Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų E-komercijos verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri padės jūsų klientams bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymų laiką

Pagerinkite pirmojo asakymo rodiklius su automatizuotu bilietų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautą, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga E-komercijos pramonei

Priartėkite prie savo potencialių klientų su LiveAgent – labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais.

Sutrumpinkite savo atsakymo laiką iki 26%, perkeldami visas klientų žinutes iš socialinės žiniasklaidos į vieną pašto dėžutę.

Naudodami mūsų integruotą internetinių pokalbių valdiklį, realiuoju laiku suteikite savo klientams pagalbą, apmokėjimo proceso metu atsakydami į bet kuriuos jiems kylančius klausimus.

Naudokite mūsų integruotą CRM ir pagerinkite klientų lojalumą teikdami įsimintiną ir suasmenintą aptarnavimo patirtį.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Padidinkite laimę ir pasitenkinimą

Sprendimas savo svetainėje taikyti e-komercijai pritaikytą LiveAgent trunka vos kelias sekundes. Tačiau poveikis jūsų e-komercijai truks visą laiką. Savo internetinėje parduotuvėje pritaikę LiveAgent, galite daugiau nei 60% padidinti savo klientų laimę.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Padėkite savo klientams

Tinkamu metu ištiesus pagalbos ranką savo klientams, galite ženkliai įtakoti savo verslą. Kiekvieną kartą, kai jiems iškils naujų klausimų, jūsų internetiniai pokalbiai ir skambučių centras bus pasiruošę padėti. Suteikite jėgų savo klientų aptarnavimui su e-komercijai pritaikytu LiveAgent.

Sukurkite lojalių klientų bazę

Klientų lojalumas turėtų būti vienas iš svarbiausių rodiklių jūsų verslui. Jie renkasi jūsų prekes ir paslaugas tol, kol jie yra patenkinti. Kuo didesnis jūsų klientų lojalumas, tuo geresnius rezultatus matysite kiekvieno mėnesio pabaigoje.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Sumažinkite pirkinių krepšelio atsisakymą

Stebėkite savo klientus, pasiruoškite iš anksto ir susisiekite naudodami aktyvius kvietimus pokalbiui. Naudodami internetinius pokalbius ir užklausų formas, jūs galite teikti 24/7 pagalbą savo klientams net ir būdami neprisijungę.

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir padidina verslo partnerių laimę.

Susiję straipsniai suE-komercijos Paslaugos
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Aptarnaudama 9 skirtingas šalis, Contrado naudoja tik vieną LiveAgent. Contrado klientų pagalba, per mėnesį gali išspręsti 8 000 pagalbos bilietų. Skaityti daugiau.

Contrado

LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x