Atraskite, kaip LiveAgent pagerina žmogiškųjų išteklių verslą.
Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus kalbėti.
Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.
Sumažinkite pagalbos bilietų srautus, naudodami žinių bazę.
Priartėkite prie savo kandidatų su LiveAgent. Rūšiuokite savo bendravimą pagal prioritetą ir niekada nepraraskite jokios informacijos apie kandidatus. Valdykite savo kontaktus ir supaprastinkite darbo srautą.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį, nustatykite jų potencialą ir per kelias sekundes juos paverskite potencialiais kandidatais.
Palaikykite ryšį su savo kandidatais įvairiuose kanaluose, įskaitant el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius ir socialinę žiniasklaidą.
Nukreipkite kiekvieną kandidatą į reikiamą departamentą arba konkrečiam agentui, nepriklausomai nuo jų naudojamo bendravimo kanalo.
Ką visi kandidatai turi bendro? Jiems patinka užduoti klausimus. Kiekvieną kartą vis skirtingi klausimai. Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku ar skambučių centras jums suteikia laisvę nedelsiant patenkinti jų poreikius. Sutelkite dėmesį į klientus ir sukurkite lojalumo bazę su žmogiškųjų išteklių lyderiams skirta LiveAgent.
Ištieskite pagalbos ranką net ir pasibaigus jūsų darbo valandoms. Pritaikykite LiveAgent savo svetainėje ir dėka internetinių pokalbių, įgalinkite klientus susisiekti su jumis realiuoju laiku. Sukurkite ryšį ir kiekvieną valandą užfiksuokite daugiau potencialių klientų.
Dėka žmogiškųjų išteklių lyderiams skirtos LiveAgent galimybių, jūsų ateities klientai (ar net bendradarbiai), iškilus klausimams, gali kreiptis į konkretų asmenį. Galbūt jie turi konkrečių klausimų apie darbo aprašymą, atsakomybes ar atlyginimą? Sujunkite juos su žmogiškųjų išteklių atstovu.
Gaukite mūsų profesionalią pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuota mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti atsakymo greitį jau šiandien!
Most Popular
Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Pagalbos tarnybos programinė įranga leidžia jūsų įmonei greitai reaguoti į kliento klausimus, kurti naujus santykius su klientais ir apjungti visus pagalbos procesus.
Jei jūsų žmogiškųjų išteklių įmonė pageidauja valdyti savo klientus padedant pagalbos tarnybos programinei įrangai ar bilietavimo sistemai, LiveAgent gali būti puikus pasirinkimas. LiveAgent yra debesų kompiuterijos pagrindu sukurta pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta efektyviam klientų užklausų valdymui
Pasirinkus LiveAgent, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą, jūs galėsite sutaupyti pinigų, nes tai yra ekonomiškas ir patikimas klientų aptarnavimo sprendimas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis