Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų mados verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidintas įsitraukimas

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymų laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius su automatizuotu biletų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.

Industry background

Mados Pramonei skirta pagalbos tarnybos programinė įranga

Padėkite stilingai apsirengti su LiveAgent. Pasiūlykite savo paslaugas skirtinguose pagalbos kanaluose, rūšiuokite savo bendravimą pagal prioritetus ir nedelsiant padėkite savo klientams.

Sumažinkite pirkinių krepšelio atšaukimą, su mūsų internetinių pokalbių valdikliu siūlydami pagalbą realiuoju laiku.

Įgavę klientų pasitikėjimą padidinkite užsakymų vertes ir teikite aktyvią pagalbą, susijusią su dydžiais, pristatymu ir kitais dalykais.

Suasmeninkite kiekvieno kliento patirtį, iš mūsų integruotos CRM sistemos po ranka turėdami informaciją, apie kiekvieną klientą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Suteikite klientams pasididžiavimą

Kuriant LiveAgent buvo naudojama tik aukščiausio lygio technologijos ir informacija. Įsigydami jūsų drabužius ir aksesuarus, iš jūsų klientai tikis tokios pat kokybės. Sukelkite savo klientams pasididžiavimo jausmą su geriausia klientų pagalbos programine įranga. Prieš kerpant, pamatuokite du kartus!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Pirkite mažiau, išsirinkite geriau

Ne visada jums reikalingos kelios aplikacijos, kad įvykdytumėte “paprastą” užduotį – teikti išskirtinį klientų aptarnavimą. Mados pramonei skirta LiveAgent yra jūsų daugiakanalė programinė įranga.

Mada siejasi su laime

Pamenate laikus, kai įsigijote jums labai patinkantį drabužį? Kaip jūs jautėtės, kai pagaliau jį laikėte savo rankose? Jūsų klientai nori jausti tokį patį laimės pojutį, kas kartą iš jūsų kažką įsigydami. Palaikykite lojalius klientus ir visada, kai tik to reikia, teikite jiems išskirtinį klientų aptarnavimą.

woman working on fashion-illustration

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti klientų pasitenkinimą.

Susiję straipsniai suMada
Klientu Aptarnavimo Zodynas - Smelio Deze

Smėlio Dėžė

Smėlio dėžė yra vidiniam naudojimui skirta liveagent paskyra, dažniausiai įdiegiama kaip 14-os dienų bandomoji versija. Kai kuriais atvejais, klientai gali reikalauti pratęsimo.

Gerų santykių su klientais plėtojimas sąveikaujant su klientais gali būti labai svarbus nustatant jūsų prekės ženklo padėtį rinkoje.

Kas yra sąveiką su klientais?

Investuokite į klientų aptarnavimo mokymą ir skaitmeninius kanalus. Klientai vertina lengvą pasiekiamumą, greitą atsakymą, kompetenciją ir empatiją. Try out LiveAgent for FREE!

Kelionės žemėlapio sudarymas yra analitinis procesas, reikalaujantis, kad savininkas arba vadovas atidžiai išnagrinėtų visus atskaitos taškus.

Kelionės žemėlapio sudarymas

"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikanti 43 kalbas ir turinti mobilią aplikaciją. Kelionės žemėlapio sudarymas leidžia analizuoti klientų sąlyčio taškus ir gerinti klientų patirtį bei pardavimus.

Sužinokite, kaip parašyti privalomus perskaityti pagrindinės informacijos el. laiškų šablonus, kuriuos reikia perduoti savo klientams ir darbuotojams.

El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai

El. laiškas kviečia planuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės. Taip pat siūlomi šablonai ir patarimai dėl el. laiškų rašymo.

Bankininkystės pramonei keliantis į skaitmeninį pasaulį yra svarbu atitikti klientų keliamus reikalavimus ir poreikius. LiveAgent gali jums padėti.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei

LiveAgent yra programinė įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, padedanti pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui. Jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių. LiveAgent siūlo alternatyvą kitoms pagalbos tarnybos programinėms įrangoms ir daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų bei virš 40 integracijų suteikia geriausią įmanomą klientų aptarnavimą 24/7. Be to, siūloma pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Taip pat pataroma skirti dėmesį esamiems klientams, o ne tik naujiems. Reikia susikurti paskyrą ir sutikti su terminais ir privatumo politika.

Turite bilietą su keliomis problemomis? Padalinkite bilietą į dvi ar daugiau dalių ir leiskite agentams spręsti atskiras kliento problemas.

Bilietu padalijimas

LiveAgent is a customer service software company that offers various programs, including a VoIP phone system, inbound call center software, and email management software. They have received awards and positive feedback from customers and also offer training, blog content, and webinars for clients. The company provides sales contacts and allows users to sign up for a free trial. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and all rights are reserved. They have policies for privacy and security, and there is a support portal for customers.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x