Vidinių pokalbių funkcija jums suteikia galimybę perjungti vidinį pokalbį į daug patogesnį bendravimo būdą su kolegomis – balso pokalbį. Tiesiogiai į LiveAgent skambučių centrą integruota funkcija leidžia greitai spręsti bet kurias atsiradusias problemas ar greitai gauti atsakymą. Vidinio skambučio atlikimas yra labai lengva užduotis.
Paprasčiausiai paspauskite ant pliuso mygtuko, esančio viršutiniame kampe ir iš sąrašo pasirinkite “Naujas vidinis skambutis”.

Tuomet bus atidaryta nauja LiveAgent dalis, kur jūs galite pasirinkti asmenį, su kuriuo norėtumėte bendrauti. Paspaudus ant skambučio mygtuko, jūs greitai atidarysite naują bilietą su unikaliu ID numeriu ir į LiveAgent panašia sąsaja.
Panašiai kaip ir vidinio pokalbio metu, jūs galite įterpti pastabą su Bilieto ID (kuris yra paspaudžiamas ir nukreipiantis jus į tą bilietą).
Jei jums bus reikalinga pagalba su konkrečiu bilietu ar kliento užklausa, jūs galite pradėti vidinį skambutį tiesiai iš to bilieto sąsajos. Paspaudę ant 3 taškų, jūs galėsite pamatyti galimų parinkčių sąrašą. Skambučio pradžios procesas yra toks pat, kaip ir prieš tai. Pasirinkite kolegą ir paspauskite skambučio mygtuką.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
LiveAgent yra internetinių pokalbių įrankis verslui, padedantis pagerinti klientų patirtį ir padidinti konversiją. Tai svarbus klientų aptarnavimo kanalas, kuriame galima kalbėtis su keliais klientais, pastebėti pokalbio pastabas, naudoti mobilųjį telefoną ir t.t. Internetiniai pokalbiai yra populiari klientų aptarnavimo priemonė įvairiose amžiaus grupėse. "LiveAgent" patenkina klientų poreikius, o įmonėms padeda sumažinti išlaidas ir surinkti potencialius klientus.
LiveAgent siūlo daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje klientų aptarnavimo programinės įrangos paslaugas su įvairiomis funkcijomis, siūlo mokymosi žaidimus ir internetinius seminarus savo produktams. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą ir gera kainos ir kokybės santykį, taip pat galima integraciją į kitas programinės įrangos sistemas.
Pokalbių programos allow for easy communication with clients via messaging, and there are different types available. LiveAgent offers a great tool for real-time chat online. These programs are popular for customer service and can be used globally. They are user-friendly and cost-effective, but require qualified agents. LiveAgent provides a comprehensive software solution for customer service needs. Online chat is becoming more popular and effective for customer service.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus. Jie siūlo skambinimo mygtuką, kelionės žemėlapį, nuspėjantį rinkiklį ir rekomenduoja naudoti profesionalias strategijas komunikacijai su klientais. Po registracijos savo paskyros ir įdiegimo, prisijungimo informacija bus išsiųsta elektroniniu paštu. Taip pat siūloma susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui. Svetainė naudoja slapukus, kurie aprašyti mūsų privatumo ir slapukų politikoje.