Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus kalbėtis.
Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius su automatizuotu bilietų nukreipimu.
Naudodami žinių bazę, sumažinkite pagalbos bilietų srautą.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Pasiūlykite 24/7/365 pagalbą, sukurdami išsamius savitarnos centrus, užpildytus DUK, bendruomenės forumais, straipsniais ir vadovais.
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgseną ar peržiūrėkite CRM duomenys, kad pasiūlytumėte suasmenintas kelionių rekomendacijas.
Naudokite pažangias saugumo funkcijas, tokias kaip kredito kortelės maskavimas ir kodavimas, kuris užtikrina nuolatinį jūsų klientų duomenų saugumą.
Mes visi žinome, kad problemps nutinka pačiu netinkamiausiu laiku, pačioje netinkamiausioje vietoje. Tačiau visas kliūtis galite išspręsti lengviau, teikdami nepakartojamą ir greitą klientų aptarnavimą, naudojantis momentine internetinių pokalbių programine įranga. Pradžiuginkite savo klientus, kad kelionėms pasirinko jūsų agentūrą!
Daug smalsių klientų, kuriems vienu metu reikalinga pagalba, jau nebeturėtų būti problema. Dabar, LiveAgent naudojimas atsakymams į įvairius klientų klausimus, gali būti smagus. Tai yra tas pats, kaip socialinėje žiniasklaidoje bendrauti su keliais draugais – skamba paprasta, taip? Su LiveAgent padarykite savo gyvenimą lengvesniu, o klientus laimingesniais!
Kai kuriems klientams reikalinga speciali pagalba arba jie tiesiog randasi kitoje laiko zonoje. Jūs neprivalote būti biure 24/7, kad užtikrintumėte nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Į visas klientų užklausas galite atsakyti tiesiog patogiai sėdėdami ant sofos. Jau dabar, atsinaujinkite į modernią pagalbos tarnybos programinę įrangą ir nedelsiant palengvinkite savo darbą – jūsų klientai galės pajausti tikrą palengvėjimą!
Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su skirtingais pagalbos tarnybos sprendimais, ir pasirinkite teikiantį jūsų pramonės šakai tinkamiausias funkcijas ir geriausią kąiną.
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo įtaką, kelionių patogumui.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Pagalbos tarnybos programinė įranga padeda automatizuoti kasdienius klientų aptarnavimo procesus ir efektyviai teikti aptarnavimą. Dar daugiau, tai padeda sėkmingai valdyti didelį klientų srautą, nes ji apjungia kelias platformas į vieną sąsają.
LiveAgent suteikia galimybę susijungti su klientais iš bet kurios vietos, bet kuriuo metu, bet kokiu patogiu būdu. LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga turi keletą svarbių funkcijų, įskaitant bilietavimą, internetinius pokalbius, žinių bazę, forumą ir dar daugiau. LiveAgent taip pat siūlo keletą kalbų ir galimybę pritaikyti paslaugą pagal kiekvienos įmonės poreikius.
LiveAgent turi daug naudų, tokias kaip klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, klientų lojalumas ir sumažėję kąštai.
Būkite pirmieji, tiesiogiai į savo elektroninį paštą gaunantys išskirtinius pasiūlymus ir naujienas, apie mūsų produktus ir paslaugas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis