Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina pramogų verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sumažinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį, naudodami automatizuotą bilieto nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Naudodami žinių bazę, sumažinkite pagalbos bilietų srautą.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga Pramogų industrijai

Su LiveAgent į vieną vietą apjunkite linksmybes ir produktyvumą. Likite arčiau savo klientų ir suteikite greitą pagalbą su LiveAgent.

Pritaikykite savo internetinių pokalbių valdiklį ir klientų aptarnavimo portalą prie savo prekės ženklo dizaino, naudodami mūsų lengvai valdomą WYSIWYG redaktorių.

Stebėkite savo agentų našumą, mokykitės iš faktinių duomenų įžvalgų ir įgyvendinkite pokyčius, kad atitiktumėte savo KPI.

Pritraukite naujų klientų ir padidinkite jų vertę, teikdami neužmirštamą patirtį, kuri sklistų iš lūpų į lūpas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Gaukite apdovanojimą už išskirtinę klientų pagalbą

Jau nuo vaikystės mes siekiame būti apdovanoti už gerus darbus. Teikdami A+ lygio klientų aptarnavimą, jūs ir jūsų agentai gali vėl išgyventi šį jausmą. Gaukite pačius geriausius atsiliepimus ir jums bus įteiktas specialus ženklelis – viskas su pramogų industrijai skirtu LiveAgent.

throphy celebration-illustration
entertainment game console-illustration

Pritaikykite savo kelionę

Pritaikykite savo internetinių pokalbių lango, mygtukų ir kitų elementų išvaizdą. Viskas priklauso nuo jūsų vaizduotės ir nusistatymo. Pramogų industrijai skirtas LiveAgent jums suteikia laisvę pasirinkti savo pačių kryptį ir leistis į unikalią kelionę, kurioje kiekvienas aspektas yra skirtingas.

Saugumas jūsų verslui

Su pramogų industrijai skirtu LiveAgent, jums nebereikės rizikuoti savo pinigais ir geru prekės ženklo vardu. Su 96% pasitenkinimo santykiu, paremtu 15 000 nepriklausomų apžvalgų įvairiose pramonės šakose, tai yra saugus sprendimas jums ir jūsų verslui.

entertainment-playing automat-illustration

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Analizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais klientų aptarnavimo sprendimais bei pasirinkite vieną, siūlantį jūsų pramonės šaką labiausiai atitinkančias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus bei sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir padidina jūsų klientų laimingumą.

Susiję straipsniai suPramogų pramonė
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite „LiveAgent“ produktų apžvalgas ir raskite tinkamą bendravimo įrankį. Išbandykite visus kanalus ir susisiekite su mumis.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Stebėkite savo agentų užimtumą. Išbandykite „LiveAgent“ funkciją - agento pasiekiamumą. Gaukite apžvalgą, kai jūsų agentai yra prisijungę. Skaitykite apie tai daugiau.

Agento užimtumas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią sudaro skundų, klientų portalo ir el. pašto valdymo sistemų. Jis yra populiarus VoIP telefono, savitarnos ir įeinančių skambučių centro programinės įrangos variantas. Svetainė taip pat siūlo mokymosi ir pagalbos funkcijas bei daugybę integracijų su kitomis sistemomis. Quality Unit, LLC yra LiveAgent sukūrėjas, o klientams teikiama mokymo, migracijos ir techninė pagalba.

Užsiregistruokite mūsų „LiveAgent“ partnerių programai. Skaitykite daugiau ir sužinokite, kodėl verta tapti „LiveAgent“ partneriu.

„LiveAgent“ partnerių programos registracija

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

Populiarios programinės įrangos, kaip VoIP telefono sistemos ir klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlomos "LiveAgent". Taip pat siūloma daugybė bendravimo kanalų, įskaitant pokalbius, skambučius ir socialinius tinklus. Teikiama demonstracija ir paslaugos, tačiau reikalinga registracija.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x