Paverskite tai realybe su klientų įsitraukimo platforma.

Sužinokite, kodėl mes esame įvertinti Nr. 1 programine įranga rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Naudokite klientų įsitraukimo platformą

Klientų įsitraukimo arba įtraukimo programinė įranga tai programa, kuria valdomi ryšiai su klientais įvairiais kanalais, pvz., susirašinėjimu per įmonės tinklapį, el. paštu ar per socialinių tinklų platformas. Klientų įsitraukimo sistemos paprastai turi funkcijų, palaikančių daugiakanalį bendravimą, CRM sistemas, ataskaitų rengimą, rinkodaros personalizavimą ir klientų savitarną. Pagrindinė nauda verslui naudojant klientų įsitraukimo programinę įrangą yra pajamų, investicijų grąžos ir klientų pasitenkinimo augimas.

  • Leader in issue tracking software badge
Men shaking hands - illustration

Investuokite į klientų įsitraukimo programinę įrangą

Klientų įsitraukimo programinė įranga naudojama teigiamiems santykiams su klientais kurti ir išlaikyti. Jei išlaikysite nuoseklų malonios patirties klientams teikimą, remiantis statistika, pirkėjai dažniau taps lojalūs jūsų prekės ženklui. Iš tiesų 96 % klientų teigia, kad klientų aptarnavimas yra svarbus veiksnys renkantis kuriam prekės ženklui būti lojaliems. Lojalūs klientai turi savų privalumų – jie keturis kartus dažniau linkę paremti jūsų verslą rekomenduodami jūsų prekės ženklą viešose erdvėse, įskaitant atsiliepimus ir rekomendacijas iš lūpų į lūpas. Kadangi lojalūs klientai labiau įsitraukę į jūsų prekės ženklą, penkis kartus labiau tikėtina, kad jie pirks iš jūsų ir vėliau. Štai kodėl svarbu nuolat stengtis gerinti klientų aptarnavimą. Pasak „Forbes“, 84 % įmonių, kurios stengiasi gerinti klientų aptarnavimą, praneša apie padidėjusias pajamas.

Pagrindinės funkcijos

Rinkoje galima rasti daugybę klientų įsitraukimo programinės įrangos kūrėjų, todėl gali būti sunku atskirti, kuri programinė įranga yra geriausia ir kurios funkcijos yra svarbiausios. Jūsų patogumui sudarėme klientų įsitraukimo programinės įrangos pagrindinių funkcijų sąrašą. Klientų įsitraukimo programinės įrangos teikėjai į savo pagrindinius paketus turėtų įtraukti šias funkcijas: klientų įtraukimą įvairiais kanalais, automatizavimą, žaidybinimą, ataskaitų teikimą, centralizuotą valdymą, integracijas, segmentavimą ir integruotą CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Daugiakanalis klientų įtraukimas

Tinkama klientų įtraukimo programinė įranga verslui turėtų suteikti galimybę bendrauti su klientais keliais skirtingais klientų pageidaujamais kanalais, pvz., el. paštu, susirašinėjant, balso skambučiu ar socialinės žiniasklaidos platformomis.

Automatizavimas

Automatizavimas padeda sutaupyti neapsakomai daug laiko. Galima teigti, jog tai yra esminė klientų įtraukimo programinės įrangos dalis. Automatizavimo taisyklės leidžia vykdyti klientų įtraukimo strategijas, pasiekus tam tikrų kriterijų. Pavyzdžiui, jei klientas kelis kartus pirko tam tikrą prekę, jis gali automatiškai gauti reklaminį el. laišką, kad prekė vėl parduodama arba prekei taikoma nuolaida.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Žaidybinimas

Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų būti naudinga ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Žaidybinimo funkcija tai smagus būdas apdovanoti savo agentus ir skatinti sveiką komandų ir darbuotojų konkurenciją. Padidinkite produktyvumą suteikdami apdovanojimų ženklelius ir galimybę kilti lygiais.

Ataskaitos

Aktyvaus klientų įtraukimo programoje turėtų būti visokeriopai funkcionalus analizės paketas, suteikiantis galingų analizės ir ataskaitų rengimo įrankių.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizuotas valdymas

Centralizuota valdymo sistema leidžia peržiūrėti ir valdyti visus klientų duomenis ir komunikaciją iš vieno prietaisų skydelio. Nepriklausomai nuo to, iš kokio kanalo gausite kliento užklausą, viskas pateks į vieną universalią pašto dėžutę, kurią galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.

Integracijos

Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų gebėti integruotis su trečiųjų šalių programomis, kurias jūs jau naudojate kasdienėje verslo veikloje. Trečiųjų šalių programos gali būti integruojamos su POS sistemomis, el. prekybos sistemomis ir socialiniais tinklais.

app installation - illustration
segment - illustration

Grupavimas

Klientų suskirstymas į grupes yra svarbi funkcija, nes tai leidžia skirstyti klientus pagal surinktus duomenis. Naudodami grupavimą galite lengvai orientuotis į tam pasirinktą klientų grupę ir pritaikyti jai norimą pateikti turinį.

CRM

Puikioje klientų įsitraukimo programinėje įrangoje turėtų būti integruotas CRM, nes jis leidžia tvarkyti visus būtinus klientų duomenis – nuo kontaktinės informacijos iki ankstesnių užsakymų ir bilietų.

customer profile
book lover - illustration

Klientų žinių bazė

Klientų žinių bazės yra puikus bet kurios klientų įtraukimo programinės įrangos privalumas. Jos leidžia klientams greitai rasti reikiamus atsakymus, nesikreipiant į jus tiesiogiai. Klientų žinių bazė tai puikus priedas ir jūsų klientams, ir agentams. Žinių bazės sutrumpina klientų laukimo laiką, sumažina darbo krūvį jūsų agentams ir sutrumpina jų bilietams spręsti praleidžiamą laiką.

„LiveAgent“ klientų įsitraukimo platforma turi viską

„LiveAgent“ – tai visokeriopų funkcijų klientų įtraukimo programinė įranga, leidžianti sutelkti dėmesį į santykių su klientais puoselėjimą. „LiveAgent“ privalumai:

Universali pašto dėžutė

Universali el. pašto dėžutė padeda tvarkyti klientų užklausas iš įvairių kanalų ir leidžia greitai į jas atsakyti.

Žaidybinimo funkcijos

Žaidybinimo funkcijos, kurias galite naudoti sunkiai dirbantiems klientų aptarnavimo darbuotojams apdovanoti ir paskatinti.

Ataskaitų sistema

Galingos ataskaitų sistemos, leidžiančios iš karto matyti, kaip sekasi bendrauti su klientais.

man and woman receiving awards

Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien

Jei šiuo metu ieškote geriausios įtraukimo programinės įrangos, išbandykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ yra daugiausiai peržiūrų sulaukusi ir 2020 m. įvertinta Nr. 1 pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms. Siūlome 14 dienų nemokamą klientų įsitraukimo programinės įrangos išbandymą. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų. Pasirūpinkite, kad jūsų klientai būtų laimingi ir sudominti su „LiveAgent“.

smiling woman with coffee

Pradėjus naudoti „LiveAgent“, mūsų klientų aptarnavimas tapo šimtą kartų lengvesnis. Mūsų atsakymų laikas dabar greitesnis visais 26 %.

black Martinus logo
Susiję straipsniai suKlientų įsitraukimo programinė įranga
Stebėkite savo agentų užimtumą. Išbandykite „LiveAgent“ funkciją - agento pasiekiamumą. Gaukite apžvalgą, kai jūsų agentai yra prisijungę. Skaitykite apie tai daugiau.

Agento užimtumas

LiveAgent yra visapusiška klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti skambučius, el. paštą, skundus, ir klientų portalą. Taip pat siūloma agentų užimtumo ir veiklos ataskaitos. Try it today!

Susisiekite su mūsų pardavimų viceprezidentu ir aptarkite galimus partnerystės variantus. Naudokite žemiau esantį kontaktinį mygtuką, kad parašytumėte jam tiesiogiai.

Norite bendradarbiauti?

LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.

Ataskaitos, dar vadinamos analitika, jums suteikia bendras įžvalgas apie tai, kas vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas.

Ataskaitos

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Svarstote apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą? Užpildykite savo informaciją ir pradėkite Nemokamą Bandymą, jokių paslėptų eilučių ir nereikalaujama kreditinės kortelės informacija.

Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien

The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x