LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos ir paslaugas klientų aptarnavimui, įskaitant skambučių centro programinę įrangą ir kompiuterinės telefonijos integraciją. Su stumiamaisiais pranešimais, skambučių žurnalais ir IVR, jūsų klientų aptarnavimas taps efektyvesnis. Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą ir išbandykite funkcijas.
Savitarnos platforma leidžia teikti klientų aptarnavimo paslaugas įvairiais kanalais. 20 geriausių klientų savitarnos programinės įrangos tiekėjų: LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Zendesk, Gladly, HubSpot, Ada, Document360. Numatomas klientų savitarnos programinės įrangos augimas 2024 m. Klientų savitarnos platformos kaina priklauso nuo įvairių veiksnių. Klientai džiaugiasi LiveAgent viską viename turinčia programine įranga.
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.
Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Daugiakalbė „LiveAgent“ programa teikia visą aptarnavimą 43 kalbomis. Taip pat suteikia kontaktus klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ leidžia centralizuotai valdyti klientų komunikaciją ir užtikrina asmenišką klientų patirtį. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.