LiveAgent yra ekonomiškas ir profesionalus klientų aptarnavimo sprendimas, kuris padidina konversijų rodiklį iki 325%. Tai susideda iš tiesioginio pokalbio su klientais, skambučių centro, savitarnos ir integracijos su socialiniais tinklais ir Viber. LiveAgent gali padėti pagerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką, o jo kainos ir kokybės santykis yra labai patrauklus. Palyginus su kitais klientų aptarnavimo sprendimais kaip osTicket, Zendesk ar Front, LiveAgent turi daugybę funkcijų ir yra stabilus net ir mobiliuose įrenginiuose.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda gerinti klientų patirtį ir pagerinti pasitenkinimą naudojant savipagalbos įrankius. Tai taip pat padeda supaprastinti bilietų tvarkymą ir kurti savo žinių bazę. LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir švietimo resursų. Verslo partneriai gali prisijungti prie jų partnerystės programos. Tai yra alternatyva kitoms pagalbos tarnybų sistemoms, ir jis pasirodė gerai funkcionalumu, stabilumu ir geru kainos ir kokybės santykiu.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
Šio teksto tema yra LiveAgent - klientų aptarnavimo programinė įranga. Jis siūlo įvairius būdus, kaip padidinti klientų patirtį, pvz., VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių centrų programinę įrangą ir kt. Galite gauti mokymų, peržiūrėti tinklaraščius ir įvykdyti rašymo testą. Įmonė turi klientų portalo programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Be to, siūloma įvairi integracija su kitais įrankiais ir alternatyvos. Galite susisiekti su pardavimų kontaktine linija arba užsisakyti naujienlaiškį, kad gautumėte naujausias informacijas apie „LiveAgent“.
Pereinate iš „Crisp“ į „LiveAgent“?
LiveAgent offers numerous benefits to customers who switch from Crisp, including easy transfer of users and tickets, top-level customer service, a help center with over 179 functions and 40 integrations, cost savings and a choice of plans, and support for 43 different languages. Customers can also enjoy free plans for life.
Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta VoIP telefono sistemoms ir skundų valdymo sistemoms. Jie taip pat teikia mokymosi žodyną, kainų skaičiuoklę ir turi partnerių programą. LiveAgent apdovanojimai ir garsūs VoIP partneriai. Galite susisiekti su LiveAgent parduodamaisiais kontaktais.Įdiegimo būklė galima peržiūrėti jūsų sąskaitoje. Teikiama nemokama demonstracija ir naujienlaiškis. LiveAgent yra Quality Unit LLC prekės ženklas, visos teisės saugomos.
Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?
„Viber“, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir klientų kanalai – viską tai galima suderinamai sujungti naudojant pagalbos tarnybos bilietais pagrįstą sistemą. Įsijunkite ją ir suteikite savo klientams daugybę patogumų! Taip pat LiveAgent palaiko programinės įrangos migracijos įskiepius, kurie leidžia gaminti nuostabius patobulinimus savo pasirinktų technologijų pagrindu. Sekite mūsų naujienas ir sužinokite daugiau!
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis