Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Atraskite, kaip LiveAgent pagerina žmogiškųjų išteklių verslą.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus kalbėti.

24%

Sutrumpinkite laukimo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautus, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga žmogiškųjų išteklių sektoriui

Priartėkite prie savo kandidatų su LiveAgent. Rūšiuokite savo bendravimą pagal prioritetą ir niekada nepraraskite jokios informacijos apie kandidatus. Valdykite savo kontaktus ir supaprastinkite darbo srautą.

Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį, nustatykite jų potencialą ir per kelias sekundes juos paverskite potencialiais kandidatais.

Palaikykite ryšį su savo kandidatais įvairiuose kanaluose, įskaitant el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius ir socialinę žiniasklaidą.

Nukreipkite kiekvieną kandidatą į reikiamą departamentą arba konkrečiam agentui, nepriklausomai nuo jų naudojamo bendravimo kanalo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bendraukite su savo kandidatais

Ką visi kandidatai turi bendro? Jiems patinka užduoti klausimus. Kiekvieną kartą vis skirtingi klausimai. Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku ar skambučių centras jums suteikia laisvę nedelsiant patenkinti jų poreikius. Sutelkite dėmesį į klientus ir sukurkite lojalumo bazę su žmogiškųjų išteklių lyderiams skirta LiveAgent.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Užfiksuokite daugiau potencialių klientų

Ištieskite pagalbos ranką net ir pasibaigus jūsų darbo valandoms. Pritaikykite LiveAgent savo svetainėje ir dėka internetinių pokalbių, įgalinkite klientus susisiekti su jumis realiuoju laiku. Sukurkite ryšį ir kiekvieną valandą užfiksuokite daugiau potencialių klientų.

Nukreipkite savo būsimus bendradarbius

Dėka žmogiškųjų išteklių lyderiams skirtos LiveAgent galimybių, jūsų ateities klientai (ar net bendradarbiai), iškilus klausimams, gali kreiptis į konkretų asmenį. Galbūt jie turi konkrečių klausimų apie darbo aprašymą, atsakomybes ar atlyginimą? Sujunkite juos su žmogiškųjų išteklių atstovu.

interview illustration

Skaidri ir prieinama kaina

Gaukite mūsų profesionalią pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuota mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti atsakymo greitį jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Susiję straipsniai suŽmogiškųjų Išteklių Įdarbinimas
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.

Aptarnaudama 9 skirtingas šalis, Contrado naudoja tik vieną LiveAgent. Contrado klientų pagalba, per mėnesį gali išspręsti 8 000 pagalbos bilietų. Skaityti daugiau.

Contrado

LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.

Užsiregistruokite mūsų „LiveAgent“ partnerių programai. Skaitykite daugiau ir sužinokite, kodėl verta tapti „LiveAgent“ partneriu.

„LiveAgent“ partnerių programos registracija

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x