Teisingas pasirinkimas įmonės verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite saavo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga įmonių verslui

Prisijunkite prie plataus „LiveAgent“ naudojančių sėkmingų įmonių sąrašo ir pasikliaukite daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programine įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms 2020 m. Išlikite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person holding gift

Lengvai išplėskite savo verslą

Mes žinome, kad norint įdiegti tokią sudėtingą įrangą kaip „LiveAgent“, daugumai įmonių reikia laikytis specialių procedūrų ir taisyklių. Naudodami mūsų programą galite įtraukti ir pašalinti agentus, atsižvelgdami į reikiamą apkrovą, sezoniškumą ar vidinės struktūros pokyčius. Leiskite geriausiems agentams gauti atlygį tinkamu laiku ir leiskite kitiems pailsėti, kai yra mažiau užklausų.

Įgyvendinimas be jokių problemų

„LiveAgent“ veikia atskirame prietaisų skydelyje ir surenka duomenis iš įvairių įmonės verslo šaltinių į vieną universalią pašto dėžutę. Nesvarbu, ar tai svetainė, socialinis tinklas, klientų portalas, el. paštas ar skambučių centras, „LiveAgent“ leidžia lengvai įdiegti kiekvieną susisiekimo kanalą į konkretų įmonės skyrių. Taip pat galite padėti sau naudodami papildomas funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai, kad sutaupytumėte laiko.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Pritaikykite savo prietaisų skydelį individualiems poreikiams

Verslo įmonės paprastai turi specialius reikalavimus funkcijoms ir individualiam pritaikymui, pagrįstus savo vidaus politika ir procesais. Atsižvelgdami į tai, sukūrėme pagalbos centro programinę įrangą ir siūlome pritaikomą sprendimą, kuris atitiktų jūsų pageidaujamą darbo eigą, o ne atvirkščiai. Be to, didelės įmonės dažnai greitai atgauna investicijas į „LiveAgent“, naudodamos realaus laiko rašymo peržiūros funkciją, kuri leidžia jiems greičiau paruošti atsakymą.

Aktyvus bendravimas už prieinamą kainą

Supaprastinkite bendravimą naudodami momentinių pranešimų paslaugą, tai yra tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Suteikite savo aptarnaujantiems agentams galimybę pasiekti klientus per kelis įrenginius naudodami aktyvų kvietimą pokalbiui. Verslo sandoriai nebevykdomi vietiniu mastu. Atsiverkite pasauliui, pritaikykite savo valdiklius ir pasveikinkite tarptautinius klientus jų pageidaujama kalba.

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų įmonei bus naudinga įdiegti „LiveAgent“?

Padidinkite pasitenkinimą

Suteikite savo klientams laisvę susisiekti su jumis bet kuriuo jiems patinkančiu kanalu, nesvarbu, ar tai būtų tiesioginis pokalbis, el. paštas, telefonas ar socialiniai tinklai.

Tobulėkite naudodami duomenis

Naudodami analizę stebėkite savo našumą, nustatykite pasikartojančias problemas ir gaukite veiksmingas įžvalgas bei tobulinimo planus.

Padidinkite našumą

Suteikite greitesnį klientų aptarnavimą per tiesioginius pokalbius, interaktyvią balso atsako technologiją (IVR) ir unikalias CRM įžvalgas.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efektyvus išteklių paskirstymas

Tinkamas išteklių paskirstymas ir valdymas yra labai svarbūs bet kurios įmonės gerovei. „LiveAgent“ suteikia galimybę lanksčiai įtraukti arba pašalinti klientų aptarnavimo agentus, atsižvelgiant į jūsų poreikius ir metų laikotarpį. Niekada nepririškite savo verslo prie griežtų taisyklių. „LiveAgent“ suteikia jums teisę nuspręsti, kur investuoti savo laiką ir finansus. Pagalbos centro įdiegimo investicijų pelningumo rodiklis įmonėje gali būti pastebimas greitai, nes klientai tampa laimingesni ir lojalesni.

Išplėstinės automatikos funkcijos

Pasikartojančios užduotys ir veikla greitai tampa nuobodžios ir reikalauja daug laiko bei išteklių. Jūsų aptarnavimo agentai turėtų sutelkti dėmesį į bendravimą su žmonėmis ir suteikti reikiamą pagalbą. Šiuos nedidelius, tačiau neįtikėtinai reikalingus darbus galima atlikti naudojant galingas automatikos funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai, laiko taisyklės, iš anksto nustatyti atsakymai ar net SLA. Palengvinkite savo kasdienį gyvenimą naudodami pagalbos centrą, skirtą įmonėms.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sklandus klientų užklausų sprendimas

Klientai tikisi, kad jų problemos bus išspręstos nedelsiant ir be jokių kliūčių, nesvarbu, kokią platformą jie naudojo susisiekdami su įmonėmis. Gero aptarnavimo suteikimas visuose skaitmeniniuose kanaluose daro teigiamą poveikį jūsų prekės ženklui ir verslui apskritai. Leiskite mūsų pagalbos centro programinei įrangai tvarkingai sujungti visus jūsų kontaktus į vieną universalią pašto dėžutę ir sutelkti dėmesį į svarbius dalykus. Pradėkite tiesioginį pokalbį internetu, tęskite el. paštu ir užbaikite problemą spręsti skambindami. Visa tai galite padaryti iš tos pačios vietos.

Geriausias variantas rinkoje

Nemokamas „LiveAgent“ planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip pagalbos centro programinė įranga padeda įmonių versle?

Įmonių pagalbos centro programinė įranga automatiškai surenka visą komunikacijąu klientais į vieną sąsają. Pavyzdžiui, el. laiškus, tiesioginius pokalbius interneru, užklausas socialiniuose tinkluose, skambučius ir kt. Be to, programinė įranga gali automatizuoti daugelį užduočių, kad sukurtų veiksmingą darbo eigą . Ryškiausios savybės yra SLA, automatinė bilietų sistema, klientų portalas ir atsakymų šablonai.

Kokia yra pagalbos centro nauda įmonei?

Pagalbos centro pranašumai įmonei yra didesnės pajamos, klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, efektyvi agentų darbo eiga, mažesnės išlaidos ir trumpesnis atsako laikas.

Related Articles to Įmonės
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti pagalbos centro programinė įranga 2019 m., skirta vyriausybėms

Pagalbos centro programinė įranga vyriausybei

Tekste pateikiama informacija apie įmonės paslaugas ir tai, kaip jos padeda didinti pajamas, pagerinti klientų patirtį ir pasitenkinimą. Taip pat pabrėžiama, kaip padidinti klientams teikiamą vertę ir išlaikyti juos ištikimus prekės ženklui. Galiausiai tekste siūloma nemokama LiveAgent programinė įranga vyriausybei, kuri padeda arčiau susisiekti su klientais ir suteikia 7-30 dienų nemokamą bandymą.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Nepriekaištingo aptarnavimo ROI rodiklis

Rodiklių parodymai rodo, kad klientų išlaikymas yra lygiai toks pat svarbus kaip ir išlaidų sumažinimas. Padidinus klientų išlaikymo rodiklius 5%, pelnas gali padidėti nuo 25 iki 95%. Teigiamos patirties su įmone 77% klientų rekomenduoja ją pažystamiems. Geriausių prekių ženklų NPS yra 41%. 5% klientų išlaikymo didinimas gali sukurti 25% daugiau pelno.

Naudodamosi klientų pasiūlymais ir atsiliepimų lenta, įmonės gali kurti į klientus orientuotus produktus, kurie geriau jiems pasitarnauja ir sprendžia jų problemas.

Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą

Žinių bazė, kad gauti atsakymus į sudėtingus klausimus. LiveAgent klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Taip pat siūloma VoIP telefono sistemos, skundų valdymo sistema, el. pašto valdymo programinė įranga. Galima gauti nemokamą demonstraciją.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Patys populiariausi kanalai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daug naudingų funkcijų. Jos klientai gali susisiekti su jų komanda telefonu, el. paštu ar per portalą, o įmonė taip pat siūlo daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir prenumeravimą naujienlaiškiui, kad klientai gautų informaciją apie jų atnaujinimus ir nuolaidas. Kontaktai yra pateikti klientų aptarnavimo puslapyje.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Klientų nuostatos

Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.

Klientų atstovų mokymas yra svarbus kiekvienai įmonei, kuri orientuojasi į klientų patirtį, nes vartotojai nori greitų ir efektyvių atsakymų.

Klientų atstovų mokymas

Klientų aptarnavimo atstovo mokymas yra svarbus nuolat besivystančiame pasaulyje su augančiais žmonių poreikiais. Įmonės turėtų naudoti diagramas ir kita vaizdinę medžiagą mokymui, taip pat vertinti atsiliepimus ir idėjas. Rekomenduojama testuoti aptarnaujantį personalą bent du kartus per metus, naudojant „Classmarker“ ar kitas priemones. Dalyvavimas renginiuose ir sukurti žinių dalijimosi programas - geri būdai mokytis minkštųjų įgūdžių. Galima išbandyti LiveAgent, kad tobulintumėte savo klientų aptarnavimo įgūdžius.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai