Universali pašto dėžutė

Universali pašto dėžutė – tai unifikuota gaunamųjų pranešimų dėžutė, kurioje galite pasiekti visus pranešimus iš vienos vietos. Universali pašto dėžutė gali surinkti ir sugrupuoti el. laiškus, telefono skambučius, socialinių tinklų pranešimus, žinių bazės bilietus ir tiesioginių pokalbių žinutes į vieną valdymo skydelį, todėl tai yra privalomas kiekvieno kokybiško klientų aptarnavimo skyriaus įrankis.

Be to, universali pašto dėžutė leidžia naudotojams atsakyti į visus gautus pranešimus tiesiai iš jos (nereikia prisijunginėti ir tikrinti žinučių kiekviename ryšio kanale ar įrenginyje atskirai).

Kodėl universali pašto dėžutė yra privaloma turėti funkcija visoms įmonėms?

Unifikuota pašto dėžutė yra reikalinga visoms įmonėms ir verslininkams, nes ji: 

  • Supaprastina visų pranešimų gavimą iš kelių paskyrų į vieną pašto dėžutę
  • Visas užklausas sugrupuoja pagal svarbą ir gavimo datą
  • Suteikia bendrą prieigą naudotojams (keli naudotojai vienu metu gali prisijungti naudodami savo unikalius prisijungimo duomenis).
  • Pagerina agentų efektyvumą
  • Yra saugesnė
  • Padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina jų patirtį (daugiau konteksto agentams, mažiau pasikartojimų klientams).
  • Pagreitina atsakymų laiką
  • Automatiškai priskiria bilietus skyriams ir agentams
  • Gali būti naudojama kelių prekių ženklų aptarnavimui
Universalios pašto dėžutės funkcija „LiveAgent“
„LiveAgent“ universali pašto dėžutė

Kokias funkcijas turi „LiveAgent“ universali pašto dėžutė?

LiveAgent“ unifikuota pašto dėžutė turi daugybę naudingų funkcijų, kurios paverčia ją privalomu turėti produktu.

Automatinis bilietų nukreipimas

Kiekvienas į jūsų universalią pašto dėžutę gautas pranešimas bus automatiškai priskirtas atitinkamam aptarnavimo agentui, todėl jūsų darbuotojai nesusipainios ir nesiblaškys. Kiekvienas agentas tiksliai žinos, į kokius pranešimus turi atsakyti, todėl padidės produktyvumas ir efektyvumas.

Automatizuotas bilietų paskirstymas pokalbių nukreipimas „LiveAgent“

Laiku ir paleidikliu pagrįstos automatizavimo taisyklės

Universali dėžutė gali išlaisvinti jūsų darbuotojus nuo kasdienių ir pasikartojančių administracinių užduočių. Sukūrę konkrečiu laiku ir paleidikliais pagrįstas automatizavimo taisykles, jūsų pašto dėžutė galės atlikti tokias užduotis, kaip tolesnis pasiteiravimas el. laišku arba bilietų žymėjimas brukalu.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Žymos ir filtravimas

Jei naudojate tinkamas žymas, rasti bilietus universalioje pašto dėžutėje gali būti itin paprasta. Žymos gali būti pridedamos prie kiekvieno bilieto, kad būtų lengviau filtruoti ir iš karto apžvelgti kiekvieno bilieto turinį.

Filtravimas pagal žymas

Tikralaikis rašomo teksto stebėjimas ir vietinis pokalbių valdiklis

Universali pašto dėžutė leidžia realiuoju laiku peržiūrėti, ką jūsų klientai rašo į jūsų svetainėje įkoduotą tiesioginių pokalbių valdiklį. Galimybė žvilgtelti į jūsų kliento rašomą žinutę jūsų agentui suteiks daugiau laiko rasti reikiamą informaciją, kad jis galėtų nustebinti klientą ir suteikti jam kompetentingą, suasmenintą ir greitą aptarnavimą.

Rašymas realiuoju laiku

Integruotas CRM

Svarbios informacijos apie klientus turėjimas po ranka yra neįkainojamas. Universalioje „LiveAgent“ pašto dėžutėje yra integruotas CRM, kuris suteikia galimybę sukurti pasirinktinius CRM laukus, kuriuose būtų saugoma visa reikalinga informacija apie klientus, įskaitant ankstesnius pirkimus, bilietus ir kt.

CRM „LiveAgent“

Skambučių centro funkcijos

Kaip jau minėta, universalią pašto dėžutę galima naudoti ir kaip mišrų skambučių centrą. IJame yra visi šiuolaikinio skambučių centro sprendimo įrankiai, įskaitant IVR, ACD, skambučių perkėlimus, atgalinius skambučius ir kt.

Bilietų tvarkymas

Vidiniai pokalbiai

Universali pašto dėžutė nebūtų visavertė be bendradarbiavimo realiuoju laiku parinkties. Kaip ir per „Gmail“, galite bendrauti su kolegomis internetu pačioje „LiveAgent“ pašto dėžutėje.

Vidinis pokalbis

Agentų susidūrimo aptikimas

Universali pašto dėžutė yra geresnė už daugumą tradicinių el. pašto klientų, tokių kaip Outlook ir „Gmail“, nes ji įspėja, kai įžengiate į kito agento teritoriją. Pavyzdžiui, jei ruošiatės pradėti atsakinėti į bilietą, su kuriuo dirba kitas agentas, sistema automatiškai jus įspės.

Agentų susidūrimo aptikimas „LiveAgent“

Privatūs užrašai ir priminimai

Privatūs užrašai tai dar viena puiki universalios pašto dėžutės funkcija. Kai esate bilieto temoje, galite sukurti privačią pastabą kurią matysite tik jūs ir kiti agentai. Tai gali pasitarnauti jums kaip priminimas ateičiai arba padėti priminti kitiems.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Kas bus talpinama universalioje pašto dėžutėje?

  • Laiškai iš kelių el. pašto adresų
  • Pokalbiai gyvai
  • Skambučiai telefonu (galima užregistruoti neribotą skaičių VoIP telefono numerių)
  • „Facebook“ žinutės ir komentarai (galima prijungti kelias „Facebook“ paskyras)
  • „Instagram“ žinutės ir paminėjimai (galima prijungti kelias „Instagram“ paskyras)
  • „Twitter“ žinutės ir komentarai / paminėjimai (galima prijungti kelias „Twitter“ paskyras)
  • „Viber“ žinutės
  • Atsiliepimai ir pasiūlymai
  • Kontaktinių formų žinutės
„Facebook“ bilietas „LiveAgent“
Universalios pašto dėžutės vaizdas ir „Facebook“ vaizdas

Kaip tai atrodo / kaip tai veikia praktikoje?

Kas yra universali pašto dėžutė? Jei norite sužinoti, ar jūsų klientai galės atskirti, ar naudojate universalią pašto dėžutę atsakymams į jų skambučius, tiesioginius pokalbius, „Viber“ žinutes, „Twitter“ žinutes ar el. laiškus, atsakymas – ne. Kaip tai veikia, sužinokite šiame išsamiame vaizdo pristatyme.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Universaliosios pašto dėžutės paruošimas

Norėdami užtikrinti, kad universalioji pašto dėžutės galimybės būtų išnaudojamos maksimaliai, turite ją sujungti su visomis savo el. pašto paskyromis, socialinių tinklų profiliais ir telefono numeriais. Taip pat turėsite savo svetainėje patalpinti mūsų tiesioginių pokalbių valdiklį ir sukurti „LiveAgent“ aptarnavimo portalą. Nežinote, kaip tai padaryti? Peržiūrėkite šį pradžiamokslį.

Universaliosios pašto dėžutės paruošimas

Kuo universali pašto dėžutė gali būti naudinga?

  • „LiveAgent“ unifikuota pašto dėžutė gali sutaupyti ir laiko, ir pinigų, nes jūsų agentai praleis mažiau laiko visų savo paskyrų ir įrenginių stebėjimui atskirai.
  • Tai gali padėti greičiau suteikti reikiamą pagalbą
  • Tai gali padėti pateikti asmeniškesnius atsakymus dėl mūsų integruoto CRM, kuris, atsakinėjant į klientų užklausas, visada po ranka.
  • Atsakyti į klientų užklausas per „LiveAgent“ universalią pašto dėžutę yra saugiau, nes visi bilietai saugomi bendroje universaliojo pašto dėžutėje, kurią gali pasiekti kiekvienas aptarnavimo agentas. Tai reiškia, kad jums nereikia nerimauti dėl:
    • El. pašto / „Facebook“ / „Instagram“ / „Twitter“ prisijungimo duomenų bendrinimo su keliais darbuotojais
    • Buvimo prisijungus prie viešų įrenginių
    • Prie jūsų el. pašto ar socialinių tinklų paskyrų prijungtų prietaisų praradimo.
  • Konkurencinis pranašumas – „LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio universalių pašto dėžučių, integruotų ir su Instagram ir su Viber
  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Žinių bazės ištekliai

Pasirengę išbandyti universalią pašto dėžutę?

Sužinokite, kaip iš tiesų lengva teikti asmeninę, laiku teikiamą ir kompetentingą aptarnavimą naudojant „LiveAgent“ universalią pašto dėžutę. Išbandykite 14 dienų nemokamai jau šiandien. Nereikia banko kortelės.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas yra universali pašto dėžutė?

Universali pašto dėžutė – tai u unifikuota pašto dėžutė, kurioje galite pasiekti visus skirtingų kanalų pranešimuss iš vienos vietos. Į vieną valdymo skydelį galima gauti ir sugrupuoti el. laiškus, telefono skambučius, socialinių tinklų pranešimus, žinių bazės bilietus ir tiesioginių pokalbių pranešimus, todėl tai yra privalomas klientų aptarnavimo skyrių įrankis.

Kodėl universali pašto dėžutė yra privaloma turėti funkcija visoms įmonėms?

Kadangi ji tvarkingai sugrupuoja visus pranešimus iš kelių paskyrų ir įrenginių į vieną pašto dėžutę ir visas užklausas tvarko pagal svarbą ir gavimo datą.

Kuo universali pašto dėžutė gali būti naudinga?

Unifikuota pašto dėžutė gali sutaupyti ir laiko, ir pinigų, nes jūsų agentai praleis mažiau laiko visų savo paskyrų ir įrenginių stebėjimui atskirai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai