Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.
Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį, naudodami automatizuotą bilieto nukreipimą.
Naudodami žinių bazę, sumažinkite pagalbos bilietų srautą.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Pritaikykite savo internetinių pokalbių valdiklį ir klientų aptarnavimo portalą prie savo prekės ženklo dizaino, naudodami mūsų lengvai valdomą WYSIWYG redaktorių.
Stebėkite savo agentų našumą, mokykitės iš faktinių duomenų įžvalgų ir įgyvendinkite pokyčius, kad atitiktumėte savo KPI.
Pritraukite naujų klientų ir padidinkite jų vertę, teikdami neužmirštamą patirtį, kuri sklistų iš lūpų į lūpas.
Jau nuo vaikystės mes siekiame būti apdovanoti už gerus darbus. Teikdami A+ lygio klientų aptarnavimą, jūs ir jūsų agentai gali vėl išgyventi šį jausmą. Gaukite pačius geriausius atsiliepimus ir jums bus įteiktas specialus ženklelis – viskas su pramogų industrijai skirtu LiveAgent.
Pritaikykite savo internetinių pokalbių lango, mygtukų ir kitų elementų išvaizdą. Viskas priklauso nuo jūsų vaizduotės ir nusistatymo. Pramogų industrijai skirtas LiveAgent jums suteikia laisvę pasirinkti savo pačių kryptį ir leistis į unikalią kelionę, kurioje kiekvienas aspektas yra skirtingas.
Su pramogų industrijai skirtu LiveAgent, jums nebereikės rizikuoti savo pinigais ir geru prekės ženklo vardu. Su 96% pasitenkinimo santykiu, paremtu 15 000 nepriklausomų apžvalgų įvairiose pramonės šakose, tai yra saugus sprendimas jums ir jūsų verslui.
Analizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais klientų aptarnavimo sprendimais bei pasirinkite vieną, siūlantį jūsų pramonės šaką labiausiai atitinkančias funkcijas ir geriausią kainą.
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus bei sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir padidina jūsų klientų laimingumą.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Jūsų įmonė gali naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą valdydama dideles klientų bendravimo apimtis. Ji apjungia klientų aptarnavimo veiklas ir padidina klientų įsitraukimą.
LiveAgent yra puikus pagalbos tarnybos sprendimas bet kurio dydžio įmonėms. Ji į vieną platformą apjungia keletą kanalų. Pavyzdžiui, ji į vieną platformą apjungia el. paštą, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą, žinių bazę ir forumo užklausas. Tokiu būdu ji sukuria efektyvią agentų darbo eigą.
Pramogų įmonėms LiveAgent siūlo keletą naudų, tokių kaip klientų išlaikymas, klientų pasitenkinimas, padidintos pajamos ir sumažėję išlaidos.
Būkite pirmieji, tiesiogiai į savo elektroninį paštą gaunantys išskirtinius pasiūlymus ir naujienas, apie mūsų produktus ir paslaugas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis