Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Atraskite, kaip LiveAgent pagerina žmogiškųjų išteklių verslą.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus kalbėti.

24%

Sutrumpinkite laukimo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautus, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga žmogiškųjų išteklių sektoriui

Priartėkite prie savo kandidatų su LiveAgent. Rūšiuokite savo bendravimą pagal prioritetą ir niekada nepraraskite jokios informacijos apie kandidatus. Valdykite savo kontaktus ir supaprastinkite darbo srautą.

Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį, nustatykite jų potencialą ir per kelias sekundes juos paverskite potencialiais kandidatais.

Palaikykite ryšį su savo kandidatais įvairiuose kanaluose, įskaitant el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius ir socialinę žiniasklaidą.

Nukreipkite kiekvieną kandidatą į reikiamą departamentą arba konkrečiam agentui, nepriklausomai nuo jų naudojamo bendravimo kanalo.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Bendraukite su savo kandidatais

Ką visi kandidatai turi bendro? Jiems patinka užduoti klausimus. Kiekvieną kartą vis skirtingi klausimai. Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku ar skambučių centras jums suteikia laisvę nedelsiant patenkinti jų poreikius. Sutelkite dėmesį į klientus ir sukurkite lojalumo bazę su žmogiškųjų išteklių lyderiams skirta LiveAgent.

hr recruitment1
hr recruitment2

Užfiksuokite daugiau potencialių klientų

Ištieskite pagalbos ranką net ir pasibaigus jūsų darbo valandoms. Pritaikykite LiveAgent savo svetainėje ir dėka internetinių pokalbių, įgalinkite klientus susisiekti su jumis realiuoju laiku. Sukurkite ryšį ir kiekvieną valandą užfiksuokite daugiau potencialių klientų.

Nukreipkite savo būsimus bendradarbius

Dėka žmogiškųjų išteklių lyderiams skirtos LiveAgent galimybių, jūsų ateities klientai (ar net bendradarbiai), iškilus klausimams, gali kreiptis į konkretų asmenį. Galbūt jie turi konkrečių klausimų apie darbo aprašymą, atsakomybes ar atlyginimą? Sujunkite juos su žmogiškųjų išteklių atstovu.

hr recruitment3

Skaidri ir prieinama kaina

Gaukite mūsų profesionalią pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuota mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti atsakymo greitį jau šiandien!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses.

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes.

$39/mo

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl žmogiškųjų išteklių įmonei reikalinga pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinė įranga leidžia jūsų įmonei greitai reaguoti į kliento klausimus, kurti naujus santykius su klientais ir apjungti visus pagalbos procesus.

Kodėl žmogiškųjų išteklių įmonė, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą, turėtų pasirinkti LiveAgent?

Jei jūsų žmogiškųjų išteklių įmonė pageidauja valdyti savo klientus padedant pagalbos tarnybos programinei įrangai ar bilietavimo sistemai, LiveAgent gali būti puikus pasirinkimas. LiveAgent yra debesų kompiuterijos pagrindu sukurta pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta efektyviam klientų užklausų valdymui

Kaip jūsų žmogiškųjų išteklių įmonė gali gauti naudą iš LiveAgent?

Pasirinkus LiveAgent, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą, jūs galėsite sutaupyti pinigų, nes tai yra ekonomiškas ir patikimas klientų aptarnavimo sprendimas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai