Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Atraskite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų SaaS verslą.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų aptarnavimo patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų įtaką srautą su žinių baze.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga SaaS

Pasitikėkite LiveAgent, atnaujinkite savo SaaS verslą ir sumažinkite klientų sutarčių nutraukimo santykį.

Palaikykite žemą sutarčių atsisakymo rodiklį, laikydamiesi visų aptarnavimo lygio sutarčių ir klientų lūkesčių.

Reguliariai analizuokite agento naudongumo rodiklius ir užtikrinkite, kad jūsų klientai yra patenkinti jūsų paslaugomis.

Apjungdami visus kliento pranešimus į vieną pašto dėžutę užtikrinkite, kad būtų atsakyta į visas kliento žinutes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Sumažinkite sutarčių atsisakymą

Greita ir neatidėliotina pagalba gali turėti didelę įtaką, kalbant apie sutarčių nutraukimo sumažinimą. Šiuo atveju, tai yra labai svarbus veiksnys. Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku gali padėti jums iš karto išspręsti problemas ir išsaugoti klientus. Daugiau jokių galvojimų apie strategijas, kaip tai sumažinti – sprendimas atėjo tiesiai pas jus.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Padidinkite klientų laimingumą

Jūsų verslo sėkmė priklauso nuo jūsų klientų pasitenkinmo. Suteikite jiems galimybę susirasti atsakymus kliento portale, susisiekite su jais paštu ir užbaikite pardavimą skambučiu – viskas vienoje vietoje! Priedas: dėka atlygio / priekaištų sistemos, jūs galite pamatuoti, kokie patenkinti yra jūsų klientai. 🙂

Būkite organizuoti

Daugiau jokių atskirų pašto dėžučių, skirtingų internetinių pokalbių sprendimų ar papildomų skambučių centro tiekėjų. LiveAgent į vieną paketą apjungia visus kanalus (taip pat ir socialinius tinklus) už labai prieinamą kainą. Dėl automatizacijos, nivestuokite mažiau laiko į kasdienių užduočių valdymą ir sutelkite dėmesį į tai, kas jums rūpi – jūsų klientai, verslas ir plėtra.

stay organized - illustration

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais klientų aptarnavimo sprendimais ir pasirinkite siūlantį labiausiai jūsų pramonę atitinkančias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti klientų laimę.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl SaaS bendrovei reikalinga pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinė įranga jūsų įmonei suteikia galimybes valdyti ir sekti klientų pagalbos užklausas, problemas ir skundus. Be to, siekiant padidinti bendravimą, ji suteikia jums vietą pasidalinti žiniomis su visa įmone.

Kodėl jūsų SaaS bendrovė turėtų rinktis LiveAgent, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą?

LiveAgent yra viena iš vartotojams draugiškiausių pagalbos tarnybos programinių įrangų rinkoje. Tai yra debesų pagrindu paremtas sprendimas, todėl jums nereikia rūpintis apie serverius ar atsargines kopijas.

Kokią naudą SaaS įmonės gali gauti iš LiveAgent?

LiveAgent realaus laiko internetinių pokalbių programinė įranga gali padėti suteikti aukšto lygio klientų aptarnavimą ir padidinti klientų lojalumą.

Related Articles to SaaS
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį, o 48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse yra mokomoji medžiaga. Taip pat siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybų sprendimų, kad klientai būtų laimingi.

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą, naudodami pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, kurios padeda suasmeninti bendravimą ir klientams pateikti greitus atsakymus.

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Šiame tekste pateikiama informacija apie tai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Taip pat siūlomi keli būdai, kaip užmegzti gerus santykius su klientais: iniciatyvus pokalbis, tinkamų atsiliepimų prašymo el. laiško šablonai ir socialinių tinklų atsakymų šablonai. Be to, rekomenduojama turėti tinkamą vidinę premijų sistemą ir gerai išvystytus minkštųjų įgūdžių. Visi šie principai gali padėti didinti klientų lojalumą, prekės ženklo prestižą bei pelną.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda efektyviai išspręsti klientų užklausas iš skirtingų kanalų ir padidina klientų triukšmo lygį, lojalumą ir sumažina nutrauktų sutarčių kiekį. Ją galima integruoti į jūsų svetainę ir socialinius tinklus, taigi tai gali padėti pritraukti naujų klientų ir pagerinti prekės ženklo žinomumą.

Ar klientams, naudojantiems jūsų svetainės talpinimo paslaugas, reikia geresnės pagalbos? Suteikite tai jiems su tinkama programine įranga. Išbandykite „LiveAgent“ 14 dienų nemokamai be jokių išankstinių įsipareigojimų.

Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei

Svarbu tvarka ir gražūs kūrimi kanalai, kad klientai galėtų susisiekti. LiveAgent yra sprendimas, kuris gali padėti geriausiai pasirinkti jūsų verslo reikmėms.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.

Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!

LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga padeda bendrovėms padidinti pardavimus teikiant puikų klientų aptarnavimą. Taip pat LiveAgent sprendimas padidina klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, taupo laiką ir sumažina su klientų aptarnavimu susijusias išlaidas. Geras pardavimų padidėjimas nuo 5% iki 10% gali būti laikomas geru. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, prieiga prie klientų aptarnavimo yra prieinama 24/7, ir paslaugos atsisakyti galima bet kuriuo metu.

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

Įmonės ir vartotojai dalijosi teigiamais atsiliepimais apie „LiveAgent“ klientų aptarnavimo sistemą, palyginti su konkurentu „Zendesk“. Jie patenkinti funkcionalumu, integracija su socialiniais tinklais, stabilumu ir galimybe naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Kainos yra prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda padeda 24/7.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai