How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.