Ryšių su klientais valdymas (CRM) – tai jūsų klientų ir pirkėjų informacijos bei duomenų valdymas. Jis naudojamas siekiant suteikti geresnę pagalbą, geresnį aptarnavimą ir geresnes paslaugas klientams.
Ryšių su klientais valdymas yra svarbi kiekvieno sėkmingo verslo dalis, ypač šiandieniniame pasaulyje, kuriame konkurencija nuolatos auga. Įmonės visame pasaulyje pradėjo naudoti ryšių su klientais valdymo programinę įrangą, siekdamos geriau išspręsti darbo eigos problemas ir teikti geresnes paslaugas savo klientams.
„LiveAgent“ nėra išimtis, todėl tai ne tik paprasta klientų aptarnavimo programinė įranga, bet ir puiki priemonė santykiams su klientais valdyti.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Naudodami „LiveAgent“ galite saugoti, tvarkyti ir lengvai pasiekti bet kokią su klientais susijusią informaciją, įrašus ar duomenis. Nesvarbu, ar tai būtų kontaktai, užsakymai, pomėgiai, asmeninės simpatijos ar antipatijos, šią informaciją galite pasiekti bet kada, kai jums to reikia. Tai gali padėti jums sekti potencialius klientus, sudaryti sutartis, valdyti turtą ir išteklius, padėti jums užtikrinti geriausią klientų aptarnavimą naudojant geriausius įrankius.
Galite dar labiau padidinti „LiveAgent“ CRM galimybes naudodamiesi integracijomis, pvz., „PipeDrive“, „SharpSpring“ ar „Highrise“, kad pagerintumėte ryšių su klientais valdymą.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.