Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.
Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.
Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.
Daugiau parduokite ir padidinkite pasitenkinim – viską galite atlikti su LiveAgent. Teikite savo klientams puikų klientų aptarnavimą. Leiskite jimes su jumis susisiekti naudojant socialinę žiniasklaidą, jūsų svetaines, el. paštą ar internetinius pokalbius…
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Teikite aptarnavimą 24/7/365, sukurdami savitarnos centrus ir juos užpildę susijusia informacija ir atsakymais į DUK.
Sumažinkite pirkinių krepšelio atsisakymą, tiesiogiai savo svetainėje siūlydami pagalbą realiuoju laiku.
Naudodami aktyvius pakvietimus pokalbiui, per kelias sekundes pradėkite bendrauti ir pritraukite po svetainę naršančius lankytojus.
Sukurkite sklandžią patirtį savo klientams naudodami daugiakanalę koncepciją. Internetinės parduotuvės naudojimas kartu su įprastine parduotuve, gali jums pritraukti pirkėjų. Būkite arčiau jų ir tapkite į klientus orientuota įmone. Visą tai galite pasiekti su mažmeninei pramonei skirtu LiveAgent .
Klientams patinka užduoti klausimus – nesvarbu, ar tiesiogiai jūsų parduotuvėje, ar skirtinguose portaluose internetu. Su LiveAgent sukurkite mažmeninės prekybos pramonei skirtą klientų portalą, žinių bazę ar DUK. Jei jums labiau patinka internetiniai pokalbiai ir pagalbą teikiate asmeniškai, mes galime pasiūlyti sprendimą!
Pagalbos teikimas jūsų klientams siekiant išpildyti jų poreikius ir suteikti išskirtinį klientų aptarnavimą, jūsų verslui suteiks privalumų. Ar kai kurie jūsų klientai turėjo ne itin gerą patirtį? Greitai išspręskite tokias situacijas su mažmeninės prekybos pramonei skirtu LiveAgent.
Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su skirtingais pagalbos tarnybos sprendimais ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.
Peržiūrėkite sėkmės istorijas ir liudijums, bei sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir padidina jūsų klientų pasitenkinimą.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Pagalbos tarnybos programinės įrangos naudojimas jūsų mažmeninėje parduotuvėje gali padėti užtikrinti pagalbos klientams teikimą ir informacijos apie jūsų produktus prieinamumą žinių bazėje.
Pagalbos tarnybos programinė įranga yra sistema, kuri įmonėms padeda užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Ji yra naudojama gauti, valdyti ir atsakyti į klientų klausimus ir užklausas. Pavyzdžiui, LiveAgent internetinėms parduotuvėms suteikia galimybę efektyviai atsakyti į klientų klausimus. Ji taip pat siūlo įvairias ataskaitas, kurios leis atsakingiems asmenims įvertinti situacijas ir į jas greitai reaguoti.
LiveAgent yra integruojama su keletu e-komercijos platformų, CRM, mokėjimo platformomis ir kitomis verslo sistemomis, kad jūs realiuoju laiku galėtumėte išspręsti klientų aptarnavimo problemas, kol klientas lankosi jūsų svetainėje ir suteiktumėte sklandžią patirtį.
Būkite pirmieji, tiesiogiai į savo elektroninį paštą gaunantys išskirtinius pasiūlymus ir naujienas, apie mūsų produktus ir paslaugas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis