Kas yra HTML?
HTML yra hiperteksto žymėjimo kalba. Tai yra geriausiai žinoma žymėjimo kalba, paprastai naudojama kuriant tinklalapius ar žiniatinklio programas.
HTML dokumentai siunčiami iš žiniatinklio arba vietinio serverio ir apdorojami žiniatinklio naršyklėse, kurios paverčia HTML į daugialypės terpės tinklalapius.
HTML dažniausiai naudojamas kartu su CSS ir JavaScript.
Frequently asked questions
Ką reiškia HTML?
HTML arba hiperteksto žymėjimo kalba leidžia vartotojui kurti ir sisteminti tinklalapių ir programų skiltis, pastraipas, antraštes, nuorodas ir citatas. Tai nėra programavimo kalba, bet leidžia formatuoti dokumentus internete. Ji naudoja paprastas kodo struktūras.
Kokie yra HTML pagrindai?
HTML pagrindas yra elementų (žymų) rinkiniai, kuriuos galima pavadinti tinklalapių komponentais. Dauguma elementų turi pradžią ir pabaigą, kuriuose naudojama atitinkama žyma, pvz.: element . Pagrindiniai puslapiai, informacija apie puslapius ir kontaktiniai puslapiai paprastai yra pagrįsti HTML.
Ar galite redaguoti HTML per „LiveAgent“?
„LiveAgent“ turite prieigą prie WYSIWYG rengyklės, leidžiančios įvesti ir formatuoti turinį HTML formatu. Taip galite lengvai redaguoti ir formuoti savo el. laiškų turinį, kurti šablonus ir formatuoti žinių bazę. Čia galite paryškinti tekstą, kurti sunumeruotus sąrašus, pridėti paveikslėlių, įklijuoti lenteles arba įterpti nuorodas.
"Haraka" yra efektyvus el. pašto susirašinėjimo sprendimas su dideliu našumu. Šis sprendimas gali būti susietas su LiveAgent, kad būtų užtikrintas organizuotas ir geresnis klientų aptarnavimas. Integracija yra įmanoma, atlikus konfigūraciją naudojantis IMAP/POP3. Tai įgalina vartotojus naudoti "Haraka" kartu su LiveAgent programa. Pasirinkus integruoti šiuos sprendimus, galima gauti didelį našumą, lankstumą, virusų filtravimą ir sukčiavimo aptikimą. Įdiegtas paslaugų paketas užtikrina papildomas galimybes verslui.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.
Žemėlapyje pateikta informacija apie įvairias „LiveAgent“ paslaugas: klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą, klientų portalo programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat pateikiami kontaktai ir skatinama prenumeruoti naujienlaiškį. Įmonė siūlo kurti savo LiveAgent skydelį.
Šiame tekste aptariama internetinės rinkodaros svarba ir socialinių tinklų nauda verslui. Pateikiami įvairūs įskiepiai ir programinės įrangos funkcijos, tokių kaip "LiveAgent" sistema, kelionės žemėlapio sudarymo procesas, kontrolinio sąrašo įskiepis, Schema žymėjimas ir žinių bazės kūrimas. Be to, siūlomi atsakymų šablonai į paplitusius produktų ir paslaugų klausimus per socialinius tinklus. "LiveAgent" programinė įranga gali būti naudinga kiekvienai įmonėje.