Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri atvers jūsų klientus pokalbiui.
Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.
Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Suteikite savo vartotojams savitarnos galimybę, sukurdami išsamias žinių bazes, užpildytas straipsniais, vadovais, forumais ir DUK.
Supažindinkite savo potencialius klientus su pardavimo kanalais, realiuoju laiku atsakydami į jų klausimus.
Pasinaudokite mūsų atsiliepimų ir pasiūlymų laukelių galimybėmis bei sužinokite, ko iš jūsų nori ir tikisi klientai.
Skirtingi klientai turi skirtingus poreikius, todėl turėtumėte stengtis dėl jų visų. Dėka daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos galimybių, jūs galite su jais susisiekti įvairiais būdais – socialiniais tinklais, pokalbiais, el. laiškais ar realaus laiko internetiniais pokalbiais. Nesvarbu, kokiu kanalu kreipiasi jūsų klientai, jūs visada būsite pasiruošę.
Žinių bazė ir pagalbos portalas yra tos vietos, į kurias atsakymų ieškantys klientai pirmiausiai atkreipia dėmesį. Patikimos LiveAgent galimybės jums suteikia pakankamai galios sukurti DUK, rašyti savitarnos straipsnius ar remiantis verslu, sukurti kelias kategorijas.
Kai kurie jūsų būsimieji klientai gali su jumis susisiekti naudodami internetinius pokalbius, kurių pagalba jiems galėsite suteikti greitus ir tikslius atsakymus. Taip pat jie gali su jumis susiekti įprastiniu el. paštu ar jums paskambinti. Visą prieinamą informaciją jūs turėsite universalioje pašto dėžutėje, todėl galėsite neusdėtingai atsekti jų poreikius ir užklausas. Taigi, ką apie tai manote?
Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir pasirinkite tą, kuris siūlo tinkamiausias funkcijas jūsų pramonės šakai ir geriausią kainą.
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei liudijimus ir atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo poveikį, programinės įrangos kūrimo pramonės šakoje.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Pagalbos tarnybos programinė įranga yra sistema, leidžianti jums efektyviai valdyti visas klientų aptarnavimo užklausas. Pavyzdžiui, jūs galite atskirti savo pagalbos komandą ir vystymo komandą, bei priskirti juos atitinkamoms užduotims.
LiveAgent yra programinė įranga, teikianti pilną pagalbos tarnybą su internetiniai pokalbiais, el. pašto, telefono ir socialinės žiniasklaidos integracija.
LiveAgent siūlo daugiau nei 180 funkcijų, kurios gali padėti jūsų agentams. Kai kurios iš jų, tokios kaip IVR, automatizuotas bilietų paskirstymas, automatinis perskambinimas ir kitos, padeda automatizuoti jūsų komandos kasdienes užduotis ir užtikrina efektyvią darbo eigą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis