Kas yra žinių bazė?
„Žinių bazė yra informacijos apie tam tikrą temą rinkinys“.
Kas yra „LiveAgent“ vidinė žinių bazė?
Vidinė žinių bazė iš esmės yra savitarna, skirta jūsų darbuotojams. Kaip nurodyta, ji naudojama tik įmonės viduje. Vidinė ŽB (žinių bazė) gali būti svarbios įmonės informacijos šaltinis. Taip pat gali pagerinti efektyvumą, našumą ir darbuotojų žinias.
Kokia informacija galite pasidalyti vidinėje žinių bazėje?
Vidinėje ŽB gali būti ši informacija:
- Naujų darbuotojų priėmimas
- Atsiskaitymas/Sąskaitų faktūrų išrašymas
- Įmonės informacija
- Organizacinė struktūra
- Naujienos apie įmonę – apdovanojimai, renginiai
- Vykstančios akcijos/išpardavimai
- IT savitarnos paslauga įvairiems skyriams (instrukcijos, vaizdo įrašai ir kt.)
Kaip galite organizuoti savo žinių bazę, esančią „LiveAgent“?
Norėdami išlaikyti savo įmonės žinių bazę tvarkingą, tiesiog sukurkite skirtingas kategorijas skirtingoms temoms. Pvz., galite sukurti skirtingus skyrius naujų darbuotojų priėmimui, įmonės naujienoms ir instrukcijoms. Tai sukurs struktūrą, kurioje jūsų darbuotojai gali lengvai rasti bet kokią jiems reikalingą informaciją.
Be to, kiekvienai kategorijai galite pridėti forumą ir pasiūlymų/atsiliepimų parinktį. Taigi kiekvienas agentas turi prieigą prie klausimų ir atsakymų, kuriuos uždavė kiti agentai, duomenų bazės. Tai labai sutrumpina laiką, reikalingą kiekvienam agentui išspręsti savo problemą.
Kaip sukurti vidinę ŽB?
Vidinė ŽB paprastai yra sudėtingesnės programinės įrangos dalis, pvz., pagalbos centro programinės įrangos dalis. Tokioje sistemoje galite sukurti tiek vidines, tiek išorines žinių bazes.
1 žingsnis – prisijunkite/sukurkite „LiveAgent“ paskyrą
Pirmasis žingsnis yra prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros. Jei dar neturite, pasinaudokite mūsų 14 dienų nemokamu bandomuoju laikotarpiu.
2 žingsnis – eikite į žinių bazę
Prisijungę tiesiog eikite į žinių bazę, kaip parodyta žemiau esančioje ekrano kopijoje.
3 žingsnis – sukurkite kategorijas
Norėdami patobulinti esamą tvarką, sukurkite kategorijas pagal savo įmonės poreikius ir pageidavimus. Spustelėkite Sukurti ir užpildykite visą reikiamą informaciją.
Nepamirškite pasirinkti vidinės prieigos, jei norite, kad informacija būtų privati ir prieinama tik jūsų organizacijos nariams.
4 žingsnis – pradėkite kurti
Sukūrę savo kategorijas, galite pradėti jas pildyti turiniu. Galite kurti straipsnius, forumus ar pasiūlymų kategorijas.
Jei turite „LiveAgent“, perskaitykite mūsų išsamų žinių bazės vadovą arba peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą.
Kokie yra vidinių žinių bazės pranašumai?
Privalumai:
- Geresnė klientų patirtis
- Geresnis agentų efektyvumas
- Didesni pardavimai
- Geresnis prekės ženklo įvaizdis
- Aukštesnis klientų aptarnavimo lygis
- Didesnis produktyvumas
- Patobulintos darbuotojų žinios
Tikri pavyzdžiai:
Naujų darbuotojų priėmimas
Naujų darbuotojų priėmimo procesas kartais gali būti ilgas ir įtemptas, ypač jei neturite tinkamos valdymo sistemos. Pažvelkime į pavyzdį: jūsų įmonė priėmė naują klientų aptarnavimo skyriaus narį, taigi turite užtikrinti, kad darbuotojas greitai įsisavintų įmonės informaciją, mokymus ir organizacinę struktūrą.
Dažniausiai naujam darbuotojui reikia prisiminti daugybę naujos informacijos, kas gali sukelti nemažai streso. Turėdami vidinę ŽB galite užtikrinti, kad agentas sklandžiai pradėtų darbą. Visa informacija bus šalia, todėl naujasis agentas turės galimybę ją peržiūrėti iš naujo.
Įmonės atnaujinimai/informacija
Net patyręs vyresnysis klientų aptarnavimo agentas nežino visų atsakymų. Kartais yra prekės ženklo atnaujinimų, naujų reklamų ar teisinių pakeitimų, apie kuriuos agentas gali nežinoti. Kai esate įstrigęs ir nežinote, kur rasti atsakymą į savo klausimą, yra tik viena vieta – vidinė žinių bazė. Ji leidžia greitai ieškoti informacijos, todėl visi agentai gali greitai ir kokybiškai aptarnauti klientus.
Kaip galite pasirinkti programinę įrangą, kad sukurtumėte kokybišką vidinę žinių bazę?
1. Užsirašykite savo įmonės poreikius ir pageidavimus
2. Programinės įrangos apžvalgų svetainės
3. Išsirinkite geriausią pagalbos centro programinę įrangą
4. Palyginkite kainą, funkcijas, patogumą ir pritaikymo galimybes
5. Prisiregistruokite nemokamiems bandymams, išbandykite kiekvieną programinę įrangą ir priimkite galutinį sprendimą.
Would you like to have your own Internal Knowledge base?
LiveAgent is a help desk solution for companies that want to improve their customer service.
Nežinote, kas tai yra „LiveAgent“?
„LiveAgent” yra debesijos pagrindu sukurtas pagalbos centras ir klientų aptarnavimo programinė įranga, padedanti įmonėms teikti puikų klientų aptarnavimą, stebėti klientų pasitenkinimą ir sumažinti bendras klientų aptarnavimo išlaidas.
Tiksliau tariant, sistema pateikia visus klientų aptarnavimo bilietus vienoje vietoje. Taigi el. laiškai, skambučiai, „SoMe“ užklausos ir tiesioginiai pokalbiai rodomi vienoje sąsajoje ir tolygiai paskirstomi tarp jūsų klientų aptarnavimo agentų. Todėl bet kuri įmonė, kuri naudoja pagalbos centro programinę įrangą, gali efektyviai apdoroti klientų užklausas iš skirtingų aptarnavimo kanalų.
Kitos populiarios „LiveAgent“ funkcijos:
- Vidiniai skambučiai
- Automatinis atgalinis skambutis
- Automatinis bilietų paskirstymas
- IVR
Norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite visas „LiveAgent“ funkcijas.
Want to create an omnichannel experience?
LiveAgent offers a free 14-day free trial to those that want to improve their customer service right away.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Apibendrinant tekstą, svarbu siekti efektyvaus rinkodaros planavimo ir tikslų nustatymo bei aiškaus komunikavimo su auditorija. Tai padės pasiekti gerų rezultatų.
Skambučių centro programinė įranga
Skambučių centro programinė įranga padeda teikiant aptarnavimą, parduodant produktus, tvarkant telerinkodarą. Yra dviejų tipų – CRM programinė įranga ir kompiuterinės telefonijos integravimo programinė įranga.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Optimizuokite skambučių centro veiklą naudodami tinkamą programinę įrangą, kuri leidžia nukreipti skambučius, valdyti prioritetus, jiems kokybę, bei mokyti komandą.