Klientų įsitraukimo arba įtraukimo programinė įranga tai programa, kuria valdomi ryšiai su klientais įvairiais kanalais, pvz., susirašinėjimu per įmonės tinklapį, el. paštu ar per socialinių tinklų platformas. Klientų įsitraukimo sistemos paprastai turi funkcijų, palaikančių daugiakanalį bendravimą, CRM sistemas, ataskaitų rengimą, rinkodaros personalizavimą ir klientų savitarną. Pagrindinė nauda verslui naudojant klientų įsitraukimo programinę įrangą yra pajamų, investicijų grąžos ir klientų pasitenkinimo augimas.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Klientų įsitraukimo programinė įranga naudojama teigiamiems santykiams su klientais kurti ir išlaikyti. Jei išlaikysite nuoseklų malonios patirties klientams teikimą, remiantis statistika, pirkėjai dažniau taps lojalūs jūsų prekės ženklui. Iš tiesų 96 % klientų teigia, kad klientų aptarnavimas yra svarbus veiksnys renkantis kuriam prekės ženklui būti lojaliems. Lojalūs klientai turi savų privalumų – jie keturis kartus dažniau linkę paremti jūsų verslą rekomenduodami jūsų prekės ženklą viešose erdvėse, įskaitant atsiliepimus ir rekomendacijas iš lūpų į lūpas. Kadangi lojalūs klientai labiau įsitraukę į jūsų prekės ženklą, penkis kartus labiau tikėtina, kad jie pirks iš jūsų ir vėliau. Štai kodėl svarbu nuolat stengtis gerinti klientų aptarnavimą. Pasak „Forbes“, 84 % įmonių, kurios stengiasi gerinti klientų aptarnavimą, praneša apie padidėjusias pajamas.
Rinkoje galima rasti daugybę klientų įsitraukimo programinės įrangos kūrėjų, todėl gali būti sunku atskirti, kuri programinė įranga yra geriausia ir kurios funkcijos yra svarbiausios. Jūsų patogumui sudarėme klientų įsitraukimo programinės įrangos pagrindinių funkcijų sąrašą. Klientų įsitraukimo programinės įrangos teikėjai į savo pagrindinius paketus turėtų įtraukti šias funkcijas: klientų įtraukimą įvairiais kanalais, automatizavimą, žaidybinimą, ataskaitų teikimą, centralizuotą valdymą, integracijas, segmentavimą ir integruotą CRM.
Tinkama klientų įtraukimo programinė įranga verslui turėtų suteikti galimybę bendrauti su klientais keliais skirtingais klientų pageidaujamais kanalais, pvz., el. paštu, susirašinėjant, balso skambučiu ar socialinės žiniasklaidos platformomis.
Automatizavimas padeda sutaupyti neapsakomai daug laiko. Galima teigti, jog tai yra esminė klientų įtraukimo programinės įrangos dalis. Automatizavimo taisyklės leidžia vykdyti klientų įtraukimo strategijas, pasiekus tam tikrų kriterijų. Pavyzdžiui, jei klientas kelis kartus pirko tam tikrą prekę, jis gali automatiškai gauti reklaminį el. laišką, kad prekė vėl parduodama arba prekei taikoma nuolaida.
Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų būti naudinga ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Žaidybinimo funkcija tai smagus būdas apdovanoti savo agentus ir skatinti sveiką komandų ir darbuotojų konkurenciją. Padidinkite produktyvumą suteikdami apdovanojimų ženklelius ir galimybę kilti lygiais.
Aktyvaus klientų įtraukimo programoje turėtų būti visokeriopai funkcionalus analizės paketas, suteikiantis galingų analizės ir ataskaitų rengimo įrankių.
Centralizuota valdymo sistema leidžia peržiūrėti ir valdyti visus klientų duomenis ir komunikaciją iš vieno prietaisų skydelio. Nepriklausomai nuo to, iš kokio kanalo gausite kliento užklausą, viskas pateks į vieną universalią pašto dėžutę, kurią galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.
Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų gebėti integruotis su trečiųjų šalių programomis, kurias jūs jau naudojate kasdienėje verslo veikloje. Trečiųjų šalių programos gali būti integruojamos su POS sistemomis, el. prekybos sistemomis ir socialiniais tinklais.
Klientų suskirstymas į grupes yra svarbi funkcija, nes tai leidžia skirstyti klientus pagal surinktus duomenis. Naudodami grupavimą galite lengvai orientuotis į tam pasirinktą klientų grupę ir pritaikyti jai norimą pateikti turinį.
Puikioje klientų įsitraukimo programinėje įrangoje turėtų būti integruotas CRM, nes jis leidžia tvarkyti visus būtinus klientų duomenis – nuo kontaktinės informacijos iki ankstesnių užsakymų ir bilietų.
Klientų žinių bazės yra puikus bet kurios klientų įtraukimo programinės įrangos privalumas. Jos leidžia klientams greitai rasti reikiamus atsakymus, nesikreipiant į jus tiesiogiai. Klientų žinių bazė tai puikus priedas ir jūsų klientams, ir agentams. Žinių bazės sutrumpina klientų laukimo laiką, sumažina darbo krūvį jūsų agentams ir sutrumpina jų bilietams spręsti praleidžiamą laiką.
„LiveAgent“ – tai visokeriopų funkcijų klientų įtraukimo programinė įranga, leidžianti sutelkti dėmesį į santykių su klientais puoselėjimą. „LiveAgent“ privalumai:
Universali el. pašto dėžutė padeda tvarkyti klientų užklausas iš įvairių kanalų ir leidžia greitai į jas atsakyti.
Žaidybinimo funkcijos, kurias galite naudoti sunkiai dirbantiems klientų aptarnavimo darbuotojams apdovanoti ir paskatinti.
Galingos ataskaitų sistemos, leidžiančios iš karto matyti, kaip sekasi bendrauti su klientais.
Jei šiuo metu ieškote geriausios įtraukimo programinės įrangos, išbandykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ yra daugiausiai peržiūrų sulaukusi ir 2020 m. įvertinta Nr. 1 pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms. Siūlome 14 dienų nemokamą klientų įsitraukimo programinės įrangos išbandymą. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų. Pasirūpinkite, kad jūsų klientai būtų laimingi ir sudominti su „LiveAgent“.
Pradėjus naudoti „LiveAgent“, mūsų klientų aptarnavimas tapo šimtą kartų lengvesnis. Mūsų atsakymų laikas dabar greitesnis visais 26 %.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Klientų įtraukimo programa – tai sistema, kuri suteikia jūsų klientų aptarnavimo agentams įrankius, skirtus padėti jūsų svetainės lankytojams viso jų pirkimo proceso metu. Be to, ji sujungia visas jūsų klientų užklausas iš įvairių kanalų, pavyzdžiui, el. pašto, telefono, socialinių tinklų ir kt., į vieną programą.
Klientų įtraukimo platforma – tai daug funkcijų turinti programinė įranga, kuri automatizuoja užduotis, todėl jūsų agentų darbo eiga ir darbo krūvis tampa lengviau valdomi. Agentai gali sutelkti dėmesį į paskirtas užduotis vienoje sistemoje ir greitai spręsti klientų problemas. Tokios funkcijos, kaip automatinis bilietų paskirstymas, atsakymų šablonai ir IVR, padeda veikti greitai ir efektyviai. Būkime atviri – niekas nemėgsta laukti, todėl jei jūsų agentai galės greičiau tvarkyti užklausas, klientams procesas vyks sklandžiai, o tai lemia didesnius pardavimus.
Klientų įtraukimo platforma, arba kitaip pagalbos tarnybos sprendimas, turi skirtingų kategorijų funkcijas. Pavyzdžiui, „LiveAgent“ turi daugiau nei 180 funkcijų. Į tai įeina tokios bilietų valdymo funkcijos, kaip automatinis bilietų paskirstymas, hibridinis bilietų srautas ir laiko taisyklės. Be to, yra skambučių centro, žaidybinimo, integracijos, tiesioginių pokalbių, mobiliųjų programėlių, daugiakalbiškumo, ataskaitų teikimo, saugumo, socialinių tinklų ir pagalbos portalo kategorijos, kuriose gausu naudingų funkcijų.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis