Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų E-komercijos verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri padės jūsų klientams bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymų laiką

Pagerinkite pirmojo asakymo rodiklius su automatizuotu bilietų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautą, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga E-komercijos pramonei

Priartėkite prie savo potencialių klientų su LiveAgent – labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais.

Sutrumpinkite savo atsakymo laiką iki 26%, perkeldami visas klientų žinutes iš socialinės žiniasklaidos į vieną pašto dėžutę.

Naudodami mūsų integruotą internetinių pokalbių valdiklį, realiuoju laiku suteikite savo klientams pagalbą, apmokėjimo proceso metu atsakydami į bet kuriuos jiems kylančius klausimus.

Naudokite mūsų integruotą CRM ir pagerinkite klientų lojalumą teikdami įsimintiną ir suasmenintą aptarnavimo patirtį.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Padidinkite laimę ir pasitenkinimą

Sprendimas savo svetainėje taikyti e-komercijai pritaikytą LiveAgent trunka vos kelias sekundes. Tačiau poveikis jūsų e-komercijai truks visą laiką. Savo internetinėje parduotuvėje pritaikę LiveAgent, galite daugiau nei 60% padidinti savo klientų laimę.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Padėkite savo klientams

Tinkamu metu ištiesus pagalbos ranką savo klientams, galite ženkliai įtakoti savo verslą. Kiekvieną kartą, kai jiems iškils naujų klausimų, jūsų internetiniai pokalbiai ir skambučių centras bus pasiruošę padėti. Suteikite jėgų savo klientų aptarnavimui su e-komercijai pritaikytu LiveAgent.

Sukurkite lojalių klientų bazę

Klientų lojalumas turėtų būti vienas iš svarbiausių rodiklių jūsų verslui. Jie renkasi jūsų prekes ir paslaugas tol, kol jie yra patenkinti. Kuo didesnis jūsų klientų lojalumas, tuo geresnius rezultatus matysite kiekvieno mėnesio pabaigoje.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Sumažinkite pirkinių krepšelio atsisakymą

Stebėkite savo klientus, pasiruoškite iš anksto ir susisiekite naudodami aktyvius kvietimus pokalbiui. Naudodami internetinius pokalbius ir užklausų formas, jūs galite teikti 24/7 pagalbą savo klientams net ir būdami neprisijungę.

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir padidina verslo partnerių laimę.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suE-komercijos Paslaugos
Norint teikti geresnę pagalbą, būtina turėti daugiau informacijos apie klientus. Vienas iš būdų ją gauti yra kliento forma.

Kliento forma

"LiveAgent yra programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri apima įvairias funkcijas, tokius kaip skundų valdymas ir el. pašto valdymas." (145 characters)

Klientų aptarnavimo įmonės yra veiklos rangos įmonės, kurios teikia pilną klientų aptarnavimą. Klientų aptarnavimo įmonės gali teikti paslaugas 24/7.

Klientų aptarnavimo įmonės

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, suteikianti bendravimo kanalus vienoje vietoje už prieinamą kainą. Sužinokite daugiau apie jų paslaugas.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.

Gaukite bendrą vaizdą apie savo klientų tarnybos pastangas su mūsų LiveAgent analitinės apžvalgos skydelio funkcija ir iš karto pagerinkite savo verslą.

Analitinė apžvalga

LiveAgent yra puikus internetinio pokalbio, bilietavimo ir automatizavimo įrankis, leidžiantis teikti išskirtinę klientų pagalbą. Aptarnavimo s ===================================================================================================== Summary: LiveAgent is a great tool for online chat, ticketing, and automation, providing exceptional customer support.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

"LiveAgent" yra efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai