Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent
80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį, o 48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse yra mokomoji medžiaga. Taip pat siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybų sprendimų, kad klientai būtų laimingi.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
LiveAgent is a powerful customer service software that helps organizations efficiently handle customer requests from various channels and improve their marketing reputation. By integrating with websites and social media, LiveAgent can attract new customers and increase brand awareness. It offers a free trial and various features, including IVR functions. The solution can also increase customer satisfaction, loyalty, and sales while reducing costs. Migruokite iš Gorgias į LiveAgent is a call to migrate from Gorgias to LiveAgent to reduce customer shopping cart abandonment and increase engagement. LiveAgent is an economical and effective solution for organizations with high service request volume that provides unlimited agent conditions and integration with calls and social media.
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei
LiveAgent yra programinė įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, padedanti pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui. Jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių. LiveAgent siūlo alternatyvą kitoms pagalbos tarnybos programinėms įrangoms ir daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų bei virš 40 integracijų suteikia geriausią įmanomą klientų aptarnavimą 24/7. Be to, siūloma pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Taip pat pataroma skirti dėmesį esamiems klientams, o ne tik naujiems. Reikia susikurti paskyrą ir sutikti su terminais ir privatumo politika.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis