Vidinių pokalbių funkcija jums suteikia galimybę perjungti vidinį pokalbį į daug patogesnį bendravimo būdą su kolegomis – balso pokalbį. Tiesiogiai į LiveAgent skambučių centrą integruota funkcija leidžia greitai spręsti bet kurias atsiradusias problemas ar greitai gauti atsakymą. Vidinio skambučio atlikimas yra labai lengva užduotis.
Paprasčiausiai paspauskite ant pliuso mygtuko, esančio viršutiniame kampe ir iš sąrašo pasirinkite “Naujas vidinis skambutis”.
Tuomet bus atidaryta nauja LiveAgent dalis, kur jūs galite pasirinkti asmenį, su kuriuo norėtumėte bendrauti. Paspaudus ant skambučio mygtuko, jūs greitai atidarysite naują bilietą su unikaliu ID numeriu ir į LiveAgent panašia sąsaja.
Panašiai kaip ir vidinio pokalbio metu, jūs galite įterpti pastabą su Bilieto ID (kuris yra paspaudžiamas ir nukreipiantis jus į tą bilietą).
Jei jums bus reikalinga pagalba su konkrečiu bilietu ar kliento užklausa, jūs galite pradėti vidinį skambutį tiesiai iš to bilieto sąsajos. Paspaudę ant 3 taškų, jūs galėsite pamatyti galimų parinkčių sąrašą. Skambučio pradžios procesas yra toks pat, kaip ir prieš tai. Pasirinkite kolegą ir paspauskite skambučio mygtuką.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.