Mūsų “omnichannel” klientų sąveikos programinė įranga, visas klientų užklausas saugo centralizuotame prietaisų skydelyje.
Atsakykite į Twitter žinutes, internetinių pokalbių žinutes ar telefono skambučius iš vienos vartotojo sąsajos ir peržiūrėkite svarbią klientų informaciją naudodami mūsų integruoą CRM.
Mūsų klientų sąveikos programinė įranga stebi jūsų kliento problemos sprendimo eigą skirtinguose kanaluose, išlaikydama tą patį bilietą.
Pasinaudokite greičiausio pasaulyje internetinių pokalbių valdikliu, kuriame yra išankstinio pokalbio formos, pokalbių aktyvatoriai ir spausdinimo peržiūra realiu laiku.
Nesudėtingai keiskite kiekvieno mygtuko animaciją, spalvą, stilių ar pokalbių lango foną.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger, WhatsApp ar Viber? Mes turime juos visus. Bendravimas su jūsų klientais socialinėje žiniasklaidoje, dar niekada nebuvo toks paprastas.
Apie jus blogai kalba per Twitter? Nustatykite raktažodžių stebėjimą ir kol dar ne per vėlu, išsiaiškinkite su klientais.
Automatinis skambučių paskirstymas, nemokami vidiniai skambučiai, kompleksiniai IVR medžiai, perskambinimo galimybė ir neribotas skambučių įrašymas. Geriausia dalis? Agentai gali suteikti klientų aptarnavimą kelyje, naudodami visus įrenginius.
Sužinokite daugiau apie mūsų klientų sąveikos programinės įrangos skambučių centrą.
Suteikite savo klientams atskirą vietą bendravimui ir savitarnos galimybes.
Naudodami mūsų WYSIWYG redaktorių, sukurkite jūsų įmonės įvaizdžiui pritaikytas kiekvieno prekės ženklo žinių bazes, bendruomenės forumus, ir bilieto pateikimo formas.
LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga renka duomenis apie visą bendravimą su klientais ir paverčia juos į patogias ataskaitas. Gaukite naudingų įžvalgų, padidinkite agentų efektyvumą su mūsų galinga automatizacija, ir pagerinkite jų produktyvumą, naudodami žaidimifikaciją.
Skamba per gerai, kad būtų tiesa?
Jūs ir neprivalote! LiveAgent yra unikali klientų sąveikos programinė įranga, po vienu stogu apjungianti keletą bendravimo kanalų ir teikiama už prieinamą ir skaidrią kainodarą. Nemokėkite papildomo mokesčio už naudojimąsį skambučių centru ar internetiniais pokalbiais.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgų
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri suteikia mums galimybę teikti išskirtinę pagalbą klientams.
Peter Komornik, CEO
Ar jūs pastebėjote, kad LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga yra pigiausias ir tuo pačiu pažangiausias pasirinkimas rinkoje? Teisingai. Kainodaros puslapyje peržiūrėkite visus mūsų pasiūlymus.
Populiariausias
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team