Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

Teikite suasmenintą pagalbos patirtį, bet kuriame taške.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Teisinga kryptimi vedanti, klientų sąveikos programinė įranga

Naudodami LiveAgent klientų sąveikos programinę įrangą, visada būsite vieno mygtuko paspaudimo atstumu.Suteikite savo klientams galimybę tyrinėti savarankiškai, tačiau išlikite netoliese. Suteikite jiems neribotas susisiekimo galimybes bei puikų klientų aptarnavimą.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Klientų sąveikos programinė įranga suteikia galimybe bendrauti bet kokiame sąlyčio taške

Lengvas bendravimas su klientais

Mūsų “omnichannel” klientų sąveikos programinė įranga, visas klientų užklausas saugo centralizuotame prietaisų skydelyje. 

Atsakykite į Twitter žinutes,  internetinių pokalbių žinutes ar telefono skambučius iš vienos vartotojo sąsajos ir peržiūrėkite svarbią klientų informaciją naudodami mūsų integruoą CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mažiau spėlionių, daugiau įžvalgų

Mūsų klientų sąveikos programinė įranga stebi jūsų kliento problemos sprendimo eigą skirtinguose kanaluose, išlaikydama tą patį bilietą.

Užfiksuokite informaciją ir konvertuokite

Pasinaudokite greičiausio pasaulyje internetinių pokalbių valdikliu, kuriame yra išankstinio pokalbio formos, pokalbių aktyvatoriai ir spausdinimo peržiūra realiu laiku.

Nesudėtingai keiskite kiekvieno mygtuko animaciją, spalvą, stilių ar pokalbių lango foną.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Momentinis "Instagram" ir "Twitter" palaikymas

“Instagram”, “Twitter”, “Facebook”, “Messenger” ar “Viber”? Mes turime juos visus. Bendravimas su jūsų klientais socialinėje žiniasklaidoje, dar niekada nebuvo toks paprastas.

Apie jus blogai kalba per “Twitter”? Nustatykite raktažodžių stebėjimą ir kol dar ne per vėlu, išsiaiškinkite su klientais.

Virtualus skambučių centras? Užskaityta

Automatinis skambučių paskirstymas, nemokami vidiniai skambučiai, kompleksiniai IVR medžiai, perskambinimo galimybė ir neribotas skambučių įrašymas. Geriausia dalis? Agentai gali suteikti klientų aptarnavimą kelyje, naudodami visus įrenginius.

Sužinokite daugiau apie mūsų klientų sąveikos programinės įrangos skambučių centrą.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Bendruomenė ir savitarna

Suteikite savo klientams atskirą vietą bendravimui ir savitarnos galimybes.

Naudodami mūsų WYSIWYG redaktorių, sukurkite jūsų įmonės įvaizdžiui pritaikytas kiekvieno prekės ženklo žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas.

percentage graph

Ataskaitos, automatizacija, žaidimifikacija - pirmyn!

LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga renka duomenis apie visą bendravimą su klientais ir paverčia juos į patogias ataskaitas. Gaukite naudingų įžvalgų, padidinkite agentų efektyvumą su mūsų galinga automatizacija ir pagerinkite jų produktyvumą, naudodami žaidimifikaciją.

Skamba per gerai, kad būtų tiesa?

Mūsų klientai pasako geriausiai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Pavargote persijunginėti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Jūs ir neprivalote! LiveAgent yra unikali klientų sąveikos programinė įranga, po vienu stogu apjungianti keletą bendravimo kanalų ir teikiama už prieinamą ir skaidrią kainodarą. Nemokėkite papildomo mokesčio už naudojimąsį skambučių centru ar internetiniais pokalbiais. 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgų

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri suteikia mums galimybę teikti išskirtinę pagalbą klientams.

black Slido logo

Atraskite viską, ką gali pasiūlyti LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga

Patenkinti klientai? Neįkainojama.

Ar jūs pastebėjote, kad LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga yra pigiausias ir tuo pačiu pažangiausias pasirinkimas rinkoje? Teisingai. Kainodaros puslapyje peržiūrėkite visus mūsų pasiūlymus.

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra klientų sąveikos programinė įranga?

Klientų sąveikos programinė įranga yra programinė įranga, valdanti klientų sąveiką. Be to, ji naudojama valdant įeinančius klientų skambučius, el. laiškus, pokalbių sesijas ir/arba bendravimą socialinėje žiniasklaidoje.

Kodėl yra svarbu turėti klientų sąveikos programinę įrangą?

Sąveikos programinė įranga yra būtina kiekvienai įmonei, nes ji padeda aptarnaujant klientus. Ji padeda įmonei laiku atsakyti į klientų skundus, klausimus ir pasiūlymus. Be to, ji suteikia jums galimybę pasiekti ir sekti visus su kliento sąveika susijusius duomenis.

Related Articles to Klientų sąveikos programinė įranga
Pakelkite pagalbos centrą į aukštesnį lygį naudodami el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę vienoje programinėje įrangoje.

Ieškote „Lucep“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra pripažintas kaip geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys. Jo kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. „LiveAgent“ turi puikią klientų aptarnavimo komandą ir daugybę integracijų, atsižvelgiant į visus vartotojų poreikius. Ateities klientai gali naudoti ketvirtosios kartos pagalbos tarnybų sistemas, kurios jau siūlo daug gerų funkcijų ir geriausiu įvertinimu pasirinko būtent „LiveAgent“ sistemą.

Ieškote tinkamos „osTicket“ alternatyvos? Palyginkite „LiveAgent“ ir „osTicket“ dabar ir gaukite geresnę klientų aptarnavimo programinę įrangą jau šiandien.

Ieškote „osTicket“ alternatyvos?

Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.

Pereikite iš „osTicket“ į „LiveAgent“ su mūsų komandos pagalba ir gaukite prieigą prie daugiakanalės bilietų sistemos.

Atsisveikinkitesu „osTicket“

Programinė įranga „LiveAgent“ siūlo gausybę funkcijų geram klientų aptarnavimui už prieinamą kainą, o „osTicket“ taip pat turi pagrindines klientų aptarnavimo funkcijas už mažesnę kainą. Tarp „LiveAgent“ privalumų yra tiesioginis pokalbis su klientais, skambučių centrą, savitarną, integracijas su socialiniais tinklais ir Viber. Taip pat suteikiama neribota bilietų ir laiškų kiekis, pokalbių mygtukų, istorijos ir 24/7 klientų aptarnavimo paslaugos. „osTicket“ taip pat turi bilietų sistemą ir kitas klientų aptarnavimo funkcijas, tačiau ne visos išvardytos funkcijos yra prieinamos.

Nepasimeskite ieškodami alternatyvos „Channels“. Pažvelkite į „LiveAgent“ daugiakanalį aptarnavimą, įrankius ir funkcijas.

Ieškote „Channels“ alternatyvos?

LiveAgent siūlo papildomas funkcijas, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Palyginus su Channels, LiveAgent turi papildomų pranašumų, kurie apima didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, sumažėjusias klientų aptarnavimo išlaidas, sumažėjusį klientų praradimą ir geresnę agentų darbo eigą.

„LiveAgent“ yra puiki alternatyva, jei norite gauti daugiau bendravimo su klientais galimybių. Pereikite iš „CallPage“ į „LiveAgent“ jau dabar.

Ieškote „CallPage“ alternatyvos?

Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Vartotojai dalijasi teigiamu "LiveAgent" patirtimi, teigdami, kad sistema stabiliai veikia net mobiliose platformose ir turi daugybę funkcijų, kurių trūksta kitose pagalbos tarnybų sistemose. Be to, geras kainos ir kokybės santykis yra dar vienas teigiamas aspektas, kuris pritraukia smulkaus verslo savininkus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai