Net ekonominės ar politinės krizės metu kelionių pramonė visada atsigaudavo ir pritraukdavo naujų keliautojų. Kelionių pramonė, kaip viena pelningiausių pramonės šakų, remiasi technologinių naujovių akcentavimu.
Šiais laikais kelionės į bet kurį pasaulio kampelį yra pigesnės nei bet kada anksčiau. Susisiekimo atžvilgiu pasaulis tapo plokščias ir ranka pasiekiamas. Naudodamiesi socialiniais tinklais, žmonės užmezga naujus ryšius su bet kuo pasaulyje, todėl jie dažnai nori bei gali susikrauti lagaminą ir leistis į kelionę tyrinėti pasaulio.
Verslo pasaulis naudoja keliones, kad plėstųsi ir vykdytų sandorius užsienyje. Tačiau bendras keliautojų troškimas yra laisvumo ir patogumo jausmas renkantis kitą kelionės tikslą ar užsisakant viešbutį.
Tiesioginiai pokalbiai šį troškimą lengvai išpildo, bet tai suteikia ir daugiau naudos.
Pasiruošę sužinoti daugiau? Pirmyn!
Pokalbis gyvai yra paprasta naudoti, bet vertinga bendravimo priemonė, skirta tiesioginiam kliento ir klientų aptarnavimo atstovo susirašinėjimui – visiškai naršykle pagrįsta, skirta veiksmingai ir realiuoju laiku atsakyti į klientų klausimus.
Tiesioginis pokalbis turi daug pranašumų, lyginant su aptarnavimu telefonu ar el. paštu.
Nors pagalba telefonu ir el. paštu vis dar plačiai naudojama, statistiniai duomenys kalba patys už save. Daugiau nei 60 % klientų, norėdami atsakyti į užklausas, mieliau naudojasi susirašinėjimu, o ne tradiciniais kanalais, ir tai ne vien dėl tūkstantmečio kartos. 45 % vyresnių nei 54 m. žmonių patvirtino, kad jie bent kartą naudojosi pokalbiais internetu kokioje nors svetainėje.
Kelionės yra didelė ir dinamiška rinka. Kiekvienais metais milijonai žmonių keliauja po visą pasaulį, kai kurie iš jų – kelis kartus. Kiekvienas iš šių potencialių keliautojų ar jau dažnai keliaujančių nusipelno malonaus ir efektyvaus aptarnavimo internete, kurią agentūros iš tikrųjų gali suteikti.
Tiesioginiai pokalbiai buvo sukurtas būtent šiam tikslui.
Anksčiau tiek klientams, tiek kelionių agentūroms susitarti dėl užsakymo užtrukdavo labai ilgai ir dažniausiai būdavo privalu apsilankyti agentūroje. Internetinių paieškos sistemų populiarumas visiškai pakeitė šį procesą.
Kelionių pramonė tapo viena sparčiausiai technologiškai besivystančių pramonės šakų, turinti aiškiai apibrėžtą skaitmeninę strategiją. Norėdami visiškai išnaudoti šiuolaikinių keliautojų klientų pasitenkinimo galimybes, tiesioginis pokalbis yra idealus įrankis klientams ir kelionių agentams tartis dėl kelionių.
Sell dream holidays with LiveAgent
Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.
Neabejotina, kad tiesioginis pokalbis padaro didelę įtaką kliento apsisprendimui. Tačiau, tarkime, vadovo sprendimas, pavyzdžiui, įsigyti paketą iš jūsų agentūros, priklauso nuo jūsų kelionių agentų įgūdžių ir profesinio požiūrio.
Kiekviena kelionė turi savo paskatą. Nesvarbu, ar dėl asmeninių, ar su darbu susijusių priežasčių, klientai kelionių ar transporto agentūrą pasirinks atsižvelgdami į tai, kaip ji gali patenkinti jų lūkesčius.
Tiesioginiai pokalbiai pravers bendraujant ne tik su pirmą kartą keliaujančiais, bet ir sezoniniais keliautojais. Jei iki šiol to dar nesate padarę, tiesioginio pokalbio įdiegimas yra naujoviškas būdas suteikti gaivumo įmonės įvaizdžiui kliento akimis, taip paskatinant dar didesnį įsitraukimą.
Kelionių agentūroms tiesioginiai pokalbiai yra galinga aptarnavimo, reklamos ir konversijos priemonė. Laikydamiesi tinkamų gyvų pokalbių etiketo taisyklių, agentai gali užtikrinti žmogišką bendravimą ir suteikti malonią patirtį potencialiems bei nuolatiniams klientams.
Kiekviena pokalbių sesija paverčiama bilietais ir išsaugoma universalioje, bendrai naudojamoje pašto dėžutėje. Bet kuris prieigą turintis agentas gali surasti bet kurį kliento profilį ar sąveikos istoriją.
Įvairūs, iš anksto paruošti dizainai pokalbių mygtukų ir prijungimo langų galerijoje bei galimybė sukurti visiškai naujos išvaizdos valdiklį.
Iššokantys pranešimai, kurie gali padidinti IG. Agentai gali sukurti vieną ar kelis pakvietimus ir lankytojus lydėti pirkimo proceso metu.
Stebint dabartinį tiesioginių pokalbių lankytojų URL, laiku pasirodančiuose kvietimuose taip pat galima siūlyti reklaminius kelionių paketus, kelionių nuolaidas ar kitus asmeninius kelionių pasiūlymus. „LiveAgent“ leidžia naudoti aktyvius pokalbių kvietimus tik tada, kai yra pakankamai laisvų agentų.
Neprivaloma naudoti, bet naudinga funkcija agentams, kurie nori būti vienu žingsniu priekyje klientų. Agentas gali stebėti, ką rašo klientas, ir paruošti atsakymą dar prieš klientui spustelint siųsti.
Atsakymų šablonai supaprastina darbo eigą, pateikdami iš anksto paruoštus, ateičiai saugomus trumpus teksto atsakymus.
Pokalbių žurnalo tipas, kuriame saugoma ankstesnių pokalbių informacija.
Siekdami užtikrinti greitą ir tikslingą aptarnavimą, agentai bei pokalbių administratoriai gali rinktis iš trijų iš anksto nustatytų nukreipimo parinkčių.
Maksimalų eilės ilgį galima nustatyti pokalbio mygtuko nustatymuose. Kai limitas pasiekiamas, siekiant optimizuoti klientų laukimo laiką, svetainėje esantis valdiklis bus automatiškai paslėptas.
Kaip ir išorinis pokalbis su klientais, tiesioginis pokalbis suteikia agentams galimybę siųsti tikralaikius pranešimus pašnekovui. Vidiniai pokalbiai matomi tik siuntėjui ir gavėjui.
Žymos gali būti pridėtos rankiniu būdu arba automatiškai konkretiems žodžiams ar frazėms, taip kiekvienam agentui sukuriant individualią darbo eigą.
Galimi klientų komentarai ar atsiliepimai ir agento efektyvumo ar bendro pasitenkinimo pokalbio sesija įvertinimai.
Tiesioginis pokalbis yra „LiveAgent“ omnikanalio pagalbos centro programinės įrangos dalis, todėl turi papildomų funkcijų, naudingų skirtingoms kelionių agentūroms.
Tarkime, įmonė yra nustačiusi tam tikrą įmonės kelionių politiką, taikomą keliaujantiems darbuotojams, pavyzdžiui, dėl lėktuvo bilietų, oro linijų, viešbučių, automobilių. Į „LiveAgent“ integruotoje CRM sistemoje gali būti saugomi visi šie reikalavimai, kuriuos gali pasiekti bet kuris prieigą turintis asmuo.
Poilsiui į naują šalį keliaujantiems klientams agentas per pokalbį gali pridėti ir išsiųsti dokumentus, pvz., vizų reikalavimus.
Jei klientas nori susisiekti su agentūra ne darbo valandomis, jis gali užpildyti kontaktinę formą, o kai agentas arba komanda vėl bus prisijungę, užklausa bus automatiškai priskirta. Pokalbio mygtuką taip pat galima pritaikyti prie skirtingų rinkų kalbų.
Panaši į kitas agentūras, tačiau skiriasi tuo, kad naudoja automatizavimo priemones. Dėl internetinio automatizavimo internetinės agentūros gali pasinaudoti tiesioginiais pokalbiais naudodamos automatizuotas funkcijas, pavyzdžiui, taisykles, pagal kurias pokalbiai priskiriami atitinkamiems skyriams.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Tiesioginio pokalbio mygtuko integravimas yra itin paprastas. Tereikia nukopijuoti ir įklijuoti trumpą HTML kodą iš „LiveAgent“ paskyros į savo svetainę, ir pokalbio mygtukas jau veikia. Nereikia atsisiųsti jokios papildomos programinės įrangos ir yra palaikoma integracija su trečiosios šalies programine įranga arba programėle.
Duomenų apsauga, paskyros saugumas ir privatumo klausimai yra labai svarbūs visiems, kurie valdo ir vykdo savo verslą internete. Ne kitaip yra ir su „LiveAgent“. Štai keletas svarbiausių saugumo funkcijų.
Jei norite sužinoti daugiau, ieškokite papildomos informacijos mūsų žinių bazėje.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Tekste aptariama klientų atsiliepimų ir pageidavimų svarba verslo vystymui. LiveAgent aptarnavimo programa gali padėti spręsti klientų problemas, o klientams siūloma atsiliepimų ir pasiūlymų dėžutė. Populiariausi atsiliepimų rinkimo būdai, pvz., rinkodara el. paštu, gali būti mažai veiksmingi, todėl reikia pasirinkti tinkamą metodą ir nustatyti tikslus. Įmonės gali naudotis klientų atsiliepimais ir pasiūlymais, kurie padeda kurti į klientus orientuotus produktus, didina klientų išlaikymą ir lojalumą bei gali būti panaudoti socialiniams įrodymams.
Tiesioginis pokalbis internetu, skirtas nekilnojamojo turto sektoriui
Siūloma organizuoti tiesioginius pokalbius su klientais, naudojant daugiakalbius valdiklius ir patyrusį aptarnavimo personalą, kurio kvalifikacija atitinka produktus ar paslaugas. Taip pat svarbu užtikrinti saugumą ir integruoti tiesioginius pokalbius į savo svetainę, panaudojant „LiveAgent“ platformą. Yra trys įrankiai – Hubspot, Pipedrive ir Survio – skirti įmonėms aptarnauti klientus. Tiesioginis pokalbis internetu gali padėti nekilnojamojo turto agentams suteikti teigiamą patirtį klientams, ieškantiems naujų namų.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
"E-commerce businesses can use live chat features for sales, conversion, and retention strategies, such as the Universal inbox, Proactive chat invitation, Video chat, Contact form, Tags, and The post-chat survey. Agents must follow chat etiquette rules, utilizing features like online visitor monitoring, multi-language chat, real-time typing-view, canned responses, or internal chat. Integration of live chat software is easy, requiring no additional software. LiveAgent provides combined security features for client safety, such as BAN IPs, 2-step verification, HTTPS encryption, multiple data centers, GDPR, and API security."
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo ir skundų valdymo programinės įrangos paslaugas su galimybe sukurti nemokamą paskyrą ir teikti pagalbą klientams realiuoju laiku, padidinant pardavimus ir gerinant klientų patirtį. Jis yra puikus aptarnavimo įrankis su gera kainos ir kokybės santykiu, paprasta naudojimo galimybe, puikiu aptarnavimu ir daugybe funkcijų bei integracijų, taip pat yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis