Pokalbių skirstymas

Siekiate pagerinti savo agentų kasdieninį efektyvumą?

Neieškokite kitur. Automatinis pokalbių skirstymas yra viena iš daugelio „LiveAgent“ funkcijų, padedančių jūsų agentams efektyviai tvarkyti naujus pokalbius.

„LiveAgent“ teikia kelis tiesioginio pokalbio nukreipimo ir skirstymo būdus.

Galite rinktis iš anksto nustatytų parinkčių, tokių kaip:

  • Atsitiktinis priskyrimas
  • Perspėti visus
  • Maksimalus panaudojimas

Pokalbių nukreipimo parinktys „LiveAgent“:

Siekiant užtikrinti greitą ir tikslų bendravimą, „LiveAgent“ priskiria pokalbius agentams, kurie anksčiau bendravo su tais pačiais klientais. Be atsitiktinio priskyrimo, taip pat yra 3 kitos pokalbių nukreipimo parinktys.

Atsitiktinis priskyrimas

Nauji pokalbiai bus atsitiktinai priskirti vienam iš pokalbių agentų. Ši strategija padeda paskirti maždaug vienodą pokalbių kiekį kiekvienam savo atstovui.

Vidutinis naudojimas

Nauji pokalbiai bus priskirti agentui, turinčiam mažiausią esamų pokalbių skaičių, kad visi turimi agentai būtų naudojami vienodai. Ši strategija padeda jums palaikyti subalansuotą skaičių vienu metu vykstančių pokalbių tarp visų galimų agentų.

Maksimalus naudojimas

Nauji pokalbiai bus priskirti agentui, turinčiam daugiausiai vykstančių pokalbių, kad būtų maksimaliai panaudotas. Kai agentas neturi laisvų pokalbių vietų, nauja pokalbio užklausa bus nukreipta kitam galimam agentui. Ši strategija padeda maksimaliai padidinti apkrovą pokalbių agentams ir leisti kitiems agentams dirbti prie ankstesnių bilietų.

Perspėti visus

Bus informuoti visi agentai, kol vienas jų priims pokalbį.

Didžiausias pokalbių skaičius

Apibrėžkite pokalbių, į kuriuos gali atsakyti agentas, skaičių.

Agento pokalbio prioritetas

Nustatykite žemesnį ar aukštesnį pokalbio prioritetą konkrečiam agentui. Nauji pokalbiai bus nukreipti agentams, turintiems didžiausią prioritetą. (1 – didžiausias, 100 – žemiausias.)

Kiti galimi „LiveAgent“ pokalbio nustatymai:

Nukreipimo laikas

Apsaugokite nuo nereikalingo laukimo naudodamiesi nukreipimo funkcija. Nukrepimo laiko nustatymas leidžia pasirinkti pageidaujamą laiką (sekundėmis), po kurio pokalbis bus nukreiptas iš naujo, jei pradinis agentas nereaguoja/yra nepasiekiamas.

Neaktyvumo laikas

Nustatykite neaktyvumo laiką, kad maksimaliai automatizuotumėte pokalbių užklausas.

Pertraukėlė

Nustatykite pertraukėlę ir suteikite savo agentams laiko pasiruošti kitam lankytojui/klientui.

Verslo privalumai:

  • Efektyvus darbo krūvis
  • Klientų pasitenkinimas
  • Pagerėjusi klientų patirtis
  • Taupomas laikas
  • Mažesnės išlaidos

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

Kitos puikios tiesioginio pokalbio funkcijos:

„LiveAgent“ tiesioginis pokalbis turi daugybę funkcijų, skirtų pagerinti bendrą klientų patirtį ir efektyvumą, be „Live Chat“ nukreipimo ir paskirstymo. Tokių kaip:

Pokalbių istorija

Naudodamiesi pokalbių istorijos funkcija, lengvai sužinokite klientų ankstesnes užklausas ir greitai ir efektyviai suteikite aptarnavimą. Pakartotinis problemos/situacijos aiškinimas gali būti nemalonus klientui. Ši funkcija gali padėti išvengti nereikalingo nusivylimo ir painiavos.

Sužinokite daugiau apie pokalbių istorijos funkciją.

Aktyvūs kvietimai pokalbiui

Būkite pasirengę aktyviais kvietimais padėti savo klientams. Ši patogi funkcija gali būti naudinga svetainėms, kurių atmetimo rodiklis (bounce rate) gali būti aukštas. Aktyviai kviečiant klientus pokalbiui ir siūlant pagalbą, galima to išvengti. Nepaisant to, ši funkcija yra tiesiog puikus priedas, suteikiantis jūsų įmonei konkurencinį pranašumą.

Sužinokite daugiau apie aktyvių kvietimų pokalbiui funkciją.

Prisijungę lankytojai

„LiveAgent“ turi atskirą skiltį, skirtą prisijungusiems lankytojams. Tai lankytojai, kurie šiuo metu naršo jūsų svetainėje. Galite sužinoti tokią informaciją kaip lankytojo šalis, dabartinis URL, persiuntėjas ir kt. Kuo daugiau informacijos turite, tuo geresnę klientų aptarnavimo paslaugą galite suteikti.

Sužinokite daugiau apie prisijungusių lankytojų funkciją.

Žinių bazės ištekliai

Peržiūrėkite mūsų išsamų vadovą, kaip sukurti pokalbio mygtuką savo svetainei.

Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite apie visas tiesioginio pokalbio funkcijas – „LiveAgent“.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai