Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent
80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį, o 48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse yra mokomoji medžiaga. Taip pat siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybų sprendimų, kad klientai būtų laimingi.
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Šiame tekste pateikiama informacija apie tai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Taip pat siūlomi keli būdai, kaip užmegzti gerus santykius su klientais: iniciatyvus pokalbis, tinkamų atsiliepimų prašymo el. laiško šablonai ir socialinių tinklų atsakymų šablonai. Be to, rekomenduojama turėti tinkamą vidinę premijų sistemą ir gerai išvystytus minkštųjų įgūdžių. Visi šie principai gali padėti didinti klientų lojalumą, prekės ženklo prestižą bei pelną.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda efektyviai išspręsti klientų užklausas iš skirtingų kanalų ir padidina klientų triukšmo lygį, lojalumą ir sumažina nutrauktų sutarčių kiekį. Ją galima integruoti į jūsų svetainę ir socialinius tinklus, taigi tai gali padėti pritraukti naujų klientų ir pagerinti prekės ženklo žinomumą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
Svarbu tvarka ir gražūs kūrimi kanalai, kad klientai galėtų susisiekti. LiveAgent yra sprendimas, kuris gali padėti geriausiai pasirinkti jūsų verslo reikmėms.
Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!
LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga padeda bendrovėms padidinti pardavimus teikiant puikų klientų aptarnavimą. Taip pat LiveAgent sprendimas padidina klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, taupo laiką ir sumažina su klientų aptarnavimu susijusias išlaidas. Geras pardavimų padidėjimas nuo 5% iki 10% gali būti laikomas geru. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, prieiga prie klientų aptarnavimo yra prieinama 24/7, ir paslaugos atsisakyti galima bet kuriuo metu.
Norite padidinti atsakymų greitį?
Įmonės ir vartotojai dalijosi teigiamais atsiliepimais apie „LiveAgent“ klientų aptarnavimo sistemą, palyginti su konkurentu „Zendesk“. Jie patenkinti funkcionalumu, integracija su socialiniais tinklais, stabilumu ir galimybe naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Kainos yra prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda padeda 24/7.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis