Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

Teikite suasmenintą pagalbos patirtį, bet kuriame taške.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Teisinga kryptimi vedanti, klientų sąveikos programinė įranga

Naudodami LiveAgent klientų sąveikos programinę įrangą, visada būsite vieno mygtuko paspaudimo atstumu.Suteikite savo klientams galimybę tyrinėti savarankiškai, tačiau išlikite netoliese. Suteikite jiems neribotas susisiekimo galimybes bei puikų klientų aptarnavimą.
  • Leader in issue tracking software badge

Klientų sąveikos programinė įranga suteikia galimybe bendrauti bet kokiame sąlyčio taške

Lengvas bendravimas su klientais

Mūsų “omnichannel” klientų sąveikos programinė įranga, visas klientų užklausas saugo centralizuotame prietaisų skydelyje.  

Atsakykite į Twitter žinutes, internetinių pokalbių žinutes ar telefono skambučius iš vienos vartotojo sąsajos ir peržiūrėkite svarbią klientų informaciją naudodami mūsų integruoą CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mažiau spėlionių, daugiau įžvalgų

Mūsų klientų sąveikos programinė įranga stebi jūsų kliento problemos sprendimo eigą skirtinguose kanaluose, išlaikydama tą patį bilietą.

Užfiksuokite informaciją ir konvertuokite

Pasinaudokite greičiausio pasaulyje internetinių pokalbių valdikliu, kuriame yra išankstinio pokalbio formos, pokalbių aktyvatoriai ir spausdinimo peržiūra realiu laiku.

Nesudėtingai keiskite kiekvieno mygtuko animaciją, spalvą, stilių ar pokalbių lango foną.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Momentinis Instagram ir Twitter palaikymas

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger, WhatsApp ar Viber? Mes turime juos visus. Bendravimas su jūsų klientais socialinėje žiniasklaidoje, dar niekada nebuvo toks paprastas.

Apie jus blogai kalba per Twitter? Nustatykite raktažodžių stebėjimą ir kol dar ne per vėlu, išsiaiškinkite su klientais.

Virtualus skambučių centras? Užskaityta

Automatinis skambučių paskirstymas, nemokami vidiniai skambučiai, kompleksiniai IVR medžiai, perskambinimo galimybė ir neribotas skambučių įrašymas. Geriausia dalis? Agentai gali suteikti klientų aptarnavimą kelyje, naudodami visus įrenginius.

Sužinokite daugiau apie mūsų klientų sąveikos programinės įrangos skambučių centrą.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Bendruomenė ir savitarna

Suteikite savo klientams atskirą vietą bendravimui ir savitarnos galimybes.

Naudodami mūsų WYSIWYG redaktorių, sukurkite jūsų įmonės įvaizdžiui pritaikytas kiekvieno prekės ženklo žinių bazes, bendruomenės forumus, ir bilieto pateikimo formas.

percentage graph

Ataskaitos, automatizacija, žaidimifikacija - pirmyn!

LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga renka duomenis apie visą bendravimą su klientais ir paverčia juos į patogias ataskaitas. Gaukite naudingų įžvalgų, padidinkite agentų efektyvumą su mūsų galinga automatizacija, ir pagerinkite jų produktyvumą, naudodami žaidimifikaciją.

Skamba per gerai, kad būtų tiesa?

Mūsų klientai pasako geriausiai

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Pavargote persijunginėti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Jūs ir neprivalote! LiveAgent yra unikali klientų sąveikos programinė įranga, po vienu stogu apjungianti keletą bendravimo kanalų ir teikiama už prieinamą ir skaidrią kainodarą. Nemokėkite papildomo mokesčio už naudojimąsį skambučių centru ar internetiniais pokalbiais. 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgų

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri suteikia mums galimybę teikti išskirtinę pagalbą klientams.

black Slido logo

Atraskite viską, ką gali pasiūlyti LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga

Patenkinti klientai? Neįkainojama.

Ar jūs pastebėjote, kad LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga yra pigiausias ir tuo pačiu pažangiausias pasirinkimas rinkoje? Teisingai. Kainodaros puslapyje peržiūrėkite visus mūsų pasiūlymus.

30 dienų bandymas
Kreditinės kortelės nereikia
ir daug daugiau
$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suKlientų sąveikos programinė įranga
806278 Predefined Answers

Predefined answers

Create Predefined answers for support queries, add them to ticket answers with two clicks, and trigger them easily. LiveAgent is an integrated customer support software with various features and functions.

Ataskaitos, dar vadinamos analitika, jums suteikia bendras įžvalgas apie tai, kas vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas.

Ataskaitos

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Skambučių centro aplikacija yra klientų aptarnavimo aplikacija, kuri suteikia galimybę gauti ar teikti pagalbą telefonu. Tai yra greičiausia pagalba.

Skambučių centro aplikacija

Skambučių centro aplikacija suteikia galimybę organizuoti ir valdyti visą bendravimą su klientais, padidindama efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. LiveAgent siūlo įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir savitarnos programinę įrangą.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x