Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų programinės įrangos verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidintas įsitraukimas

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri atvers jūsų klientus pokalbiui.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.

Industry background

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnyba smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiemas padėkite su LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl programinės įrangos kūrėjai turėtų rinktis LiveAgent

Suteikite savo vartotojams savitarnos galimybę, sukurdami išsamias žinių bazes, užpildytas straipsniais, vadovais, forumais ir DUK.

Supažindinkite savo potencialius klientus su pardavimo kanalais, realiuoju laiku atsakydami į jų klausimus.

Pasinaudokite mūsų atsiliepimų ir pasiūlymų laukelių galimybėmis bei sužinokite, ko iš jūsų nori ir tikisi klientai.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Dėmesys poreikiams

Skirtingi klientai turi skirtingus poreikius, todėl turėtumėte stengtis dėl jų visų. Dėka daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos galimybių, jūs galite su jais susisiekti įvairiais būdais – socialiniais tinklais, pokalbiais, el. laiškais ar realaus laiko internetiniais pokalbiais. Nesvarbu, kokiu kanalu kreipiasi jūsų klientai, jūs visada būsite pasiruošę.

Sukurkite žinių bazę

Žinių bazė ir pagalbos portalas yra tos vietos, į kurias atsakymų ieškantys klientai pirmiausiai atkreipia dėmesį. Patikimos LiveAgent galimybės jums suteikia pakankamai galios sukurti DUK, rašyti savitarnos straipsnius ar remiantis verslu, sukurti kelias kategorijas.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Įgyvendinkite pardavimų kanalą

Kai kurie jūsų būsimieji klientai gali su jumis susisiekti naudodami internetinius pokalbius, kurių pagalba jiems galėsite suteikti greitus ir tikslius atsakymus. Taip pat jie gali su jumis susiekti įprastiniu el. paštu ar jums paskambinti. Visą prieinamą informaciją jūs turėsite universalioje pašto dėžutėje, todėl galėsite neusdėtingai atsekti jų poreikius ir užklausas. Taigi, ką apie tai manote?

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir pasirinkite tą, kuris siūlo tinkamiausias funkcijas jūsų pramonės šakai ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei liudijimus ir atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo poveikį, programinės įrangos kūrimo pramonės šakoje.

Susiję straipsniai suPrograminė Įranga ir Internetas
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x