Teikite puikų klientų aptarnavimą
Intuityvi klientų aptarnavimo programinė įranga, daugiakanalė platforma su daugybė integracijų ir mokymosi galimybės. LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, ir užklausų valdymo sistemą.
Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius
Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui
LiveAgent siūlo pagalbos tarnybos programinę įrangą mados, mažmeninės, automobilių, ir sporto pramonei. Jos leidžia taupyti laiką clientų aptarnavimo ir padeda išvengti pirkinių krepšelio atšaukimo. Sistema suteikia galimybę teikti pagalbą klientams realiuoju laiku ir personalizuoti klientų patirtį. Taikant LiveAgent, galima greitai reaguoti į klientų aptarnavimo problemas ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.
Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną
Sukurkite tvarkingai suformatuotą turinį naudodami WYSIWYG redaktorių. Pridėkite paveikslėlių ir vizualinių efektų, kad turinys būtų patrauklesnis ir lengviau įsisavinamas. Išbandykite „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą nemokamai. Sukurkite DUK programinę įrangą, kad optimizuotumėte klientų savitarną ir pagerintumėte agentų produktyvumą.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.