Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų Apskaitos ir Teisės verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidintas įsitraukimas

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymų laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga Apskaitos ir Teisės pramonei

Skaičiuokite su LiveAgent ir pagerinkite savo trutą. LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga, smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais. Su LiveAgent, būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite.

Sumažinkite išlaidas

Taupykite laiką ir pinigus, sumažindami puikiam klientų aptarnavimo teikimui naudojamų įrankų skaičiui.

Pasiekite aukštą investicijų pelningumo rodiklį (ROI)

Paverskite potencialius klientus į mokančius klientus ir gaukite daugiau, nei 500% pelno, nuo jūsų investuotų pinigų.

Apsaugokite svarbius duomenis

Apsaugokite savo klientų duomenis su pažangiausiomis saugumo priemonėmis įskaitant HTTPS kodavimą, DDoS sušvelninimą ir dar daugiau.

Paspartinkite klientų užklausų sprendimą

Klientams reikalinga greita prieiga prie informacijos ir jie pageidauja kuo greičiau gauti atsakymus į savo klausimus. Savo svetainėje taikydami internetinius pokalbius, jūs galite teikti žaibiškus atsakymus, pagerinti klientų lojalumą ir pagerinti klientų pasitenkinimą. Kadangi laikas yra pinigai, o viskas vyksta dėl pinigų, kodėl laukti? 

LiveAgent answering ticket-gif
Bilietavimo sistemos sąsaja
LiveAgent answering ticket-gif
Neribota bilietų istorija

Sudarykite daugiau sandorių realiuoju laiku

Su į vieną vietą nukreiptu bendravimu, labai lengva patikrinti buvusių pokalbių istoriją. Nepamenate, koks buvo adresas ar sutartos sąlygos? Nesvarbu! Su LiveAgent jūs galite peržiūrėti visą paraeities informaciją.

Tvarkykite savo projektus

Niekada nebeieškokite senų el. laiškų. Jūs galėsite naudoti LiveAgent prietaisų skydelius atskiriems projektams/klientams, informacijai apie paslaugas skirtą kliento portalą ir tiesioginėms užklausoms pritaikytą internetinių pokalbių programinę įrangą. Neturėtumėte praleisti nesuskaičiuojamą valandų kiekį bendravimui, praleiskite tik tiek, už kiek išrašote sąskaitas.

LiveAgent answer to ticket-gif
Spausdinimo vaizdo realiuoju laiku funkcija
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sumažinkkite išlaidas

Būkime nuoširdūs. Kiekviena įmonė nori kaip įmanoma labiau sumažinti savo išlaidas ir balanso ataskaitose matyti kuo daugiau pajamų. Su internetiniais pokalbiais realiuoju laiku, jūsų klientų aptarnavimo atstovai tuo pat metu gali susitvarkyti su 3 pokalbiais, o tai yra ekonomiškiau. Apskaitos pramonei skirta LiveAgent padeda optimizuoti jūsų išlaidas.

Calculating illustration
reports-illustration

Pasirinkite pergalingą ROI

Invetavimas į naujus dalykus kai kurioms įmonėms gali būti bauginantis dalykas. Labai sunku suskaičiuoti eurų / dolerių sumas ir nuspręsti, kuria kryptimi jas investuoti. LiveAgent ir jos “viskas įskaičiuota” planas yra pati saugiausia investicija. Tai ne tik pritrauks laimingų klientų, tačiau ir padidins jūsų pajamas, pinigų srautą ir rinkos dalį. Skaičiuokite su LiveAgent.

Padidinkite savo pajamas

Klientų laimės ir pasitenkinimo palaikymas turėtų būti jūsų verslo centre. Laimingi klientai skleidžia šią žinią savo artimoje aplinkoje, internetiniame pasaulyje ir bendradarbių bei draugų rate. Vienas iš būdų, kaip tai pasiekti yra A+ lygio klientų pagalbos užtikrinimas. LiveAgent yra orientuota į klientus. Apjunkite šiuos du dalykus ir jūs greitai pajausite teigiamą įtaką savo verslui.

customer touchpoints report-illustration

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei liudijimus ir atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo įtaką, apskaitos ir teisės pramonės šakose

Mums patinka kainodara ir LiveAgent teikiama pagalba.

Didėjant klientų ir pagalbos laiškų srautui, vietoje “Gmail” mes pradėjome naudoti “Zendesk” pagalbos tarnybą. Tačiau neilgai trukus, mes supratome, kad problemų sprendimas trunka per daug laiko ir kartais jas tenka perkelti antro lygio specialistams. Net ir investavus daug laiko, pinigų ir pastangų bei supratus, kad įrankis jums yra nenaudingas, geriau padaryti tai, ką padarėme mes ir pradėti naudoti kitą įrankį. Mums patinka kainodara ir LiveAgent teikiama pagalba.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, “RTIwala” Paslaugos

Sutaupykitr daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Susiję straipsniai suApskaita ir Teisė
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Gaukite bendrą vaizdą apie savo klientų tarnybos pastangas su mūsų LiveAgent analitinės apžvalgos skydelio funkcija ir iš karto pagerinkite savo verslą.

Analitinė apžvalga

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Duomenų saugumas yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų, todėl visada siekiame žinoti apie savo akląsias zonas. Jei esate saugumo tyrėjas, būsime dėkingi už jūsų pagalbą ir už ją atsilyginsime.

„LiveAgent“ premijų už klaidas programa

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema su daugybe funkcijų ir integracijų, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Tai gali sumažinti bilietų apkrovas ir padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Nemokama bandomoji versija.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x