Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų programinės įrangos verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidintas įsitraukimas

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri atvers jūsų klientus pokalbiui.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.

Industry background

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnyba smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2019 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiemas padėkite su LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl programinės įrangos kūrėjai turėtų rinktis LiveAgent

Suteikite savo vartotojams savitarnos galimybę, sukurdami išsamias žinių bazes, užpildytas straipsniais, vadovais, forumais ir DUK.

Supažindinkite savo potencialius klientus su pardavimo kanalais, realiuoju laiku atsakydami į jų klausimus.

Pasinaudokite mūsų atsiliepimų ir pasiūlymų laukelių galimybėmis bei sužinokite, ko iš jūsų nori ir tikisi klientai.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Dėmesys poreikiams

Skirtingi klientai turi skirtingus poreikius, todėl turėtumėte stengtis dėl jų visų. Dėka daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos galimybių, jūs galite su jais susisiekti įvairiais būdais – socialiniais tinklais, pokalbiais, el. laiškais ar realaus laiko internetiniais pokalbiais. Nesvarbu, kokiu kanalu kreipiasi jūsų klientai, jūs visada būsite pasiruošę.

Sukurkite žinių bazę

Žinių bazė ir pagalbos portalas yra tos vietos, į kurias atsakymų ieškantys klientai pirmiausiai atkreipia dėmesį. Patikimos LiveAgent galimybės jums suteikia pakankamai galios sukurti DUK, rašyti savitarnos straipsnius ar remiantis verslu, sukurti kelias kategorijas.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Įgyvendinkite pardavimų kanalą

Kai kurie jūsų būsimieji klientai gali su jumis susisiekti naudodami internetinius pokalbius, kurių pagalba jiems galėsite suteikti greitus ir tikslius atsakymus. Taip pat jie gali su jumis susiekti įprastiniu el. paštu ar jums paskambinti. Visą prieinamą informaciją jūs turėsite universalioje pašto dėžutėje, todėl galėsite neusdėtingai atsekti jų poreikius ir užklausas. Taigi, ką apie tai manote?

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir pasirinkite tą, kuris siūlo tinkamiausias funkcijas jūsų pramonės šakai ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei liudijimus ir atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo poveikį, programinės įrangos kūrimo pramonės šakoje.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suPrograminė Įranga ir Internetas
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

"LiveAgent" yra efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Su „LiveAgent“ galite pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygį. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir skambučių centre su daugybės funkcijų sprendimu.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.

Norint teikti geresnę pagalbą, būtina turėti daugiau informacijos apie klientus. Vienas iš būdų ją gauti yra kliento forma.

Kliento forma

"LiveAgent yra programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri apima įvairias funkcijas, tokius kaip skundų valdymas ir el. pašto valdymas." (145 characters)

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai