Vidiniai pokalbiai

Kas yra vidiniai pokalbiai?

LiveAgent vidiniai pokalbiai leidžia jums susisiekti su savo kolegomis nenaudojant trečiųjų šalių aplikacijų. Komandiniai pokalbiai jums leidžia siųsti momentines žinutes ir pridėti priedus (palaikomi visi pagrindiniai failų tipai). Dar daugiau, šis bendravimas yra matomas tik jums ir jūsų žinutės gavėjui.

Internal chat in Customer service software - LiveAgent

Kaip pradėti vidinį pokalbį?

Norėdami pradėti, valdymo skydelio “Prisijungę agentai” skiltyje susiraskite agentą, su kuriuo pageidaujate susisiekti. Paspauskite ant žalio (prisijungęs) ar pilko (atsijungęs) taško ir pasirinkite “Siųsti momentinį pranešimą”. Turėkite omenyje, kad jūs galite siųsti žinutes net ir tada, kai jūsų kolegos yra neprisijungę (jie galės perskaityti vėliau).

Kaip alternatyvą, vidinį bendravimą galite pradėti tiesiogiai iš bilieto arba iš vykstančio pokalbio. Procesas yra toks pat. Paprasčiausiai paspauskite ant žalio taško ir pasirinkite “Siųsti momentinį pranešima”. Tokiu būdu pradėję bendravimą, pokalbiui bus priskirtas bilieto numetis, nuo kurio pradėjote pokalbį.

Vidinių darbo vietos pokalbių funkcija LiveAgent - pavyzdys
Kaip pradėti vidinį pokalbį

Kokias kitas funkcijas palaiko vidiniai pokalbiai?

Jei norite paprašyti pagalbos, jūs turite galimybę į vidinius komandos pokalbius nukopijuoti ir įklijuoti unikalų bilieto numerį ir sukurti paspaudžiamą nuorodą. Jūsų žinutės gavėjas gali paspausti ant nuorodos ir būti iš karto nukreiptas į bilietą.

Vidiniai-pokalbiai-LiveAgent

Kiek langų palaiko vidiniai pokalbiai?

Vidiniai pokalbiai vienu metu palaiko keletą pokalbių. Lango dydis gali būti keičiamas pagal jūsų nustatymus ir patalpintas bet kurioje LiveAgent vartotojo sąsajos vietoje.

Multiple internal chats with agents
Multiple internal chats

Kodėl turėtumėte naudotis vidiniais pokalbiais?

Privalumai:

  • Taupomas laikas – jokio persijungimo tarp platformų
  • Kuriama teigiama organizacinė kultūra
  • Pagerinamas komandinis darbas
  • Geresnė kliento aptarnavimo patirtis

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>

Kitos Internetinių Pokalbių funkcijos:

Rašymo realiuoju laiku peržiūra

Rašymo realiuoju laiku peržiūra iš esmės yra išankstinis lankytojo internetinio pokalbio žinutės vaizdas. Jis buvo sukurtas tam, kad jūsų agentai galėtų efektyviai ir greitai išspręsti problemą bei suteikti geresnę kliento patirtį.

Rašymas realiuoju laiku

Įterptas pokalbio stebėjimas

LiveAgent suteikia nemokamą įskiepį, kuris leidžia sujungti svarbius duomenis iš jūsų internetinių pokalbių su “Google Analytics”. Dėl to jūs galite graitai analizuoti bendrą klientų aptarnavimo internetinių pokalbių įtaką savo pokalbiuose.

Įterptas pokalbių stebėjimas

Pokalbių peržiūra

Peržiūrėkite ir greitai analizuokite esama internetinių pokalbių situaciją naudojant Pokalbių peržiūros funkcija. Pavyzdžiui, jūs galite pamatyti lankytojo šalį, eilėje esančius lankytojus, bendraujančius lankytojus, prieinamus agentus ir daug daugiau.

Norite sužinoti daugiau?

Atraskite visas Internetinių Pokalbių funkcijas – LiveAgent.

Žinių bazės ištekliai:

Dar nepritaikėte pokalbių mygtuko?

Štai išsamus vadovas, kaip susikurti LiveAgent pokalbių mygtuką.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Žinių bazės ištekliai:
Slido green logo

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai