Paverskite tai realybe su klientų įsitraukimo platforma.

Sužinokite, kodėl mes esame įvertinti Nr. 1 programine įranga rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Naudokite klientų įsitraukimo platformą

Klientų įsitraukimo arba įtraukimo programinė įranga tai programa, kuria valdomi ryšiai su klientais įvairiais kanalais, pvz., susirašinėjimu per įmonės tinklapį, el. paštu ar per socialinių tinklų platformas. Klientų įsitraukimo sistemos paprastai turi funkcijų, palaikančių daugiakanalį bendravimą, CRM sistemas, ataskaitų rengimą, rinkodaros personalizavimą ir klientų savitarną. Pagrindinė nauda verslui naudojant klientų įsitraukimo programinę įrangą yra pajamų, investicijų grąžos ir klientų pasitenkinimo augimas.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
Men shaking hands - illustration

Investuokite į klientų įsitraukimo programinę įrangą

Klientų įsitraukimo programinė įranga naudojama teigiamiems santykiams su klientais kurti ir išlaikyti. Jei išlaikysite nuoseklų malonios patirties klientams teikimą, remiantis statistika, pirkėjai dažniau taps lojalūs jūsų prekės ženklui. Iš tiesų 96 % klientų teigia, kad klientų aptarnavimas yra svarbus veiksnys renkantis kuriam prekės ženklui būti lojaliems. Lojalūs klientai turi savų privalumų – jie keturis kartus dažniau linkę paremti jūsų verslą rekomenduodami jūsų prekės ženklą viešose erdvėse, įskaitant atsiliepimus ir rekomendacijas iš lūpų į lūpas. Kadangi lojalūs klientai labiau įsitraukę į jūsų prekės ženklą, penkis kartus labiau tikėtina, kad jie pirks iš jūsų ir vėliau. Štai kodėl svarbu nuolat stengtis gerinti klientų aptarnavimą. Pasak „Forbes“, 84 % įmonių, kurios stengiasi gerinti klientų aptarnavimą, praneša apie padidėjusias pajamas.

Pagrindinės funkcijos

Rinkoje galima rasti daugybę klientų įsitraukimo programinės įrangos kūrėjų, todėl gali būti sunku atskirti, kuri programinė įranga yra geriausia ir kurios funkcijos yra svarbiausios. Jūsų patogumui sudarėme klientų įsitraukimo programinės įrangos pagrindinių funkcijų sąrašą. Klientų įsitraukimo programinės įrangos teikėjai į savo pagrindinius paketus turėtų įtraukti šias funkcijas: klientų įtraukimą įvairiais kanalais, automatizavimą, žaidybinimą, ataskaitų teikimą, centralizuotą valdymą, integracijas, segmentavimą ir integruotą CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Daugiakanalis klientų įtraukimas

Tinkama klientų įtraukimo programinė įranga verslui turėtų suteikti galimybę bendrauti su klientais keliais skirtingais klientų pageidaujamais kanalais, pvz., el. paštu, susirašinėjant, balso skambučiu ar socialinės žiniasklaidos platformomis.

Automatizavimas

Automatizavimas padeda sutaupyti neapsakomai daug laiko. Galima teigti, jog tai yra esminė klientų įtraukimo programinės įrangos dalis. Automatizavimo taisyklės leidžia vykdyti klientų įtraukimo strategijas, pasiekus tam tikrų kriterijų. Pavyzdžiui, jei klientas kelis kartus pirko tam tikrą prekę, jis gali automatiškai gauti reklaminį el. laišką, kad prekė vėl parduodama arba prekei taikoma nuolaida.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Žaidybinimas

Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų būti naudinga ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Žaidybinimo funkcija tai smagus būdas apdovanoti savo agentus ir skatinti sveiką komandų ir darbuotojų konkurenciją. Padidinkite produktyvumą suteikdami apdovanojimų ženklelius ir galimybę kilti lygiais.

Ataskaitos

Aktyvaus klientų įtraukimo programoje turėtų būti visokeriopai funkcionalus analizės paketas, suteikiantis galingų analizės ir ataskaitų rengimo įrankių.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizuotas valdymas

Centralizuota valdymo sistema leidžia peržiūrėti ir valdyti visus klientų duomenis ir komunikaciją iš vieno prietaisų skydelio. Nepriklausomai nuo to, iš kokio kanalo gausite kliento užklausą, viskas pateks į vieną universalią pašto dėžutę, kurią galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.

Integracijos

Klientų įsitraukimo programinė įranga turėtų gebėti integruotis su trečiųjų šalių programomis, kurias jūs jau naudojate kasdienėje verslo veikloje. Trečiųjų šalių programos gali būti integruojamos su POS sistemomis, el. prekybos sistemomis ir socialiniais tinklais.

app installation - illustration
segment - illustration

Grupavimas

Klientų suskirstymas į grupes yra svarbi funkcija, nes tai leidžia skirstyti klientus pagal surinktus duomenis. Naudodami grupavimą galite lengvai orientuotis į tam pasirinktą klientų grupę ir pritaikyti jai norimą pateikti turinį.

CRM

Puikioje klientų įsitraukimo programinėje įrangoje turėtų būti integruotas CRM, nes jis leidžia tvarkyti visus būtinus klientų duomenis – nuo kontaktinės informacijos iki ankstesnių užsakymų ir bilietų.

customer profile
book lover - illustration

Klientų žinių bazė

Klientų žinių bazės yra puikus bet kurios klientų įtraukimo programinės įrangos privalumas. Jos leidžia klientams greitai rasti reikiamus atsakymus, nesikreipiant į jus tiesiogiai. Klientų žinių bazė tai puikus priedas ir jūsų klientams, ir agentams. Žinių bazės sutrumpina klientų laukimo laiką, sumažina darbo krūvį jūsų agentams ir sutrumpina jų bilietams spręsti praleidžiamą laiką.

„LiveAgent“ klientų įsitraukimo platforma turi viską

„LiveAgent“ – tai visokeriopų funkcijų klientų įtraukimo programinė įranga, leidžianti sutelkti dėmesį į santykių su klientais puoselėjimą. „LiveAgent“ privalumai:

Universali pašto dėžutė

Universali el. pašto dėžutė padeda tvarkyti klientų užklausas iš įvairių kanalų ir leidžia greitai į jas atsakyti.

Žaidybinimo funkcijos

Žaidybinimo funkcijos, kurias galite naudoti sunkiai dirbantiems klientų aptarnavimo darbuotojams apdovanoti ir paskatinti.

Ataskaitų sistema

Galingos ataskaitų sistemos, leidžiančios iš karto matyti, kaip sekasi bendrauti su klientais.

man and woman receiving awards

Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien

Jei šiuo metu ieškote geriausios įtraukimo programinės įrangos, išbandykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ yra daugiausiai peržiūrų sulaukusi ir 2020 m. įvertinta Nr. 1 pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms. Siūlome 14 dienų nemokamą klientų įsitraukimo programinės įrangos išbandymą. Nereikia pateikti banko kortelės duomenų. Pasirūpinkite, kad jūsų klientai būtų laimingi ir sudominti su „LiveAgent“.

smiling woman with coffee

Pradėjus naudoti „LiveAgent“, mūsų klientų aptarnavimas tapo šimtą kartų lengvesnis. Mūsų atsakymų laikas dabar greitesnis visais 26 %.

black Martinus logo

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suKlientų įsitraukimo programinė įranga
Užtempkite failus (pvz., vaizdo ar garso įrašus, paveikslėlius bei dokumentus) ant savo bilietų naudodami „LiveAgent“ funkciją Priedai. Tai taip paprasta! Sužinokite daugiau.

Priedai

Įvairių tipų failų pridėjimas yra lengvas naudotojams ir didina darbo efektyvumą. „LiveAgent“ leidžia pridėti priedus el. laiškuose, tiesioginiuose pokalbiuose ir kontaktinėse formose. Priklausomai nuo reikiamų funkcijų, priedus galima formatuoti ir aktyvuoti arba deaktyvuoti tam tikruose kanaluose. Tai naudinga tiek klientams bendraujant, tiek komandos darbe.

Naudodamosi klientų pasiūlymais ir atsiliepimų lenta, įmonės gali kurti į klientus orientuotus produktus, kurie geriau jiems pasitarnauja ir sprendžia jų problemas.

Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą

Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.

Vidinis ar išorinis klientų aptarnavimas? Perskaitykite ir sužinokite apie abiejų tipų klientų aptarnavimo PRIVALUMUS ir TRŪKUMUS „LiveAgent“ akademijos straipsnyje.

Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas

Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.

Ieškote konkretaus puslapio esančio LiveAgent svetainėje? Peržiūrėkite mūsų svetainės žemėlapį ir greitai raskite savo ieškomą informaciją.

Svetainės Žemėlapis

LiveAgent siūlo programinę įrangą klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių įrangą ir socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo įrangą.

Atsakymų į klientų atsiliepimus šablonai, skirti neigiamiems, neutraliems ir teigiamiems atsiliepimams. Išsisaugokite mūsų šablonus, kad kiekvieną kartą atsakytumėte profesionaliai.

Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai

Išlaikykite gerą ryšį su klientais atsiliepimų internete. Tai padės pagerinti klientų nuomonę, reputaciją ir paskatins pirkimo sprendimus.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai