Esate tarptautinė įmonė? Aptarnaujate klientus keliomis kalbomis? Leiskite savo klientų aptarnavimo agentams naudoti „LiveAgent“ jų pageidaujama kalba. „LiveAgent“ šiuo metu palaiko 42 kalbas ir reguliariai papildo naujais vertimais.
Jei norite sužinoti, kaip viską nustatyti, perskaitykite kalbas ir vertimus.
Galimų kalbų sąrašas:
- Anglų
- Arabų
- Bosnių
- Bulgarų
- Katalonų
- Kroatų
- Čekų
- Danų
- Nyderlandų
- Estų
- Filipinų
- Suomių
- Flamandų
- Prancūzų
- Vokiečių
- Graikų
- Hebrajų
- Vengrų
- Kinų supaprastinta
- Kinų tradicinė
- Indoneziečių
- Italų
- Japonų
- Korėjiečių
- Latvių
- Lietuvių
- Makedoniečių
- Malajų
- Juodkalnijos (lotynų)
- Norvegų
- Persų
- Lenkų
- Portugalų (Brazilijos)
- Rumunų
- Rusų
- Serbų (lotynų)
- Slovakų
- Slovėnų
- Ispanų
- Švedų
- Turkų
- Vietnamiečių
Ar šiame sąraše trūksta jūsų kalbos?
Padėkite mums išversti į naują kalbą ir gaukite 40 % nuolaidą „LiveAgent“ debesijos paskyrai. Norėdami gauti daugiau informacijos, parašykite mums el. laišką.
Daugiakalbystės funkcijų apžvalga:
Kalbai pritaikomi valdikliai
Tinkindami / kurdami savo valdiklius „LiveAgent“, galite lengvai nustatyti pageidaujamą konkretaus skyriaus kalbą. Todėl, jei veikiate skirtingų kalbų rinkose, taip pat galite pritaikyti ir savo svetainės valdiklius.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – prie kalbos pritaikomi valdikliai.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.
Bilietų pastabos yra svarbios aptarnavimo tarnyboje, naudojamos kaip priminimai, perduoti informaciją, pagerinti klientų aptarnavimą. Jos gali būti apie klientus, įmones arba kaip įterptinės pastabos. Naudojamos siekiant greičiau pasiekti informaciją be ilgų el. laiškų. Trys skirtingi tipai: bilietų pastabos, pastabos apie kontaktus ir pastabos apie įmones. Pastabos yra privatūs užrašai, matomi tik aptarnavimo tarnybos agentams. Summarization provided by GPT-3 model.