Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Atraskite, kaip LiveAgent pagerina žmogiškųjų išteklių verslą.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus kalbėti.

24%

Sutrumpinkite laukimo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautus, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga žmogiškųjų išteklių sektoriui

Priartėkite prie savo kandidatų su LiveAgent. Rūšiuokite savo bendravimą pagal prioritetą ir niekada nepraraskite jokios informacijos apie kandidatus. Valdykite savo kontaktus ir supaprastinkite darbo srautą.

Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį, nustatykite jų potencialą ir per kelias sekundes juos paverskite potencialiais kandidatais.

Palaikykite ryšį su savo kandidatais įvairiuose kanaluose, įskaitant el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius ir socialinę žiniasklaidą.

Nukreipkite kiekvieną kandidatą į reikiamą departamentą arba konkrečiam agentui, nepriklausomai nuo jų naudojamo bendravimo kanalo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Bendraukite su savo kandidatais

Ką visi kandidatai turi bendro? Jiems patinka užduoti klausimus. Kiekvieną kartą vis skirtingi klausimai. Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku ar skambučių centras jums suteikia laisvę nedelsiant patenkinti jų poreikius. Sutelkite dėmesį į klientus ir sukurkite lojalumo bazę su žmogiškųjų išteklių lyderiams skirta LiveAgent.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Užfiksuokite daugiau potencialių klientų

Ištieskite pagalbos ranką net ir pasibaigus jūsų darbo valandoms. Pritaikykite LiveAgent savo svetainėje ir dėka internetinių pokalbių, įgalinkite klientus susisiekti su jumis realiuoju laiku. Sukurkite ryšį ir kiekvieną valandą užfiksuokite daugiau potencialių klientų.

Nukreipkite savo būsimus bendradarbius

Dėka žmogiškųjų išteklių lyderiams skirtos LiveAgent galimybių, jūsų ateities klientai (ar net bendradarbiai), iškilus klausimams, gali kreiptis į konkretų asmenį. Galbūt jie turi konkrečių klausimų apie darbo aprašymą, atsakomybes ar atlyginimą? Sujunkite juos su žmogiškųjų išteklių atstovu.

interview illustration

Skaidri ir prieinama kaina

Gaukite mūsų profesionalią pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuota mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti atsakymo greitį jau šiandien!

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl žmogiškųjų išteklių įmonei reikalinga pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinė įranga leidžia jūsų įmonei greitai reaguoti į kliento klausimus, kurti naujus santykius su klientais ir apjungti visus pagalbos procesus.

Kodėl žmogiškųjų išteklių įmonė, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą, turėtų pasirinkti LiveAgent?

Jei jūsų žmogiškųjų išteklių įmonė pageidauja valdyti savo klientus padedant pagalbos tarnybos programinei įrangai ar bilietavimo sistemai, LiveAgent gali būti puikus pasirinkimas. LiveAgent yra debesų kompiuterijos pagrindu sukurta pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta efektyviam klientų užklausų valdymui

Kaip jūsų žmogiškųjų išteklių įmonė gali gauti naudą iš LiveAgent?

Pasirinkus LiveAgent, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą, jūs galėsite sutaupyti pinigų, nes tai yra ekonomiškas ir patikimas klientų aptarnavimo sprendimas.

Related Articles to Žmogiškųjų Išteklių Įdarbinimas
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį, o 48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse yra mokomoji medžiaga. Taip pat siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybų sprendimų, kad klientai būtų laimingi.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda efektyviai išspręsti klientų užklausas iš skirtingų kanalų ir padidina klientų triukšmo lygį, lojalumą ir sumažina nutrauktų sutarčių kiekį. Ją galima integruoti į jūsų svetainę ir socialinius tinklus, taigi tai gali padėti pritraukti naujų klientų ir pagerinti prekės ženklo žinomumą.

Ar klientams, naudojantiems jūsų svetainės talpinimo paslaugas, reikia geresnės pagalbos? Suteikite tai jiems su tinkama programine įranga. Išbandykite „LiveAgent“ 14 dienų nemokamai be jokių išankstinių įsipareigojimų.

Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei

Svarbu tvarka ir gražūs kūrimi kanalai, kad klientai galėtų susisiekti. LiveAgent yra sprendimas, kuris gali padėti geriausiai pasirinkti jūsų verslo reikmėms.

Be įspūdingų konstrukcijų ir statinių statymo, jūs taip pat galite statyti lojalių klientų duomenų bazę. Sužinokite, kaip suvaldyti LiveAgent galią.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda nekilnojamojo turto agentams atsakyti į klientų užklausas greitai ir efektyviai. Tai leidžia agentams sutelkti dėmesį į klientus ir pagerinti visų užklausų valdymą, kad būtų suteikta puiki klientų aptarnavimo patirtis ir padidintos pajamos.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.

Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!

LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga padeda bendrovėms padidinti pardavimus teikiant puikų klientų aptarnavimą. Taip pat LiveAgent sprendimas padidina klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, taupo laiką ir sumažina su klientų aptarnavimu susijusias išlaidas. Geras pardavimų padidėjimas nuo 5% iki 10% gali būti laikomas geru. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, prieiga prie klientų aptarnavimo yra prieinama 24/7, ir paslaugos atsisakyti galima bet kuriuo metu.

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

Įmonės ir vartotojai dalijosi teigiamais atsiliepimais apie „LiveAgent“ klientų aptarnavimo sistemą, palyginti su konkurentu „Zendesk“. Jie patenkinti funkcionalumu, integracija su socialiniais tinklais, stabilumu ir galimybe naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Kainos yra prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda padeda 24/7.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai