritetų nustatymas ir paruošti pranešimai. Jūs taip pat galite pasinaudoti LiveAgent kaip alternatyva Customerly ir patikrinti 175+ funkcijas ir 40+ integracijų su nemokamu bandymu. Galite paprašyti demonstracijos, kad pamatytumėte, kaip programa galėtų padėti jums pasiekti verslo tikslus arba padidinti pardavimus.
This article discusses the statistics and trends of online chats, including systems, number of chats, reasons for customer abandonment, conversion rate, loyalty, cost, chat controls, response times, speed, and impact on purchasing. LiveAgent is a software for customer service. The article recommends using live chats to improve customer experience and increase sales and suggests using proactive chat invitations. LiveAgent offers free trials and various customer service tools, including chats, phone calls, emails, and social media. The article also provides templates for follow-up emails to enhance customer service.
Skambučių centro įrankiai yra vertingi verslo įrankiai, kurie padidina agentų produktyvumą ir leidžia gerinti klientų aptarnavimą. Skambučių centro programinės įrangos kaina gali svyruoti nuo 15 USD iki kelių šimtų per vartotoją per mėnesį. LiveAgent siūlo nemokamas paskyras ir mokamus planus. Skambučiai centrų kokybės užtikrinimas leidžia gerinti komunikaciją, pasitenkinimą ir klientų lojalumą. Įrankiai, kurie daro skambučių centrų darbą efektyvesniu, yra būtini mažiems ir dideliems verslams.
Įeinančių skambučių centras yra skambučių centras, kuriame yra technologija, leidžianti priimti ir paskirstyti įeinančius skambučius atitinkamiems skyriams ar agentams. Tai pasižymi dideliu klientų pasitenkinimu, mažesniu laukimo laiku ir veiklos išlaidų mažinimu. LiveAgent programoje nustatyti įeinančių skambučių centrą galima per kelias minutes, naudojant IVR ir automatinio nukreipimo funkcijas. Tai padeda sumažinti skambučių skaičių, laukimo laiką ir apdorojimo laiką.
Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos bei kaip tiesioginiai pokalbiai gali padėti įmonėms pagerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus bei konversijos rodiklius. LiveAgent siūlo programinę įrangą klientų aptarnavimui ir nemokamą demonstraciją bei bandomąją versiją. Taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl iniciatyvių kvietimų pokalbiui klientams ir tolesnio klientų aptarnavimo. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbiausias bet kurios įmonės prioritetas, nes tai skatina lojalumą ir padeda išlikti konkurencingai.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis