Kas yra skambučių peradresavimas?
Skambučių peradresavimas, dar vadinamas Automatinis Skambučių Paskirstymas (ASP) yra funkcija, kuri automatiškai paskirsto gaunamus skambučius konkretiems agentams, departamentams ar eilėje, pagal debesų kompiuterijos skambučių centro programinėje įrangoje pasirinktus nustatymus.
Bendrovės gali įgyti pilną įeinančių skambučių srauto kontrolę nustatydami sąlygas ir pasirinkdami, ar jie bus paskirstyti atsitiktiniu būdu, ar priskirti agentui su didžiausiu prioritetu.
Kas gauna naudą iš skambučių peradresavimo?
Visų dydžių įmonės, reguliariai gaunančios skambučius ir norinčios teikti geriausią klientų aptarnavimą, gali mėgautis skambučių peradresavimo į savo programinę įrangą skambučių centrams pranašumais.
Vidutinio dydžio ir stambios įmonės bei bendrovės gali gauti naudą iš prioritetų nustatymų, kad tokiu būdu užtikrintų, jog skambučius tvarkytų tik patyrę agentai iš reikiamų departamentų. Papildomai, galima taikyti ir kitas integruotas skambučių centro funkcijas, tokias kaip vidiniai skambučiai, IVR, ar skambučių peradresavimas, bei tokiu būdu padidinti teikiamą naudą.
Smulkios bei individualios įmonės ir laisvai samdomi darbuotojai gali pasinaudoti atsitiktinio priskyrimo ir kitomis pažangiomis skambučių centro funkcijomis, tokiomis kaip vaizdo pokalbiai ar IVR.
Kaip veikia skambučių peradresavimas?
Skambučių peradresavimas ar automatinis skambučių paskirstymas atsiranda kas kartą, kai jums skambina jūsų klientai. Pradžioje, jie girdi automatinį pasveikinimo pranešimą arba prašymą likti pokalbyje, kol jiems bus priskirtas agentas. Vėliau, jei klientas jau laukia eilėje, jie gali girdėti muziką ir jų bus paprašyta palaukti. Galiausiai, kai tik atsilaisvins linija, prasidės pokalbis.
Skambučių peradresavimo pavyzdys:
Tarkime, kad Jonas nori pateikti užklausą apie problemą dėl užsakymo, kurį anksčiau atliko jūsų svetainėje. Todėl jis skambina jūsų pagalbos tarnybos numeriu, pasirenka reikiamą IVR parinktį, o skambučio peradresavimo funkcija perkelia jo skambutį kitam laisvam agentui. Dėl skambučių peradresavimo funkcijos, Jonui nereikės skambinti skirtingiems agentams ir jam neteks ilgai laukti eilėse.
Kokios yra esminės skambučių peradresavimo funkcijos?
Atsitiktinis priskyrimas
Visi iš jūsų klientų gaunami nauji skambučiai bus atsitiktinai priskiriami vienam iš jūsų skambučiui prieinamų agentų. Nustatymuose galite apibrėžti departamentą, į kurį turi būti nukreipti skambučiai.
Nukreipimo laikas
Ši funkcija jums leidžia apibrėžti sekundžių skaičių, kurioms praėjus pokalbis bus nukreipiamas kitam agentui. Skambučiai yra atsitiktine tvarka peradresuojami kitiems agentams. Sumažinę laukimo laiką, jūs galite pagerinti sprendimų pirmojo skambučio metu skaičių.
Priskyrimas pagal prioritetą
Naujas skambuti bus automatiškai priskirtas laisvam agentui su didžiausiu prioritetu ir ilgiausiu laiku, nuo paskutinio skambučio. Dėl to jūs galite maksimaliai išnaudoti agentų pasiekiamumą.
Didžiausias eilės laikas
Nustatykite didžiausią laiko limitą, kurį skambutis bus eilėje. Pasibaigus apibrėžtam laikui, skambutis bus tęsiamas neprisijungus prie jūsų IVR.
Išmanaus skambučių peradresavimo teikiama nauda verslui
Padidėjęs klientų pasitenkinimas
Išmanus skambučių peradresavimas gali sukurti labiau suasmenintą, efektyvią ir geresnę klientų patirtį. Tai lemia padidėjusį laimingumą.
Sumažėję veiklos kąštai
Maksimaliai padidinkite jūsų pagalbos agentų potencialą sutrumpindami laukimo laiką ir sumažindami veiklos kąštus.
Greitas ir tikslus kontaktas
Kaip galima greičiau sujungti klientą eilėje su prieinamu agentu, galima išspręsti per kelias sekundes.
Kokios yra kitos naudingos skambučių centro funkcijos?
Interaktyvus autoatsakiklis
Automatizuokite savo darbo eigą, vos per 5 minutes nustatę savo Interaktyvųjį Autoatsakiklį (IVR). Sukurkite unikalų IVR medį ir suteikite dar geresnę, asmeniškesnę ir labiau pritaikytą klientų patirtį. Interaktyvusis Autoatsakiklis yra puikus būdas pagreitinti savo klientų aptarnavimą ir užtikrinti problemų sprendimą pirmojo skambučio metu. Nukreipkite savo klientus teisingam departamentui ir agentams, suteikdami jiems galimybę iš anksto apibūdinti savo probelmas.
Neriboti balso įrašymai
LiveAgent teikia galimybę patalpinti visą bendravimą balsu su klientais, teisiniais ar pagalbos tikslais. Paleiskite, parsiųskite ar grįžkite prie pokalbio bet kuriuo metu, viso savo paskyros galiojimo laikotarpiu, ir geriau aptarnaukite savo klientus. Mes neribojame kiekvieno jūsų balso įrašo trukmės.
Take advantage of our versatility
Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.
Skambučių centro metrikos yra svarbios verslo valdymui. Įeinančių skambučių rodikliai, kaip FCR, atsakymo greitis, aptarnavimo laikas, gali padėti efektyviai valdyti didelį skambučių kiekį. Taip pat svarbu naudoti kitas komunikacijos kanalus ir analizuoti skambučių centro duomenis. Tryskite nemokamą „LiveAgent“ demo versiją.
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Integruotas CRM su skambučių nukreipimu ir personalizavimu didina agentų produktyvumą. Svarbu analizuoti dabartinį paslaugų teikėją ir sudaryti kriterijų sąrašą. Taip pat reikia atlikti bandomąjį paleidimą ir laikytis terminų.
"SendPulse" yra daugiakanalė rinkodaros automatizavimo platforma, leidžianti valdyti klientus ir prenumeratorius, kurti el. pašto kampanijas ir stumiamuosius pranešimus bei stebėti rezultatus. Integracijos su „LiveAgent“ privalumai: nereikia perjunginėti sąsajų, prenumeratorių valdymas tiesiai iš „LiveAgent“ ir geresnė darbo eiga.