Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų mažmeninės prekybos verslą.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidintas įsitraukimas

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymų laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu biletų nukreipimu.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų spūstį, naudodami žinių bazę.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga Mažmeninės Prekybos Sektoriui

Daugiau parduokite ir padidinkite pasitenkinim – viską galite atlikti su LiveAgent. Teikite savo klientams puikų klientų aptarnavimą. Leiskite jimes su jumis susisiekti naudojant socialinę žiniasklaidą, jūsų svetaines, el. paštą ar internetinius pokalbius…

Teikite aptarnavimą 24/7/365, sukurdami savitarnos centrus ir juos užpildę susijusia informacija ir atsakymais į DUK.

Sumažinkite pirkinių krepšelio atsisakymą, tiesiogiai savo svetainėje siūlydami pagalbą realiuoju laiku.

Naudodami aktyvius pakvietimus pokalbiui, per kelias sekundes pradėkite bendrauti ir pritraukite po svetainę naršančius lankytojus.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Pagerinkite apsipirkinėjimo patirtį

Sukurkite sklandžią patirtį savo klientams naudodami daugiakanalę koncepciją. Internetinės parduotuvės naudojimas kartu su įprastine parduotuve, gali jums pritraukti pirkėjų. Būkite arčiau jų ir tapkite į klientus orientuota įmone. Visą tai galite pasiekti su mažmeninei pramonei skirtu LiveAgent .

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Ištieskite pagalbos ranką

Klientams patinka užduoti klausimus – nesvarbu, ar tiesiogiai jūsų parduotuvėje, ar skirtinguose portaluose internetu. Su LiveAgent sukurkite mažmeninės prekybos pramonei skirtą klientų portalą, žinių bazę ar DUK. Jei jums labiau patinka internetiniai pokalbiai ir pagalbą teikiate asmeniškai, mes galime pasiūlyti sprendimą!

Padidinkite pajamų srautą

Pagalbos teikimas jūsų klientams siekiant išpildyti jų poreikius ir suteikti išskirtinį klientų aptarnavimą, jūsų verslui suteiks privalumų. Ar kai kurie jūsų klientai turėjo ne itin gerą patirtį? Greitai išspręskite tokias situacijas su mažmeninės prekybos pramonei skirtu LiveAgent.

retail-man scanning phone-illustration

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su skirtingais pagalbos tarnybos sprendimais ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite sėkmės istorijas ir liudijums, bei sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir padidina jūsų klientų pasitenkinimą.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl mažmeninei parduotuvei yra reikalinga pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinės įrangos naudojimas jūsų mažmeninėje parduotuvėje gali padėti užtikrinti pagalbos klientams teikimą ir informacijos apie jūsų produktus prieinamumą žinių bazėje.

Kodėl jūsų mažmeninė parduotuvė, kaip pagalbos tarnybos programinę įrangą, turėtų rinktis LiveAgent?

Pagalbos tarnybos programinė įranga yra sistema, kuri įmonėms padeda užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Ji yra naudojama gauti, valdyti ir atsakyti į klientų klausimus ir užklausas. Pavyzdžiui, LiveAgent internetinėms parduotuvėms suteikia galimybę efektyviai atsakyti į klientų klausimus. Ji taip pat siūlo įvairias ataskaitas, kurios leis atsakingiems asmenims įvertinti situacijas ir į jas greitai reaguoti.

Kokią naudą iš LiveAgent gali gauti jūsų mažmeninė parduotuvė?

LiveAgent yra integruojama su keletu e-komercijos platformų, CRM, mokėjimo platformomis ir kitomis verslo sistemomis, kad jūs realiuoju laiku galėtumėte išspręsti klientų aptarnavimo problemas, kol klientas lankosi jūsų svetainėje ir suteiktumėte sklandžią patirtį.

Related Articles to Mažmeninė prekyba
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį, o 48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse yra mokomoji medžiaga. Taip pat siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybų sprendimų, kad klientai būtų laimingi.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda efektyviai išspręsti klientų užklausas iš skirtingų kanalų ir padidina klientų triukšmo lygį, lojalumą ir sumažina nutrauktų sutarčių kiekį. Ją galima integruoti į jūsų svetainę ir socialinius tinklus, taigi tai gali padėti pritraukti naujų klientų ir pagerinti prekės ženklo žinomumą.

Ar klientams, naudojantiems jūsų svetainės talpinimo paslaugas, reikia geresnės pagalbos? Suteikite tai jiems su tinkama programine įranga. Išbandykite „LiveAgent“ 14 dienų nemokamai be jokių išankstinių įsipareigojimų.

Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei

Svarbu tvarka ir gražūs kūrimi kanalai, kad klientai galėtų susisiekti. LiveAgent yra sprendimas, kuris gali padėti geriausiai pasirinkti jūsų verslo reikmėms.

Be įspūdingų konstrukcijų ir statinių statymo, jūs taip pat galite statyti lojalių klientų duomenų bazę. Sužinokite, kaip suvaldyti LiveAgent galią.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda nekilnojamojo turto agentams atsakyti į klientų užklausas greitai ir efektyviai. Tai leidžia agentams sutelkti dėmesį į klientus ir pagerinti visų užklausų valdymą, kad būtų suteikta puiki klientų aptarnavimo patirtis ir padidintos pajamos.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.

Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!

LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga padeda bendrovėms padidinti pardavimus teikiant puikų klientų aptarnavimą. Taip pat LiveAgent sprendimas padidina klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, taupo laiką ir sumažina su klientų aptarnavimu susijusias išlaidas. Geras pardavimų padidėjimas nuo 5% iki 10% gali būti laikomas geru. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, prieiga prie klientų aptarnavimo yra prieinama 24/7, ir paslaugos atsisakyti galima bet kuriuo metu.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai