Teisingas pasirinkimas įmonės verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite saavo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga įmonių verslui

Prisijunkite prie plataus „LiveAgent“ naudojančių sėkmingų įmonių sąrašo ir pasikliaukite daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programine įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms 2020 m. Išlikite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person holding gift

Lengvai išplėskite savo verslą

Mes žinome, kad norint įdiegti tokią sudėtingą įrangą kaip „LiveAgent“, daugumai įmonių reikia laikytis specialių procedūrų ir taisyklių. Naudodami mūsų programą galite įtraukti ir pašalinti agentus, atsižvelgdami į reikiamą apkrovą, sezoniškumą ar vidinės struktūros pokyčius. Leiskite geriausiems agentams gauti atlygį tinkamu laiku ir leiskite kitiems pailsėti, kai yra mažiau užklausų.

Įgyvendinimas be jokių problemų

„LiveAgent“ veikia atskirame prietaisų skydelyje ir surenka duomenis iš įvairių įmonės verslo šaltinių į vieną universalią pašto dėžutę. Nesvarbu, ar tai svetainė, socialinis tinklas, klientų portalas, el. paštas ar skambučių centras, „LiveAgent“ leidžia lengvai įdiegti kiekvieną susisiekimo kanalą į konkretų įmonės skyrių. Taip pat galite padėti sau naudodami papildomas funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai, kad sutaupytumėte laiko.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Pritaikykite savo prietaisų skydelį individualiems poreikiams

Verslo įmonės paprastai turi specialius reikalavimus funkcijoms ir individualiam pritaikymui, pagrįstus savo vidaus politika ir procesais. Atsižvelgdami į tai, sukūrėme pagalbos centro programinę įrangą ir siūlome pritaikomą sprendimą, kuris atitiktų jūsų pageidaujamą darbo eigą, o ne atvirkščiai. Be to, didelės įmonės dažnai greitai atgauna investicijas į „LiveAgent“, naudodamos realaus laiko rašymo peržiūros funkciją, kuri leidžia jiems greičiau paruošti atsakymą.

Aktyvus bendravimas už prieinamą kainą

Supaprastinkite bendravimą naudodami momentinių pranešimų paslaugą, tai yra tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Suteikite savo aptarnaujantiems agentams galimybę pasiekti klientus per kelis įrenginius naudodami aktyvų kvietimą pokalbiui. Verslo sandoriai nebevykdomi vietiniu mastu. Atsiverkite pasauliui, pritaikykite savo valdiklius ir pasveikinkite tarptautinius klientus jų pageidaujama kalba.

Sužinoti daugiau
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų įmonei bus naudinga įdiegti „LiveAgent“?

Padidinkite pasitenkinimą

Suteikite savo klientams laisvę susisiekti su jumis bet kuriuo jiems patinkančiu kanalu, nesvarbu, ar tai būtų tiesioginis pokalbis, el. paštas, telefonas ar socialiniai tinklai.

Tobulėkite naudodami duomenis

Naudodami analizę stebėkite savo našumą, nustatykite pasikartojančias problemas ir gaukite veiksmingas įžvalgas bei tobulinimo planus.

Padidinkite našumą

Suteikite greitesnį klientų aptarnavimą per tiesioginius pokalbius, interaktyvią balso atsako technologiją (IVR) ir unikalias CRM įžvalgas.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efektyvus išteklių paskirstymas

Tinkamas išteklių paskirstymas ir valdymas yra labai svarbūs bet kurios įmonės gerovei. „LiveAgent“ suteikia galimybę lanksčiai įtraukti arba pašalinti klientų aptarnavimo agentus, atsižvelgiant į jūsų poreikius ir metų laikotarpį. Niekada nepririškite savo verslo prie griežtų taisyklių. „LiveAgent“ suteikia jums teisę nuspręsti, kur investuoti savo laiką ir finansus. Pagalbos centro įdiegimo investicijų pelningumo rodiklis įmonėje gali būti pastebimas greitai, nes klientai tampa laimingesni ir lojalesni.

Išplėstinės automatikos funkcijos

Pasikartojančios užduotys ir veikla greitai tampa nuobodžios ir reikalauja daug laiko bei išteklių. Jūsų aptarnavimo agentai turėtų sutelkti dėmesį į bendravimą su žmonėmis ir suteikti reikiamą pagalbą. Šiuos nedidelius, tačiau neįtikėtinai reikalingus darbus galima atlikti naudojant galingas automatikos funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai, laiko taisyklės, iš anksto nustatyti atsakymai ar net SLA. Palengvinkite savo kasdienį gyvenimą naudodami pagalbos centrą, skirtą įmonėms.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sklandus klientų užklausų sprendimas

Klientai tikisi, kad jų problemos bus išspręstos nedelsiant ir be jokių kliūčių, nesvarbu, kokią platformą jie naudojo susisiekdami su įmonėmis. Gero aptarnavimo suteikimas visuose skaitmeniniuose kanaluose daro teigiamą poveikį jūsų prekės ženklui ir verslui apskritai. Leiskite mūsų pagalbos centro programinei įrangai tvarkingai sujungti visus jūsų kontaktus į vieną universalią pašto dėžutę ir sutelkti dėmesį į svarbius dalykus. Pradėkite tiesioginį pokalbį internetu, tęskite el. paštu ir užbaikite problemą spręsti skambindami. Visa tai galite padaryti iš tos pačios vietos.

Geriausias variantas rinkoje

Nemokamas „LiveAgent“ planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Susiję straipsniai suĮmonės
Stebėkite savo agentų užimtumą. Išbandykite „LiveAgent“ funkciją - agento pasiekiamumą. Gaukite apžvalgą, kai jūsų agentai yra prisijungę. Skaitykite apie tai daugiau.

Agento užimtumas

LiveAgent yra visapusiška klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti skambučius, el. paštą, skundus, ir klientų portalą. Taip pat siūloma agentų užimtumo ir veiklos ataskaitos. Try it today!

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Ataskaitos, dar vadinamos analitika, jums suteikia bendras įžvalgas apie tai, kas vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas.

Ataskaitos

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

Skambučių centro aplikacija yra klientų aptarnavimo aplikacija, kuri suteikia galimybę gauti ar teikti pagalbą telefonu. Tai yra greičiausia pagalba.

Skambučių centro aplikacija

Skambučių centro aplikacija suteikia galimybę organizuoti ir valdyti visą bendravimą su klientais, padidindama efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. LiveAgent siūlo įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir savitarnos programinę įrangą.

Duomenų saugumas yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų, todėl visada siekiame žinoti apie savo akląsias zonas. Jei esate saugumo tyrėjas, būsime dėkingi už jūsų pagalbą ir už ją atsilyginsime.

„LiveAgent“ premijų už klaidas programa

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema su daugybe funkcijų ir integracijų, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Tai gali sumažinti bilietų apkrovas ir padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Nemokama bandomoji versija.

Svarstote apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą? Užpildykite savo informaciją ir pradėkite Nemokamą Bandymą, jokių paslėptų eilučių ir nereikalaujama kreditinės kortelės informacija.

Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien

The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x