Įvairių tipų failų pridėjimas yra lengvas naudotojams ir didina darbo efektyvumą. „LiveAgent“ leidžia pridėti priedus el. laiškuose, tiesioginiuose pokalbiuose ir kontaktinėse formose. Priklausomai nuo reikiamų funkcijų, priedus galima formatuoti ir aktyvuoti arba deaktyvuoti tam tikruose kanaluose. Tai naudinga tiek klientams bendraujant, tiek komandos darbe.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Išlaikykite gerą ryšį su klientais atsiliepimų internete. Tai padės pagerinti klientų nuomonę, reputaciją ir paskatins pirkimo sprendimus.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis