Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų programinės įrangos verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Padidintas įsitraukimas

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri atvers jūsų klientus pokalbiui.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.

Industry background

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnyba smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiemas padėkite su LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 priežastys, kodėl programinės įrangos kūrėjai turėtų rinktis LiveAgent

Suteikite savo vartotojams savitarnos galimybę, sukurdami išsamias žinių bazes, užpildytas straipsniais, vadovais, forumais ir DUK.

Supažindinkite savo potencialius klientus su pardavimo kanalais, realiuoju laiku atsakydami į jų klausimus.

Pasinaudokite mūsų atsiliepimų ir pasiūlymų laukelių galimybėmis bei sužinokite, ko iš jūsų nori ir tikisi klientai.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
focus on needs

Dėmesys poreikiams

Skirtingi klientai turi skirtingus poreikius, todėl turėtumėte stengtis dėl jų visų. Dėka daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos galimybių, jūs galite su jais susisiekti įvairiais būdais – socialiniais tinklais, pokalbiais, el. laiškais ar realaus laiko internetiniais pokalbiais. Nesvarbu, kokiu kanalu kreipiasi jūsų klientai, jūs visada būsite pasiruošę.

Sukurkite žinių bazę

Žinių bazė ir pagalbos portalas yra tos vietos, į kurias atsakymų ieškantys klientai pirmiausiai atkreipia dėmesį. Patikimos LiveAgent galimybės jums suteikia pakankamai galios sukurti DUK, rašyti savitarnos straipsnius ar remiantis verslu, sukurti kelias kategorijas.

create the knowledge base
complete the sales funnel

Įgyvendinkite pardavimų kanalą

Kai kurie jūsų būsimieji klientai gali su jumis susisiekti naudodami internetinius pokalbius, kurių pagalba jiems galėsite suteikti greitus ir tikslius atsakymus. Taip pat jie gali su jumis susiekti įprastiniu el. paštu ar jums paskambinti. Visą prieinamą informaciją jūs turėsite universalioje pašto dėžutėje, todėl galėsite neusdėtingai atsekti jų poreikius ir užklausas. Taigi, ką apie tai manote?

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir pasirinkite tą, kuris siūlo tinkamiausias funkcijas jūsų pramonės šakai ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei liudijimus ir atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo poveikį, programinės įrangos kūrimo pramonės šakoje.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl programinės įrangos vystymo įmonės turėtų investuoti į pagalbos tarnybos programinę įrangą?

Pagalbos tarnybos programinė įranga yra sistema, leidžianti jums efektyviai valdyti visas klientų aptarnavimo užklausas. Pavyzdžiui, jūs galite atskirti savo pagalbos komandą ir vystymo komandą, bei priskirti juos atitinkamoms užduotims.

Kaip programinės įrangos vystymo įmonės gali gauti naudą iš LiveAgent?

LiveAgent yra programinė įranga, teikianti pilną pagalbos tarnybą su internetiniai pokalbiais, el. pašto, telefono ir socialinės žiniasklaidos integracija.

Kokios LiveAgent funkcijos gali padėti automatizuoti kasdiens pasikartojančias užduotis?

LiveAgent siūlo daugiau nei 180 funkcijų, kurios gali padėti jūsų agentams. Kai kurios iš jų, tokios kaip IVR, automatizuotas bilietų paskirstymas, automatinis perskambinimas ir kitos, padeda automatizuoti jūsų komandos kasdienes užduotis ir užtikrina efektyvią darbo eigą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai