„LiveAgent“ yra pripažintas kaip geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys. Jo kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. „LiveAgent“ turi puikią klientų aptarnavimo komandą ir daugybę integracijų, atsižvelgiant į visus vartotojų poreikius. Ateities klientai gali naudoti ketvirtosios kartos pagalbos tarnybų sistemas, kurios jau siūlo daug gerų funkcijų ir geriausiu įvertinimu pasirinko būtent „LiveAgent“ sistemą.
Ieškote „osTicket“ alternatyvos?
Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.
Programinė įranga „LiveAgent“ siūlo gausybę funkcijų geram klientų aptarnavimui už prieinamą kainą, o „osTicket“ taip pat turi pagrindines klientų aptarnavimo funkcijas už mažesnę kainą. Tarp „LiveAgent“ privalumų yra tiesioginis pokalbis su klientais, skambučių centrą, savitarną, integracijas su socialiniais tinklais ir Viber. Taip pat suteikiama neribota bilietų ir laiškų kiekis, pokalbių mygtukų, istorijos ir 24/7 klientų aptarnavimo paslaugos. „osTicket“ taip pat turi bilietų sistemą ir kitas klientų aptarnavimo funkcijas, tačiau ne visos išvardytos funkcijos yra prieinamos.
Ieškote „Channels“ alternatyvos?
LiveAgent siūlo papildomas funkcijas, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Palyginus su Channels, LiveAgent turi papildomų pranašumų, kurie apima didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, sumažėjusias klientų aptarnavimo išlaidas, sumažėjusį klientų praradimą ir geresnę agentų darbo eigą.
Ieškote „CallPage“ alternatyvos?
Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Vartotojai dalijasi teigiamu "LiveAgent" patirtimi, teigdami, kad sistema stabiliai veikia net mobiliose platformose ir turi daugybę funkcijų, kurių trūksta kitose pagalbos tarnybų sistemose. Be to, geras kainos ir kokybės santykis yra dar vienas teigiamas aspektas, kuris pritraukia smulkaus verslo savininkus.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis