Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Atraskite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų SaaS verslą.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Pagerinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų aptarnavimo patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų įtaką srautą su žinių baze.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga SaaS

Pasitikėkite LiveAgent, atnaujinkite savo SaaS verslą ir sumažinkite klientų sutarčių nutraukimo santykį.

Palaikykite žemą sutarčių atsisakymo rodiklį, laikydamiesi visų aptarnavimo lygio sutarčių ir klientų lūkesčių.

Reguliariai analizuokite agento naudongumo rodiklius ir užtikrinkite, kad jūsų klientai yra patenkinti jūsų paslaugomis.

Apjungdami visus kliento pranešimus į vieną pašto dėžutę užtikrinkite, kad būtų atsakyta į visas kliento žinutes.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Sumažinkite sutarčių atsisakymą

Greita ir neatidėliotina pagalba gali turėti didelę įtaką, kalbant apie sutarčių nutraukimo sumažinimą. Šiuo atveju, tai yra labai svarbus veiksnys. Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku gali padėti jums iš karto išspręsti problemas ir išsaugoti klientus. Daugiau jokių galvojimų apie strategijas, kaip tai sumažinti – sprendimas atėjo tiesiai pas jus.

decrease churn rate
improve customer happiness

Padidinkite klientų laimingumą

Jūsų verslo sėkmė priklauso nuo jūsų klientų pasitenkinmo. Suteikite jiems galimybę susirasti atsakymus kliento portale, susisiekite su jais paštu ir užbaikite pardavimą skambučiu – viskas vienoje vietoje! Priedas: dėka atlygio / priekaištų sistemos, jūs galite pamatuoti, kokie patenkinti yra jūsų klientai. 🙂

Būkite organizuoti

Daugiau jokių atskirų pašto dėžučių, skirtingų internetinių pokalbių sprendimų ar papildomų skambučių centro tiekėjų. LiveAgent į vieną paketą apjungia visus kanalus (taip pat ir socialinius tinklus) už labai prieinamą kainą. Dėl automatizacijos, nivestuokite mažiau laiko į kasdienių užduočių valdymą ir sutelkite dėmesį į tai, kas jums rūpi – jūsų klientai, verslas ir plėtra.

stay organized

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais klientų aptarnavimo sprendimais ir pasirinkite siūlantį labiausiai jūsų pramonę atitinkančias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti klientų laimę.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl SaaS bendrovei reikalinga pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinė įranga jūsų įmonei suteikia galimybes valdyti ir sekti klientų pagalbos užklausas, problemas ir skundus. Be to, siekiant padidinti bendravimą, ji suteikia jums vietą pasidalinti žiniomis su visa įmone.

Kodėl jūsų SaaS bendrovė turėtų rinktis LiveAgent, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą?

LiveAgent yra viena iš vartotojams draugiškiausių pagalbos tarnybos programinių įrangų rinkoje. Tai yra debesų pagrindu paremtas sprendimas, todėl jums nereikia rūpintis apie serverius ar atsargines kopijas.

Kokią naudą SaaS įmonės gali gauti iš LiveAgent?

LiveAgent realaus laiko internetinių pokalbių programinė įranga gali padėti suteikti aukšto lygio klientų aptarnavimą ir padidinti klientų lojalumą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai