Stebėkite savo agentų pasiekiamumą. Peržiūrėkite laiko trukmę (datą, valandas, nuo, iki), kai jūsų agentai yra prisijungę. Filtruokite statistiką pagal skyrius. Agento pasiekiamumą galima eksportuoti į CSV failą.
Agento užimtumas
Agento užimtumo ataskaitos rodo:
- Bilietus
- Pokalbius internetu
- Skambučius
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
„Vulture“ pagalbos centro kontaktai
"Vulture" klientų aptarnavimo kontaktai: el. paštas: support@nymag.com, skambučių centras: 800-678-0900, socialinės žiniasklaidos: Instagram, Facebook, Twitter. Informacija apie "Vulture".
„ADP“ pagalbos centro kontaktai
„ADP“ yra SaaS bendrovė, teikianti sprendimus darbo užmokesčio, personalo ir mokesčių administravimui. Jie siūlo klientų aptarnavimą telefonu ir socialiniuose tinkluose.
„Tinder“ pagalbos centro kontaktai
„Tinder“ klientų aptarnavimo kontaktai Lietuvoje: el. paštas, skambučių centrą ir socialiniai tinklai. Susisiekite su jais čia: https://tinder.com/.